-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:44110000-4 Конструкційні матеріали (Плита OSB Плівка ПВХ, Профлист кровельний, Лист оцинкований, Фанера )
Продавець зобов’язується передати у зумовлений даним Договором строк у власність Покупця Товар, а Покупець зобов’язується прийняти Товар і оплатити його вартість на умовах, визначених цим Договором.
Завершена
1 676 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 384.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 384.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2024 12:59 - 11.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
f57cbf4703094be5914dfa0699a293be
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-06-007768-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Військовою частиною А 3283 (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-06-007768-а.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015:44110000-4. Конструкційні матеріали (Плита OSB Плівка ПВХ, Профлист кровельний, Лист оцинкований, Фанера )
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРМЕТ» (далі – Скаржник) взяло участь у вказаній публічній закупівлі та, відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД), подало свою тендерну пропозицію.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1 ТОВ «БАСКО»
2 ТОВ «ТД БАНГАЙ»
3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП»
4 ТОВ «МАРМЕТ»
5 ФОП «КИЗИМА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА»
6 ТОВ «СП МОНТАЖ»
7 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ»
8 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАНС ЛОК»
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 15 листопада 2024 о 14:07 год.
За результатами розгляду ТОВ «БАСКО» було визнано переможцем закупівлі відповідно до рішення уповноваженої особи військової частини А3283 від 18.11.2024 року №190.
Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «БАСКО» оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18.11.2024 року.
Скаржник не погоджується з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також положення Тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” та чинного законодавства, з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог тендерної документації, що викладені у документі «ТТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ» Замовником встановлені вимоги щодо документів, які подаються учасниками закупівлі.
Тендерна пропозиція ТОВ «БАСКО» (далі – Учасник) не відповідає вимогам, що встановлені Замовником з наступних підстав.
1. Згідно до вимог розділу 5 тендерної документації “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критерія і вимогам згідно із законодавством”, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати документи, передбачені Додатком 2 до Тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації (пукти 1.1.), Учасник повинен надати довідку у добровільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (у кількості 2 (два) або більше). Аналогічним договором у розумінні тендерної документації є договір аналогічний предмету закупівлі.
Учасником ТОВ “БАСКО” у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям подані наступні документи:
файл “18. довідка аналогічні договори”
файл “18.1. Аналогічний договір з накладною та відгуком конструкційні матеріали різні, дсп, фанера і т.д.”
файл “18.2. аналогічний договір №303”
Предметом наданого Учасником договору №303 від 28.11.2022 року про закупівлію товарів за державні кошти є поставка товару “Код ДК 021:2015:44330000-2 “Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Профнастил, Кутик, Швелер, Смуга сталева, Лист, Круг, Профільна труда, Шестигранник), що не відповідає предмету цієї закупівлі є товари Код ДК 021:2015:44110000-4. Конструкційні матеріали (Плита OSB, Плівка ПВХ, Профлист кровельний, Лист оцинкований, Фанера ).
Отже у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження виконання 2 (двох) аналогічних договорів, що порушує вимоги додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, Учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Згідно пп.1 п. 1. ч.1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
2. Відповідно до вимог розділу 6 тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)”, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена, зокрема, наступними документами:
Копією/оригіналом технічного документа виробника (сертифікат якості виробника та/або паспорт якості виробника, та/або технічного опису чи технічних умов, та/або іншого документа виробника про застосування), який містить інформацію, для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого учасником товару технічним вимогам (характеристикам).
Згідно з пунктом 6 таблиці, що міститься у Тендерній пропозиції Учасника (файл “19. цінова”) Учасником запропонований товар — Фанера 1525х1525х0,4 мм.
Також Учасником наданий файл “Декларації про відповідність фанера” та файл “Паспорт на фанеру”, згідно з якими виробник ТОВ “Фанера Чернігів” гарантує відповідність продукції до вимог ГОСТу, а саме фанери ФК розмірами 1525х1525 мм, товщиною від 4 мм. до 30 мм.
Таким чином, надані учасником документи, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного на підставі ст. ст. 1, 16, 18, 28, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи військової частини А3283 від 18.11.2024 року №190 про визначення переможцем закупівлі ДК 021:2015:44110000-4. Конструкційні матеріали (Плита OSB Плівка ПВХ, Профлист кровельний, Лист оцинкований, Фанера ) ТОВ “БАСКО”.
Додатки:
1. Платіжне доручення, яке підтверджу сплату платежу.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 22.11.2024 19:09
- рішення від 26.11.2024 № 18811.pdf 26.11.2024 16:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2024 № 19119.pdf 03.12.2024 09:53
- рішення від 02.12.2024 № 19119.pdf 04.12.2024 15:40
- Пояснення по суті Скарги.docx 27.11.2024 17:21
- Пояснення по суті Скарги.pdf 27.11.2024 17:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2024 19:23
Дата розгляду скарги:
02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 16:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.12.2024 15:40
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1d4f201dce4e404fbf33376a69eebda0
Заголовок пункту скарги:
не відповідність кваліфікаційним крітеріям
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Згідно до вимог розділу 5 тендерної документації “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критерія і вимогам згідно із законодавством”, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати документи, передбачені Додатком 2 до Тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації (пукти 1.1.), Учасник повинен надати довідку у добровільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (у кількості 2 (два) або більше). Аналогічним договором у розумінні тендерної документації є договір аналогічний предмету закупівлі.
Учасником ТОВ “БАСКО” у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям подані наступні документи:
файл “18. довідка аналогічні договори”
файл “18.1. Аналогічний договір з накладною та відгуком конструкційні матеріали різні, дсп, фанера і т.д.”
файл “18.2. аналогічний договір №303”
Предметом наданого Учасником договору №303 від 28.11.2022 року про закупівлію товарів за державні кошти є поставка товару “Код ДК 021:2015:44330000-2 “Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Профнастил, Кутик, Швелер, Смуга сталева, Лист, Круг, Профільна труда, Шестигранник), що не відповідає предмету цієї закупівлі є товари Код ДК 021:2015:44110000-4. Конструкційні матеріали (Плита OSB, Плівка ПВХ, Профлист кровельний, Лист оцинкований, Фанера ).
Отже у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження виконання 2 (двох) аналогічних договорів, що порушує вимоги додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, Учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Згідно пп.1 п. 1. ч.1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати документи, передбачені Додатком 2 до Тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації (пукти 1.1.), Учасник повинен надати довідку у добровільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (у кількості 2 (два) або більше). Аналогічним договором у розумінні тендерної документації є договір аналогічний предмету закупівлі.
Учасником ТОВ “БАСКО” у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям подані наступні документи:
файл “18. довідка аналогічні договори”
файл “18.1. Аналогічний договір з накладною та відгуком конструкційні матеріали різні, дсп, фанера і т.д.”
файл “18.2. аналогічний договір №303”
Предметом наданого Учасником договору №303 від 28.11.2022 року про закупівлію товарів за державні кошти є поставка товару “Код ДК 021:2015:44330000-2 “Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Профнастил, Кутик, Швелер, Смуга сталева, Лист, Круг, Профільна труда, Шестигранник), що не відповідає предмету цієї закупівлі є товари Код ДК 021:2015:44110000-4. Конструкційні матеріали (Плита OSB, Плівка ПВХ, Профлист кровельний, Лист оцинкований, Фанера ).
Отже у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження виконання 2 (двох) аналогічних договорів, що порушує вимоги додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, Учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Згідно пп.1 п. 1. ч.1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
2. Скасувати рішення уповноваженої особи військової частини А3283 від 18.11.2024 року №190 про визначення переможцем закупівлі ДК 021:2015:44110000-4. Конструкційні матеріали (Плита OSB Плівка ПВХ, Профлист кровельний, Лист оцинкований, Фанера ) ТОВ “БАСКО”.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
34003a334bae49128bf9c529b93ace63
Заголовок пункту скарги:
Не відповідність якісним характеристикам предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до вимог розділу 6 тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)”, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена, зокрема, наступними документами:
Копією/оригіналом технічного документа виробника (сертифікат якості виробника та/або паспорт якості виробника, та/або технічного опису чи технічних умов, та/або іншого документа виробника про застосування), який містить інформацію, для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого учасником товару технічним вимогам (характеристикам).
Згідно з пунктом 6 таблиці, що міститься у Тендерній пропозиції Учасника (файл “19. цінова”) Учасником запропонований товар — Фанера 1525х1525х0,4 мм.
Також Учасником наданий файл “Декларації про відповідність фанера” та файл “Паспорт на фанеру”, згідно з якими виробник ТОВ “Фанера Чернігів” гарантує відповідність продукції до вимог ГОСТу, а саме фанери ФК розмірами 1525х1525 мм, товщиною від 4 мм. до 30 мм.
Таким чином, надані учасником документи, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного на підставі ст. ст. 1, 16, 18, 28, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
Копією/оригіналом технічного документа виробника (сертифікат якості виробника та/або паспорт якості виробника, та/або технічного опису чи технічних умов, та/або іншого документа виробника про застосування), який містить інформацію, для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого учасником товару технічним вимогам (характеристикам).
Згідно з пунктом 6 таблиці, що міститься у Тендерній пропозиції Учасника (файл “19. цінова”) Учасником запропонований товар — Фанера 1525х1525х0,4 мм.
Також Учасником наданий файл “Декларації про відповідність фанера” та файл “Паспорт на фанеру”, згідно з якими виробник ТОВ “Фанера Чернігів” гарантує відповідність продукції до вимог ГОСТу, а саме фанери ФК розмірами 1525х1525 мм, товщиною від 4 мм. до 30 мм.
Таким чином, надані учасником документи, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного на підставі ст. ст. 1, 16, 18, 28, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
2. Скасувати рішення уповноваженої особи військової частини А3283 від 18.11.2024 року №190 про визначення переможцем закупівлі ДК 021:2015:44110000-4. Конструкційні матеріали (Плита OSB Плівка ПВХ, Профлист кровельний, Лист оцинкований, Фанера ) ТОВ “БАСКО”.