-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мережевий комутатор
Мережевий комутатор
Завершена
500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2018 17:13 - 23.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Гарантійний термін на обладнання
Номер:
5a40e3529a5b40bda656dfad9c428288
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-12-001396-c.b1
Назва:
Гарантійний термін на обладнання
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника не те, що гарантійний термін не чітко визначений умовами тендерної документації. Відповідно до вимог в технічній частині тендерної документації гарантійний термін не вказаний, а в умовах договору визначений строк 36 місяців, але не менше ніж встановлений виробником.
Відповідно до умов гарантійної та сервісної підтримки виробника, для забезпечення гарантійного терміну 36 місяців необхідно до складу обладнання додатково включати (вартість розширеного сервісного пакету може включатись до вартості обладнання, або вказуватись окремо) розширений сервісний пакет і без цього сервісного пакету гарантія від виробника становить стандартні строки - до 12 місяців https://connectthedots.cisco.com/connectdots/serviceWarrantyFinderRequest?fl=sf# (в рядку «Enter Product» необхідно вказати артикул необхідного обладнання, в даному випадку WS-C3850-24XS-E ). Умови та вимоги розширеної гарантійної підтримки можливо переглянути за посиланням на офіційному сайті виробника https://www.cisco.com/web/RU/partners/warrantyprogram.html. Крім того, розширення гарантійного терміну без виключення повинно включати в себе гарантійну заміну обладнання 8х5хNBD, тобто наступний робочий день з моменту підтвердження несправності служби підтримки виробника, оновлення прошивки обладнання на протязі розширеної гарантії, доступ до закритої технічної частини та інше.
Підсумовуючи, учасник, який надав за аукціоном найліпшу ціну порушив умови надання гарантії від виробника відповідно до вимог замовника (гарантійний термін повинен становити 36 місяців). Але при цьому Замовник не чітко визначив вимоги до гарантійного строку ввівши в оману, можливо не навмисне, інших учасників тендерної процедури.
Зверніть увагу на дану інформацію! Обладнання, яке буде використовуватися для працездатності всієї мережі замовника з невизначеними умовами гарантійної підтримки, призведе до фінансових втрат в майбутньому та простій підприємства на невизначений термін.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.docx 21.08.2018 16:16
Дата подачі:
20.08.2018 17:01
Вирішення:
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне:
Умови гарантійного строку на обладнання визначено п.2.1 та п.2.5 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) в яких зазначено:
«2.1. Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам цього Договору протягом гарантійного строку експлуатації Товару (не менше 36 (тридцяти шести) місяців з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником такого Товару). Гарантійні зобов’язання на Товар починаються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої товарно-транспортної накладної.»
«2.5. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки (дефекти) Товару, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок на вимогу Покупця в строк до 14 календарних днів з дати отримання акту про виявлені недоліки (дефекти) Товару усунути такі недоліки (дефекти) або здійснити заміну такого Товару іншим Товаром належної якості. При цьому перебіг гарантійного строку експлуатації Товару відновлюється з моменту усунення недоліків або заміни Товару.»
У складі пропозиції Учасника, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, та якого було признано переможцем (ТОВ «Компьютерм») надано підписаний з їх боку проект договору, тобто Учасник дав згоду з усіма умовами закупівлі, у тому числі з гарантійними обов’язками.
Крім того, системою електронних закупівель передбачено час на звернення за роз’ясненнями та у разі виникнення питань та непорозумінь у Учасника щодо умов закупівлі, він має право звернутися в цей період з питаннями до Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено