-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Паливо-мастильні матеріали (Дизельне пальне)
Торги відмінено
325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
Період оскарження:
07.11.2024 15:22 - 12.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішеня замовника
Номер:
a55f87d8f3bc47e5a3966ca4adf1a015
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-07-011787-a.c2
Назва:
Скарга на рішеня замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Відхилення.pdf 22.11.2024 13:17
- Пропозиція_vz.pdf.p7s 22.11.2024 13:17
- Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису від 21.11.2024.pdf 22.11.2024 13:17
- відповідь на скаргу.pdf 22.11.2024 13:17
- Пропозиція_vz.pdf 22.11.2024 13:17
- Скріни з сайту.docx 22.11.2024 13:17
- скарга.pdf 22.11.2024 13:17
- протокол ур 31.pdf 22.11.2024 13:17
- скарга.docx 22.11.2024 13:17
- Тендер №63 Ващенко.pdf 22.11.2024 13:17
- скарга.pdf.asice.zip 22.11.2024 13:37
- sign.p7s 22.11.2024 13:38
- Рішення від 26.11.2024 № 18870.pdf 26.11.2024 18:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2024 № 19299.pdf 05.12.2024 12:58
- Рішення від 04.12.2024 № 19299.pdf 06.12.2024 12:42
- Пояснення 28.11.2024 11:02
- Рішення уповноваженої особи №37 10.12.2024 11:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2024 13:41
Дата розгляду скарги:
04.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 18:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.12.2024 12:42
Дата виконання рішення Замовником:
10.12.2024 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції на підставі рішення органу оскарження за предметом закупівлі Паливо-мастильні матеріали (Дизельне пальне), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-11-07-011787-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2ef0a05424a740168007cfa4db5b84d3
Заголовок пункту скарги:
неправомірне прийняття рішення №31 від 20.11.2024 Замовником
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Замовником торгів було проведено відкриті торги з особливостями за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-07-011787-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Параллель-М ЛТД» виявило бажання взяти участь у даних торгах та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було паливо-мастильні матеріали (Дизельне пальне) Код за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, що зазначено в оголошенні та Тендерній документації.
На майданчику https://gov.e-tender.ua/ було проведено торги, де єдиним учасником було ТОВ «Параллель-М ЛТД».
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД», Замовником 20.11.2024 було прийнято рішення №31, згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» була відхилена.
Підставою для відхилення зазначено наступне – учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Після відхилення пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» торги автоматично вважаються такими, що не відбулися.
Оскільки, рішення №31 про відхилення пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» є безпідставним та необґрунтованим, ТОВ «Параллель-М ЛТД» 21.11.2024 було подано через електронну систему закупівель вимогу до Замовника щодо скасування вищезазначеного рішення.
За результатами розгляду Вимоги замовником надано відповідь №32 від 22.11.2024, згідно якої вимоги ТОВ «Параллель-М ЛТД» не задоволені.
ТОВ «Параллель-М ЛТД» вважає, що Замовником у процесі проведення торгів було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», через що відповідь (як і протокольне рішення №31 від 20.11.2024) є безпідставними та необґрунтованими, зважаючи на наступне.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Проте, у ході проведення процедури закупівлі (відкритих торгів) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-07-011787-a Замовником, а саме Відділом освіти, молоді та спорту, туризму, культури та релігій Бишівської сільської ради було порушено вищезазначені законодавчі принципи.
Відповідно до п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Так, згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
За цим критеріями переможцем стало ТОВ «Параллель-М ЛТД», надавши єдину пропозицію, оскільки інші учасники не брали участі у даній закупівлі.
Після оцінки пропозиції замовник у порядку статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Параллель-М ЛТД» на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД», Замовником 20.11.2024 було прийнято протокольне рішення №31, згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» була відхилена.
Підставою для відхилення зазначено наступне – учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно протокольного рішення №31 від 20 листопада 2024 року невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» вимогам тендерної документації полягає у наступному:
зміни та не підписання пропозиції КЕП/ЕЦП. Однак це не відповідає дійсності, так як ТОВ «Параллель-М ЛТД» підписало всі документи і пропозицію також, що можна побачити на скріні з сайту (додається окремо), а також сторінці закупівлі.
Також при перевірці підписання документу через сайт https://czo.gov.ua/verify (зазначений сайт вказаний в протоколі замовником) встановлено, що КЕП підписанта у тендерній пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» є і помилок і змін документу не було (скрін перевірки з сайту додаємо окремо).
Як вбачається з Відповіді на вимогу Замовника (а саме скріну з сайту у відповіді), під час перевірки підпису Замовник перевіряв лише файл у форматі pdf, який звичайно не містить підпису, оскільки пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» підписана шляхом формування окремого файлу з розширенням .p7s. Тому перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7s виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис.
Як вбачається зі сторінки закупівлі, ТОВ «Параллель-М ЛТД» було завантажено на сайт два документи щодо тендерної пропозиції, а саме «Пропозиція_vz.pdf» та «Пропозиція_vz.pdf.p7s». Тобто цінова пропозиція підписана КЕП шляхом формування окремого файлу з розширенням .p7s.
Саме тому, Замовник під час перевірки КЕП на тендерній пропозиції повинен завантажувати файл у форматі pdf та файл з розширенням .p7s. Однак Замовник цього не зробив, що призвело до ухвалення безпідставного та необґрунтованого рішення №31 від 20.11.2024. Неправильна перевірка підпису КЕП з боку Замовника підтверджується також і наданою ним відповіддю на Вимогу учасника, про що було зазначено вище.
Протокольне рішення №31 від 20.11.2024 прямо порушує права ТОВ «Параллель-М ЛТД» як учасника закупівлі, оскільки ТОВ «Параллель-М ЛТД» виконало всі умови, визначені тендерною документацією, та мало стати переможцем у вказаній закупівлі.
Предметом закупівлі було паливо-мастильні матеріали (Дизельне пальне) Код за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, що зазначено в оголошенні та Тендерній документації.
На майданчику https://gov.e-tender.ua/ було проведено торги, де єдиним учасником було ТОВ «Параллель-М ЛТД».
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД», Замовником 20.11.2024 було прийнято рішення №31, згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» була відхилена.
Підставою для відхилення зазначено наступне – учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Після відхилення пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» торги автоматично вважаються такими, що не відбулися.
Оскільки, рішення №31 про відхилення пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» є безпідставним та необґрунтованим, ТОВ «Параллель-М ЛТД» 21.11.2024 було подано через електронну систему закупівель вимогу до Замовника щодо скасування вищезазначеного рішення.
За результатами розгляду Вимоги замовником надано відповідь №32 від 22.11.2024, згідно якої вимоги ТОВ «Параллель-М ЛТД» не задоволені.
ТОВ «Параллель-М ЛТД» вважає, що Замовником у процесі проведення торгів було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», через що відповідь (як і протокольне рішення №31 від 20.11.2024) є безпідставними та необґрунтованими, зважаючи на наступне.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Проте, у ході проведення процедури закупівлі (відкритих торгів) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-07-011787-a Замовником, а саме Відділом освіти, молоді та спорту, туризму, культури та релігій Бишівської сільської ради було порушено вищезазначені законодавчі принципи.
Відповідно до п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Так, згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
За цим критеріями переможцем стало ТОВ «Параллель-М ЛТД», надавши єдину пропозицію, оскільки інші учасники не брали участі у даній закупівлі.
Після оцінки пропозиції замовник у порядку статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Параллель-М ЛТД» на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД», Замовником 20.11.2024 було прийнято протокольне рішення №31, згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» була відхилена.
Підставою для відхилення зазначено наступне – учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно протокольного рішення №31 від 20 листопада 2024 року невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» вимогам тендерної документації полягає у наступному:
зміни та не підписання пропозиції КЕП/ЕЦП. Однак це не відповідає дійсності, так як ТОВ «Параллель-М ЛТД» підписало всі документи і пропозицію також, що можна побачити на скріні з сайту (додається окремо), а також сторінці закупівлі.
Також при перевірці підписання документу через сайт https://czo.gov.ua/verify (зазначений сайт вказаний в протоколі замовником) встановлено, що КЕП підписанта у тендерній пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» є і помилок і змін документу не було (скрін перевірки з сайту додаємо окремо).
Як вбачається з Відповіді на вимогу Замовника (а саме скріну з сайту у відповіді), під час перевірки підпису Замовник перевіряв лише файл у форматі pdf, який звичайно не містить підпису, оскільки пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» підписана шляхом формування окремого файлу з розширенням .p7s. Тому перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7s виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис.
Як вбачається зі сторінки закупівлі, ТОВ «Параллель-М ЛТД» було завантажено на сайт два документи щодо тендерної пропозиції, а саме «Пропозиція_vz.pdf» та «Пропозиція_vz.pdf.p7s». Тобто цінова пропозиція підписана КЕП шляхом формування окремого файлу з розширенням .p7s.
Саме тому, Замовник під час перевірки КЕП на тендерній пропозиції повинен завантажувати файл у форматі pdf та файл з розширенням .p7s. Однак Замовник цього не зробив, що призвело до ухвалення безпідставного та необґрунтованого рішення №31 від 20.11.2024. Неправильна перевірка підпису КЕП з боку Замовника підтверджується також і наданою ним відповіддю на Вимогу учасника, про що було зазначено вище.
Протокольне рішення №31 від 20.11.2024 прямо порушує права ТОВ «Параллель-М ЛТД» як учасника закупівлі, оскільки ТОВ «Параллель-М ЛТД» виконало всі умови, визначені тендерною документацією, та мало стати переможцем у вказаній закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Скріни зі сторінок сайту тендеру та сайту перевірки підпису документу з КЕП
-
Повʼязаний документ:
Скріни з сайту.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису
-
Повʼязаний документ:
Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису від 21.11.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати протокольне рішення №31 від 20.11.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД»
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення
Номер:
6cd4ba6d3ffc40b6bbb4991267f7554d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-07-011787-a.a1
Назва:
Безпідставне відхилення
Вимога:
ТОВ «Параллель-М ЛТД» за результатами участі у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-11-07-011787-a подало найбільш економічно вигідну та єдину пропозицію і мало стати переможцем у цій закупівлі.
Більш того, під час участі у даній закупівлі ТОВ «Параллель-М ЛТД» підписало КЕП усі необхідні документи, які вимагались вимогами тендерної документації. Проте, 20.11.2024 Замовником закупівлі було прийнято рішення №31, згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» була відхилена. Вважаємо дане рішення необґрунтованим та безпідставним, зважаючи на наступне. Як вбачається з вищезазначеного рішення, пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» відхилена з причини зміни та не підписання пропозиції КЕП/ЕЦП. Однак це не відповідає дійсності, так як ТОВ «Параллель-М ЛТД» підписало всі документи і пропозицію також.
Також при перевірці підписання документу через сайт https://czo.gov.ua/verify (зазначений сайт вказаний в протоколі замовником) встановлено, що КЕП підписанта у тендерній пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» є і помилок і змін документу не було.
Також додатково прикріпляємо Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису від 21.11.2024
Таким чином, враховуючи вищенаведене, ТОВ «Параллель-М ЛТД» вимагає скасувати протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою №31 від 20.11.2024 р., оскільки воно є необґрунтованим та безпідставним.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Відхилення.pdf 21.11.2024 11:30
- Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису від 21.11.2024.pdf 21.11.2024 11:30
- Вілповідь на скаргу 22.11.2024 11:04
Дата подачі:
21.11.2024 11:31
Вирішення:
Згідно тендерної документації перевіряється наявність електронних підписів на тендерній пропозиції. Під час перевірки накладених електронних підписів на документи тендерної пропозиції на сайті https://czo.gov.ua/verify , було виявлено, що файли документації не містять електронних підписів .
Статус вимоги:
Не задоволено