-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Дизельне паливо. ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
74 796 954.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 747 969.54 UAH
мін. крок: 1% або 747 969.54 UAH
Період оскарження:
06.11.2024 13:18 - 01.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Номер:
ebc2b845b4c0443a819e8be9aa6ae7e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-06-008212-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Скарга:
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2024-11-06-008212-a, затвердженій Протоколом Уповноваженої особи замовника (Комунального підприємства «Електротранс» Кропивницької міської ради) від 06.11.2024 № 111 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «Укрнафта-Постач»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Атестат КАРАТ.pdf 08.11.2024 14:02
- Додаток 2.docx 08.11.2024 14:02
- Сертифікат ДП-З-Євро5-В0.pdf 08.11.2024 14:02
- Інструкція власний кабінет клієнта.pdf 08.11.2024 14:02
- Наказ УкрНДНЦ № 500.doc 08.11.2024 14:02
- Тендерна документація.docx 08.11.2024 14:02
- Сертифікат ДП-Л-Євро5-В0.pdf 08.11.2024 14:02
- sign.p7s 08.11.2024 14:15
- рішення від 12.11.2024 № 18234.pdf 12.11.2024 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2024 № 18592.pdf 20.11.2024 14:11
- рішення від 19.11.2024 № 18592.pdf 22.11.2024 12:39
- Пояснення АМКУ.doc 14.11.2024 10:57
- Пояснення №1422 від 14.11.24.pdf 14.11.2024 10:57
- Рішення УО.pdf 29.11.2024 15:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2024 15:24
Дата розгляду скарги:
19.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.11.2024 12:39
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2024 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внести зміни до тендерної документації, а саме Додаток №2 технічне завдання Дизельне паливо. ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилят та відповідно підпункту 5 пункту 54 Особливостей для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b52562d919e84a488547b38ddbe23c79
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-11-06-008212-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2024-11-06-008212-a, оголошеній Комунальним підприємством «Електротранс» Кропивницької міської ради (далі – Замовник).
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-11-06-008212-a містить умови, згідно з якими:
1. Учасник повинен забезпечити низку додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
2. Встановлені додаткові вимоги до сертифіката відповідності.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі.
Згідно з умовами пункту 1 Додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації, Учасник повинен мати розгалужену систему автозаправних станцій (власні, орендовані, партнерські) у Кіровоградській області та по Україні, а саме: не менше 4 автозаправних станцій на території м. Кропивницький, не менше 2 автозаправних станцій розташованих в адміністративних районах (Фортечний, Подільський) м. Кропивницького Кіровоградської області, на яких можна здійснити розрахунок СКРЕТЧ-КАРТКАМИ, ПАЛИВНИМИ ТАЛОНАМИ, КАРТКАМИ, виданими учасником. Згідно з умовами пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник повинен бути спроможним забезпечити заправку рідинним паливом (Товаром) на АЗС за СКРЕТЧ-КАРТКАМИ РІЗНИХ НОМІНАЛІВ ОБ’ЄМУ, ТАЛОНАМИ, КАРТКАМИ або іншим способом.
При цьому, згідно з умовами пункту 2 «Технічне завдання» Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлено умову, відповідно до якої «Учасник повинен мати віртуальний сервіс (віртуальний кабінет) з можливістю входження до особового рахунку Покупця системою віддаленого доступу, користування яким здійснюється після надання доступу з використанням системи логінів та паролів».
Також у пункті 2 Додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації Змовником встановлено, що для користувачів веб кабінету Покупця, повинні бути доступні, зокрема, такі операції (можливості, функції):
- перегляд інформації по лімітах скреч-карток, паливних талонів, карток;
- можливість персоніфікації скреч-карток, паливних талонів, карток;
- можливість зміни лімітів по скреч-картках, паливних талонах, картках.
З цього приводу слід зауважити, що згідно з Тендерною документацією, предметом закупівлі є «Дизельне паливо. ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП-Євро-5-ВО (зимове та літнє).
Відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, вимоги до дизельного палива, яке є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зазначений Технічний регламент взагалі НЕ МІСТИТЬ вимог, які б зобов’язували розповсюджувачів палива (в т.ч. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), мати віртуальний сервіс (віртуальний кабінет) з можливістю входження до особового рахунку Покупця системою віддаленого доступу, користування яким здійснюється після надання доступу з використанням системи логінів та паролів.
Відповідно, Технічний регламент не встановлює і переліку операцій, можливостей, функцій, які мали б виковуватися за допомогою такого віртуального сервісу (віртуального кабінету), зокрема, перегляду інформації по лімітах скреч-карток, паливних талонів, карток; можливості персоніфікації скреч-карток, паливних талонів, карток; можливості зміни лімітів по скреч-картках, паливних талонах, картках.
Звертаємо увагу, що не зважаючи на зазначене, ТОВ «Укрнафта-Постач», для забезпечення зручності використання покупцями паливних карток, впроваджено та здійснюється підтримка особистого (електронного) кабінету, який розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://naftacards.ukrnafta.com/, доступ до якого надається покупцям (замовникам). Інструкцію користувача особового кабінету розміщено у вільному доступі на інтернет-сторінці ТОВ «Укрнафта-Постач» (https://sites.google.com/view/ukrnafta-postach/, у рубриці «Інформація для клієнта / Кабінет клієнта».
При цьому, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому покупець може адмініструвати паливні картки «UKRNAFTA», емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», дозволяє повною мірою використовувати весь функціонал паливних карток, необхідний для здійснення заправлення автомобілів замовника паливом, а також здійснювати адміністрування паливних карток, їх блокування, розблокування тощо.
Однак, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому обслуговуються паливні картки «UKRNAFTA», не поширюється на паливні талони, скетч катки тощо.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «Укрнафта-Постач», не відповідатиме умовам Тендерної документації, та буде відхилена Замовником.
Отже, встановлення замовником таких вимог може призвести до ПОРУШЕННЯ ВИМОГ частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Щодо додаткових вимог до сертифіката відповідності.
Згідно з умовами пункту 4 Додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації, якість нафтопродуктів повинна відповідати (ДСТУ 7688:2015, ДСТУ 4840:2007) та діючим в Україні Держстандартам (ДСТУ) та Технічним умовам (ТУ) підприємства - виробника і підтверджуватися копією сертифіката відповідності для серійного виробництва, виданого органом з сертифікації продукції, ЯКИЙ АКРЕДИТОВАНИЙ В ДЕРЖАВНІЙ СИСТЕМІ СЕРТИФІКАЦІЇ УкрСЕПРО, або копією «Свідоцтва про визнання», яке видається в системі УкрСЕПРО, якщо продукція вже сертифікована в країнах СНД […].
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до Наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 29.12.2017 № 500, з 01.01.2018 було скасовано чинність низки національних нормативних документів, зокрема, ДСТУ 2296–93 «Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування», ДСТУ 3411:2004 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі», ДСТУ 3413–96 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції», ДСТУ 3415–96 «Державна система сертифікації. Реєстр Системи», ДСТУ 3498–96 «Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис» та інші, чим було скасовано систему сертифікації УкрСЕПРО.
ТОВ «Укрнафта-Постач» має передбачені законодавством документи якості на паливо дизельне, що є предметом закупівлі, зокрема, Сертифікат відповідності на Паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0 від 31.10.2024 № UA.TR.138.018-24 та Сертифікат відповідності на Паливо дизельне ДП-З-Євро5-В0 від 31.10.2024 № UA.TR.138.019-24, видані у відповідності до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» органом оцінки відповідності (ТОВ «ЦЕНТР ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ «КАРАТ»), який має відповідний Атестат про акредитацію від 19.01.2024 № 1О403, виданий Національним агентством з акредитації України.
Однак, за умови не надання ТОВ «Укрнафта-Постач», у складі його тендерної пропозиції Сертифіката відповідності, виданого органом з сертифікації продукції, який акредитований саме в державній системі сертифікації УкрСЕПРО, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «Укрнафта-Постач», буде відхилена Замовником.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-11-06-008212-a.
2. Додаток № 2 до Тендерної документації.
3. Інструкція користувача особового кабінету.
4. Наказ УкрНДНЦ від 29.12.2017 № 500.
5. Сертифікат відповідності від 31.10.2024 № UA.TR.138.018-24.
6. Сертифікат відповідності від 31.10.2024 № UA.TR.138.019-24.
7. Атестат про акредитацію від 19.01.2024 № 1О403.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-11-06-008212-a містить умови, згідно з якими:
1. Учасник повинен забезпечити низку додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
2. Встановлені додаткові вимоги до сертифіката відповідності.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі.
Згідно з умовами пункту 1 Додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації, Учасник повинен мати розгалужену систему автозаправних станцій (власні, орендовані, партнерські) у Кіровоградській області та по Україні, а саме: не менше 4 автозаправних станцій на території м. Кропивницький, не менше 2 автозаправних станцій розташованих в адміністративних районах (Фортечний, Подільський) м. Кропивницького Кіровоградської області, на яких можна здійснити розрахунок СКРЕТЧ-КАРТКАМИ, ПАЛИВНИМИ ТАЛОНАМИ, КАРТКАМИ, виданими учасником. Згідно з умовами пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник повинен бути спроможним забезпечити заправку рідинним паливом (Товаром) на АЗС за СКРЕТЧ-КАРТКАМИ РІЗНИХ НОМІНАЛІВ ОБ’ЄМУ, ТАЛОНАМИ, КАРТКАМИ або іншим способом.
При цьому, згідно з умовами пункту 2 «Технічне завдання» Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлено умову, відповідно до якої «Учасник повинен мати віртуальний сервіс (віртуальний кабінет) з можливістю входження до особового рахунку Покупця системою віддаленого доступу, користування яким здійснюється після надання доступу з використанням системи логінів та паролів».
Також у пункті 2 Додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації Змовником встановлено, що для користувачів веб кабінету Покупця, повинні бути доступні, зокрема, такі операції (можливості, функції):
- перегляд інформації по лімітах скреч-карток, паливних талонів, карток;
- можливість персоніфікації скреч-карток, паливних талонів, карток;
- можливість зміни лімітів по скреч-картках, паливних талонах, картках.
З цього приводу слід зауважити, що згідно з Тендерною документацією, предметом закупівлі є «Дизельне паливо. ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП-Євро-5-ВО (зимове та літнє).
Відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, вимоги до дизельного палива, яке є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зазначений Технічний регламент взагалі НЕ МІСТИТЬ вимог, які б зобов’язували розповсюджувачів палива (в т.ч. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), мати віртуальний сервіс (віртуальний кабінет) з можливістю входження до особового рахунку Покупця системою віддаленого доступу, користування яким здійснюється після надання доступу з використанням системи логінів та паролів.
Відповідно, Технічний регламент не встановлює і переліку операцій, можливостей, функцій, які мали б виковуватися за допомогою такого віртуального сервісу (віртуального кабінету), зокрема, перегляду інформації по лімітах скреч-карток, паливних талонів, карток; можливості персоніфікації скреч-карток, паливних талонів, карток; можливості зміни лімітів по скреч-картках, паливних талонах, картках.
Звертаємо увагу, що не зважаючи на зазначене, ТОВ «Укрнафта-Постач», для забезпечення зручності використання покупцями паливних карток, впроваджено та здійснюється підтримка особистого (електронного) кабінету, який розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://naftacards.ukrnafta.com/, доступ до якого надається покупцям (замовникам). Інструкцію користувача особового кабінету розміщено у вільному доступі на інтернет-сторінці ТОВ «Укрнафта-Постач» (https://sites.google.com/view/ukrnafta-postach/, у рубриці «Інформація для клієнта / Кабінет клієнта».
При цьому, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому покупець може адмініструвати паливні картки «UKRNAFTA», емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», дозволяє повною мірою використовувати весь функціонал паливних карток, необхідний для здійснення заправлення автомобілів замовника паливом, а також здійснювати адміністрування паливних карток, їх блокування, розблокування тощо.
Однак, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому обслуговуються паливні картки «UKRNAFTA», не поширюється на паливні талони, скетч катки тощо.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «Укрнафта-Постач», не відповідатиме умовам Тендерної документації, та буде відхилена Замовником.
Отже, встановлення замовником таких вимог може призвести до ПОРУШЕННЯ ВИМОГ частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Щодо додаткових вимог до сертифіката відповідності.
Згідно з умовами пункту 4 Додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації, якість нафтопродуктів повинна відповідати (ДСТУ 7688:2015, ДСТУ 4840:2007) та діючим в Україні Держстандартам (ДСТУ) та Технічним умовам (ТУ) підприємства - виробника і підтверджуватися копією сертифіката відповідності для серійного виробництва, виданого органом з сертифікації продукції, ЯКИЙ АКРЕДИТОВАНИЙ В ДЕРЖАВНІЙ СИСТЕМІ СЕРТИФІКАЦІЇ УкрСЕПРО, або копією «Свідоцтва про визнання», яке видається в системі УкрСЕПРО, якщо продукція вже сертифікована в країнах СНД […].
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до Наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 29.12.2017 № 500, з 01.01.2018 було скасовано чинність низки національних нормативних документів, зокрема, ДСТУ 2296–93 «Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування», ДСТУ 3411:2004 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі», ДСТУ 3413–96 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції», ДСТУ 3415–96 «Державна система сертифікації. Реєстр Системи», ДСТУ 3498–96 «Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис» та інші, чим було скасовано систему сертифікації УкрСЕПРО.
ТОВ «Укрнафта-Постач» має передбачені законодавством документи якості на паливо дизельне, що є предметом закупівлі, зокрема, Сертифікат відповідності на Паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0 від 31.10.2024 № UA.TR.138.018-24 та Сертифікат відповідності на Паливо дизельне ДП-З-Євро5-В0 від 31.10.2024 № UA.TR.138.019-24, видані у відповідності до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» органом оцінки відповідності (ТОВ «ЦЕНТР ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ «КАРАТ»), який має відповідний Атестат про акредитацію від 19.01.2024 № 1О403, виданий Національним агентством з акредитації України.
Однак, за умови не надання ТОВ «Укрнафта-Постач», у складі його тендерної пропозиції Сертифіката відповідності, виданого органом з сертифікації продукції, який акредитований саме в державній системі сертифікації УкрСЕПРО, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «Укрнафта-Постач», буде відхилена Замовником.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-11-06-008212-a.
2. Додаток № 2 до Тендерної документації.
3. Інструкція користувача особового кабінету.
4. Наказ УкрНДНЦ від 29.12.2017 № 500.
5. Сертифікат відповідності від 31.10.2024 № UA.TR.138.018-24.
6. Сертифікат відповідності від 31.10.2024 № UA.TR.138.019-24.
7. Атестат про акредитацію від 19.01.2024 № 1О403.
×
-
Назва доказу:
Атестат про акредитацію від 19.01.2024 № 1О403.
-
Повʼязаний документ:
Атестат КАРАТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності від 31.10.2024 № UA.TR.138.019-24.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат ДП-Л-Євро5-В0.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності від 31.10.2024 № UA.TR.138.018-24.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат ДП-З-Євро5-В0.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ УкрНДНЦ від 29.12.2017 № 500.
-
Повʼязаний документ:
Наказ УкрНДНЦ № 500.doc
-
-
Назва доказу:
Інструкція користувача особового кабінету.
-
Повʼязаний документ:
Інструкція власний кабінет клієнта.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 2 до Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-11-06-008212-a.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-11-06-008212-a, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними. Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.