-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельний генератор, код за ДК 021:2015-31120000-3-Генератори
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
05.11.2024 16:43 - 11.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна
Номер:
26fbc625e7a8468ea1c6130ce727f3b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-05-014171-a.b1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна
Скарга:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI зі змінами та у відповідності до пунктів 55-67 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ: 44680662 звертається зі скаргою щодо незаконних дій Замовника, пов’язаних із порушенням наших прав та принципів здійснення закупівлі таких як «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», що оформлене у незаконному рішенні Замовника щодо визначення переможцем ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна за протоколом Уповноваженої особи Замовника № 70 від 21.11.2024 року (оприлюднене в системі 21 листопада 2024 14:57).
ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ.
Відкриті торги. Предмет закупівлі: дизельний генератор, код за ДК 021:2015 - 31120000-3-Генератори.
Оголошення на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-05-014171-a.
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА.
ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ЄДРПОУ: 02125243, адреса: 69011, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Університетська, 66, e-mail: tender_znu@ukr.net.
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ: 44680662, адреса: 03117, Україна, м. Київ, проспект Перемоги 65, корпус «Б», оф. 261; Е-mail: smartgridsllc@gmail.com
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ.
ЗАПОРІЗЬКИМ НАЦІОНАЛЬНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ 05 листопада 2024 року оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги по предмету: дизельний генератор, код за ДК 021:2015 - 31120000-3-Генератори (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-014171-a).
Вимоги до учасників закупівлі затверджені у тендерній документації, що опублікована у електронній системі публічних закупівель 05 листопада 2024 року, а також деякі положення оголошено зі змінами 06 та 08 листопада 2024 року.
14 листопада 2024 15:51 хв відбувся аукціон закупівлі, участь в якому прийняло чотири учасника (в т.ч. Скаржник):
1. ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна, ЄДРПОУ/ІПН: 3423906888, з ціною тендерної пропозиції 812 700,00 грн. – визначено переможцем.
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ 44680662, з ціною тендерної пропозиції 816 700,00 грн. – не розглядався.
3. ПП "БК ГАРАНТ", ЄДРПОУ 40810354, з ціною тендерної пропозиції 950 000,00 грн. – не розглядався.
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ", ЄДРПОУ 41375408, з ціною тендерної пропозиції 1 104 858,00 грн. – не розглядався.
Пунктом 41 Постанови про особливості визначено: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей».
Пунктом 44 Постанови про особливості унормовано: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
{Абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 в редакції Постанови КМ № 131 від 09.02.2024}
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей..».
Всупереч вказаним положенням Постанови про особливості та вимогам за тендерною документацією, Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна та прийнято незаконне рішення про намір укласти договір з ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна за протоколом уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року, яке опубліковане на порталі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a 21 листопада 2024 14:57.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується із вказаним рішення Замовника, вважає його незаконними, таким, що не ґрунтуються на вимогах тендерної документації та суперечить принципам здійснення закупівель. Таким чином вбачаємо в діях Замовника порушення порядку проведення процедури закупівлі та наших прав на об’єктивний розгляд нашої тендерної пропозиції (так як тендерна пропозиція ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна повинна була бути відхилена), що не дозволяє нам у майбутньому укласти Договір про закупівлю в рамках даної закупівлі та отримати економічний ефект від реалізації діяльності із поставки товарів, які є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей «Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей».
Абзацом третім пункту 59 Особливостей «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.».
Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» від 22.04.2020 року №292 зі змінами, встановлено плату за подання скарги в розмірі:
«4) 0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі або його частини (лота) у разі оскарження такої частини предмета закупівлі (лота), або ціни енергосервісного договору, зазначеної суб’єктом оскарження у тендерній пропозиції відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень - у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися:
після оцінки тендерних пропозицій;
після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”;
після розгляду тендерних пропозиції, поданих на перший етап конкурентного діалогу, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу;
після розгляду документів, поданих учасником процедури закупівлі на кваліфікаційний відбір на першому етапі торгів з обмеженою участю, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу, та оцінки кваліфікації учасників на першому етапі процедури торгів з обмеженою участю;
після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель та округлюється до наступних 10 гривень.»
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" як Скаржником подано Скаргу та внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу у встановлений строк.
Таким чином заявляємо про наявність підстав для подання Скарги до Органу Оскарження та про відсутність умов для залишення Скарги без розгляду або ж припинення розгляду Скарги в розрізі вимог пунктів 63-64 Постанови про особливості.
Пов'язані документи:
Учасник
- 24. Технічна частина (2).pdf 25.11.2024 15:46
- 1.1. Аналогічний договір 2810 1.pdf 25.11.2024 15:46
- 25. Гарантійний лист щодо гарантії на товар.pdf 25.11.2024 15:46
- 26. паспорт DGU165DB (3).pdf 25.11.2024 15:46
- СКАРГА.pdf 25.11.2024 15:46
- Протокол.pdf 25.11.2024 15:46
- СКАРГА.pdf.asice.zip 25.11.2024 15:46
- sign.p7s 25.11.2024 15:47
- рішення від 27.11.2024 № 18923.pdf 27.11.2024 15:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2024 № 19382.pdf 05.12.2024 17:42
- рішення від 05.12.2024 № 19382.pdf 09.12.2024 19:01
- Відповідь на скаргу.pdf 28.11.2024 12:57
- Відповідь на скаргу.docx 28.11.2024 12:57
- Протокол.pdf 28.11.2024 12:57
- Протокол.docx 28.11.2024 12:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2024 16:08
Дата розгляду скарги:
05.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.11.2024 15:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.12.2024 19:02
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
38f4dd0c359e4d588b8aaf0efad5fc96
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна. І. ЗАПЕРЕЧЕННЯ №1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників про надання наступних документів:
«інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації».
Поряд з цим, в цьому Додатку Замовником конкретизовано які саме документи на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі повинні бути надані у складі пропозиції учасників, а саме:
«документ (скан-копія оригіналу або копія, завірена учасником), який підтверджує відповідність якості запропонованого товару усім вимогам Замовника та технічним умовам товару, а саме: сертифікат відповідності або паспорт якості, або декларацію відповідності, або посвідчення якості»
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції надав файл «26. паспорт DGU165DB» - Технiчний паспорт та Інструкція з експлуатації, який містить інформацію про технічні характеристики запропонованого ним товару які не відповідають Технічному завданню Замовника, отже тендерна пропозиція ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна повинна бути відхилена на підставі положень пп.2 п.44 Особливостей - тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Обґрунтування Заперечення №1
В Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо габаритних розмірів генератора:
Довжина: від 3000мм до 4000 мм
Ширина: від 900мм до 1200 мм
Висота: від 1800мм до 2000 мм
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції на виконання вимог Замовника, надає файл «26. паспорт DGU165DB» - Технiчний паспорт та Інструкція з експлуатації, який не відповідає технічному завданню, а саме: на сторінці 51 зазначена висота запропонованого генератора – 1750 мм, що не відповідає технічному завданню Замовника.
Додатково учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції надає файл «24. Технічна частина» - в якому так само зазначає висоту запропонованого генератора - 1750 мм.
Виходячи з вищезазначеного встановлено наступне:
Всупереч встановленим вимогам Замовника, щодо надання учасниками документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна надав документи, інформація в яких не відповідає встановленим Замовником параметрам предмета закупівлі.
Підсумовуючи вищезазначене, Замовник, виходячи зі змісту та вимог тендерної документації, повинен був відхилити пропозицію учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна з підстав описаних вище.
Докази Заперечення №1:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
2. Тендерна пропозиція учасника, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
3. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна.
4. Файл - 24. Технічна частина.
5. Файл - 26. паспорт DGU165DB.
«інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації».
Поряд з цим, в цьому Додатку Замовником конкретизовано які саме документи на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі повинні бути надані у складі пропозиції учасників, а саме:
«документ (скан-копія оригіналу або копія, завірена учасником), який підтверджує відповідність якості запропонованого товару усім вимогам Замовника та технічним умовам товару, а саме: сертифікат відповідності або паспорт якості, або декларацію відповідності, або посвідчення якості»
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції надав файл «26. паспорт DGU165DB» - Технiчний паспорт та Інструкція з експлуатації, який містить інформацію про технічні характеристики запропонованого ним товару які не відповідають Технічному завданню Замовника, отже тендерна пропозиція ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна повинна бути відхилена на підставі положень пп.2 п.44 Особливостей - тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Обґрунтування Заперечення №1
В Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо габаритних розмірів генератора:
Довжина: від 3000мм до 4000 мм
Ширина: від 900мм до 1200 мм
Висота: від 1800мм до 2000 мм
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції на виконання вимог Замовника, надає файл «26. паспорт DGU165DB» - Технiчний паспорт та Інструкція з експлуатації, який не відповідає технічному завданню, а саме: на сторінці 51 зазначена висота запропонованого генератора – 1750 мм, що не відповідає технічному завданню Замовника.
Додатково учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції надає файл «24. Технічна частина» - в якому так само зазначає висоту запропонованого генератора - 1750 мм.
Виходячи з вищезазначеного встановлено наступне:
Всупереч встановленим вимогам Замовника, щодо надання учасниками документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна надав документи, інформація в яких не відповідає встановленим Замовником параметрам предмета закупівлі.
Підсумовуючи вищезазначене, Замовник, виходячи зі змісту та вимог тендерної документації, повинен був відхилити пропозицію учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна з підстав описаних вище.
Докази Заперечення №1:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
2. Тендерна пропозиція учасника, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
3. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна.
4. Файл - 24. Технічна частина.
5. Файл - 26. паспорт DGU165DB.
×
-
Назва доказу:
Файл - 26. паспорт DGU165DB.
-
Повʼязаний документ:
26. паспорт DGU165DB (3).pdf
-
-
Назва доказу:
Файл - 24. Технічна частина.
-
Повʼязаний документ:
24. Технічна частина (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна.
-
Повʼязаний документ:
Протокол.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити Органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі дизельний генератор, код за ДК 021:2015 - 31120000-3-Генератори (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-014171-a), що полягають у незаконному та безпідставному визначенні переможцем ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна. 3) Зобов’язати Замовника – ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ скасувати рішення щодо незаконного визначення переможцем ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна з підстав, що описані за Скаргою та зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна на підставі положень пп.2 п.44 Особливостей - тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
36bc4f7157854cbfa3ab5228f52df5ff
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна. ІІ. ЗАПЕРЕЧЕННЯ №2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників про надання наступних документів:
- «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1».
- «учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього».
Додатково Замовником було встановлено форму 1:
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції не надано аналогічного договору у відповідності до вимоги Замовника.
Обґрунтування Заперечення №2
Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників про надання наступних документів: «учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього».
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції на виконання вимог Замовника, надає файл «1.1. Аналогічний договір 2810 1» в якому контрагентом за договором є Фізична особа-підприємець ГОЛУБЕНКО МАРІЯ МИКОЛАЇВНА.
Поряд з цим, п.1 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації встановлено наступне - Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливсотей.
Пп.11 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано - замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону;
В свою чергу ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко надано визначення терміну «Замовник»:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, їх територіальні органи (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
- юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
- органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
- у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
- органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
- наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Виходячи з вищезазначеного, учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції не надав аналогічний договір з Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Докази Заперечення №2:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
2. Тендерна пропозиція учасника, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
3. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна.
4. Файл - 1.1. Аналогічний договір 2810 1.
- «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1».
- «учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього».
Додатково Замовником було встановлено форму 1:
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції не надано аналогічного договору у відповідності до вимоги Замовника.
Обґрунтування Заперечення №2
Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників про надання наступних документів: «учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього».
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції на виконання вимог Замовника, надає файл «1.1. Аналогічний договір 2810 1» в якому контрагентом за договором є Фізична особа-підприємець ГОЛУБЕНКО МАРІЯ МИКОЛАЇВНА.
Поряд з цим, п.1 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації встановлено наступне - Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливсотей.
Пп.11 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано - замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону;
В свою чергу ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко надано визначення терміну «Замовник»:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, їх територіальні органи (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
- юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
- органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
- у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
- органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
- наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Виходячи з вищезазначеного, учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції не надав аналогічний договір з Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Докази Заперечення №2:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
2. Тендерна пропозиція учасника, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
3. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна.
4. Файл - 1.1. Аналогічний договір 2810 1.
×
-
Назва доказу:
Файл - 1.1. Аналогічний договір 2810 1.
-
Повʼязаний документ:
1.1. Аналогічний договір 2810 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна
-
Повʼязаний документ:
Протокол.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити Органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі дизельний генератор, код за ДК 021:2015 - 31120000-3-Генератори (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-014171-a), що полягають у незаконному та безпідставному визначенні переможцем ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна. 3) Зобов’язати Замовника – ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ скасувати рішення щодо незаконного визначення переможцем ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна з підстав, що описані за Скаргою та зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
3f9dd5c40cba4450a8038a325d2d7857
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна. ІІІ. ЗАПЕРЕЧЕННЯ №3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників про надання наступних документів:
«лист-підтвердження від Учасника щодо гарантії на товар (не менше 36 місяців (2000 мотогодин), але в будь якому разі не менше терміну гарантії, що встановлено заводом-виробником».
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції надає лист, який не відповідає вимозі Замовника.
Обґрунтування Заперечення №3
Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників про надання наступних документів: «лист-підтвердження від Учасника щодо гарантії на товар (не менше 36 місяців (2000 мотогодин), але в будь якому разі не менше терміну гарантії, що встановлено заводом-виробником».
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції на виконання вимог Замовника, надає файл «25. Гарантійний лист щодо гарантії на товар» в якому наявна наступна інформація: «Я, Фізична особа-підприємець Коломоєць Світлана Миколаївна, як Учасник процедури закупівлі, гарантую, що рік виготовлення запропонованого товару 2024 рік.
Разом з тим, гарантую що на запропонований мною товар строк гарантії становить 36 місяців (або 2000 мотогодин).».
Поряд з цим, наданий гарантійний лист не містить підтвердження того, що гарантія на товар в будь якому разі не менше терміну гарантії, що встановлено заводом-виробником.
На нашу думку, це дуже важливий аспект, так як Замовником встановлена вимога, що гарантійний лист повинен містити інформацію, що гарантія повинна бути не менше 36 місяців (2000 мотогодин) в будь якому разі не менше терміну гарантії, що встановлено заводом-виробником.
Так як гарантія встановлена виробником може бути й більшою, ніж 36 місяців, то зазначення інформації щодо гарантії на товар 36 місяців (або 2000 мотогодин), але без зазначення терміну гараниії встановлено виробником – порушує вимогу, яка встановлена у Додатку 1.
Докази Заперечення №3:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
2. Тендерна пропозиція учасника, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
3. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна.
4. Файл - 25. Гарантійний лист щодо гарантії на товар.
«лист-підтвердження від Учасника щодо гарантії на товар (не менше 36 місяців (2000 мотогодин), але в будь якому разі не менше терміну гарантії, що встановлено заводом-виробником».
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції надає лист, який не відповідає вимозі Замовника.
Обґрунтування Заперечення №3
Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників про надання наступних документів: «лист-підтвердження від Учасника щодо гарантії на товар (не менше 36 місяців (2000 мотогодин), але в будь якому разі не менше терміну гарантії, що встановлено заводом-виробником».
Учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна у складі своєї пропозиції на виконання вимог Замовника, надає файл «25. Гарантійний лист щодо гарантії на товар» в якому наявна наступна інформація: «Я, Фізична особа-підприємець Коломоєць Світлана Миколаївна, як Учасник процедури закупівлі, гарантую, що рік виготовлення запропонованого товару 2024 рік.
Разом з тим, гарантую що на запропонований мною товар строк гарантії становить 36 місяців (або 2000 мотогодин).».
Поряд з цим, наданий гарантійний лист не містить підтвердження того, що гарантія на товар в будь якому разі не менше терміну гарантії, що встановлено заводом-виробником.
На нашу думку, це дуже важливий аспект, так як Замовником встановлена вимога, що гарантійний лист повинен містити інформацію, що гарантія повинна бути не менше 36 місяців (2000 мотогодин) в будь якому разі не менше терміну гарантії, що встановлено заводом-виробником.
Так як гарантія встановлена виробником може бути й більшою, ніж 36 місяців, то зазначення інформації щодо гарантії на товар 36 місяців (або 2000 мотогодин), але без зазначення терміну гараниії встановлено виробником – порушує вимогу, яка встановлена у Додатку 1.
Докази Заперечення №3:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
2. Тендерна пропозиція учасника, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a;
3. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна.
4. Файл - 25. Гарантійний лист щодо гарантії на товар.
×
-
Назва доказу:
Файл - 25. Гарантійний лист щодо гарантії на товар.
-
Повʼязаний документ:
25. Гарантійний лист щодо гарантії на товар.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна
-
Повʼязаний документ:
Протокол.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити Органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі дизельний генератор, код за ДК 021:2015 - 31120000-3-Генератори (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-014171-a), що полягають у незаконному та безпідставному визначенні переможцем ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна. 3) Зобов’язати Замовника – ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ скасувати рішення щодо незаконного визначення переможцем ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна з підстав, що описані за Скаргою та зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна на підставі положень пп.2 п.44 Особливостей - тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання економічного ефекту від укладання Договору про закупівлю, пов'язаного з перемогою у Процедурі закупівлі. Додатки узагальнені (докази): 1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a; 2. Тендерна пропозиція учасника, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-05-014171-a; 3. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 70 від 21 листопада 2024 року щодо визначення переможця ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна. 4. Файл - 1.1. Аналогічний договір 2810 1. 5. Файл - 24. Технічна частина. 6. Файл - 25. Гарантійний лист щодо гарантії на товар. 7. Файл - 26. паспорт DGU165DB.