-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект квадрокоптер Matrice 30T ,TB30 Intelligent Flight Battery 6 шт. ,комплект пропелерів або еквівалент
Торги не відбулися
350 270.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 751.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 751.35 UAH
Період оскарження:
06.11.2024 11:39 - 12.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Номер:
eadfdf5807f34e6f90d29af75b164306
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-06-005483-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- роз'яснення локалізація.pdf 24.11.2024 15:54
- Перелік доказів.pdf 24.11.2024 15:54
- №57від 19.11.2024 відхилення.pdf 24.11.2024 15:54
- ДСНС_1275_без_локалізації.pdf 24.11.2024 15:54
- sign.p7s 24.11.2024 19:51
- рішення від 26.11.2024 № 18813.pdf 26.11.2024 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2024 № 19120.pdf 03.12.2024 09:56
- рішення від 02.12.2024 № 19120.pdf 04.12.2024 15:41
- Відповідь АМКУ +2.pdf 27.11.2024 11:41
- Відповідь АМКУ +.doc 27.11.2024 11:41
- №59 від06.12.2024 Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ (1).pdf 06.12.2024 15:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2024 19:54
Дата розгляду скарги:
02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2024 15:42
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2024 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 19.11.2024 №57
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3fceea12490c4685a1e8da29f4d27d10
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна дискваліфікація Учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
19.11.2024 р. Замовником, 4 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області, в електронній системі було опубліковано Протокол № 57 від 19.11.2024 р. про відхилення пропозицї учасника ФОП Вакулко Аліна Володимирівна.
Скаржник (фізична особа-підприємець Вакулко Аліна Володимирівна, рнокпп 3060204443, місцезнаходження 02167, м. Київ, вул. Милославська 2б, кв.65) не погоджується з рішенням замовника щодо відхилення його пропозиції, вважає відхилення безпідставним та неправомірним, зважаючи на наступне.
Відповідно до оскаржуваного рішення Замовника, при аналізі тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було виявлено "недоліки".
Зокрема,замовник зазначає:
"Тендерна документація містить такі вимоги:
Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва відповідно до Додатку 3 тендерної документації.
Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки".
Проте, з оскаржуваного рішення для Учасника не зрозуміло, в чому саме полягає невиконання вимог Замовника, які саме документи Учасник не надав.
1.Щодо врахування норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва відповідно до Додатку 3 тендерної документації. (п.6 Додатка № 2 ТД)
По-перше, слід зазначити, що Додаток № 3 до Тендерної документації не містить жодних вимог для Учасника про підтвердження локалізації виробництва.
При цьому, Учасником було враховано норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва відповідно до Додатку 3 тендерної документації.
Зокрема, у складі пропозиції Учасником надано лист-роз'яснення про локалізацію, за яким Учасник зазначив:
"Відповідно до діючого законодавства України, а саме п.3 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі, зокрема, здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. З урахування вищевикладеного, надання документів згідно п.6-10 Додатка № 2 до ТД для Учасника фізичної особи – підприємця Вакулко Аліни Володимирівни для даної закупівлі законом не передбачено."
Слід зазначити, що п. 2 Постанови КМУ № 363 від 03.03.2021 р. визначено перелік замовників у сфері оборони, до яких зокрема належить Державна служба з надзвичайних ситуацій.
Отже, Скаржник вважає, що Замовник як загін у складі Державної служби з надзвичайних ситуацій належить відповідно також до замовників у сфері оборони.
Закон України "Про оборонні закупівлі" та постанова № 1275 не містять вимог щодо ступеню локалізації виробництва під час здійснення закупівель оборонного призначення.
Зазначене підтверджується роз'ясненням Мінекономіки №3332-05/80870-03 від 22.12.2022 р. на запит № 04-12802/215 від 02.12.2022 р. (додається до скарги).
Крім, того, Скаржник наголосив на положення Постанови № 1178 про незастосування локалізації під час здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Відповідно до Закону України "Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів" № 3781-XII від 23.12.1993, правоохоронні органи - органи прокуратури, Національної поліції, служби безпеки, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, Національне антикорупційне бюро України, органи охорони державного кордону, Бюро економічної безпеки України, органи і установи виконання покарань, слідчі ізолятори, органи державного фінансового контролю, рибоохорони, державної лісової охорони, інші органи, які здійснюють правозастосовні або правоохоронні функції.
Про віднесення ДСНС до правоохоронних органів свідчить зокрема практика Верховного Суду України. Зокрема, Постанова ВСУ від 30 серпня 2023 року у справі № 633/195/17, в якій співробітника Печенізького РС ГУ ДСНС у Харківській області було кваліфіковано як працівника правоохоронного органу.
Зважаючи на викладене, вважаємо що Скаржник при поданні пропозиції враховував норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва під час подання своєї пропозиції та не міг бути дискваліфікований з зазначеної підстави. Замовником не було встановлено що означає "врахування норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва відповідно до Додатку 3 тендерної документації" в розумінні даної тендерної документації.
2. Щодо встановлення недоліків за п.7 і п.8 Додатка № 2
Відповідно до п.7 та п.8 Додатка № 2 до Тендерної документації:
Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Слід зазначити, що твердження "Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності" не можна розцінювати як встановлення певної вимоги. Враховуючи зазначене, в Учасника не виникало право подавати певний документ, адже згідно п.8 Учасник має надати "на таку вимогу замовника".
Крім того, перелік документів, які має надати Учасник встановлено Додатком № 3 до тендерної документації.
Відповідно до абз.10 п. 28 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. (надалі-Особливості), тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Згідно пп.3 п. 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Скаржник вважає, що ним надані всі документи згідно вимог тендерної документації, зокрема згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – Додатку № 3.
Щодо документа "копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника продукція якого пропонується таким учасником" – ненадання даного документу (у разі якщо було б встановлення Замовником такої вимоги для Учасника) - не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника, оскільки такий документ не є документом, що підтверджує технічні, якісні або кількісні характеристики.
Фактично міжнародна сертифікація ISO — це підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених стандартів. При цьому менеджмент якості — це спеціальна система управління якістю, заснована на аналізі потреб споживачів, цілей організації, визначенні ресурсів і методів досягнення цих цілей і спрямована на загальне поліпшення всієї системи управління якістю в компанії.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
Виходячи з вищенаведеного, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виробника ніяким чином не впливає на зміну предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 8 Постанови № 1275 від 11.11.2022 р., під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Згідно з п. 43 Постанови № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник вважає неправомірним відхилення його пропозиції на підставі пп.2 п.44 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., адже Скаржником було повністю виконано вимоги тендерної документації.
Скаржник (фізична особа-підприємець Вакулко Аліна Володимирівна, рнокпп 3060204443, місцезнаходження 02167, м. Київ, вул. Милославська 2б, кв.65) не погоджується з рішенням замовника щодо відхилення його пропозиції, вважає відхилення безпідставним та неправомірним, зважаючи на наступне.
Відповідно до оскаржуваного рішення Замовника, при аналізі тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було виявлено "недоліки".
Зокрема,замовник зазначає:
"Тендерна документація містить такі вимоги:
Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва відповідно до Додатку 3 тендерної документації.
Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки".
Проте, з оскаржуваного рішення для Учасника не зрозуміло, в чому саме полягає невиконання вимог Замовника, які саме документи Учасник не надав.
1.Щодо врахування норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва відповідно до Додатку 3 тендерної документації. (п.6 Додатка № 2 ТД)
По-перше, слід зазначити, що Додаток № 3 до Тендерної документації не містить жодних вимог для Учасника про підтвердження локалізації виробництва.
При цьому, Учасником було враховано норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва відповідно до Додатку 3 тендерної документації.
Зокрема, у складі пропозиції Учасником надано лист-роз'яснення про локалізацію, за яким Учасник зазначив:
"Відповідно до діючого законодавства України, а саме п.3 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі, зокрема, здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. З урахування вищевикладеного, надання документів згідно п.6-10 Додатка № 2 до ТД для Учасника фізичної особи – підприємця Вакулко Аліни Володимирівни для даної закупівлі законом не передбачено."
Слід зазначити, що п. 2 Постанови КМУ № 363 від 03.03.2021 р. визначено перелік замовників у сфері оборони, до яких зокрема належить Державна служба з надзвичайних ситуацій.
Отже, Скаржник вважає, що Замовник як загін у складі Державної служби з надзвичайних ситуацій належить відповідно також до замовників у сфері оборони.
Закон України "Про оборонні закупівлі" та постанова № 1275 не містять вимог щодо ступеню локалізації виробництва під час здійснення закупівель оборонного призначення.
Зазначене підтверджується роз'ясненням Мінекономіки №3332-05/80870-03 від 22.12.2022 р. на запит № 04-12802/215 від 02.12.2022 р. (додається до скарги).
Крім, того, Скаржник наголосив на положення Постанови № 1178 про незастосування локалізації під час здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Відповідно до Закону України "Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів" № 3781-XII від 23.12.1993, правоохоронні органи - органи прокуратури, Національної поліції, служби безпеки, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, Національне антикорупційне бюро України, органи охорони державного кордону, Бюро економічної безпеки України, органи і установи виконання покарань, слідчі ізолятори, органи державного фінансового контролю, рибоохорони, державної лісової охорони, інші органи, які здійснюють правозастосовні або правоохоронні функції.
Про віднесення ДСНС до правоохоронних органів свідчить зокрема практика Верховного Суду України. Зокрема, Постанова ВСУ від 30 серпня 2023 року у справі № 633/195/17, в якій співробітника Печенізького РС ГУ ДСНС у Харківській області було кваліфіковано як працівника правоохоронного органу.
Зважаючи на викладене, вважаємо що Скаржник при поданні пропозиції враховував норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва під час подання своєї пропозиції та не міг бути дискваліфікований з зазначеної підстави. Замовником не було встановлено що означає "врахування норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва відповідно до Додатку 3 тендерної документації" в розумінні даної тендерної документації.
2. Щодо встановлення недоліків за п.7 і п.8 Додатка № 2
Відповідно до п.7 та п.8 Додатка № 2 до Тендерної документації:
Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Слід зазначити, що твердження "Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності" не можна розцінювати як встановлення певної вимоги. Враховуючи зазначене, в Учасника не виникало право подавати певний документ, адже згідно п.8 Учасник має надати "на таку вимогу замовника".
Крім того, перелік документів, які має надати Учасник встановлено Додатком № 3 до тендерної документації.
Відповідно до абз.10 п. 28 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. (надалі-Особливості), тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Згідно пп.3 п. 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Скаржник вважає, що ним надані всі документи згідно вимог тендерної документації, зокрема згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – Додатку № 3.
Щодо документа "копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника продукція якого пропонується таким учасником" – ненадання даного документу (у разі якщо було б встановлення Замовником такої вимоги для Учасника) - не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника, оскільки такий документ не є документом, що підтверджує технічні, якісні або кількісні характеристики.
Фактично міжнародна сертифікація ISO — це підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених стандартів. При цьому менеджмент якості — це спеціальна система управління якістю, заснована на аналізі потреб споживачів, цілей організації, визначенні ресурсів і методів досягнення цих цілей і спрямована на загальне поліпшення всієї системи управління якістю в компанії.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
Виходячи з вищенаведеного, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виробника ніяким чином не впливає на зміну предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 8 Постанови № 1275 від 11.11.2022 р., під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Згідно з п. 43 Постанови № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник вважає неправомірним відхилення його пропозиції на підставі пп.2 п.44 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., адже Скаржником було повністю виконано вимоги тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Роз'яснення мінеко про локалізацію ДСНС
-
Повʼязаний документ:
ДСНС_1275_без_локалізації.pdf
-
-
Назва доказу:
Роз'яснення учасника
-
Повʼязаний документ:
роз'яснення локалізація.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол про відхилення
-
Повʼязаний документ:
№57від 19.11.2024 відхилення.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером UA-2024-11-06-005483-a 3. Просимо зобов'язати замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Вакулко Аліна Володимирівна згідно Протоколу № 57 від 19.11.2024 р.