• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бокс біобезпеки ІІ класу; Термостат типу Dry-block; УФ-бокс для проведення ПЛР

Завершена

984 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 920.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2024 16:37 - 30.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 40e07cb35f984e5b8d2142472809d931
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-05-013932-a.b1
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 20.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.11.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.11.2024 17:00
Дата виконання рішення Замовником: 28.11.2024 13:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ від 20.11.2024 № 18632
Автор: ТОВ "БІОНІКС ЛАБ", Леся Федченко +380672386100 tender@bionixlab.com http://bionixlab.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: aa695836496644c9a78ec110c27f6fe6
Заголовок пункту скарги: Встановлені вимоги Замовника є дискримінаційними та вимагає розширити відповідні технічні характеристики та параметри.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ОБГРУНТУВАННЯ № 1:

Відповідно до Додатку №2 Технічна специфікація (далі – Додаток № 2) Замовником проводиться закупівля обладнання Бокс біобезпеки ІІ класу; Термостат типу Dry-block; УФ-бокс для проведення ПЛР.
Відповідно до пункту 1.3 Технічні вимоги Додатку №2 Замовником вимагається «1.3. Матеріал робочої поверхні — нержавіюча сталь марки 304 або 316» (Обладнання 1. Бокс біобезпеки ІІ класу- 1 шт.).

Скаржник дійшов висновку, що встановлені вимоги Замовника є дискримінаційними та вимагає розширити відповідні технічні характеристики та параметри.

Вимагаємо до зазначеного переліку марок нержавіючої сталі додати також марку нержавіючої сталі 304L, оскільки більшість сучасних боксів біобезпеки ІІ класу використовують саме цей матеріал.
Марка сталі 304L має низку переваг: завдяки низькому вмісту вуглецю, у сталі 304L, значно знижується ризик утворення карбідної корозії у зварних з'єднаннях, що важливо для забезпечення довговічності та надійності конструкції боксу. Як і марка 316, сталь 304L є надзвичайно стійкою до дії агресивних середовищ, що забезпечує кращий захист від іржі та хімічних пошкоджень, особливо при тривалому контакті з дезінфікуючими засобами та біологічними агентами. Сталь 304L має аналогічні механічні властивості до сталі 304, зберігаючи необхідну міцність і стійкість до механічних пошкоджень.

Камеру із нержавіючої сталі марки 304L мають Бокси біологічної безпеки SafeFAST Elite класу II A1/A2 належать до останнього покоління систем ламінарного повітряного потоку виробництва Faster, в яких вибір матеріалів конструкції найвищої якості гарантує відповідність найсуворішим стандартам безпеки. (додається тезнічний документ Faster). Таку ж марку сталі мають бокси біологічної безпеки виробника Erlab - Class 2 Safety Cabinet Solis Essentiel, Bio II Advance Plus – Telstar (технічні документи Erlab та Telstar додаються).

З огляду на ці переваги, Скаржник вимагає внести зміни в Додаток № 2, а саме змінити даний пункт на такий:

«№ з\п 1.3 Матеріал робочої поверхні — нержавіюча сталь марки 304, 304L або 316».

Зазначені зміни жодним чином не вплинуть на виконання поставлених задач Замовника, а розширять коло потенційних учасників, що пропонують товари різного виробництва та змагаються між собою пропонуючи найкращу ціну, що приведе до цільового та ефективного використання і збереження державних фінансових ресурсів (бюджетних коштів).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 9c6b4f3fbd7f4833965dafd958e1a87d
Заголовок пункту скарги: ОБГРУНТУВАННЯ № 2: Відповідно до пункту 1.9 Технічні вимоги Додатку №2 Замовником вимагається «1.9. Кольоровий сенсорний дисплей» (Обладнання 1. Бокс біобезпеки ІІ класу- 1 шт.). Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки більшість боксів біобезпеки ІІ класу на ринку не мають сенсорного дисплею, а оснащені дисплеєм із кнопковим керуванням.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ОБГРУНТУВАННЯ № 2:
Відповідно до пункту 1.9 Технічні вимоги Додатку №2 Замовником вимагається «1.9. Кольоровий сенсорний дисплей» (Обладнання 1. Бокс біобезпеки ІІ класу- 1 шт.).

Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки більшість боксів біобезпеки ІІ класу на ринку не мають сенсорного дисплею, а оснащені дисплеєм із кнопковим керуванням.
Наявність сенсорного дисплею не є критичною для користувача характеристикою та ніяк не впливає на роботу в боксі біобезпеки ІІ класу. Графічне подання інформації щодо стану боксу, швидкостей потоків, сигналізації та інших даних ніяк не пов’язане із сенсорним способом керування обладнанням. Так, Бокси біобезпеки ІІ класу з несенсорним екраном також забезпечують аналогічну функцію виведення необхідної інформації.
Дисплей із кольоровим кодуванням у поєднанні з кнопковим управлінням забезпечує інтуїтивно зрозумілу навігацію, що особливо важливо для користувачів, які можуть мати труднощі із використанням сенсорного екрану в лабораторних умовах (наприклад, під час роботи в рукавичках).
Бокси біобезпеки ІІ класу часто контактують із хімічними речовинами, вологою або пилом в лабораторіях, що може негативно впливати на сенсорні екрани. Дисплеєм із кнопковим керуванням є стійкішим до цих факторів та забезпечує стабільну роботу в різноманітних умовах. Окрім цього, дисплей із кнопковим керуванням зменшує ризик випадкових натискань, порівняно із сенсорним екраном, тому це мінімізує помилки, пов’язані з неконтрольованим дотиком, які можуть виникнути на сенсорних екранах. Також сенсорні екрани іноді погіршують видимість або чутливість при яскравому освітленні, в той час як дисплей із кнопковим керуванням легко знайти та використовувати в будь-яких умовах освітлення.

Керування обладнанням дисплеєм із кнопковим керуванням здійснюється у Боксах біологічної безпеки таких популярних на ринку виробників: ESCO lifesciences group - Streamline® Class II, Biological Safety Cabinet, Haier Biomedicals - NSF Series Biological Safety Cabinet, BioLAB Safety cabinets, Bio II Advance Plus – Telstar тощо (технічні документи ESCO, ESCO Streamline, Telstar додаються).

У зв’язку із вищеперерахованим, Скаржник вимагає прибрати даний пункт, або внести корективи у вимоги тендерної документації, і змінити даний пункт на такий:

«№ з\п 1.9 Кольоровий сенсорний дисплей, або дисплей із кольоровим кодуванням та кнопковим керуванням».

Зазначені зміни жодним чином не вплинуть на виконання поставлених задач Замовника, а розширять коло потенційних учасників, що пропонують товари різного виробництва та змагаються між собою пропонуючи найкращу ціну, що приведе до цільового та ефективного використання і збереження державних фінансових ресурсів (бюджетних коштів).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 77c4159c45e6400cb08b98f793593e9a
Заголовок пункту скарги: ОБГРУНТУВАННЯ № 3: Відповідно до пункту 1.10 Технічні вимоги Додатку №2 Замовником вимагається «Моторизований механізм підйому фронтального скла» (Обладнання 1. Бокс біобезпеки ІІ класу- 1 шт.). Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки більшість боксів біобезпеки ІІ класу на ринку характеризуються ручним підніманням фронтального скла.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ОБГРУНТУВАННЯ № 3:
Відповідно до пункту 1.10 Технічні вимоги Додатку №2 Замовником вимагається «Моторизований механізм підйому фронтального скла» (Обладнання 1. Бокс біобезпеки ІІ класу- 1 шт.).


Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки більшість боксів біобезпеки ІІ класу на ринку характеризуються ручним підніманням фронтального скла.
Моторизований механізм підйому фронтального скла не надає жодних переваг та нових можливостей для користувача. Так як і з моторизованим механізмом, бокси із ручним підніманням скла оснащені незалежною системою сигналізації, яка видає візуальне та звукове попередження у разі будь-яких відхилень, в тому числі відхилень від потрібної висоти, регламентованої стандартом EN 12469:2017; а також оснащені механізмами безпеки, які націлені на вимкнення УФ-лампи, як тільки оператор починає підіймати скло.
Більше того, ручний механізм підйому скла простіший за будовою та менш схильний до поломок, порівняно з моторизованим. Це знижує потребу в обслуговуванні, ремонті та заміні деталей, що є важливим для стабільної роботи приладу. Ручний механізм виключає ймовірність застрягання чи неконтрольованого опускання скла в разі виходу з ладу моторизованого підйому, що робить ручний підйом безпечнішим в експлуатації. Також, використання ручного механізму може бути більш економічно вигідним для замовника, знижуючи початкову вартість обладнання та витрати на його обслуговування протягом експлуатаційного терміну.
Ручний підйом скла здійснюється у таких поширених на ринку моделей боксів біологічної безпеки: ESCO lifesciences group - Streamline® Class II; Telstar - Bio II Advance Plus, Haier Biomedicals - HR900- IIA2 тощо (технічні документи ESCO, Haier, Telstar додаються).

У зв’язку із вищеперерахованим, Скаржник вимагає прибрати даний пункт, або внести корективи у вимоги тендерної документації, і змінити даний пункт на такий:

« № з/п 1.10. Моторизований або ручний механізм підйому фронтального скла».

Зазначені зміни жодним чином не вплинуть на виконання поставлених задач Замовника, а розширять коло потенційних учасників, що пропонують товари різного виробництва та змагаються між собою пропонуючи найкращу ціну, що приведе до цільового та ефективного використання і збереження державних фінансових ресурсів (бюджетних коштів).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації