-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ПК-24П_0416_ВО) Послуги з поточного ремонту крану мостового електричного 5т-25 ПКВЧД-4 Синельников
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-11-06-012795-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24П_0416_ВО) ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з поточного ремонту крану мостового електричного 5т-25 ПКВЧД-4 Синельникове) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 800 000,00 грн без ПДВ (один мільйон вісімсот тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.11.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ДУМА
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
ВИМОГА на внесення змін щодо строків надання послуги
- Вимога на внесення змін щодо строків надання послуги.pdf 07.11.2024 21:52
- sign.p7s 07.11.2024 21:53
Пункт скарги
Зокрема, Додатком 1 даної тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) вказано: «Надання Послуг здійснюється впродовж 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту надання Кінцевим одержувачем послуг Замовника письмової рознарядки, яка вважається дозволом на надання Послуг та є підтвердженням готовності Замовника та Кінцевого одержувача послуг Замовника до приймання Послуг», а згідно пункту 5.7 проекту Договору вказано, що «Виконавець зобов’язаний надати Послуги впродовж 60 (шістдесят) календарних днів з моменту надання Кінцевим одержувачем Рознарядки, якщо інший термін не визначений в Рознарядці.», що є значною розбіжністю в кількості днів.
Крім того, враховуючи вимоги пункту 14.1. проекту договору: «Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 31 грудня 2024 року», інформуємо Вас, що вказані терміни для надання якісних послуг з ремонту вантажопідіймальної техніки є неможливими, оскільки з урахування дати аукціону: «15 листопада 2024 року», можливою датою для укладання договору з переможцем є перша декада грудня 2024 року, що залишає для Виконавця лише до 20 днів для завершення послуги з ремонту.
Таким чином, з метою приведення строків надання послуг відповідно до умов тендерної документації, просимо Вас внести відповідні зміни до проекту договору, а саме:
- Пункт 5.7 проекту Договору викласти в наступній редакції, а саме: «Виконавець зобов’язаний надати Послуги впродовж 90 (дев’яносто) календарних днів»;
- Пункту 14.1. проекту Договору викласти в наступній редакції, а саме: «Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 28 лютого 2025 року»;
-
а результатами опрацювання строків надання послуг, які визначені проектом договору даної закупівлі, вважаємо за необхідне внести відповідні зміни до проекту договору, а саме: в частині строку дії договору (пункт 14.1 проекту договору) та в частині термінів надання послуг (пункт 5.7 проекту договору). Зокрема, Додатком 1 даної тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) вказано: «Надання Послуг здійснюється впродовж 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту надання Кінцевим одержувачем послуг Замовника письмової рознарядки, яка вважається дозволом на надання Послуг та є підтвердженням готовності Замовника та Кінцевого одержувача послуг Замовника до приймання Послуг», а згідно пункту 5.7 проекту Договору вказано, що «Виконавець зобов’язаний надати Послуги впродовж 60 (шістдесят) календарних днів з моменту надання Кінцевим одержувачем Рознарядки, якщо інший термін не визначений в Рознарядці.», що є значною розбіжністю в кількості днів. Крім того, враховуючи вимоги пункту 14.1. проекту договору: «Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 31 грудня 2024 року», інформуємо Вас, що вказані терміни для надання якісних послуг з ремонту вантажопідіймальної техніки є неможливими, оскільки з урахування дати аукціону: «15 листопада 2024 року», можливою датою для укладання договору з переможцем є перша декада грудня 2024 року, що залишає для Виконавця лише до 20 днів для завершення послуги з ремонту. Таким чином, з метою приведення строків надання послуг відповідно до умов тендерної документації, просимо Вас внести відповідні зміни до проекту договору, а саме: - Пункт 5.7 проекту Договору викласти в наступній редакції, а саме: «Виконавець зобов’язаний надати Послуги впродовж 90 (дев’яносто) календарних днів»; - Пункту 14.1. проекту Договору викласти в наступній редакції, а саме: «Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 28 лютого 2025 року»;