• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 5

Шини 12,00 R20 156/153K, шини 275/70 R22,5 148/145М, шини 295/80 R22,5 154/151М

Закупівля здійснюється шляхом застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідно до пункту 10 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).

Завершена

275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 375.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2024 09:01 - 11.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: e51dac8a89a04e93832bbf9302518ac8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-06-000711-a.c1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.11.2024 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.12.2024 18:03
Автор: ФОП Чайка Вікторія Василівна, Чайка Вікторія Василівна 380971532292 peugeot.parts2000@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bb89e00eeb6f4bd68c996f41b3ecb2a7
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
В Додатку № 1 до тендерної документації Замовником було установлено такий перелік документів, що мають бути надані учасниками: «Довідка, яка містить загальні відомості про учасника торгів (додаток 5).» «Форма «Тендерна пропозиція» (додаток 4).» На виконання зазначених умов, учасником Фізична особа-підприємець Чайка Вікторія Василівна було надано такий перелік документів: • В файлі «12 Довідка Відомості про учасника.рбі», довідка по формі Замовника, за змістом якої учасник повідомляє таку інформацію: Пункт 8 форми: № свідоцтва платника ПДВ: «Не є платником ПДВ» • В файлі «22 Цінова.pdf» форму цінової пропозиції, за змістом якої учасник надає ціну пропозиції без урахування ПДВ. Згідно з абзацом 1 пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Відповідно до пункту 42 Особливостей - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхидяє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовником було здійснено перевірку наданої учасником інформації щодо статусу платника ПДВ та з’ясовано, що з 01.10.2024 року, Фізична особа-підприємець Чайка Вікторія Василівна (ШН 298690298230) являється платником податку на додану вартість (Витяг з реєстру платників податку на додану вартість надається у вкладенні до протокола).
Таким чином, з’ясовано, що учасником Фізична особа-підприємець Чайка Вікторія Василівна надано недостовірну інформацію, отже його пропозиція підлягає відхиленню з підстав, визначених в абз.З п.п. 1 п. 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42' цих особливостей; Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом 1 пункту 42 цих особливостей.

Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням б/н від 20.11.2024р щодо відхилення його тендерної пропозиції. Вважаю зазначені вище підстави для відхилення оприлюднені Замовником з порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі» , а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо невідповідностей в довідці Вих. №12 від 14.11.2024 р. та в тендерній пропозиції Вих. №03 від 14.11.2024 р., то допущена помилка при наданні документів містить лише застарілу інформацію. Ніяким чином допущені помилки не є наданням недостовірної інформації та виправлення цих недоліків не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Підсумовуючи все зазначене вище, вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)