• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Дизельне паливо та бензин А-95 (ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти»)

Відпуск Товару Замовнику здійснюється по довірчим документам (смарт-картки) на АЗС Постачальника (партнерських АЗС або орендованих АЗС), котрі знаходиться в радіусі до 5 км від адреси замовника.

Завершена

724 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 620.00 UAH
Період оскарження: 07.11.2024 15:30 - 12.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможцем ПП "НАФТАТРАССЕРВІС"

Номер: 219e590ff6c34c4ca42d6c1c1573d310
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-07-012093-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможцем ПП "НАФТАТРАССЕРВІС"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.11.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.12.2024 12:40
Дата виконання рішення Замовником: 06.12.2024 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення комісії, рішення Замовника про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАФТАТРАНССЕРВІС" переможцем даної закупівлі - скасовано.
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b331a4b4bb4741b8be95b4334c2bfec5
Заголовок пункту скарги: скасувати рішення про визначення ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 39 від 20.11.2024 року - 1 підстава
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.1. Скаржник вважає, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12.10.2022 року № 1178.

В пп. 9 п. 6. Додатку № 1 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
Згідно пп. 9 п. 6 зазначеного Переліку визначена вимога надання учасниками у складі пропозиції: «9. Учасник повинен надати проколи випробувань що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості.»

Замовником визначена вимога в частині надання учасниками у складі пропозиції протоколів випробувань САМЕ упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості на Товар.

Згідно п. 4.1. Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо та бензин А-95 (ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти»)»

Учасником/Переможцем ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» надано у складі пропозиції у файлі: «Паспорт А-95»:
- Сертифікат відповідності UA.056.П.00080-24 на Бензин автомобыльний А-95;
- Паспорт якості № 456 виданий 22.09.2024 року на Бензин автомобільний А-95;
- Декларація про відповідність Бензину А-95;
- Протокол випробувань № 99 від 03.08.2024 року на Бензин автомобільний А-95;

Протокол випробувань № 99 від 03.08.2024 року на Бензин А-95, наданий у складі пропозиції ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» містить інформацію, що акт відбору зразка для проведення випробувань відповідного палива, було складено 02.08.2024 року та прийнято на випробування ВЦ ПАТ «Укртатнафта» 02.08.2024 року за реєстраційним № 99. Випробування проводились 02.08.2024 року.

Згідно Технічного регламенту, документ про якість (паспорт якості) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
Відповідно до п. 8 Технічного регламенту, 8. Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива.

Паспорту якості № 456, виданий 22.09.2024 року на Бензин автомобільний А-95, який було надано у складі пропозиції ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС», містить інформацію про Дату відбору проб – 22.09.2024 року та дату проведення лабораторних випробувань – 22.09.2021 року, термін придатності партії згідно цього Паспорта – 6 місяців від дати виготовлення (6 місяців з 22.09.2024 року).
Згідно Технічного регламенту, дослідна партія продукції - сукупність дослідних зразків чи певний обсяг не поштучної продукції, виготовленої за встановлений інтервал часу з метою контролю відповідності продукції визначеним вимогам та прийняття рішення щодо поставлення продукції на виробництво.


Тобто, Учасником/Переможцем ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» надано у складі пропозиції у файлі: «Паспорт А-95» надано протокол випробувань на Бензин А-95 від 03.08.2024 року, а отже раніше дати, ніж видано паспорт якості на Бензин А-95, який видано 22.09.2024 року.


Надаючи протоколи випробувань, видані на майже 1,5 місяця раніше ніж паспорт якості, свідчить про те, що Протокол випробувань на Бензин А-95 (виданий 03.08.2024 року) виданий РАНІШЕ терміну придатності партії, щодо якої надано паспорт якості (з 22.09.2024 року + 6 місяців), Учасником/Переможцем ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» - не виконані вимоги Додатку № 1 до ТД в частині надання проколів випробувань що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості.


У складі пропозиції ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» відсутні прокол випробувань на Бензин А-95, що підтверджують повну відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості.

Пропозиція учасника ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: db4272370a1247de9eeb91e4602faa81
Заголовок пункту скарги: скасувати рішення про визначення ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 39 від 20.11.2024 року - 2 підстава
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.2. Скаржник вважає, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пп. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України про публічні закупівлі.

В пп. 7 п. 6. Додатку № 1 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
Згідно пп. 7 п. 6 зазначеного Переліку визначена вимога надання учасниками у складі пропозиції: «7.Учасник у складі пропозиції надає документ (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.»

У складі пропозиції Учасника/Переможця ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» НЕ НАДАНО документ (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника.

Замовником визначена вимога в частині надання учасниками у складі пропозиції документ (сертифікат тощо), який згідно з САМЕ ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника.


ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) є діючим стандартом системи управління якості на підприємстві, затверджений Наказом від 31.12.2015 № 221 Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015, введений в дію з 01.07.2016 року.

ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є ЗОВСІМ ІНШИМ нормативним документом, затверджений Наказом від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів, введений в дію з 05.12.2018 року.

Тобто, зазначені вище ДСТУ на системи управління якості – є зовсім різними нормативними документами, затвердженими різними стандартами, згідно окремих наказів, а отже не можуть вважатись тотожними.

Учасником/Переможцем ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» надано у складі пропозиції у файлі: «Сертифікати ISO» Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що не може вважатись належним та прийнятим Замовником до розгляду, оскільки не відповідає вимогам, встановленим в додатку № 1 до тендерної документації, а саме - Учасник у складі пропозиції надає документ (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю».

Пропозиція учасника ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».


Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: c95b4eab5a744f2bad6b00f03e57e05b
Заголовок пункту скарги: скасувати рішення про визначення ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 39 від 20.11.2024 року - 3 підстава
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1.3. Скаржник вважає, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пп. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України про публічні закупівлі.

В пп. 3 п. 6. Додатку № 1 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
Згідно пп. 3 п. 6 зазначеного Переліку визначена вимога надання учасниками у складі пропозиції: «У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників:
- довідку в довільній формі із зазначенням назви АЗС, адреси місця її розташування та підстав для користування АЗС
- копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства
- гарантійний лист від власника/орендаря/ оператора (ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на АЗС.»


У складі пропозиції Учасника/Переможця ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» надано у файлі «Перелік АЗС» Гарантійний лист за вих. 1411/17 від 14.11.2024 року Інформаційну довідку про перелік запропонованих АЗС, яким визначено наступну інформацію:



Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації вимагалось зазначення у довідці назви АЗС, адреси місця її розташування та підстав для користування АЗС.
Учасник визначає НАЗВУ АЗС за місцезнаходженням с. Саксагань – АВІАС ПЛЮС, при цьому визначає підставу користування – АЗС Партнера УКРНАФТА.

З загальнодоступних джерел інформації можно впевнетись, що АЗС за зазначеною адресою має назву мережі АВІАС – «АВІАС плюс», на підтвердження відповідної інформації надаємо наступні докази:
- Скриншот карти Google місцезнаходження АЗС за адресою 52173, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатський р-н, с. Саксагань, з зазначенням назви АЗС Авіас (48.357481 33.857289);
- Сайт мережа АЗС Авіас за посиланням https://avias.ua/karta-azs/, на карті якої зображено за адресою Дніпропетровська область, П'ятихатський район, с. Саксагань, вул. Шосейна, 7а.
- Таблиця «avias_azs», яку завантажено з офіційного сайту мережі АЗС Авіас https://avias.ua/karta-azs/, яка містить в переліку за п/п № 136 інфомрацію про відповідну адресу АЗС мережі Авіас:
136 Дніпропетровська П'ятихатський с.Саксагань, вул.Шосейна, 7а АВІАС ПЛЮС 48.357481 33.857289

При цьому факті, Учасник/Переможець ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» зазначає, користується зазначеною АЗС на підставі партнерських відносин з УКРНАФТА та надає на виконання вимоги «копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства» Договір з ПАТ «Укрнафта» № 16/81-НП від 10.01.2024 року, укладений між ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» та ПАТ «УКРНАФТА» у файлі «Перелік АЗС» на стор. 2-14.

При цьому, Учасника/Переможця ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» на виконання вимоги надання «гарантійного листа від власника/орендаря/ оператора (ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на АЗС» надає у файлі «Гарант. лист партнера НК Газсервіс» Гарантійний лист від ТОВ «НК Газсервіс» за вих. № 174-11/23 від 12.11.2024 року, відповідно до якого ТОВ «НК ГАЗСЕРВІС» повідомляє, що АЗС за адресою с. Саксагань мережі АЗС Авіас плюс може забезпечити Замовника нафтопродуктами запропонованими учасником ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС” на підставі Партнерського договору № 01-01-20 від 23.12.2019 року укладений між ТОВ “НК ГАЗСЕРВІС” та ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”.

Звертаємо увагу Комісії, що Партнерський договір № 01-01-20 від 23.12.2019 року укладений між ТОВ “НК ГАЗСЕРВІС” та ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”, - ВІДСУТНІЙ У СКЛАДІ пропозиції ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”.

Також звертаємо увагу, що зазначення у складі пропозиції Учасника/Переможця ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» інформації, що АЗС за адресою с. Саксагань з зазначенням НАЗВИ – АВІАС ПЛЮС – не відповідає дійсності, оскільки сайт мережі АЗС УКРНАФТА за посиланням https://azs.ukrnafta.com/8/ - НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ:
- Про АЗС з місцезнаходженням за адресою - с. Саксагань, вул. Шосейна, 7а мережі УКРНАФТА;
- Про НАЗВУ АЗС АВІАС ПЛЮС у мережі АЗС УКРНАФТА.


Враховуючи вищезазначене, учасником НЕ НАДАНО у складі пропозиції:
- копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства, а саме Партнерський договір № 01-01-20 від 23.12.2019 року укладений між ТОВ “НК ГАЗСЕРВІС” та ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”, згідно інфомрації, наданої у гарантійному листі від власника/орендаря/ оператора (ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці у файлі “Гарант. лист партнера НК Газсервіс»”, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на АЗС.

- Гарантійний лист від ТОВ «НК Газсервіс» за вих. № 174-11/23 від 12.11.2024 року, наданий у складі пропозиції ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС” адресований Замовнику - ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ САКСАГАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, всупереч вимоги щодо надання “гарантійний лист від власника/орендаря/ оператора (ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на АЗС”, а отже не виконанні вимоги в частині адресату такого листа ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС».


Також, варто зазначити, що на підтвердження виконання вимоги пп. 8 п. 6 зазначеного Переліку визначена вимога надання учасниками у складі пропозиції: «8. У складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних смарт картках відповідно до чинного законодавства України» ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС” надає у файлі «Довідка про право використ торгової марки» Довідку про право на використання торгової марки наступного змісту:

Наступним повідомляємо, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"
надає партнерський договір (копія додається), що підтверджує право на використання
Учасником торгової марки "АВІАС" зазначеної на відповідних талонах на пальне


Зазначений у довідці на виконнання відповідної вимоги тендерної документації в частині надання документального підтвердження право використання Учасником найменувань (торгових марок) партнерський договір, який може підтвердити право на використання
Учасником торгової марки "АВІАС", у складі пропозиції – НЕ НАДАНО.


Пропозиція учасника ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС”не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України про публічні закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір