-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
- Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-18.pdf.asice-10.zip 19.12.2024 21:30
- Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-18.pdf 19.12.2024 21:30
- 20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 19.12.2024 21:31
- sign.p7s 19.12.2024 21:33
- клопотання.docx 20.12.2024 15:18
- Клопотання.pdf 20.12.2024 16:27
- протокол Ресурси.pdf 23.12.2024 17:55
- довідки -сторінки-19.pdf 23.12.2024 17:55
- ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 23.12.2024 17:55
- Посвідчення якості Г(Г2) 13-100.pdf 23.12.2024 17:55
- Пропозиція (5)-сторінки-2.pdf 23.12.2024 17:55
- заперечення до скарги.docx 23.12.2024 17:55
- Клопотання.pdf 23.12.2024 17:55
- Заперечення-до скарги.pdf 23.12.2024 17:55
- рішення від 23.12.2024 № 20361.pdf 23.12.2024 15:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.12.2024 № 20607.pdf 26.12.2024 10:31
- рішення від 25.12.2024 № 20607.pdf 26.12.2024 13:14
Пункт скарги
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Повʼязаний документ:
20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-18.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ (підписана)
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ (підписана)
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-18.pdf.asice-10.zip
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Документів не завантажено.
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
- Особливості.pdf 27.11.2024 17:46
- наказ про поновлення на роботі.PDF 27.11.2024 17:46
- Скарга скан.PDF 27.11.2024 17:46
- Протокол відміни.pdf 27.11.2024 17:46
- рішення власника.PDF 27.11.2024 17:46
- Tender-documents-[UA-2024-11-06-003483-a] (1).zip 27.11.2024 17:46
- Скарга Відміна торгів.doc 27.11.2024 17:46
- Скарга Відміна торгів (2).pdf.p7s.zip 27.11.2024 17:46
- довідка про присвоєння ідентифікац.коду.pdf 27.11.2024 17:46
- Оригінал Статуту.PDF 27.11.2024 17:46
- ЗУ ПРО ТПП.pdf 27.11.2024 17:46
- 9b8e2b46-a855-41a2-800d-22ea990487d7.pdf 27.11.2024 17:46
- реєстр.pdf 27.11.2024 17:46
- 2.Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 27.11.2024 17:46
- документи що підтверджують повноваження.PDF 27.11.2024 17:46
- sign.p7s 27.11.2024 17:48
- паспорт Товкало П О.pdf 27.11.2024 17:46
- довідка з місця прожив ос.PDF 27.11.2024 17:46
- Пояснення до Скарги.pdf 03.12.2024 10:26
- Пояснення до Скарги.docx 03.12.2024 10:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2024 № 19482.pdf 10.12.2024 14:04
- Рішення від 09.12.2024 № 19482.pdf 12.12.2024 12:49
- Рішення від 29.11.2024 № 19046.pdf 29.11.2024 16:23
Пункт скарги
Підстави подання скарги:
Замовником було розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-06-003483-a ,
Ідентифікатор – UA-2024-11-06-003483-a.
Замовник здійснює закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями, за предметом- ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля).
Приватне підприємство “Енергозахід” (Скаржник надалі за текстом скарги) взяло участь в процедурі закупівлі.
Загалом у процедурі прийняло участь 7 учасників.( ТОВ Прайм Селл, ТОВ Кобальт Енерджі, Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ", ТОВ "ДК ЗАХІД ЕНЕРГО", ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Приватне підприємство "Сузір'я", ПП "Енергозахід").
26.11.2024 року Замовником було розміщено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕЛЬНИЦЕ ПОДІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ЛІКАРНЯ» МЕЛЬНИЦЕ - ПОДІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОРЩІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ щодо відміни відкритих торгів з особливостями на закупівлю Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-06-003483-a в електронній системі PROZORRO.
Таке рішення вважаємо таким, що ухвалене з порушенням законодавства про публічні закупівлі. Таке рішення вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року, Замовник зазначає, що замовником оголошено відкриті торги з особливостями за предметом Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-06-003483-a. На сьогоднішній день виникла ситуація, яка обумовлює підстави для відміни торгів з особливостями за предметом Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-06-003483-a, а саме: Відповідно до інформації із відкритих торгів з особливостями за предметом Код ДК 021- 2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-06-003483-a «строк поставки товарів: 30 листопада 2024 року». Згідно пункту 49 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178 (надалі по тексту - Особливості) з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Враховуючи той факт, що якщо замовником «26» листопада 2024 року буде прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-06-003483-a, то перший день для укладання договору про закупівлю буде «02» грудня 2024 року, що є пізніше ніж кінцевий строк поставки. Статтею 7 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, вживає таких заходів: до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність річного плану, договору про закупівлю та звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, що підтверджують проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та за результатами якої укладено договір про закупівлю. З врахуванням того, що для виконання умов договору в частині оплати необхідно було б надати до органів Державної казначейської служби України договір про поставку товару, то дана обставина, як прострочення дати поставки, призвела би до відмови органом Держаної казначейської служби у реєстрації бюджетних зобов`язань, а отже і до відмови у проведенні подальших платежів. Отже, існує необхідність у відміні торгів на підставі пункту 50 Особливостей, а саме: коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Підсумовуючи все зазначене вище, Уповноваженою особою розглядається рішення про відміну торгів відповідно до пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Особливості): Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Вирішила: 1. Відмінити відкриті торги з особливостями згідно предмету закупівлі Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-06-003483-a згідно з пунктом 50 Особливостей.
Таку підставу вважаємо незаконною з огляду на наступне.
1. Відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-06-003483-a «строк поставки товарів: 30 листопада 2024 року».
Згідно Проекту Договору, що є додатком № 3 до тендерної документації:: Замовник встановив у розділі 4. “СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ” Пункті 4.1. Поставка товару здійснюється: 30.11.2024 року. Враховуючи строки розгляду пропозицій та термінів укладення договору, договір із переможцем може бути укладено не раніше «02» грудня 2024 року, що є пізніше ніж кінцевий строк поставки товару згідно Проекту договору та оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-06-003483-a.
Тобто якщо замовником «26» листопада 2024 року буде прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-06-003483-a, то перший день для укладання договору про закупівлю буде «02» грудня 2024 року, що є пізніше ніж кінцевий строк поставки.
В такому разі замовник з переможцем укладає договір про закупівлю товару та додаткову угоду №1 до договору про продовження строків поставки товару. Вказане замовником у ПРОТОКОЛЬНОМУ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року обгрунтування, не є підставо для скасування торгів.
Згідно п.11.2.Розділу 11. ІНШІ УМОВИ. Проекту Договору, що є Додатком № 3 до тендерної документації та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, пункту 19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
п4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Таким чином замовник після укладення договору про закупівлю з переможцем продовжує строк поставки товару шляхом укладення додаткової угоди №1 до договору, а не шляхом скасування торгів та оголошенням нових.
Замовником не наведено об’єктивних доводів на предмет того, що проведення закупівлі
з «таким строком поставки товару» було не можливим.
Додатки до Пункту 1:
1. ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Документи, що підтверджують повноваження підписанта
4.Витяг ЄДР
5.Тендерна документація Замовника з додатками.
6. Закон України «Про публічні закупівлі»
7. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій
2. Замовником у Проекті Договору, що є додатком № 3 до тендерної документації зазначено Розділ 8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ: 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які виникли після укладання цього Договору поза волею Сторін, а саме: аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, блокада, ембарго, інші міжнародні санкції, надзвичайний або військовий стан, антитерористичні операції, а також настання інших обставин, які перешкоджають виконанню Сторонами зобов’язань за Договором та не залежать від волі Сторін і Сторони не в змозі їх усунути. 8.2. Сторона Договору, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок настання і дій обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону Договору у письмовій формі. В протилежному випадку така Сторона Договору позбавляється права посилатися на обставини непереборної сили, хіба що самі ці обставини перешкоджали передачі цією Стороною Договору такого повідомлення іншій Стороні Договору. 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються компетентним державним органом тій Стороні Договору, яка посилається на обставини непереборної сили. 8.4. На час дії обставин непереборної сили зобов’язання Сторін за цим Договором призупиняються, санкції за їхнє невиконання не накладаються. 8.5. Період дії обставин непереборної сили та їх наслідків пропорційно продовжує термін виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором. 8.6. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 (тридцять) календарних днів, кожна зі Сторін в установленому законодавством України порядку має право розірвати цей Договір. 8.7 Сторони взаємно розуміють та взаємно проінформовані про те, що станом на дату укладання Договору, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України , на території України діє воєнний стан відповідно до Указу Президента України від 24. Лютого 2022 року 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» (з подальшим продовженням), при цьому Сторони визнають можливість виконання взятих на себе зобов’язань за Договорам та погоджуються, що саме собою встановлення воєнного стану не є причиною для невиконання Сторонами своїх договірних зобов’язань.
Тобто Замовником у Проекті Договору, що є додатком № 3 до тендерної документації зазначено що підпадає під поняття обставин непереборної сили, це аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, блокада, ембарго, інші міжнародні санкції, надзвичайний або військовий стан, антитерористичні операції, а також настання інших обставин, які перешкоджають виконанню Сторонами зобов’язань за Договором та не залежать від волі Сторін і Сторони не в змозі їх усунути.
Згідно частини другої ст. 141 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про торгово-промислові палати в Україні" Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
До цього ж щоб довести наявність обставин непереборної сили потрібно це підтвердити документально.
Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю.
Документального підтвердження наявності обставин непереборної сили замовником не надано.
Таким чином скасування закупівлі через підставу “коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили” є безпідставним на необгрунтованим.
Додатки до Пункту 2:
1. ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Документи, що підтверджують повноваження підписанта
4.Витяг ЄДР
5.Тендерна документація Замовника з додатками.
6. Закон України «Про публічні закупівлі»
7. ЗАКОН УКРАЇНИ "Про торгово-промислові палати в Україні"
Відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178:
50. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
З урахуванням вказаного, підстав для відміни закупівлі немає, і замовник документально не підтверджує їх наявність.
Замовник неправомірним скасуванням торгів порушує наші права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавляє нас можливості укласти Договір про закупівлю і отримати економічний ефект від реалізації Замовнику товару, що складає предмет закупівлі.
Враховуючи усе вищенаведене, ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року щодо відміни закупівлі, є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-06-003483-a порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-06-003483-a порушив наші права та охоронювані законом інтереси. Права нашого підприємства були порушені, оскільки замовник порушив наше право на об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року про відміну закупівлі.
Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року про відміну закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки):
1. ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Документи, що підтверджують повноваження підписанта
4.Витяг ЄДР
5.Тендерна документація Замовника з додатками.
6. Закон України «Про публічні закупівлі»
7. ЗАКОН УКРАЇНИ "Про торгово-промислові палати в Україні"
8. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій
-
Назва доказу:
повноваження
-
Повʼязаний документ:
паспорт Товкало П О.pdf
-
-
Назва доказу:
реєстр
-
Повʼязаний документ:
реєстр.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відміни
-
Повʼязаний документ:
Протокол відміни.pdf
-
-
Назва доказу:
особливості
-
Повʼязаний документ:
Особливості.pdf
-
-
Назва доказу:
повноваження
-
Повʼязаний документ:
наказ про поновлення на роботі.PDF
-
-
Назва доказу:
ЗУ ТПП
-
Повʼязаний документ:
ЗУ ПРО ТПП.pdf
-
-
Назва доказу:
повноваження
-
Повʼязаний документ:
довідка про присвоєння ідентифікац.коду.pdf
-
-
Назва доказу:
повноваження
-
Повʼязаний документ:
довідка з місця прожив ос.PDF
-
-
Назва доказу:
повноваження
-
Повʼязаний документ:
документи що підтверджують повноваження.PDF
-
-
Назва доказу:
тд
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-11-06-003483-a] (1).zip
-
-
Назва доказу:
оголошення
-
Повʼязаний документ:
9b8e2b46-a855-41a2-800d-22ea990487d7.pdf
-
-
Назва доказу:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
-
Повʼязаний документ:
2.Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
-
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року щодо відміни закупівлі, є незаконним та таким, що підлягає скасуванню. Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-06-003483-a порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-06-003483-a порушив наші права та охоронювані законом інтереси. Права нашого підприємства були порушені, оскільки замовник порушив наше право на об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року про відміну закупівлі. На підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №6 від «26» листопада 2024 року про відміну закупівлі.