-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
С_24П-394_70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування»)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 219 робочих днів
6 467 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2024 23:29 - 11.11.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
СКАРГА на рішення замовника про відміну процедури відкритих торгів (протокол № 513 від 21.11.2024 р.)
Номер:
e241942852c042bfb162de6b8109147d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-06-017694-a.a1
Назва:
СКАРГА на рішення замовника про відміну процедури відкритих торгів (протокол № 513 від 21.11.2024 р.)
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 10.12.2024 №19645.pdf 13.12.2024 12:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2024 №19645.pdf 11.12.2024 11:50
- рішення від 03.12.2024 №19164.pdf 03.12.2024 16:35
- Пояснення по суті Скарги_UA-2024-11-06-017694-a.a1.docx 05.12.2024 20:19
- Пояснення по суті Скарги_UA-2024-11-06-017694-a.a1.pdf 05.12.2024 20:19
- sign.p7s 30.11.2024 15:15
- Скарга ТОВ Полтаваземлеустрій.pdf 30.11.2024 15:15
- Протокол_513_відміна процедури С_24П-394.docx 30.11.2024 15:15
- ТД_С_24П-394_ВТ_Розробка ТД із землеустрою.docx 30.11.2024 15:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2024 15:19
Дата розгляду скарги:
10.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.12.2024 16:35
Дата прийняття рішення по скарзі:
13.12.2024 12:09
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9665134bdca79650ec4948ba8380dc32
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення замовника про відміну закупівлі за процедурою відкритих торгів, оформлене протоколом№513 від 21.11.2024 яким вирішено відмінити процедуру відкритих торгів, щодо закупівлі C_24П_394_70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах, ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-017694-a, у зв'язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ» (надалі також скаржник, учасник, суб’єкт оскарження) прийняло участь у закупівлі «С_24П-394_70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування»)», номер оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-11-06-017694-a (далі також закупівля), оголошеній АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі також замовник)
Предмет закупівлі входить до предмету господарської діяльності скаржника, з огляду на що він є компетентним у наданні відповідних послуг.
Учасником підготовано та складено тендерну пропозицію, інші документи та копії документів, визначені як необхідні Тендерною документацією, затвердженою рішенням Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування», протоколом від 06.11.2024 № 482 (далі також тендерна документація). Учасником в належному обсязі залучено ресурси для підготовки тендерної пропозиції та супутніх документів на підтвердження відповідності учасника та його тендерної пропозиції до вимог, встановлених замовником у тендерній документації.
За результатами аукціону, що відбувся 15.11.2024, електронною системою закупівель тендерна пропозиція учасника визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі також Особливості), замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
В свою чергу, відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відтак, в силу вищенаведених вимог законодавства, після проведення аукціону, що відбувся 15.11.2024, замовник приступив до розгляду тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим, будь-яких вимог від замовника щодо розгляду пропозиції учасника не надходило. З цього слідує, що вся інформація, викладена в тендерній пропозиції учасника, відповідала вимогам замовника.
З наведеного вбачається, що не існувало об’єктивних перешкод для укладення договору між замовником та учасником за результатами проведення закупівлі.
Проте, 21.11.2024, тобто на п’ятий робочий день з моменту проведення аукціону, не виявивши підстав для відхилення пропозиції учасника, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про відміну закупівлі, згідно якої: причина відміни – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; коментар щодо відміни – у зв’язку з коригуванням обсягу закупівлі подальша потреба в закупівлі даних послуг відсутня. Додано документ – Протокол №513 від 21.11.2024 р. Рішення Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування» (код за ЄДРПОУ: 30019775), м. Харків (далі також рішення), згідно якого уповноважена особа, Світлана СКОРІНА, провідний фахівець відділу адміністрування тендерів Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування» відмінити процедуру відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, щодо закупівлі 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування»), C_24П_394, ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-017694-a, на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Рішення є протиправним, оскільки порушує права учасника та винесене з порушенням вимог законодавства.
І. Рішення замовника є безпідставним.
Згідно рішення, вбачається, що фактичною підставою його винесення є коригуванням обсягу закупівлі. Однак, не зрозуміло, в чому саме воно полягало, та в чому виражалось, оскільки ці питання не відображені в рішенні та не підтверджені іншими документами, що могли бути розміщені замовником в електронній системі закупівель.
Наведена замовником підстава жодним чином не підтверджена ані рішенням, ані будь-якими додатковими документами.
Наведені у рішенні твердження про відсутність подальшої потреби в закупівлі є хибними, оскільки сам замовник не заперечує необхідність проведення закупівлі та отримання відповідних послуг, а лише вказує на другорядні обставини, які не скасовують потреби в отриманні відповідних послуг.
В свою чергу, наведена обставина не свідчить про відсутність подальшої потреби в закупівлі, хоча замовник у рішенні послався на пп. 1 п. 50 Особливостей.
Зі змісту предмету закупівлі вбачається, що він стосується розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування».
В свою чергу, зі змісту ч. 1-5, 9-10 ст. 79-1 Земельного кодексу України, слідує, що формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Формування земельних ділянок здійснюється, зокрема, шляхом інвентаризації земель у випадках, передбачених законом. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера. Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.
Згідно додатку 3 до тендерної документації (стор. 45-46), За результатами наданих послуг Замовник повинен мати: Технічні документації із землеустрою щодо інвентаризації земель; 2) витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки; 3) Обмінні файли формату xml; 4) Витяги з Державного реєстру речових прав про реєстрацію іншого речового права АТ «Укргазвидобування» - право постійного користування земельними ділянками.
Як вбачається з розділу «За результатами наданих послуг Замовник повинен мати:» додатку 3 до тендерної документації (стор. 45-46), та всього змісту додатку 3 до тендерної документації, замовник має потребу в отриманні відповідних документів, необхідною передумовою чого є надання послуг, що становлять предмет закупівлі. В свою чергу, доводи, що містяться у рішенні, не вказують на припинення відповідних потреб замовника.
Відтак у замовника існує потреба в закупівлі послуг, що були предметом закупівлі.
Отже, рішення замовника винесене за фактичної відсутності зазначеної в ньому підстави винесення.
ІІ. Рішення замовника є протиправним.
Рішення суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що визначені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності.
В свою чергу, за обставин, коли закупівля відбулась, в ній прийняло участь два учасники, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція за ціною є на 667 400 грн нижчою за очікувану вартість закупівлі, тобто є нижчою більш ніж на 10%, за обставин відсутності зауважень до документів тендерної пропозиції учасника, який продав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, та за відсутності підстав для відміни відкритих торгів, діями та рішеннями замовника, що відповідали б принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності було б оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та подальше укладення договору про закупівлю.
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак, в порушення вказаної вимоги, замовником не визнано учасника переможцем процедури закупівлі, як це об’єктивно слід було здійснити.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом запобігання зловживанням. Відповідно до ч. 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами.
Однак, рішення замовника не може вважатись таким, що відповідає наведеним принципам.
Крім того, рішення порушує права скаржника, оскільки за наявних обставин скаржник набув право бути визнаним переможцем процедури закупівлі з оприлюдненням повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а як наслідок цього – право укласти договір про закупівлю з замовником. Однак, рішення унеможливлює подальше укладення відповідного договору, а відтак перешкоджає реалізації прав, набутих скаржником на результатами проведення закупівлі. Отже, рішення є протиправним та неправомірним.
Враховуючи вищенаведені обставини, замовник безпідставно, неправомірно та протиправно виніс рішення про відміну відкритих торгів з наведених підстав, чим порушив права учасника.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси скаржника можуть бути захищені та поновлені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення.
Крім того, як доведено вище, рішення, оформлене Протоколом №513 від 21.11.2024 р., є винесеним уповноваженою особою, та в дійсності не відповідає інтересам замовника. В силу положень законодавства у замовника зберігається потреба належним чином зареєструвати, а в наслідок цього мати можливість реалізувати права на відповідні земельні ділянки як на об'єкти цивільних прав. В свою чергу, отримання послуг, визначених предметом закупівлі, є необхідною передумовою цього.
Предмет закупівлі входить до предмету господарської діяльності скаржника, з огляду на що він є компетентним у наданні відповідних послуг.
Учасником підготовано та складено тендерну пропозицію, інші документи та копії документів, визначені як необхідні Тендерною документацією, затвердженою рішенням Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування», протоколом від 06.11.2024 № 482 (далі також тендерна документація). Учасником в належному обсязі залучено ресурси для підготовки тендерної пропозиції та супутніх документів на підтвердження відповідності учасника та його тендерної пропозиції до вимог, встановлених замовником у тендерній документації.
За результатами аукціону, що відбувся 15.11.2024, електронною системою закупівель тендерна пропозиція учасника визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі також Особливості), замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
В свою чергу, відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відтак, в силу вищенаведених вимог законодавства, після проведення аукціону, що відбувся 15.11.2024, замовник приступив до розгляду тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим, будь-яких вимог від замовника щодо розгляду пропозиції учасника не надходило. З цього слідує, що вся інформація, викладена в тендерній пропозиції учасника, відповідала вимогам замовника.
З наведеного вбачається, що не існувало об’єктивних перешкод для укладення договору між замовником та учасником за результатами проведення закупівлі.
Проте, 21.11.2024, тобто на п’ятий робочий день з моменту проведення аукціону, не виявивши підстав для відхилення пропозиції учасника, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про відміну закупівлі, згідно якої: причина відміни – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; коментар щодо відміни – у зв’язку з коригуванням обсягу закупівлі подальша потреба в закупівлі даних послуг відсутня. Додано документ – Протокол №513 від 21.11.2024 р. Рішення Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування» (код за ЄДРПОУ: 30019775), м. Харків (далі також рішення), згідно якого уповноважена особа, Світлана СКОРІНА, провідний фахівець відділу адміністрування тендерів Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування» відмінити процедуру відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, щодо закупівлі 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування»), C_24П_394, ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-017694-a, на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Рішення є протиправним, оскільки порушує права учасника та винесене з порушенням вимог законодавства.
І. Рішення замовника є безпідставним.
Згідно рішення, вбачається, що фактичною підставою його винесення є коригуванням обсягу закупівлі. Однак, не зрозуміло, в чому саме воно полягало, та в чому виражалось, оскільки ці питання не відображені в рішенні та не підтверджені іншими документами, що могли бути розміщені замовником в електронній системі закупівель.
Наведена замовником підстава жодним чином не підтверджена ані рішенням, ані будь-якими додатковими документами.
Наведені у рішенні твердження про відсутність подальшої потреби в закупівлі є хибними, оскільки сам замовник не заперечує необхідність проведення закупівлі та отримання відповідних послуг, а лише вказує на другорядні обставини, які не скасовують потреби в отриманні відповідних послуг.
В свою чергу, наведена обставина не свідчить про відсутність подальшої потреби в закупівлі, хоча замовник у рішенні послався на пп. 1 п. 50 Особливостей.
Зі змісту предмету закупівлі вбачається, що він стосується розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування».
В свою чергу, зі змісту ч. 1-5, 9-10 ст. 79-1 Земельного кодексу України, слідує, що формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Формування земельних ділянок здійснюється, зокрема, шляхом інвентаризації земель у випадках, передбачених законом. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера. Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.
Згідно додатку 3 до тендерної документації (стор. 45-46), За результатами наданих послуг Замовник повинен мати: Технічні документації із землеустрою щодо інвентаризації земель; 2) витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки; 3) Обмінні файли формату xml; 4) Витяги з Державного реєстру речових прав про реєстрацію іншого речового права АТ «Укргазвидобування» - право постійного користування земельними ділянками.
Як вбачається з розділу «За результатами наданих послуг Замовник повинен мати:» додатку 3 до тендерної документації (стор. 45-46), та всього змісту додатку 3 до тендерної документації, замовник має потребу в отриманні відповідних документів, необхідною передумовою чого є надання послуг, що становлять предмет закупівлі. В свою чергу, доводи, що містяться у рішенні, не вказують на припинення відповідних потреб замовника.
Відтак у замовника існує потреба в закупівлі послуг, що були предметом закупівлі.
Отже, рішення замовника винесене за фактичної відсутності зазначеної в ньому підстави винесення.
ІІ. Рішення замовника є протиправним.
Рішення суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що визначені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності.
В свою чергу, за обставин, коли закупівля відбулась, в ній прийняло участь два учасники, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція за ціною є на 667 400 грн нижчою за очікувану вартість закупівлі, тобто є нижчою більш ніж на 10%, за обставин відсутності зауважень до документів тендерної пропозиції учасника, який продав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, та за відсутності підстав для відміни відкритих торгів, діями та рішеннями замовника, що відповідали б принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності було б оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та подальше укладення договору про закупівлю.
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак, в порушення вказаної вимоги, замовником не визнано учасника переможцем процедури закупівлі, як це об’єктивно слід було здійснити.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом запобігання зловживанням. Відповідно до ч. 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами.
Однак, рішення замовника не може вважатись таким, що відповідає наведеним принципам.
Крім того, рішення порушує права скаржника, оскільки за наявних обставин скаржник набув право бути визнаним переможцем процедури закупівлі з оприлюдненням повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а як наслідок цього – право укласти договір про закупівлю з замовником. Однак, рішення унеможливлює подальше укладення відповідного договору, а відтак перешкоджає реалізації прав, набутих скаржником на результатами проведення закупівлі. Отже, рішення є протиправним та неправомірним.
Враховуючи вищенаведені обставини, замовник безпідставно, неправомірно та протиправно виніс рішення про відміну відкритих торгів з наведених підстав, чим порушив права учасника.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси скаржника можуть бути захищені та поновлені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення.
Крім того, як доведено вище, рішення, оформлене Протоколом №513 від 21.11.2024 р., є винесеним уповноваженою особою, та в дійсності не відповідає інтересам замовника. В силу положень законодавства у замовника зберігається потреба належним чином зареєструвати, а в наслідок цього мати можливість реалізувати права на відповідні земельні ділянки як на об'єкти цивільних прав. В свою чергу, отримання послуг, визначених предметом закупівлі, є необхідною передумовою цього.
×
-
Назва доказу:
Скарга ТОВ Полтаваземлеустрій
-
Повʼязаний документ:
Скарга ТОВ Полтаваземлеустрій.pdf
-
-
Назва доказу:
ТД_С_24П-394_ВТ_Розробка ТД із землеустрою
-
Повʼязаний документ:
ТД_С_24П-394_ВТ_Розробка ТД із землеустрою.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол_513_відміна процедури С_24П-394
-
Повʼязаний документ:
Протокол_513_відміна процедури С_24П-394.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Прийняти скаргу до розгляду. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» скасувати рішення про відміну закупівлі за процедурою відкритих торгів, оформлене протоколом №513 від 21.11.2024 р., яким вирішено відмінити процедуру відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, щодо закупівлі 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування»), C_24П_394, ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-017694-a, на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Додатки: 1) Протокол №513 від 21.11.2024 р. 2) Тендерна документація, затверджена рішенням Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування», протоколом від 06.11.2024 № 482. Директор ТОВ «ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ» О.О. КОЛОМІЄЦЬ