-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аптечка медична індивідуальна поліцейського (ДК 021:2015 код 33196000-0 «Аптечки першої медичної допомоги»).
Аптечка медична індивідуальна поліцейського (ДК 021:2015 код 33196000-0 «Аптечки першої медичної допомоги»). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів, а також вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Торги не відбулися
1 495 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 14 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 950.00 UAH
Період оскарження:
07.11.2024 15:26 - 13.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
b60e55d383b4460ebc2e76a8ee676eb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-07-011957-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ПОВІДОМЛЕННЯ про намір.PDF 25.12.2024 13:08
- _Декларації та сертифікати.rar 25.12.2024 13:08
- Скарга_UA-2024-11-07-011957-a_ФОП Гаврилюк.docx 25.12.2024 13:08
- Скарга_UA-2024-11-07-011957-a_ФОП Гаврилюк.pdf.p7s.zip 25.12.2024 13:08
- ТД.docx 25.12.2024 13:08
- sign.p7s 25.12.2024 13:09
- рішення від 27.12.2024 № 20715.pdf 27.12.2024 14:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.01.2025 № 144.pdf 07.01.2025 11:20
- рішення від 06.01.2025 № 144.pdf 08.01.2025 09:46
- Пояснення по суті Скарги.PDF 30.12.2024 16:16
- Матеріали 2 для Антимонопольного комітету.doc 30.12.2024 16:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2024 14:04
Дата розгляду скарги:
06.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2024 14:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.01.2025 09:46
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2025 09:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про визначення переможцем за процедурою – відкриті торги з предмету закупівлі Аптечка медична індивідуальна поліцейського (ДК 021:2015 код 33196000-0 «Аптечки першої медичної допомоги»), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАРММЕДАЛЬЯНС» (38929750), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-11-07-011957-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
32cc9fbf824146839e4d17fe4322cf38
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення Замовника – Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2024р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Зобов'язати Замовника - Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати своє рішення - Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2024р. про визначення учасника ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» переможцем закупівлю Товарів: «Аптечка медична індивідуальна поліцейського (ДК 021:2015 код 33196000-0 «Аптечки першої медичної допомоги»)» (UA-2024-11-07-011957-a) та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС».
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга_UA-2024-11-07-011957-a_ФОП Гаврилюк.docx
-
-
Назва доказу:
Декларації та сертифікати
-
Повʼязаний документ:
_Декларації та сертифікати.rar
-
-
Назва доказу:
Повідомлення про намір
-
Повʼязаний документ:
ПОВІДОМЛЕННЯ про намір.PDF
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
ТД.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника - Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати своє рішення - Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2024р. про визначення учасника ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» переможцем закупівлю Товарів: «Аптечка медична індивідуальна поліцейського (ДК 021:2015 код 33196000-0 «Аптечки першої медичної допомоги»)» (UA-2024-11-07-011957-a) та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e9553a03b74b4371b48c0f6402b29b93
Заголовок пункту скарги:
Зобов'язати Замовника - Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати своє рішення - Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2024р. про визначення учасника ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» переможцем закупівлю Товарів: «Аптечка медична індивідуальна поліцейського (ДК 021:2015 код 33196000-0 «Аптечки першої медичної
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Зобов'язати Замовника - Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати своє рішення - Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2024р. про визначення учасника ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» переможцем закупівлю Товарів: «Аптечка медична індивідуальна поліцейського (ДК 021:2015 код 33196000-0 «Аптечки першої медичної допомоги»)» (UA-2024-11-07-011957-a) та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС».
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга_UA-2024-11-07-011957-a_ФОП Гаврилюк.pdf.p7s.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника - Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати своє рішення - Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2024р. про визначення учасника ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» переможцем закупівлю Товарів: «Аптечка медична індивідуальна поліцейського (ДК 021:2015 код 33196000-0 «Аптечки першої медичної допомоги»)» (UA-2024-11-07-011957-a) та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС».
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на неправомірне рішення Замовника – Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2024р.
Номер:
151520295b694140a5054db850aafe31
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-07-011957-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника – Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2024р.
Вимога:
Відповідно абз. 3 п. 59 Особливостей визначає, що Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
На підставі вищевикладеного, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та розділом «Порядок оскарження відкритих торгів» Особливостей, Прошу зобов'язати Замовника - Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати своє рішення - Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2024р.
щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2024р. про визначення учасника ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» переможцем закупівлю Товарів: «Аптечка медична індивідуальна поліцейського (ДК 021:2015 код 33196000-0 «Аптечки першої медичної допомоги»)» (UA-2024-11-07-011957-a).
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД.docx 25.12.2024 12:29
Дата подачі:
25.12.2024 12:29
Опис причини скасування:
Помилклво подано замысть скарги
Дата скасування:
25.12.2024 14:46
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
170cb5cf489d4a369d1f04bad5637242
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-07-011957-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Підстави подання скарги: абз. 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), -
Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
07.11.2024 р. Замовник у своїй тендерній документації (далі – ТД) за оголошенням UA-2024-11-07-011957-a встановив умови, які обмежують ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» (далі – Скаржник) в праві на участь у зазначеній закупівлі, а також встановив умови, які протирічать деяким вимогам чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- _СЕРТИФІКАТ _2023.pdf 11.11.2024 17:57
- _Сертифікат відповідності_аптечки від 2024 р..pdf 11.11.2024 17:57
- _Сертифікат_НААУ_IAF_ТОВ_«ФАРММЕДАЛЬЯНС»_14001_2015_8О108_СЕУ_133.PDF 11.11.2024 17:57
- _Скарга.docx 11.11.2024 17:57
- Скрин листування.png 11.11.2024 17:57
- _Скарга.pdf 11.11.2024 17:57
- sign.p7s 11.11.2024 17:59
- Повітровід декларація про відповідність.pdf 18.11.2024 12:00
- _Заперечння на відповідь Замовника.pdf 18.11.2024 12:00
- Назоф стерильні_Декларація ред.4_онов.pdf 18.11.2024 12:00
- рішення від 13.11.2024 №18295.pdf 13.11.2024 15:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2024 №18629.pdf 21.11.2024 13:56
- рішення від 20.11.2024 №18629.pdf 22.11.2024 09:40
- ПОЯСНЕННЯ по суті Скарги.PDF 15.11.2024 17:36
- Матеріали для Антимонопольного комітету.doc 15.11.2024 17:36
- 1.1_Пов_язка_Tricol Biomedical.pdf 15.11.2024 17:36
- 2_2_Паспорт_тех_опис_Pre_Lubricated_Nasal_Airway_пер.pdf 15.11.2024 17:36
- 3_1_Паспорт_тех_опис_NAR_Nasopharyngeal_Airway_ор.pdf 15.11.2024 17:36
- 1.2_Пов_язка_Tricol Biomedical_пер..pdf 15.11.2024 17:36
- 1.3_Фото пов_язки зі стрічкою.pdf 15.11.2024 17:36
- 3_2_Паспорт_тех_опис_NAR_Nasopharyngeal_Airway_пер.pdf 15.11.2024 17:36
- 1.4_Паспорт_тех.опис_ор..pdf 15.11.2024 17:36
- 4.1_Yellow and Blue.pdf 15.11.2024 17:36
- 4.2_Tactical Medical Solutions SOF-T Gen 5.pdf 15.11.2024 17:36
- 1.5_Паспорт_тех.опис_пер..pdf 15.11.2024 17:36
- 2_1_Паспорт_тех_опис_Pre_Lubricated_Nasal_Airway_ор_.pdf 15.11.2024 17:36
- Доповнення до пояснення.doc 19.11.2024 17:36
- Доповнення до пояснення.PDF 19.11.2024 17:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.11.2024 18:08
Дата розгляду скарги:
20.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2024 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.11.2024 09:41
Дата виконання рішення Замовником:
11.12.2024 13:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
«Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.11.2024 р. № 18629-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
44fe79ab8973485996eebd481442c35b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
В п.6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зазначено: Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку № 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Проте, частину цих вимог виконати неможливо, а частина – не відповідає вимогам чинного законодавства. Докладніше нижче.
1.1. У Додатку 4, п.4 Таблиці зазначено: «Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом). Бинт має бути оснащений рентгеноконтрастною стрічкою, яка дозволяє знайти засіб при рентгеноконтрастному дослідженні в досить глибокій рваній рані, яка була зашита на місці події.». Але, чинним законодавством для виробників цього виробу не передбачене обов’язкове включення рентгеноконтрасної стрічки. Даний виріб може бути повністю рентгеноконтрасний, через наявні в ньому рентгеноконтрасні просочуючі речовини. Тобто, такий виріб також буде рентгеноконтрасним і без стрічки під час рентгену. Виріб буде максимально ефективний через те, що засіб весь і повністю буде контрастним, а не тільки тонка стрічка.
Скаржник є виробником даного виробу, тому вимоги щодо наявності саме необов’язкової стрічки у виробі унеможливлюють представлення товару Скаржника на торгах і створити чинну конкуренцію. Також, є й інший український виробник, який виготовляє повністю рентгеноконтрасний виріб без стрічки. Натомість, з відомих нам офіційних виробників – лише один виробник виготовляє такий зет-складений виріб саме зі стрічкою. А там, де виробник один – конкуренція неможлива. Вбачаємо тут завуальований натяк тільки на окремого виробника. Тобто, участь у даній закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які нададуть виріб зі стрічкою.
Тому, в даному випадку, вважаємо, що Замовнику слід внести зміни в ТД, та виключити поняття наявності рентгеноконтрасної стрічки у виробі і надати можливість пропонувати як вироби зі стрічкою, так і вироби, які без стрічки здатні забезпечити потрібний функціонал та якість.
Наприкінці таблиці у Додатку 4 зазначено: «В місцях де технічні вимоги містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Але, просто запропонувати еквівалент Скаржник не зможе, тому що Замовник може зазначити, що виріб – не відповідає на 100% вимогам Замовника, еквівалент, це коли виріб є ідентичним технічним вимогам, тощо.
Це і є ті вимоги до виробу, які Скаржник вважає дискримінаційними. Якщо товар виконує одні і ті ж функції – в учасника має бути можливість пропонувати товари на вибір, а не прив’язуватись до одного тільки виробника. А Скаржник – має право пропонувати свою продукцію на торгах.
Вважаємо, що фраза з ТД «Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку № 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації» цілком уможливлює відхилення будь-якої й іншої пропозиції учасника, яка не буде відповідати зазначеним вимогам. Тому ми звертаємось зі Скаргою і просимо зобов’язати Замовника встановити розширені вимоги до виробів.
Замовник зазначив на майданчику, що «На фармацевтичному ринку України представлені декілька гемостатичних бинтів таких як Tricol Biomedical ChitoGauze XR Pro та QuikClot Combat Gauze Z-Folded, які мають рентгеноконтрастну стрічку». Проте, ці засоби – не зареєстровані в Реєстрі Держлікслужби. Адже Замовник в ТД зазначив, що хоче бачити ці вироби в Реєстрі ДЛС. Отже, в Україні відсутні хоча б два виробника, які мають рентгеноконтрасну стрічку. Зазначені вироби завозяться волонтерами, як гуманітарна допомога, не мають жодних документів якості. Замовник також, не надав посилання в Реєстрі ДЛС на підтвердження своїх же слів. Тому, зміни повинні бути внесені в ТД.
1.2 У Додатку 4, п.8 Таблиці зазначено: «Засіб для зупинки кровотечі механічний типу «Турнікет». Технічні характеристики:
- довжина у відкритому вигляді, не менше: 1000 мм, для забезпечення можливості використання турнікета для пораненої особи будь-якої анатомічної комплекції; - відсутність на виробі елементів велкро. З метою запобігання забрудненню елементів кріплення типу велкро ґрунтом, брудом та іншими середовищами, що, в свою чергу, призведе до зниження ефективності елементів фіксації при роботі у вологому навколишньому середовищі (мокрий пісок, тина, мул тощо); - виріб не змінює своїх властивостей при температурі експлуатації турнікету: від -40°С до +50°С».
В даному випадку знову іде посилання (натяк) на окремого виробника. Але у джгута-турнікета, у якого відсутні такі елементи велкро, взагалі немає ніякої системи фіксації, стрічка просто звисає після здійснення затягування. Іншими словами джгут з елементами велкро кріпиться за допомогою цієї системи велкро і у разі, якщо ця система буде забруднена вона не зможе виконувати свою функцію, не зможе буде ефективною – така думка Замовника. Але ж джгут без системи фіксації велкро, взагалі немає системи кріплення, і стрічку треба просто обмотати по колу і затикнути. Тому, в даному випадку немає різниці: чи є у джгуті система велкро чи її немає, адже і забруднену систему велкро можна також обмотати по колу і затикнути. І не система велкро впливає на ефективність джгута, а саме фурнітура джгута, такі як вороток та скоба, якими здійснюється закрутка джгута і його фіксація.
Також, звертаємо Вашу увагу, що в Україні є лише одні методичні вказівки (МВВ 30/80-22) від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», щодо досліджень джгутів-турнікетів, і там фігурує довжина не менше 94 см, що відповідає світовій практиці. Тому вимагати, довжину джгута у відкритому стані більше 1000 мм немає законодавчих підстав. Довжини джгута у 94 см достатньо щоб обгорнути кінцівку товщиною 80 см, то ж, в даному випадку в цих вимогах Замовник знову натякає лише на окремого виробника, звучуючи коло можливих виробників джгутів, які відповідають вимогам міжнародних стандартів та методичних вказівок (МВВ 30/80-22).
Те ж стосується і температури застосування «від -40°С до +50°С» не відповідає вимогам, як МВВ 30/80-22, так і кліматичним умовам нашої країни. Вимоги до джгутів, щоб вони не змінювали своїх властивостей при температурі становлять: від -20°С до +45°С. Скрин-приклад з Методичних вказівок, які застосовуються в Україна:
Тому, Скаржник вважає, що Замовник повинен внести зміни і надати можливість пропонувати товари у загальноприйнятих діапазонах. Наприклад, довжина – не менше 94 см., температура від –20°С до +45°С. Це не буде протирічити вимогам ТД, але надасть змогу розширити коло перевірених виробників джгутів.
Також, в учасника може і не бути напрацювань з виробником такого джгута (договорів, представницьких відносин тощо), як хоче Замовник, адже зазначимо, що далі по ТД Замовник вимагає ще гарантійні листи саме від виробника конкретного виробу. Тому, важливо мати вибір серед виробників належних джгутів, а не впиратись в одного. Вважаємо, що такі дії взагалі розширять коло учасників.
1.3. У Додатку 4, п.11 Таблиці Зазначено: «Термоковдра на поліетиленовій основі завдовжки від 210 см, завширшки від 160 см. Призначено для захисту організму від переохолодження, перегріву та впливу навколишнього середовища. Матеріал: полімерна плівка з металізованим напиленням зеленого та золотого кольору». В даному випадку, Скаржник вважає, що такі вимоги знову звужують виробників, які зачасту, являються конкурентами на торгах, і блокують продажі виробів один одному, а тим більше надання гарантійних листів. Також, не наведено, чому саме обрані ці кольори, тоді як присутній на ринку виріб з напиленням срібного та зеленого кольору повністю відповідає технічним вимогам до виробу і «призначено для захисту організму від переохолодження, перегріву та впливу навколишнього середовища».
Скаржник, наразі має в повній кількості виріб срібного та зеленого кольору (ми є його виробником), і зможе конкурувати на торгах, адже колір зелений та срібний – дешевший, але при цьому такий же ефективний. Більш того, такі зміни дозволять прийняти участь більшому колу учасників, адже виріб зелений та срібний є у багатьох виробників та дилерів/постачальників. А золото–зелений – фігурує лише в одного виробника поки що. Тому ми знову вважаємо, що такими позначеннями кольорів – звужується коло потенційних учасників навмисне, без пояснень до технічних параметрів Термоковдри. Тому просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни та розширити коло пропонованих товарів: Матеріал: полімерна плівка з металізованим напиленням зеленого та золотого кольору/або зеленого та срібного кольору.
1.4. У Додатку 4 зазначено: Товар, а також кожен медичний виріб, що входить до складу аптечки, повинні бути зареєстрованими в Україні згідно з законодавством України. На підтвердження учасник надає оригінали або належним чином завірені копії чинних на день опублікування закупівлі декларацій про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 753 від 02 жовтня 2013. На підтвердження державної реєстрації товару медичного призначення, учасник повинен надати довідку в довільній формі з позначенням посилання на картку кожного медичного виробу в реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.»
Але, неможливо «надати довідку в довільній формі з позначенням посилання на картку кожного медичного виробу в реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг державної служби України», через те, що Держлікслужба веде Реєстр лише тих виробів, які мають І клас безпеки застосування.
В Технічному регламенті щодо медичних виробів № 753 п. 31 зазначено: «31. Будь-який виробник, який під власним іменем вводить медичні вироби в обіг, згідно з процедурами, зазначеними у пунктах 18 і 19 цього Технічного регламенту, а також будь-яка інша фізична особа - підприємець або юридична особа, яка провадить діяльність, зазначену в пунктах 27-30 цього Технічного регламенту, зобов’язана повідомити Держлікслужбі щодо свого місцезнаходження і надати перелік та опис відповідних виробів.»
А п.18 цього ж Регламенту зазначає: «Для нанесення знаку відповідності технічним регламентам на медичні вироби, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), виробник повинен дотримуватися процедури, зазначеної в додатку 8, і скласти декларацію про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг.
Так як в аптечку входять вироби, які мають інший клас безпеки застосування, а саме:
- Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом) – це ІІІ клас;
- Оклюзійна пов’язка (наліпка) з клапаном та без клапана на гелевій основі – це ІІb клас;
- Повітропровід назофарингеальний – це ІІa клас;
то такі вироби не будуть знаходитись в Реєстрі Держлікслужби. Тому, Замовник має внести зміни і зазначити, що такі вимоги стосуються лише тих виробів, які потребують такої реєстрації. Тоді, така ТД буде відповідати вимогам чинного законодавства щодо медичних виробів.
1.5. У Додатку №4 зазначено: «Відповідність технічних, якісних та інших характеристик запропонованого учасником товару та медичних виробів, що входить у склад аптечки повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції технічним(и) документом(ми) виробника(ів) (сертифікат, паспорт, етикетка тощо).
Учасник повинен підтвердити можливість поставки такого компоненту аптечки, у кількості та в термін, визначений цією тендерною документацію замовника. На підтвердження учасник повинен у складі своєї пропозиції надати гарантійні листи від виробника(-ів) або представника виробника/дилера/дистриб’ютора/імпортера такого компоненту аптечки (з наданням документального підтвердження відповідних повноважень учаснику у вигляді відповідного листа).
Предметом закупівлі є Аптечка медична, як цілісний виріб, а не вкладення до нього. Тому, надавати гарантії на кожне вкладення в аптечку саме від виробників таких вкладень – не тільки обтяжує підготовку документів учасником, є не обов’язковим з точки зору введення в обіг та реалізації Аптечок, та іноді є неможливим. Адже, як ми зазначали вище – виробники деяких вкладень просто не надають таких листів іншим учасникам, щоб просувати свого.
ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» є суб’єктом господарювання з виготовлення аптечок медичних та інших медичних виробів (в тому числі, які входять у склад аптечок). Ми закуповуємо медичні товари для власної діяльності у фармацевтичних дистриб’юторів та прямих виробників за договорами, зберігаємо їх, контролюємо таке зберігання засобами вимірювання та моніторингу. Скаржник – є підприємством, яке проходить щорічний наглядовий аудит на Систему якості з виробництва аптечок і не тільки. Ми здійснюємо свою діяльність також за міжнародними екологічними стандартами. Відповідні сертифікати надаємо до Скарги. Така діяльність – є нашим життям і підтримує в тому числі економіку країни. Тому, дані вимоги щодо гарантування поставки здатні зробити власноруч, не вдаючись до виробників «кожного медичного виробу» в аптечку.
Ми, зокрема, маємо усі вироби які потрібні для комплектації аптечки, ми їх закупили. Тоді, чому ми повинні звертатись знову до виробників цих виробів з проханням надати гарантійні листи на ці вкладення, які в нас вже є?
Зараз, нам блокують надання деяких гарантійних листів, з посиланням на те, що інший вже звернувся тощо. А, під час такого блокування надання нам гарантійних листів – відбувається те, що наше підприємство не зможе прийняти участь у закупівлі, адже кожен такий виробник монополіст просуває своє підприємство, свого партнера. Ми ж – маємо товари в наявності. Тому Скаржник вважає, що виробник аптечки – є відповідальною особою за гарантування саме поставки готового виробу, Аптечок, які є предметом закупівлі. Ми її збираємо, ми за неї відповідаємо. Створювати навмисні умови щодо надання гарантійних листів на постачання кожного вкладення, щоб зменшити конкуренцію, бо хтось комусь щось не дасть – це не має бути метою Замовника та системи «Прозорро».
Тому просимо зобов’язати Замовника внести зміни до ТД та скасувати вимогу про надання гарантійних листів «… від виробника(-ів) або представника виробника/дилера/дистриб’ютора/імпортера такого компоненту аптечки (з наданням документального підтвердження відповідних повноважень учаснику у вигляді відповідного листа». Потрібно надати можливість виробнику Аптечки самому гарантувати постачання, або якщо участь у торгах приймає НЕ безпосередній виробник аптечки – то надати листа від виробника на всю партію, на все постачання одноразово від нього. Товари вже є в наявності на складі виробника аптечки та мають належний термін придатності. І виробник аптечки – не «особа без обличчя», чия думка не важлива, чиї гарантії – не важливі та не мають ваги взагалі.
Більш того, учасники вже подають відповідні документи: Сертифікати якості, Декларації, Довідки щодо Реєстру тощо… Цього вважаємо достатньо для того, щоб поставити належний товар Замовнику та довести всі вимоги до вкладень. Також, в Технічному регламенті щодо медичних виробів – немає вимоги до виробника аптечки надавати гарантійні листи на постачання комплектуючих. Ось які вимоги до виробників:
«Інформація, яка надається виробником
42. Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника.
Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування». Це все. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#n67
Тому, вважаємо такі вимоги ТД – дискримінаційними, обтяжливими, законодавчо необґрунтованими. Виробник аптечки – авторитетна особа, яка займається виготовленням аптечок і здатна гарантувати постачання, здатна надати лист від сеюе про те, що усі товари є в наявності.
1.6 У Додатку 4 зазначено. П. 9 Повітропровід назофарингеальний. Назофарингеальний повітровід має бути в упаковці попередньо зволожений лубрикантом, що дозволить швидко надавати допомогу, не витрачаючи час на нанесення лубриканту на поверхню виробу.
Повідомляємо шановній Колегії, що таких виробв немає в Україні. Виробники не змащують вироби всередині пакування разом з лубрикантом. Тому що лубрикант, і виріб – стерилізуються окремо. Також, під час експлуатації виробу, транспортування або переміщення в аптечці – гель лубрикант буде розмазаний скрізь, і не факт що буде саме на кінцівці трубки під час її діставання з упаковки.
Усі виробники стверджують, що не виготовляють такі вироби, а постачають трубку і лубрикант окремо. Також серед офіційних виробників/постачальників такого виробу немає. Те, на що посилався Замовник у відповіді на майданчику, а саме: «Разом надаємо інформацію, що встановлені вимоги замовника не є дискримінаційними і не звужують коло потенційних учасників. На фармацевтичному ринку України представлені декілька назофарингеальних повітропроводів таких як Rhino rescue та Combat Medical» - протирічить вимогам Замовника. Ці вироби – не зареєстровані в Держлікслужбі, то ж учасник вже не виконає вимоги закупівлі, адже не надасть а ні Декларацію, ні будь-що від виробника. Знову ж, завозяться гуманітарними або якимись добровольцями. Тому, Замовник вимагає офіційно введених виробів в обіг, але офіційні виробники в Україні такого не виготовляють – суперечливі вимоги ТД. Власне, посилання робиться на закордонного виробника без документів. Прийняти в такій закупівлі участь без відхилення – буде просто неможливо. І еквіваленти та аналоги звісно не будуть прийняті. Тому, просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу про те, що виріб має бути попередньо зволожений лубрикантом.
В п.6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зазначено: Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку № 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Проте, частину цих вимог виконати неможливо, а частина – не відповідає вимогам чинного законодавства. Докладніше нижче.
1.1. У Додатку 4, п.4 Таблиці зазначено: «Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом). Бинт має бути оснащений рентгеноконтрастною стрічкою, яка дозволяє знайти засіб при рентгеноконтрастному дослідженні в досить глибокій рваній рані, яка була зашита на місці події.». Але, чинним законодавством для виробників цього виробу не передбачене обов’язкове включення рентгеноконтрасної стрічки. Даний виріб може бути повністю рентгеноконтрасний, через наявні в ньому рентгеноконтрасні просочуючі речовини. Тобто, такий виріб також буде рентгеноконтрасним і без стрічки під час рентгену. Виріб буде максимально ефективний через те, що засіб весь і повністю буде контрастним, а не тільки тонка стрічка.
Скаржник є виробником даного виробу, тому вимоги щодо наявності саме необов’язкової стрічки у виробі унеможливлюють представлення товару Скаржника на торгах і створити чинну конкуренцію. Також, є й інший український виробник, який виготовляє повністю рентгеноконтрасний виріб без стрічки. Натомість, з відомих нам офіційних виробників – лише один виробник виготовляє такий зет-складений виріб саме зі стрічкою. А там, де виробник один – конкуренція неможлива. Вбачаємо тут завуальований натяк тільки на окремого виробника. Тобто, участь у даній закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які нададуть виріб зі стрічкою.
Тому, в даному випадку, вважаємо, що Замовнику слід внести зміни в ТД, та виключити поняття наявності рентгеноконтрасної стрічки у виробі і надати можливість пропонувати як вироби зі стрічкою, так і вироби, які без стрічки здатні забезпечити потрібний функціонал та якість.
Наприкінці таблиці у Додатку 4 зазначено: «В місцях де технічні вимоги містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Але, просто запропонувати еквівалент Скаржник не зможе, тому що Замовник може зазначити, що виріб – не відповідає на 100% вимогам Замовника, еквівалент, це коли виріб є ідентичним технічним вимогам, тощо.
Це і є ті вимоги до виробу, які Скаржник вважає дискримінаційними. Якщо товар виконує одні і ті ж функції – в учасника має бути можливість пропонувати товари на вибір, а не прив’язуватись до одного тільки виробника. А Скаржник – має право пропонувати свою продукцію на торгах.
Вважаємо, що фраза з ТД «Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку № 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації» цілком уможливлює відхилення будь-якої й іншої пропозиції учасника, яка не буде відповідати зазначеним вимогам. Тому ми звертаємось зі Скаргою і просимо зобов’язати Замовника встановити розширені вимоги до виробів.
Замовник зазначив на майданчику, що «На фармацевтичному ринку України представлені декілька гемостатичних бинтів таких як Tricol Biomedical ChitoGauze XR Pro та QuikClot Combat Gauze Z-Folded, які мають рентгеноконтрастну стрічку». Проте, ці засоби – не зареєстровані в Реєстрі Держлікслужби. Адже Замовник в ТД зазначив, що хоче бачити ці вироби в Реєстрі ДЛС. Отже, в Україні відсутні хоча б два виробника, які мають рентгеноконтрасну стрічку. Зазначені вироби завозяться волонтерами, як гуманітарна допомога, не мають жодних документів якості. Замовник також, не надав посилання в Реєстрі ДЛС на підтвердження своїх же слів. Тому, зміни повинні бути внесені в ТД.
1.2 У Додатку 4, п.8 Таблиці зазначено: «Засіб для зупинки кровотечі механічний типу «Турнікет». Технічні характеристики:
- довжина у відкритому вигляді, не менше: 1000 мм, для забезпечення можливості використання турнікета для пораненої особи будь-якої анатомічної комплекції; - відсутність на виробі елементів велкро. З метою запобігання забрудненню елементів кріплення типу велкро ґрунтом, брудом та іншими середовищами, що, в свою чергу, призведе до зниження ефективності елементів фіксації при роботі у вологому навколишньому середовищі (мокрий пісок, тина, мул тощо); - виріб не змінює своїх властивостей при температурі експлуатації турнікету: від -40°С до +50°С».
В даному випадку знову іде посилання (натяк) на окремого виробника. Але у джгута-турнікета, у якого відсутні такі елементи велкро, взагалі немає ніякої системи фіксації, стрічка просто звисає після здійснення затягування. Іншими словами джгут з елементами велкро кріпиться за допомогою цієї системи велкро і у разі, якщо ця система буде забруднена вона не зможе виконувати свою функцію, не зможе буде ефективною – така думка Замовника. Але ж джгут без системи фіксації велкро, взагалі немає системи кріплення, і стрічку треба просто обмотати по колу і затикнути. Тому, в даному випадку немає різниці: чи є у джгуті система велкро чи її немає, адже і забруднену систему велкро можна також обмотати по колу і затикнути. І не система велкро впливає на ефективність джгута, а саме фурнітура джгута, такі як вороток та скоба, якими здійснюється закрутка джгута і його фіксація.
Також, звертаємо Вашу увагу, що в Україні є лише одні методичні вказівки (МВВ 30/80-22) від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», щодо досліджень джгутів-турнікетів, і там фігурує довжина не менше 94 см, що відповідає світовій практиці. Тому вимагати, довжину джгута у відкритому стані більше 1000 мм немає законодавчих підстав. Довжини джгута у 94 см достатньо щоб обгорнути кінцівку товщиною 80 см, то ж, в даному випадку в цих вимогах Замовник знову натякає лише на окремого виробника, звучуючи коло можливих виробників джгутів, які відповідають вимогам міжнародних стандартів та методичних вказівок (МВВ 30/80-22).
Те ж стосується і температури застосування «від -40°С до +50°С» не відповідає вимогам, як МВВ 30/80-22, так і кліматичним умовам нашої країни. Вимоги до джгутів, щоб вони не змінювали своїх властивостей при температурі становлять: від -20°С до +45°С. Скрин-приклад з Методичних вказівок, які застосовуються в Україна:
Тому, Скаржник вважає, що Замовник повинен внести зміни і надати можливість пропонувати товари у загальноприйнятих діапазонах. Наприклад, довжина – не менше 94 см., температура від –20°С до +45°С. Це не буде протирічити вимогам ТД, але надасть змогу розширити коло перевірених виробників джгутів.
Також, в учасника може і не бути напрацювань з виробником такого джгута (договорів, представницьких відносин тощо), як хоче Замовник, адже зазначимо, що далі по ТД Замовник вимагає ще гарантійні листи саме від виробника конкретного виробу. Тому, важливо мати вибір серед виробників належних джгутів, а не впиратись в одного. Вважаємо, що такі дії взагалі розширять коло учасників.
1.3. У Додатку 4, п.11 Таблиці Зазначено: «Термоковдра на поліетиленовій основі завдовжки від 210 см, завширшки від 160 см. Призначено для захисту організму від переохолодження, перегріву та впливу навколишнього середовища. Матеріал: полімерна плівка з металізованим напиленням зеленого та золотого кольору». В даному випадку, Скаржник вважає, що такі вимоги знову звужують виробників, які зачасту, являються конкурентами на торгах, і блокують продажі виробів один одному, а тим більше надання гарантійних листів. Також, не наведено, чому саме обрані ці кольори, тоді як присутній на ринку виріб з напиленням срібного та зеленого кольору повністю відповідає технічним вимогам до виробу і «призначено для захисту організму від переохолодження, перегріву та впливу навколишнього середовища».
Скаржник, наразі має в повній кількості виріб срібного та зеленого кольору (ми є його виробником), і зможе конкурувати на торгах, адже колір зелений та срібний – дешевший, але при цьому такий же ефективний. Більш того, такі зміни дозволять прийняти участь більшому колу учасників, адже виріб зелений та срібний є у багатьох виробників та дилерів/постачальників. А золото–зелений – фігурує лише в одного виробника поки що. Тому ми знову вважаємо, що такими позначеннями кольорів – звужується коло потенційних учасників навмисне, без пояснень до технічних параметрів Термоковдри. Тому просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни та розширити коло пропонованих товарів: Матеріал: полімерна плівка з металізованим напиленням зеленого та золотого кольору/або зеленого та срібного кольору.
1.4. У Додатку 4 зазначено: Товар, а також кожен медичний виріб, що входить до складу аптечки, повинні бути зареєстрованими в Україні згідно з законодавством України. На підтвердження учасник надає оригінали або належним чином завірені копії чинних на день опублікування закупівлі декларацій про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 753 від 02 жовтня 2013. На підтвердження державної реєстрації товару медичного призначення, учасник повинен надати довідку в довільній формі з позначенням посилання на картку кожного медичного виробу в реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.»
Але, неможливо «надати довідку в довільній формі з позначенням посилання на картку кожного медичного виробу в реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг державної служби України», через те, що Держлікслужба веде Реєстр лише тих виробів, які мають І клас безпеки застосування.
В Технічному регламенті щодо медичних виробів № 753 п. 31 зазначено: «31. Будь-який виробник, який під власним іменем вводить медичні вироби в обіг, згідно з процедурами, зазначеними у пунктах 18 і 19 цього Технічного регламенту, а також будь-яка інша фізична особа - підприємець або юридична особа, яка провадить діяльність, зазначену в пунктах 27-30 цього Технічного регламенту, зобов’язана повідомити Держлікслужбі щодо свого місцезнаходження і надати перелік та опис відповідних виробів.»
А п.18 цього ж Регламенту зазначає: «Для нанесення знаку відповідності технічним регламентам на медичні вироби, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), виробник повинен дотримуватися процедури, зазначеної в додатку 8, і скласти декларацію про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг.
Так як в аптечку входять вироби, які мають інший клас безпеки застосування, а саме:
- Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом) – це ІІІ клас;
- Оклюзійна пов’язка (наліпка) з клапаном та без клапана на гелевій основі – це ІІb клас;
- Повітропровід назофарингеальний – це ІІa клас;
то такі вироби не будуть знаходитись в Реєстрі Держлікслужби. Тому, Замовник має внести зміни і зазначити, що такі вимоги стосуються лише тих виробів, які потребують такої реєстрації. Тоді, така ТД буде відповідати вимогам чинного законодавства щодо медичних виробів.
1.5. У Додатку №4 зазначено: «Відповідність технічних, якісних та інших характеристик запропонованого учасником товару та медичних виробів, що входить у склад аптечки повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції технічним(и) документом(ми) виробника(ів) (сертифікат, паспорт, етикетка тощо).
Учасник повинен підтвердити можливість поставки такого компоненту аптечки, у кількості та в термін, визначений цією тендерною документацію замовника. На підтвердження учасник повинен у складі своєї пропозиції надати гарантійні листи від виробника(-ів) або представника виробника/дилера/дистриб’ютора/імпортера такого компоненту аптечки (з наданням документального підтвердження відповідних повноважень учаснику у вигляді відповідного листа).
Предметом закупівлі є Аптечка медична, як цілісний виріб, а не вкладення до нього. Тому, надавати гарантії на кожне вкладення в аптечку саме від виробників таких вкладень – не тільки обтяжує підготовку документів учасником, є не обов’язковим з точки зору введення в обіг та реалізації Аптечок, та іноді є неможливим. Адже, як ми зазначали вище – виробники деяких вкладень просто не надають таких листів іншим учасникам, щоб просувати свого.
ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» є суб’єктом господарювання з виготовлення аптечок медичних та інших медичних виробів (в тому числі, які входять у склад аптечок). Ми закуповуємо медичні товари для власної діяльності у фармацевтичних дистриб’юторів та прямих виробників за договорами, зберігаємо їх, контролюємо таке зберігання засобами вимірювання та моніторингу. Скаржник – є підприємством, яке проходить щорічний наглядовий аудит на Систему якості з виробництва аптечок і не тільки. Ми здійснюємо свою діяльність також за міжнародними екологічними стандартами. Відповідні сертифікати надаємо до Скарги. Така діяльність – є нашим життям і підтримує в тому числі економіку країни. Тому, дані вимоги щодо гарантування поставки здатні зробити власноруч, не вдаючись до виробників «кожного медичного виробу» в аптечку.
Ми, зокрема, маємо усі вироби які потрібні для комплектації аптечки, ми їх закупили. Тоді, чому ми повинні звертатись знову до виробників цих виробів з проханням надати гарантійні листи на ці вкладення, які в нас вже є?
Зараз, нам блокують надання деяких гарантійних листів, з посиланням на те, що інший вже звернувся тощо. А, під час такого блокування надання нам гарантійних листів – відбувається те, що наше підприємство не зможе прийняти участь у закупівлі, адже кожен такий виробник монополіст просуває своє підприємство, свого партнера. Ми ж – маємо товари в наявності. Тому Скаржник вважає, що виробник аптечки – є відповідальною особою за гарантування саме поставки готового виробу, Аптечок, які є предметом закупівлі. Ми її збираємо, ми за неї відповідаємо. Створювати навмисні умови щодо надання гарантійних листів на постачання кожного вкладення, щоб зменшити конкуренцію, бо хтось комусь щось не дасть – це не має бути метою Замовника та системи «Прозорро».
Тому просимо зобов’язати Замовника внести зміни до ТД та скасувати вимогу про надання гарантійних листів «… від виробника(-ів) або представника виробника/дилера/дистриб’ютора/імпортера такого компоненту аптечки (з наданням документального підтвердження відповідних повноважень учаснику у вигляді відповідного листа». Потрібно надати можливість виробнику Аптечки самому гарантувати постачання, або якщо участь у торгах приймає НЕ безпосередній виробник аптечки – то надати листа від виробника на всю партію, на все постачання одноразово від нього. Товари вже є в наявності на складі виробника аптечки та мають належний термін придатності. І виробник аптечки – не «особа без обличчя», чия думка не важлива, чиї гарантії – не важливі та не мають ваги взагалі.
Більш того, учасники вже подають відповідні документи: Сертифікати якості, Декларації, Довідки щодо Реєстру тощо… Цього вважаємо достатньо для того, щоб поставити належний товар Замовнику та довести всі вимоги до вкладень. Також, в Технічному регламенті щодо медичних виробів – немає вимоги до виробника аптечки надавати гарантійні листи на постачання комплектуючих. Ось які вимоги до виробників:
«Інформація, яка надається виробником
42. Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника.
Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування». Це все. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#n67
Тому, вважаємо такі вимоги ТД – дискримінаційними, обтяжливими, законодавчо необґрунтованими. Виробник аптечки – авторитетна особа, яка займається виготовленням аптечок і здатна гарантувати постачання, здатна надати лист від сеюе про те, що усі товари є в наявності.
1.6 У Додатку 4 зазначено. П. 9 Повітропровід назофарингеальний. Назофарингеальний повітровід має бути в упаковці попередньо зволожений лубрикантом, що дозволить швидко надавати допомогу, не витрачаючи час на нанесення лубриканту на поверхню виробу.
Повідомляємо шановній Колегії, що таких виробв немає в Україні. Виробники не змащують вироби всередині пакування разом з лубрикантом. Тому що лубрикант, і виріб – стерилізуються окремо. Також, під час експлуатації виробу, транспортування або переміщення в аптечці – гель лубрикант буде розмазаний скрізь, і не факт що буде саме на кінцівці трубки під час її діставання з упаковки.
Усі виробники стверджують, що не виготовляють такі вироби, а постачають трубку і лубрикант окремо. Також серед офіційних виробників/постачальників такого виробу немає. Те, на що посилався Замовник у відповіді на майданчику, а саме: «Разом надаємо інформацію, що встановлені вимоги замовника не є дискримінаційними і не звужують коло потенційних учасників. На фармацевтичному ринку України представлені декілька назофарингеальних повітропроводів таких як Rhino rescue та Combat Medical» - протирічить вимогам Замовника. Ці вироби – не зареєстровані в Держлікслужбі, то ж учасник вже не виконає вимоги закупівлі, адже не надасть а ні Декларацію, ні будь-що від виробника. Знову ж, завозяться гуманітарними або якимись добровольцями. Тому, Замовник вимагає офіційно введених виробів в обіг, але офіційні виробники в Україні такого не виготовляють – суперечливі вимоги ТД. Власне, посилання робиться на закордонного виробника без документів. Прийняти в такій закупівлі участь без відхилення – буде просто неможливо. І еквіваленти та аналоги звісно не будуть прийняті. Тому, просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу про те, що виріб має бути попередньо зволожений лубрикантом.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вважаємо, що Скаржник довів, що деякі вимоги обтяжливі, деякі - невиконувані, деякі - протирічать вимогам законодавства. А комплексно - внесення змін сприятиме розширенню кола учасників, що завжди є конкурентно вигідним. З урахуванням наданих намі доказів, а також враховуючи вищезазначене, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо встановлених вимог до ТД. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни в ТД з урахуванням кожного пункту Скарги.