• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо

Торги не відбулися

1 804 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 020.50 UAH
Період оскарження: 06.11.2024 13:41 - 24.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника ТОВ "Інком Інтергруп"

Номер: 6ae3b8c824524b6fbc643a0d3519ae20
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-06-008457-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника ТОВ "Інком Інтергруп"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 30.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.12.2024 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.12.2024 10:32
Дата виконання рішення Замовником: 31.12.2024 12:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконане в повному обсязі
Автор: ТОВ "Інком Інтергруп", Олександр Козлов +380679723565 inkom_2022@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2d2d76e6febe4e8698397b9e0ba9ed3d
Заголовок пункту скарги: Перший пункт відхилення - Учасник не виправив в повному обсязі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Щодо першої підстави відхилення
15.12.2024 р. Замовник опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в наступній редакції:
«Перелік виявлених невідповідностей:
- Відсутній розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо, який підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції з використанням електронного підпису)*
- Надана учасником в якості забезпечення тендерної пропозиції Банківська гарантія № G1124/8181 від 13.11.2024 містить інформацію про дату закінчення строку дії гарантії 24.02.2025 включно. Надані учасником зміни до банківської гарантії не стосуються змін щодо дати закінчення строку гарантії. Проте згідно пункту 9 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації зазначено «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції.», який згідно з пункту 10.1 Розділу 2 тендерної документації складає 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. З 27.11.2024 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій) 100 днів закінчуються 06.03.2025 включно. Тобто, учасник в наданій банківській гарантії порушив вимогу тендерної документації щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції.
- відсутня копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а саме голови правління банку Герхарда Бьоша, який видавав довіреності №11656-К-О, №8151 К-Н-О, №297-К-О

Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу 1 та пункт 9 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації

Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Надати розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо, який підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції з використанням електронного підпису)*;
- надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту, яке б відповідало його строку дії та пункту 9 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації;
- надати копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а саме голови правління банку Герхарда Бьоша.»

Скаржником, на виконання повідомлення Замовника з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель 16.12.2024р. було завантажено наступні документи:
- наказ про призначення директора ТОВ "Інком Інтергруп" (файл «Наказ на директора Товариства»)
- рішення про створення та призначення директора ТОВ "Інком Інтергруп" (файл «Рішення про створення Товариства»)
- протокол зборів учасників ТОВ "Інком Інтергруп" про надання повноважень директору щодо підпису документів тендерної пропозиції (файл «Протокол повноважень директора Товариства»)
- Архів зі змінами до банківської гарантії яке відповідає необхідному строку дії (файл «Re_ G1124_8181 - зміна 1»)
- Статут АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (файли «Статут АТ Приватбанк» та «Статут приватбанк»)
- Положення про Наглядову Раду АТ КБ «Приватбанк» (файл «Положення про Наглядову Раду АТ Приватбанку»)
- Положення про Правління АТ КБ «Приватбанк» (файл «Положення про Правління АТ Приватбанку»)

Відповідно до вимог абзацу 5 пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні були надати в складі тендерних пропозицій «копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку».
Звертаємо увагу КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, що довіреності №11656-К-О, №8151 К-Н-О, №297-К-О, надані в складі нашої тендерної пропозиції в якості підтвердження повноважень посадових (службових) осіб АТ КБ «Приватбанк», які підписали банківську гарантію, довідки та виписку з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, підписані ГОЛОВОЮ ПРАВЛІННЯ Герхардом Бьошем.
На виконання вимог абзацу 5 пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації Скаржник на підтвердження ПОВНОВАЖЕНЬ ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ Герхарда Бьоша надав в електронній системі закупівель під час усунення невідповідностей протягом 24 годин, Статут АТ КБ «ПРИВАТБАНК», затверджений постановою КМУ від 05.06.2019 №594 (зі змінами) та Положення про Правління АТ КБ «Приватбанк», яке затверджене рішенням Наглядової ради протокол №17/23 від 30.06.2023 р.
Згідно положень пункту 5.2 розділу 5 Положення про правління, яке затверджене рішенням Наглядової ради протокол №17/23 від 30.06.2023 р., Голова Правління представляє Банк у взаємовідносинах з третіми особами, діє від імені Банку без довіреності та видає від імені Банку довіреності на представництво. У разі, якщо з певного питання, що стосується компетенції голови Правління, прийнято рішення Правління, голова Правління діє відповідно до такого рішення.
Отже, ТОВ "Інком Інтергруп" було в повній мірі усунуто невідповідність щодо документального підтвердження ПОВНОВАЖЕНЬ ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ Герхарда Бьоша під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення.
Тому вважаємо, що наша тендерна пропозиція була неправомірно відхилена за зазначеною підставою чим порушено норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 4f6923d3fdef4bd2a869b0547327e13f
Заголовок пункту скарги: Другий пункт відхилення - З наданого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне ДГ (25-200) від листопада 2024 року №108 (з додатком) вбачається, що учасником пропонується вугілля з гранулометричним складом 25-100 мм, а не 25-200 мм, що не відповідає умова тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо другої підстави відхилення
Відповідно до положень абзацу 3 пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, зокрема «копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» (його підрозділом тощо), на визначене цією тендерною документацією найменування вугілля. В свою чергу сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен містити перелік параметрів вказаних в пунктах А.1 – А.2.10. Додатку А ДСТУ 7146:2010»
Звертаємо увагу КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, що згідно пункту А.2.10. Додатку А ДСТУ 7146:2010 сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен містити такий параметр, як «А.2.10. Гранулометричний склад»
На виконання вимог абзацу 3 пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації Скаржник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, ТОВ "Інком Інтергруп" надало в складі тендерної пропозиції на марку вугілля кам’яного ДГ (25-200) копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик №108 листопад 2024р., виданого ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», разом з додатком А до нього в якому зазначено параметр «Гранулометричний склад, мм».
Слід зазначити, що положеннями тендерної документації не встановлювалися окремі вимоги до складу чи способу зазначення в сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик даних параметру «Гранулометричний склад, мм».
Отже, ТОВ "Інком Інтергруп" було в повній мірі виконано вимоги абзацу 3 пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації щодо подання в складі тендерної пропозиції на марку вугілля кам’яного ДГ (25-200) копії діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик з усім необхідним переліком параметрів вказаних в пунктах А.1 – А.2.10. Додатку А ДСТУ 7146:2010.
Тому вважаємо, що наша тендерна пропозиція була неправомірно відхилена за зазначеною підставою чим порушено норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: f6c709c1b76540b8ab22d6aaa029391d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-06-008457-a.a1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
06 листопада 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Дата розгляду скарги: 19.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.11.2024 17:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.11.2024 13:19
Автор: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Рижеголова Валерія Олександрівна +380958078435 naftagroserv@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: be17928f63404b08a2b59a37e2680856
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення: 06 листопада 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації