• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ліжко медичне, функціональне (Тип 2))

Торги не відбулися

4 684 100.58 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 420.50 UAH
Період оскарження: 06.11.2024 19:55 - 11.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: fee277b61448468a9a92205222e920de
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-06-017059-a.c2
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ "КАТРОНІК" не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛАМЕД» (згідно Протоколу №2405 від 20.12.2024 р.) та вважає, що зазначене рішення Замовника є необґрунтованим, таким, що суперечить положенням Особливостей та нормам Закону «Про публічні закупівлі», та порушує права Скаржника, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ОЛАМЕД» не відповідає вимогам Замовника та має бути відхилена.
Дата розгляду скарги: 03.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.12.2024 14:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.01.2025 17:16
Автор: ТОВ "КАТРОНІК", Грубий Анатолій Миколайович +380730730122 tender@katronic.com.ua http://katronic.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c048ae2fe48a4781805afd30eedc9d3f
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛАМЕД» вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі - пункту 4 медико-технічних таблиці 3 Додатка 1 (в частині функціональних можливостей електроприводу).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Пунктом 4 медико-технічних вимог до предмета закупівлі викладених в таблиці 3 Додатка 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу:
«Регулювання за допомогою електроприводу:
- зміни положення не менше 2 секцій ліжка (спинна секцiя, секцiя стегна)
- зміна висоти матрацної платформи
- зміна положення Тренделенбурга / анти-Тренделенбурга
- налаштування одночасного розміщення стегнової секції на рівні 45°–60° і кута нахилу ніг 15°–30° від горизонтальної площини або положення кардіологічного крісла
- положення Фаулера або аналогічна функція з можливістю налаштування напівфоулерського положення з кутом підйому спинки від 30° до 45°, високого положення Фаулера кут підйому спинки 45°–90° або низького положення Фаулера кут підйому спинки 15°–30°. – Відповідність». Для підтвердження відповідності цим вимогам ТОВ «ОЛАМЕД» в таблиці 3 посилається на сторінку 1 Інструкції та підтверджує відповідність всім вимогам додатковим гарантійним листом. При розгляді інформації та документів, наданих ТОВ «ОЛАМЕД», було з’ясовано наступне:
На сторінці 1 Інструкції зазначено:
«Ліжко є медичним, функціональним 4-секційним ліжком, оснащеним двома інтегрованими моторами та відповідає стандартам захисту IPX4.»
Але, відповідно до медико-технічних вимог ліжко повинно мати електроприводи, які зможуть забезпечити 4 окремі регулювальні функції (спинна секцiя, секцiя стегна, висота ліжка, положення Тренделенбурга / анти-Тренделенбурга), а також можливість одночасного їх застосування для виконання таких специфічних положень як кардіологічного крісла/Фаулера. Таким чином, регулювання за допомогою електроприводу зміни положення спинної секції, секції стегна, зміни висоти матрацної платформи, зміна положення Тренделенбурга / анти-Тренделенбурга, налаштування одночасного розміщення стегнової секції на рівні 45°–60° і кута нахилу ніг 15°–30° від горизонтальної площини або положення кардіологічного крісла, положення Фаулера вимагає наявності більше ніж два мотори, оскільки кожний мотор відповідає за окремий вид регулювання: не може мотор, який регулює кут нахилу спинки одночасно ще й регулювати кут нахилу секції стегна, висоту та положення Тренделенбурга; так само мотор, який регулює кут нахилу секції стегна не може одночасно ще й регулювати кут нахилу спинки, висоту та положення Тренделенбурга. Таким чином, ТОВ «ОЛАМЕД» надало недостовірну інформацію на сторінці 2 Інструкції та в інших документах щодо функцій електроприводів, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки запропоноване ТОВ «ОЛАМЕД» ліжко лише з двома моторами не може фізично забезпечити виконання всіх необхідних регулювань, які вимагаються. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛАМЕД» не відповідає вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі та має бути відхилена Замовником. При цьому варто зауважити, що кількість моторів суттєво впливає на ціну ліжка (чим більша кількість моторів в ліжку, тим воно за визначенням дорожче, ніж ліжко з меншою кількістю моторів).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: aaed5e792d8d473ca84288cb85366d02
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛАМЕД» вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі - пункту 4 медико-технічних таблиці 3 Додатка 1 (в частині величини кута підйому спинки при положенні Фаулера).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Пунктом 4 медико-технічних вимог до предмета закупівлі викладених в таблиці 3 Додатка 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу:
«Регулювання за допомогою електроприводу:
- зміни положення не менше 2 секцій ліжка (спинна секцiя, секцiя стегна)
- зміна висоти матрацної платформи
- зміна положення Тренделенбурга / анти-Тренделенбурга
- налаштування одночасного розміщення стегнової секції на рівні 45°–60° і кута нахилу ніг 15°–30° від горизонтальної площини або положення кардіологічного крісла
- положення Фаулера або аналогічна функція з можливістю налаштування напівфоулерського положення з кутом підйому спинки від 30° до 45°, високого положення Фаулера кут підйому спинки 45°–90° або низького положення Фаулера кут підйому спинки 15°–30°. – Відповідність». Для підтвердження відповідності цим вимогам ТОВ «ОЛАМЕД» в таблиці 3 посилається на сторінку 1 Інструкції та підтверджує відповідність всім вимогам додатковим гарантійним листом. При розгляді інформації та документів, наданих ТОВ «ОЛАМЕД», було з’ясовано наступне:
На сторінці 1 Інструкції зазначено:
«Можливості регулювання. Електрична система регулювання підтримує зміни в секціях спини та стегон, зміни висоти платформи з матрацом, зміни з положеннями Тренделенбурга та анти-Тренделенбурга, розміщення стегнової секції на рівні 45°–60° з одночасним розміщенням кута нахилу ніг 15°–30°, положення Фаулера. (опційно доступні напів-Фаулера та високого Фаулера)»
Тобто в Інструкції на ліжко відсутній показник кута підйому спинки при положенні Фаулера, а отже вимога щодо відповідності куту від 30° до 45° або 45°–90° або 15°–30° саме при положенні Фаулера не підтверджена, оскільки величина кута при положенні Фаулера в Інструкції не зазначена взагалі. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛАМЕД» не відповідає вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі та має бути відхилена Замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: c2c4b65161bf41bebba426e422fa2ac6
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛАМЕД» вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі - пункту 14 медико-технічних таблиці 3 Додатка 1.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Пунктом 14 медико-технічних вимог до предмета закупівлі, викладених в таблиці 3 Додатка 1 до тендерної документації, встановлено наступну вимогу:
«Панель або пульт керування для медичного персоналу має мати такі функції:
- підйом/опускання матрацної платформи (регулювання висоти)
- регулювання Тренделенбурга / анті-Тренделенбурга
- підйом/опускання секції спинки (зміна кута)
- підняття/опускання колінної секції (зміна кута)
- селективне або повне блокування функцій ліжка
- одночасне підйом/опускання секцій спинки/наколінника (положення аналогічне кардіологічному кріслу)
- положення Фаулера або аналогічні налаштування
- блокування функцій на панелі керування пацієнтом. – Відповідність».
Для підтвердження відповідності цим вимогам ТОВ «ОЛАМЕД» в таблиці 3 посилається на сторінку 2 Інструкції та підтверджує відповідність всім вимогам додатковим гарантійним листом. При розгляді інформації та документів, наданих ТОВ «ОЛАМЕД», було з’ясовано наступне:
На сторінці 2 Інструкції зазначено:
«Функції панелі керування: регулювання висоти, налаштування Тренделенбурга/ анті-Тренделенбурга, регулювання спини/колін, положення кардіологічного крісла, Фаулера та повне блокування як функцій ліжка, так і панелі керування пацієнтом.».
Але при цьому на сторінках 4-5, на яких детально описані функції пульту керування, перелічуються лише наступні регулювання:
«A) Робота задньої секції (Коли задню секцію потрібно скласти під час звичайного використання, натисніть ліву кнопку на панелі управління, і задню секцію можна скласти в діапазоні 0-75 градусів, а також в будь-якому іншому діапазоні, відпустивши кнопку, ви зупините операцію. Коли необхідно змінити положення, натисніть кнопку праворуч.)
Б) Складання підніжки для стегна (Натисніть ліву кнопку, стегнова секція може бути складена, натисніть праву кнопку - стегнова секція розкладається.)
C) Відрегулюйте поверхню ліжка (Натисніть ліву кнопку, тоді ліжко можна підняти вгору, відпустіть кнопку, тобто зупиніть операцію, натисніть праву кнопку, поверхня ліжка опуститься вниз.)».
Тобто функції Тренделенбурга / анті-Тренделенбурга, селективне або повне блокування функцій ліжка, одночасне підйом/опускання секцій спинки/наколінника (положення аналогічне кардіологічному кріслу), положення Фаулера або аналогічні налаштування, блокування функцій на зазначеному пульті керування пацієнтом фактично відсутні. При цьому інші панелі керування чи пульти в інструкції не описані та відсутні в інших документах тендерної пропозиції ТОВ «ОЛАМЕД». Таким чином, ТОВ «ОЛАМЕД» надало недостовірну інформацію на сторінці 2 Інструкції та в інших документах щодо функцій пульту керування (що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів), а тендерна пропозиція ТОВ «ОЛАМЕД» не відповідає вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі та має бути відхилена Замовником. При цьому варто зауважити, що функціональність пульту керування суттєво впливає на ціну ліжка (ліжка з пультом керування з розширеними функціями (які вимагаються) значно дорожчі, ніж ліжка з простим пультом керування (який запропоновано ТОВ «ОЛАМЕД»)).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 8d0130386c464f008e3c188e1e876a1f
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛАМЕД» вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі - пункту 19 медико-технічних таблиці 3 Додатка 1.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Пунктом 19 медико-технічних вимог до предмета закупівлі, викладених в таблиці 3 Додатка 1 до тендерної документації, встановлено наступну вимогу:
«Наявність центральної системи гальмування/блокування коліс, і можливість активації колеса для прямолінійного пересування. – Відповідність».
Для підтвердження відповідності цим вимогам ТОВ «ОЛАМЕД» в таблиці 3 посилається на сторінку 2 Інструкції та підтверджує відповідність всім вимогам додатковим гарантійним листом. При розгляді інформації та документів, наданих ТОВ «ОЛАМЕД», було з’ясовано наступне:
На сторінці 2 Інструкції зазначено:
«Колеса та гальмівна система: колеса з діаметром 125 мм та гальмом забезпечують стабільність з центральним гальмуванням та можливістю прямолінійного руху.».
Але при цьому на сторінці 4, на якій детально описано функцію блокування коліс, зазначено наступне:
«Блокування коліс. Примітка: Ліжко має два колеса, що блокуються: натисніть на передню педаль блокування, щоб заблокувати колесо, щоб ліжко було стійким. Натисніть педаль вгору, щоб звільнити колеса, щоб ліжко можна було переміщати.».
Також на сторінці 4, на якій детально описано функцію блокування коліс, наведені наступні зображення:











Опис функції блокування коліс та їх зображення свідчать про те, що запропоноване ліжко має лише 2 колеса з гальмами (при цьому блокування руху необхідно робити індивідуально на кожному з цих двох коліс), тоді як система з центральним гальмуванням (яка вимагається) повинна мати механізм одночасного блокування всіх чотирьох коліс. Також прямолінійний рух ліжка (що вимагається) технічно неможливо активувати при індивідуальних гальмах на колесах, осільки механізм бокування колеса для прямолінійного руху на запропонованих ліжках відсутній взагалі. Таким чином, ТОВ «ОЛАМЕД» надало недостовірну інформацію на сторінці 2 Інструкції та в інших документах (що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів), а тендерна пропозиція ТОВ «ОЛАМЕД» не відповідає вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі та має бути відхилена Замовником. При цьому варто зауважити, що тип системи блокування коліс суттєво впливає на ціну ліжка (ліжка з центральною системою блокування (яка вимагається) значно дорожчі, ніж ліжка з індивідуальними гальмами (які запропоновано ТОВ «ОЛАМЕД»)).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 52294f6aca1a4b1a8a224a27c940813a
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛАМЕД» вимогам тендерної документації - підпункту 8.1. пункту 8 Додатку 2.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до підпункту 8.1. пункту 8 (Документ, що підтверджує якість) Додатку 2 до тендерної документації (перелік документів та /або інформації, що подаються учасником в складі його тендерної пропозиції та вимоги до них) учасник повинен надати: «Копію чинного сертифіката, що засвідчує відповідність системи управління якістю виробника стандарту ISO 13485:2016.».
Відповідно до Декларації про відповідність №22/10/24/1 від 22.10.2024 року (Редакція 2 від 11.11.2024 року), наданої ТОВ «ОЛАМЕД» у складі своєї тендерної пропозиції, на зазначені медичні вироби розповсюджується дія Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 (доступного за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#Text). Відповідно до частини четвертої пункту 2 Загальної частини зазначеного технічного регламенту термін «Виробник» визначено наступним чином:
«виробник - юридична особа або фізична особа - підприємець, що відповідає за розроблення, виготовлення, пакування і маркування медичного виробу перед введенням його в обіг під власною назвою незалежно від того, чи вчиняються зазначені дії такою особою або іншою особою, уповноваженою діяти від її імені.
Обов’язки виробників також виконують юридичні особи або фізичні особи - підприємці, що збирають, пакують, повністю реконструюють та/або маркують один або більше готових медичних виробів та/або визначають їх призначення як медичних виробів з метою введення таких виробів в обіг під власною назвою, крім осіб, які збирають медичний виріб, що вже розповсюджується на ринку, чи адаптують його до потреб конкретного споживача;».
Отже, відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 виробником ліжок, запропонованих ТОВ «ОЛАМЕД», є «Medcure Swiss AG» (Швейцарія), оскільки саме «Medcure Swiss AG» (Швейцарія) вводить в обіг зазначені ліжка під власною назвою на території України.
Відповідно до Декларації про відповідність №22/10/24/1 від 22.10.2024 року (Редакція 2 від 11.11.2024 року), наданої ТОВ «ОЛАМЕД» у складі своєї тендерної пропозиції, також відповідно до Інструкції на ліжко, наданої ТОВ «ОЛАМЕД» у складі своєї тендерної пропозиції, та відповідно до інформації, наданої ТОВ «ОЛАМЕД» у таблиці Додатку 2, виробником запропонованого товару зазначено саме «Medcure Swiss AG» (Швейцарія).
Додатковим підтвердженням того, що саме «Medcure Swiss AG» (Швейцарія) є виробником запропонованого товару, є те, що лист саме від «Medcure Swiss AG» (Швейцарія) був врахований Комісією Антимонопольного комітету України при прийнятті рішення №19885-р/пк-пз як лист саме від виробника ліжок, запропонованих ТОВ «ОЛАМЕД».
Відповідно ТОВ «ОЛАМЕД» повинно було надати Копію чинного сертифіката, що засвідчує відповідність системи управління якістю виробника стандарту ISO 13485:2016 саме стосовно «Medcure Swiss AG» (Швейцарія). Натомість ТОВ «ОЛАМЕД» надало Копію чинного сертифіката, що засвідчує відповідність системи управління якістю стандарту ISO 13485:2016, що виданий компанії Jiangsu Yongfa Medical Equipment Technology Co., Ltd. (Китай). Зазначена компанія за визначенням не є виробником запропонованих ліжок «Ліжко з електричним приводом чотирьох функціональне MD Series EB8», оскільки:
- не вводить саме ці ліжка (Ліжко з електричним приводом чотирьох функціональне MD Series EB8) в обіг в Україні під власною назвою;
- не виготовляє ліжка з такими назвами та/або серіями (скріншоти з сайту компанії Jiangsu Yongfa Medical Equipment Technology Co., Ltd. (Китай) https://www.chinayongfa.com/ додаються);
- не зазначена саме як «виробник» у Декларації про відповідність №22/10/24/1 від 22.10.2024 року (Редакція 2 від 11.11.2024 року), наданої ТОВ «ОЛАМЕД» у складі своєї тендерної пропозиції;
- не зазначена як «виробник» у інформації та документах, наданих ТОВ «ОЛАМЕД» у своїй пропозиції (в тому числі в Інструкції на ліжко).
Таким чином, сертифікат (що засвідчує відповідність системи управління якістю стандарту ISO 13485:2016), який виданий компанії Jiangsu Yongfa Medical Equipment Technology Co., Ltd.(Китай), не є підтвердженням виконання вимоги підпункту 8.1. пункту 8 (Документ, що підтверджує якість) Додатку 2 до тендерної документації (перелік документів та /або інформації, що подаються учасником в складі його тендерної пропозиції та вимоги до них). Тобто тендерна пропозиція ТОВ «ОЛАМЕД» не містить Копію чинного сертифіката, що засвідчує відповідність системи управління якістю виробника стандарту ISO 13485:2016, а отже не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 66f25ea9aeee425583c66c46b82fb92a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-06-017059-a.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дата розгляду скарги: 09.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.12.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.12.2024 17:47
Дата виконання рішення Замовником: 18.12.2024 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.12.2024 №19885-р/пк-пз шляхом скасування рішення (протокол уповноваженої особи від 26.11.2024 № 2160) про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАМЕД" за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ліжко медичне, функціональне (Тип 2))» (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-11-06-017059-a) ВИКОНАНО.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАМЕД", Колос Ольга 380674180123 olamed2020@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ce23fb783f9b49d58e3a38a140a0632d
Заголовок пункту скарги: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується із наведеною вище аргументацією Замовника, зважаючи на наступне.

Згідно з пунктом 1 підрозділу «Матрац» таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога: «Наявність реанімаційного динамічного секційного або комірчастого протипролежневого матрацу з функцією перерозподілу тиску та компресором для профілактики пролежнів всіх ступенів. Допустиме навантаження на матрац не менше 160 кг.
Учасником на підтвердження відповідності вказаній вимозі було надано Інструкцію Ліжко з електричним приводом чотирьох функціональне MD Series EB8, де на сторінці 3 зазначено «Ліжко постачається з реанімаційним динамічним протипролежневим матрацом з вантажопідйомністю 170 кг, що має функції перерозподілу тиску, профілактики пролежнів різних ступенів та режимами динамічний і статичний».
Замовник обґрунтовує відхилення тендерної пропозиції Скаржника наступним:
1. Скаржником не надано підтвердження щодо наявності компресора
2. Скаржником не надано підтвердження щодо типу динамічного матраца - секційного або комірчастого.

Щодо наявності компресора. Залежно від принципу роботи, медичні матраци від пролежнів бувають двох типів: статичні і динамічні. Статичні – виготовлені зі спеціальної пінополіуретанової піни, яка моментально адаптується до вигинів тіла пацієнта. Динамічні– оснащені спеціальними камерами і до них підключається компресор, за допомогою якого можна змінювати тиск повітря в матраці. Завдяки тиску, який постійно змінюється, створюється легкий масажний ефект. Такі осередки можна надувати і здувати поперемінно, що зменшує навантаження на області тіла і збільшує ефект масажу.
Тобто, однією з головних відмінностей між вказаними типами матраців є те, що у всіх динамічних матраців наявний компресор.
Таким чином, динамічний матрац завжди комплектується компресором, оскільки саме компресор дозволяє використовувати його за призначенням в динамічному режимі. Інструкція «Ліжко з електричним приводом чотирьох функціональне MD Series EB8» сторінці 3 містить наступне: «динамічним протипролежневим матрацом», «режимами динамічний і статичний», що підтверджує, що матрац запропонованого ліжка є саме динамічним, а тому оснащений компресором.
Окрім того, враховуючи вимоги до матрацу в цілому, то Замовник виключає можливість поставки статичного протипролежневого матрацу завдяки п.2.6 вимог – «Матрац має бути щонайменше з 4 рівнями налаштувань, які налаштовуються або запрограмовані виробником», а всі запропоновані матраци можуть бути поставлені лише в комплекті з компресором, на що виробник у інструкції Ліжко з електричним приводом чотирьох функціональне MD Series EB8 зазначає на сторінці 3 «4 рівні налаштувань одразу запрограмованих.», це означає що компресор входить в комплект постачання.
Підтвердження відповідності запропонованого товару в частині матрацу вимогам Замовника додатково підтверджується фото матраца, на якому видно наявність компресора(копія додається до скарги).

Щодо типу динамічного матраца - секційного або комірчастого. Динамічні матраци бувають виключно 2-х типів: комірчасті і секційні. Їх назви визначаються формою камер виробу.
Комірчастий матрац має специфічну структуру, яка складається з безлічі невеликих виступів, які регулярно заповнюються повітрям.
Секційні (трубчасті) моделі складаються з горизонтально розташованих балонів, в які по черзі нагнітається повітря для створення інтенсивної масажної дії.
Таким чином, динамічні матраци завжди або комірчасті або секційні. Зважаючи на це, надавши підтвердження того, що матрац є динамічним, Скаржник підтвердив те, що запропонований матрац буде або комірчастим або секційним.
Підтвердження відповідності запропонованого товару в частині матрацу вимогам Замовника додатково підтверджується фото матраца, на якому видно його структуру(копія фото додається).

Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстави невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Враховуючи все зазначене, Замовником при розгляді тендерної пропозиції Скаржника застосовано дискримінаційний підхід та, як наслідок, прийнято безпідставне рішення про відхилення його тендерної пропозиції. Зазначені у скарзі порушення є достатньою та безумовною підставою для скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформленого Протоколом № 2160 Уповноваженої особи Державного підприємства «Медичні закупівлі України» від 26 листопада 2024 року.

Враховуючи вищевикладене, права та законі інтереси ТОВ «ОЛАМЕД», порушені внаслідок необґрунтованого відхилення його тендерної пропозиції, можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАМЕД», оформлене Протоколом № 2160 Уповноваженої особи Державного підприємства «Медичні закупівлі України» від 26 листопада 2024 року.

Документи (докази), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів, а саме фото матраца, додаються до цієї скарги, а також знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-06-017059-a .
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ч. 2 ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника