• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Периферійне обладнання

Завершена

571 310.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 856.55 UAH
Період оскарження: 06.11.2024 15:21 - 11.11.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога від 25.11.2024 року

Номер: c9846da5087e4a449b38d6d8fd9cb37b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-06-012334-a.c1
Назва: Вимога від 25.11.2024 року
Вимога:
ВИМОГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель 06 листопада 2024 року на вебпорталі Уповноваженого органу Замовником – Військова частина А2802 було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: код за ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання 20 листопада 2024 року Замовником прийнято рішення, оформлене протоколом № 136, про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих з особливостями за предметом Периферійне обладнання, ідентифікатор закупівлі:UA-2024-11-06-012334-a ФОП "КРИВЕНКО НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" та рішення оформлене протоколом №137 про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Периферійне обладнання - код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання - учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАРЕКС". Я, ФОП Кривенко Надія Михайлівна не погоджуюсь із рішенням про обрання ТОВ "САНТАРЕКС" переможцем у даній закупівлі з наступних підстав. Законом України від 16.08.2022 №2526-IX розділ X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» доповнено пунктами 3-7 такого змісту: «Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз». 12.10.2022 постановою Кабінету Міністрів України № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178), які встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Дана постанова набрала чинності 19.10.2022. Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. З огляду на це, при конкуренції норм Закону № 922 та Особливостей №1178 підлягають застосуванню правила та процедури, встановлені останніми як такі, що на період дії правового режиму воєнного стану відповідають викликам такого стану та забезпечують захищеність замовників від воєнних загроз. У пункті 44 Особливостей № 1178 визначені підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовником, до яких віднесено: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Так вимогу про усунення недоліків подано в суботу (вихідний день) в 20:50 із терміном виконання 24 години (тобто до неділі /також вихідний день/ до 20:50) — очевидно, що це було зроблено для формальної відповідновсті вимогам закону. Водночас завідомо неможливо виконати в такі строки, про що було точно відомо відповідальній особі замовника В перший робочий день, який наступив після висунення вимоги щодо усунення невідповідностей, було надано затребувані документи безпосередньо відповідальній особі замовника і окремо повідомлено про надання таких документів, тобто вимогу щодо надання документів було виконано в перший робочий день після її висунення. Також варто звернути увагу на те що визнання переможцем наступної пропозиції з укладанням договору щодо постачання техніки та його наступним виконанням державному замовнику доведеться переплатити за той же товар 72 802,20 грн, таким чином безпосередньо бюджету буде нанесено збиток в цьому розмірі і порушено один з основноположних принципів відкритих (конкурентних) закупівель — економія бюджетних коштів. Вважаю, що мої права та законні інтереси як учасника закупівлі № UA-2024-11-06-012334-a можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасування рішень, оформлених протоколом № 136 та 137 від 20.11.2024 та повернення Замовника на стадію кваліфікації учасників у даній закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», положеннями Особливостей № 1178, ПРОШУ: скасувати рішення оформлені протоколами № 136 та 137 від 20.11.2024 та повернутися на стадію кваліфікації учасників у закупівлі № UA-2024-11-06-012334-a 25 листопада 2024 року ФОП Кривенко Н.М.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п.43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п.44 вищезазначеної Постанови Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі...не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги: Відхилено