-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Дизельне паливо ДП-Євро 5
Завершена
197 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 976.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 976.00 UAH
Період оскарження:
05.11.2024 17:26 - 14.11.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
2253b56c4f304cc08757121aa9bf42cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-05-014930-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ІФС-АВІАС ДОГОВІР.pdf 09.11.2024 14:44
- Скарга_09_11_2024_на умови_ТД Замовника Філія Національного військово-історичного музею.pdf 09.11.2024 14:44
- номінали Авіас.jpg 09.11.2024 14:44
- Скарга_09_11_2024_на умови_ТД Замовника UA-2024-11-05-014930-a.docx 09.11.2024 14:44
- sign.p7s 09.11.2024 14:44
- Відповідь на скаргу з підтвердженням.pdf 11.11.2024 19:05
- Відповідь на скаргу.docx 13.11.2024 20:45
- Перелік змін до ТД.docx 13.11.2024 20:45
- Протокол №12 (зміни ТД 2024).docx 13.11.2024 20:45
- рішення від 12.11.2024 № 18244.pdf 12.11.2024 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2024 №18584.pdf 20.11.2024 14:21
- рішення від 19.11.2024 №18584.pdf 21.11.2024 17:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2024 19:54
Дата розгляду скарги:
19.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 17:44
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.11.2024 17:06
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.11.2024 17:06
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3e48febc79014afb99565183954fcd43
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності у учасників АЗС у праві власності та/або оренді, на підтвердження чого необхідно надання копії документів, які підтверджують право власності (або договір оренди на АЗС).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 5 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо наявності у учасників АЗС у праві власності та/або оренд, на підтвердження чого необхідно надання копій документів, які підтверджують право власності (або договір оренди на АЗС):
«*Обов'язковою умовою є наявність власних та/або орендованих АЗС в м. Первомайськ Миколаївської області, на яких буде здійснюватись налив палива. Підтвердженням наявності власних або орендованих АЗС, на яких буде здійснюватись палива в автотранспорт Замовника, є копії документів, які підтверджують право власності (або договір оренди на АЗС), які обов’язково надаються Учасником у складі пропозиції.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник визначає до надання учасниками виключного переліку документів, що обмежують Скаржника в праві на участь у процедурі закупівлі, оскільки встановлює обмеження для учасників закупівлі в частині можливості взяти участь тільки учасників, які мають АЗС у власності/оренді, а саме:
- документів, які підтверджують право власності АЗС;
або
- договір оренди на АЗС.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві власності/оренди/користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, які є емітентами талонів та не є суб’єктами господарювання/власниками/орендарями АЗС, - то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Також варто зазначити, що Партнер Скаржника - компанія емітент талонів. Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо обмеження в частині наявності матеріально-технічної бази Учасника (АЗС у праві власності/оренди, як об’єктів матеріального права), оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Предметом закупівлі є - Закупівля товару дизельне паливо (Євро 5) код за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти. А отже, вимога щодо наявності АЗС у учасників у праві власності та/або оренди, суперечить п. 29 Особливостей в частині наявності об’єктів матеріально-технічної бази у учасників.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступною адресою на вимоги тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС:
м.Первомайськ, вул.Вознесенська, 71а
1.1. В Додатку № 5 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо наявності у учасників АЗС у праві власності та/або оренд, на підтвердження чого необхідно надання копій документів, які підтверджують право власності (або договір оренди на АЗС):
«*Обов'язковою умовою є наявність власних та/або орендованих АЗС в м. Первомайськ Миколаївської області, на яких буде здійснюватись налив палива. Підтвердженням наявності власних або орендованих АЗС, на яких буде здійснюватись палива в автотранспорт Замовника, є копії документів, які підтверджують право власності (або договір оренди на АЗС), які обов’язково надаються Учасником у складі пропозиції.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник визначає до надання учасниками виключного переліку документів, що обмежують Скаржника в праві на участь у процедурі закупівлі, оскільки встановлює обмеження для учасників закупівлі в частині можливості взяти участь тільки учасників, які мають АЗС у власності/оренді, а саме:
- документів, які підтверджують право власності АЗС;
або
- договір оренди на АЗС.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві власності/оренди/користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, які є емітентами талонів та не є суб’єктами господарювання/власниками/орендарями АЗС, - то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Також варто зазначити, що Партнер Скаржника - компанія емітент талонів. Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо обмеження в частині наявності матеріально-технічної бази Учасника (АЗС у праві власності/оренди, як об’єктів матеріального права), оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Предметом закупівлі є - Закупівля товару дизельне паливо (Євро 5) код за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти. А отже, вимога щодо наявності АЗС у учасників у праві власності та/або оренди, суперечить п. 29 Особливостей в частині наявності об’єктів матеріально-технічної бази у учасників.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступною адресою на вимоги тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС:
м.Первомайськ, вул.Вознесенська, 71а
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
номінали Авіас.jpg
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
ІФС-АВІАС ДОГОВІР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Філія Національного військово-історичного музею України-музей Ракетних військ стратегічного призначення внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом дизельне паливо (Євро 5) код за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-05-014930-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності у учасників АЗС у праві власності та/або оренді, на підтвердження чого необхідно надання копії документів, які підтверджують право власності (або договір оренди на АЗС).