-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Дезінфекційні засоби: - дезанол хлор 1 кг – 81; - бланідас, марка А, 1 кг – 82; - біомой 1 кг – 24; - аеродезін 1000 мл – 6; - Мікрасепт (Micrasept), 1000 мл з дозуючим пристроєм– 10; - стерилліум класік пур. 100 мл – 2.
Завершена
55 045.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 275.23 UAH
Період оскарження:
07.08.2018 13:41 - 10.08.2018 15:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді хабарника
Номер:
50e4c64711ec4abdba8731dc2e3d5fda
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-07-000841-b.a2
Назва:
Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Хабарнику, це в магазині ви можете з особистої кишені вибрати та купити собі морозиво за власні кошти та нерозглядати еквівпаленти, а за бюджетні кошти такого права у вас немає! Ми більше не будемо гаяти час на переписку з дерібанщиком бюджетних коштів та звертаємось з відповідними заявами до контролюючих органів, бо корупційний зговір хабарника-замовника зі "своїм" постачальником очевидний!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2018 12:09
Вирішення:
Шановний! Ми, діємо за законом. Економім бюджетні кошти ,преобретая якісний продукт ,що відповідає вимогам.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
de57e88c1f014f4685316eb5ddab0874
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-07-000841-b.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
100% корупційна закупівля! Замовник знаходиться в корупційному зговорі з ФОП Чепурко! на це красномовно вказують наступні ознаки: комерційна закупівля ФОП Чепурко впритул до очікуваної вартості; ФОП Чепурко в процесі аукціону навіть не намагався конкурувати по ціні; Замовник за протизаконними корупційними аргументами дискваліфікує нашу пропозицію - він не розглядає еквіваленти, хоча нашапропозиція на 40% ДЕШЕВША за пропозицію іншого учасника!Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також, враховуючи теріторіальне розташування Замовника, ми направляємо окремий лист до СБУ, бо є підозра,що гроші, отримані керівництвом Замовника злочинним шляхом можуть бути викороистані з метою фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2018 09:37
Вирішення:
Щодо розгляду вимоги.
Жодних дискримінаційних вимог щодо продукції нашим закладом не зазначено, тем більш наші дії ні яким чином не суперечать ні ЗУ «Про публічні закупівлі» ні Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р.
Якщо взяти та проаналізувати ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказ №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р., то вбачається наступне:
згідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу (в даній ситуації) наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, а також п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!
Стосовно Ваших звинувачень нашого закладу, у спробі посадових осіб нашого закладу протягти у переможця «свого» учасника, з яким є корупційний зговір та який пропонує за це хабар.
На сам перед хочу вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України.
Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.
Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р.
Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили вимоги до продукції з такими показниками яка нам потрібна, на ті показники яким відповідає ваша продукція, а якщо ми на це не згодні то тоді від вас лунають погрози звернутися до «и звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також, враховуючи теріторіальне розташування Замовника, ми направляємо окремий лист до СБУ, бо є підозра,що гроші, отримані керівництвом Замовника злочинним шляхом можуть бути викороистані з метою фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!Звернутися до відповідних органів це надане вам право законодавством України, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо!
З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
З повагою
Голова тендерного комітету В.А. Іщенко
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні