-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрощітки
Завершена
99 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 498.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 498.75 UAH
Період оскарження:
05.11.2024 15:02 - 11.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
24498910d4624870a1bc9b645c9a9746
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-05-010105-a.a1
Назва:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Повідомляємо, що Львівське комунальне підприємство «ЛЬВІВЕЛЕКТРОТРАНС» (далі за текстом – Замовник) порушило законодавство України у сфері публічних закупівель шляхом:
- допуску до участі в конкурсних торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-05-010105-a) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГА СІБ ГРУП» (код ЄДРПОУ 35141901), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
- визнання переможцем конкурсних торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-05-010105-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГА СІБ ГРУП» (код ЄДРПОУ 35141901), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ АБО ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ, ДІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО МОЖУТЬ ЦЕ ПІДТВЕРДЖУВАТИ (на підставі пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року, пункту 3 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Рішенням Уповноваженої особи Львівського комунального підприємства «Львівелектротранс» у вигляді Протоколу № 234 від 05 листопада 2024р. затверджено Тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями «Електрощітки (ДК 021-2015: 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів)» (далі за текстом – тендерна документація, ТД).
Замовник розмістив в системі електронних публічних закупівель Prozorro оголошення про проведення відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-05-010105-a за предметом закупівлі Електрощітки (ДК 021-2015: 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів).
З урахуванням вищевказаних положень тендерної документації Замовника, для участі у процедурі вказаних торгів тендерні пропозиції подали наступні підприємства:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГА СІБ ГРУП» (код ЄДРПОУ 35141901), ціна пропозиції – 35 400, 00 грн (тридцять п’ять тисяч чотириста грн 00 коп.) (надалі за текстом – Учасник);
- Фізична особа-підприємець Романов Олександр Дмитрович (код РНОКПП 2072000215), ціна пропозиції – 60 000, 00 грн (шістдесят тисяч грн 00 коп.) з ПДВ.
- Фізична особа-підприємець Гармаш Ілля Борисович (код РНОКПП 3251210998), ціна пропозиції –
92 500, 00 грн (дев’яносто дві тисячі п’ятсот грн 00 коп.) з ПДВ.
Розділом «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації регламентовано порядок здійснення Замовником оцінки тендерних пропозицій в процедурі відповідної закупівлі. Згідно Глави 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного критерію» вказаного Розділу тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Переможцем же відповідно визначається учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
За результатами аукціону, проведеного 15 листопада 2024 року, системою електронних торгів пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА СІБ ГРУП» було визначено як найбільш економічно вигідну.
Протоколом № 248 від 20 листопада 2024 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КП «ЛЬВІВЕЛЕКТРОТРАНС» тендерну пропозицію Учасника було визначено як таку, що «повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т.ч., щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника»; а самого Учасника визнано переможцем торгів.
Вказаний Протокол Замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, опубліковано 20 листопада 2024 року.
Вказані вище дії Замовника щодо прийняття Рішень про визнання тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА СІБ ГРУП» такою, що «повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т.ч., щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника», а самого підприємства переможцем конкурсних торгів, вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом застосування несправедливого підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, а також шляхом порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, з наступних підстав.
ІІ. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ У СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ІНТЕРЕСІВ З ПРИВОДУ РІШЕННЯ, ДІЇ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ І ВНАСЛІДОК ЯКИХ ПОРУШЕНО ПРАВО ЧИ ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ ТАКОЇ ОСОБИ (на підставі пункту 4 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Постанова КМУ).
Згідно положень пунктів 31, 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерною ж пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто з умовою її дотримання.
Обов’язковість дотримання вимог тендерної документації при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями пункту 41 Постанови КМУ та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до положень абзацу першого підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність такої пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2 пункту 41 Постанови КМУ).
Крім того, кореспондуючись з вищезазначеними положеннями пунктів 31 та 32 частини 1 статті 1, положення частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 31 Постанови КМУ встановлюють склад тендерної пропозиції учасника закупівлі, наголошуючи, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Керуючись правовою суттю проаналізованих вище норм, Замовник в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановив перелік вимог до змісту та способу подання тендерних пропозицій в межах публічної закупівлі.
Зокрема Замовником зазначено:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
…інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації;….»
(Глава 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» ТД)
1. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимог Додатку № 4 до тендерної документації.
В Додатку № 4 ТД Замовником викладено Технічну специфікацію на предмет закупівлі.
В стовпчику «Технічні характеристики, тип, марка*» таблиці Технічної специфікації зазначено номер креслення на відповідний предмет закупівлі. Крім того, найменування даного стовпчика позначене зірочкою, що знесена в примітки з формулюванням «3. *або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати кращі показники ніж зазначені в цій документації.».
Отже, тендерною документацією Замовника передбачається умова відповідності пропонованого учасниками товару характеристикам, визначеним в Технічній специфікації, для предмета закупівлі, і в тому числі, кресленню, за яким мав би бути вироблений предмет закупівлі.
В вищезазначеному стовпчику таким креслеником є креслення 05-753.00.000 СБ (креслення прикладається до даної Скарги в якості додатка).
На виконання умов тендерної документації Учасником було надано Технічну специфікацію та креслення на пропоновану ним продукцію (файл «технічна специфікація.pdf», файл «креслення.pdf»).
Виходячи з Технічної специфікації на пропонований Учасником товар зазначене ним креслення № 344176804146 є керівним документом, у відповідності до якого виробником-нерезидентом виготовляється відповідна продукція.
При детальному аналізі креслення № 344176804146, на яке посилається Учасник в своїй Технічній специфікації, та подальшому співставленні його з кресленням 05-753.00.000 СБ, вказаним Замовником в Технічній специфікації (надалі за текстом – ТС) на предмет закупівлі, вбачається не відповідність пропонованого Учасником товару вимогам, що ставляться до предмета закупівлі Замовником, а саме:
1) довжина електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 27 мм
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками - 27±0,5 мм, тобто довжина може коливатися в діапазоні від 26,5 мм до 27,5 мм, що не відповідає вимогам ТС;
2) поздовжня ширина електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 12,5 мм
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками – 12,5 мм (-0,04 мм, -0,13 мм), тобто поздовжня ширина може коливатися в діапазоні від 12,5 мм до 12,46 мм або 12,37мм, що не відповідає вимогам ТС;
3) поперечна ширина електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 6,3 мм
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками – 6,3 мм (-0,03 мм, -0,11 мм), тобто поперечна ширина може коливатися в діапазоні від 6,3 мм до 6,27 мм або 6,19 мм, що не відповідає вимогам ТС;
4) довжина проводу електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 100 мм до центру окружності наконечника електрощітки
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками – 90 мм (+5 мм, -0 мм), тобто довжина проводу електрощітки може коливатися в діапазоні від 90 мм до 95 мм, що не відповідає вимогам ТС.
Таким чином, з огляду на викладене вбачається, що Товар пропонований Учасником до постачання не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, що ставляться в Технічній специфікації ТД Замовником.
Вказане свідчить про непідтвердженість Учасником відповідності основних технічних характеристик товару, що пропонується до постачання, відповідним характеристикам, що вимагаються Замовником для предмета закупівлі.
Відтак, Учасником порушено вимоги Глави «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, а сама тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації Замовника.
Зазначені порушення вимог тендерної документації, допущені Учасником в тендерній пропозиції свідчать про пряму невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, а саме Технічної специфікації Замовника.
За таких порушень Учасником закупівлі вимог тендерної документації, дії Замовника щодо допущення останнього до кваліфікації в закупівлі, визначення останнього переможцем торгів (не відхилення його тендерної пропозиції) є такими, що прямо суперечать вимогам пункту 32 частини 1 статті 1 та вимогам статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід наголосити, що Замовником також грубо порушено вимоги власної тендерної документації, які дублюють положення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ.
Вказані дії Замовника порушують права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі.
Вказані порушення, допущені Замовником та Учасником в межах процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-05-010105-a, є підставами для скасування Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу № 248 від 20 листопада 2023 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, як такого, що порушує норми діючого законодавства України в сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись умовами тендерної документації Замовника, положеннями статтями 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 52, 53, 56 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу Фізичної особи-підприємця Гармаша Іллі Борисовича (код РНОКПП 3251210998) до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі при проведенні публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-05-010105-a.
3. Скасувати Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу № 248 від 20 листопада 2024 року Уповноваженої особи КП «ЛЬВІВЕЛЕКТРОТРАНС» про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГА СІБ ГРУП» (код ЄДРПОУ 35141901) переможцем торгів.
4. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та недискримінаційну оцінку тендерних пропозицій учасників торгів на засадах дотримання основоположних принципів здійснення процедур публічних закупівель.
Додатки:
1. Копія креслення 05-753.00.000 СБ, яке зазначив Замовник в ТС.
2. Копія креслення № 344176804146, яке зазначив Учасник в тендерній пропозиції (у власній ТС на пропонований товар).
3. Копія Технічної специфікації, поданої Учасником у складі власної тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.11.2024 15:09
- Креслення 05-753.00.000 СБ електрощітка 6,3х12,5х27.jpg 22.11.2024 15:09
- креслення.pdf 22.11.2024 15:09
- технічна специфікація.pdf 22.11.2024 15:09
- sign.p7s 22.11.2024 15:10
- рішення від 26.11.2024 № 18840.pdf 26.11.2024 17:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2024 № 19287.pdf 05.12.2024 12:44
- рішення від 04.12.2024 № 19287.pdf 09.12.2024 10:22
- Відповідь на рішення 18840-р пк-пз.docx 28.11.2024 17:21
- Відповідь на рішення 18840-р пк-пз.pdf 28.11.2024 17:21
- Договір № 00517 3 від 23.06.22 р..pdf 28.11.2024 17:21
- Відповідь на рішення 18840-р пк-пз.pdf 28.11.2024 17:24
- Відповідь на рішення 18840-р пк-пз.pdf.asice 28.11.2024 17:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2024 16:37
Дата розгляду скарги:
04.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 17:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.12.2024 10:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ca68d9474b874a249eb77cd6ec2b6cb7
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, а саме Технічної специфікації Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Постанова КМУ).
Згідно положень пунктів 31, 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерною ж пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто з умовою її дотримання.
Обов’язковість дотримання вимог тендерної документації при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями пункту 41 Постанови КМУ та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до положень абзацу першого підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність такої пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2 пункту 41 Постанови КМУ).
Крім того, кореспондуючись з вищезазначеними положеннями пунктів 31 та 32 частини 1 статті 1, положення частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 31 Постанови КМУ встановлюють склад тендерної пропозиції учасника закупівлі, наголошуючи, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Керуючись правовою суттю проаналізованих вище норм, Замовник в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановив перелік вимог до змісту та способу подання тендерних пропозицій в межах публічної закупівлі.
Зокрема Замовником зазначено:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
…інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації;….»
(Глава 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» ТД)
1. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимог Додатку № 4 до тендерної документації.
В Додатку № 4 ТД Замовником викладено Технічну специфікацію на предмет закупівлі.
В стовпчику «Технічні характеристики, тип, марка*» таблиці Технічної специфікації зазначено номер креслення на відповідний предмет закупівлі. Крім того, найменування даного стовпчика позначене зірочкою, що знесена в примітки з формулюванням «3. *або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати кращі показники ніж зазначені в цій документації.».
Отже, тендерною документацією Замовника передбачається умова відповідності пропонованого учасниками товару характеристикам, визначеним в Технічній специфікації, для предмета закупівлі, і в тому числі, кресленню, за яким мав би бути вироблений предмет закупівлі.
В вищезазначеному стовпчику таким креслеником є креслення 05-753.00.000 СБ (креслення прикладається до даної Скарги в якості додатка).
На виконання умов тендерної документації Учасником було надано Технічну специфікацію та креслення на пропоновану ним продукцію (файл «технічна специфікація.pdf», файл «креслення.pdf»).
Виходячи з Технічної специфікації на пропонований Учасником товар зазначене ним креслення № 344176804146 є керівним документом, у відповідності до якого виробником-нерезидентом виготовляється відповідна продукція.
При детальному аналізі креслення № 344176804146, на яке посилається Учасник в своїй Технічній специфікації, та подальшому співставленні його з кресленням 05-753.00.000 СБ, вказаним Замовником в Технічній специфікації (надалі за текстом – ТС) на предмет закупівлі, вбачається не відповідність пропонованого Учасником товару вимогам, що ставляться до предмета закупівлі Замовником, а саме:
1) довжина електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 27 мм
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками - 27±0,5 мм, тобто довжина може коливатися в діапазоні від 26,5 мм до 27,5 мм, що не відповідає вимогам ТС;
2) поздовжня ширина електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 12,5 мм
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками – 12,5 мм (-0,04 мм, -0,13 мм), тобто поздовжня ширина може коливатися в діапазоні від 12,5 мм до 12,46 мм або 12,37мм, що не відповідає вимогам ТС;
3) поперечна ширина електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 6,3 мм
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками – 6,3 мм (-0,03 мм, -0,11 мм), тобто поперечна ширина може коливатися в діапазоні від 6,3 мм до 6,27 мм або 6,19 мм, що не відповідає вимогам ТС;
4) довжина проводу електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 100 мм до центру окружності наконечника електрощітки
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками – 90 мм (+5 мм, -0 мм), тобто довжина проводу електрощітки може коливатися в діапазоні від 90 мм до 95 мм, що не відповідає вимогам ТС.
Таким чином, з огляду на викладене вбачається, що Товар пропонований Учасником до постачання не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, що ставляться в Технічній специфікації ТД Замовником.
Вказане свідчить про непідтвердженість Учасником відповідності основних технічних характеристик товару, що пропонується до постачання, відповідним характеристикам, що вимагаються Замовником для предмета закупівлі.
Відтак, Учасником порушено вимоги Глави «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, а сама тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації Замовника.
Зазначені порушення вимог тендерної документації, допущені Учасником в тендерній пропозиції свідчать про пряму невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, а саме Технічної специфікації Замовника.
За таких порушень Учасником закупівлі вимог тендерної документації, дії Замовника щодо допущення останнього до кваліфікації в закупівлі, визначення останнього переможцем торгів (не відхилення його тендерної пропозиції) є такими, що прямо суперечать вимогам пункту 32 частини 1 статті 1 та вимогам статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід наголосити, що Замовником також грубо порушено вимоги власної тендерної документації, які дублюють положення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ.
Вказані дії Замовника порушують права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі.
Вказані порушення, допущені Замовником та Учасником в межах процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-05-010105-a, є підставами для скасування Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу № 248 від 20 листопада 2023 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, як такого, що порушує норми діючого законодавства України в сфері публічних закупівель.
Згідно положень пунктів 31, 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерною ж пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто з умовою її дотримання.
Обов’язковість дотримання вимог тендерної документації при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями пункту 41 Постанови КМУ та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до положень абзацу першого підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність такої пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2 пункту 41 Постанови КМУ).
Крім того, кореспондуючись з вищезазначеними положеннями пунктів 31 та 32 частини 1 статті 1, положення частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 31 Постанови КМУ встановлюють склад тендерної пропозиції учасника закупівлі, наголошуючи, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Керуючись правовою суттю проаналізованих вище норм, Замовник в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановив перелік вимог до змісту та способу подання тендерних пропозицій в межах публічної закупівлі.
Зокрема Замовником зазначено:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
…інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації;….»
(Глава 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» ТД)
1. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимог Додатку № 4 до тендерної документації.
В Додатку № 4 ТД Замовником викладено Технічну специфікацію на предмет закупівлі.
В стовпчику «Технічні характеристики, тип, марка*» таблиці Технічної специфікації зазначено номер креслення на відповідний предмет закупівлі. Крім того, найменування даного стовпчика позначене зірочкою, що знесена в примітки з формулюванням «3. *або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати кращі показники ніж зазначені в цій документації.».
Отже, тендерною документацією Замовника передбачається умова відповідності пропонованого учасниками товару характеристикам, визначеним в Технічній специфікації, для предмета закупівлі, і в тому числі, кресленню, за яким мав би бути вироблений предмет закупівлі.
В вищезазначеному стовпчику таким креслеником є креслення 05-753.00.000 СБ (креслення прикладається до даної Скарги в якості додатка).
На виконання умов тендерної документації Учасником було надано Технічну специфікацію та креслення на пропоновану ним продукцію (файл «технічна специфікація.pdf», файл «креслення.pdf»).
Виходячи з Технічної специфікації на пропонований Учасником товар зазначене ним креслення № 344176804146 є керівним документом, у відповідності до якого виробником-нерезидентом виготовляється відповідна продукція.
При детальному аналізі креслення № 344176804146, на яке посилається Учасник в своїй Технічній специфікації, та подальшому співставленні його з кресленням 05-753.00.000 СБ, вказаним Замовником в Технічній специфікації (надалі за текстом – ТС) на предмет закупівлі, вбачається не відповідність пропонованого Учасником товару вимогам, що ставляться до предмета закупівлі Замовником, а саме:
1) довжина електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 27 мм
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками - 27±0,5 мм, тобто довжина може коливатися в діапазоні від 26,5 мм до 27,5 мм, що не відповідає вимогам ТС;
2) поздовжня ширина електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 12,5 мм
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками – 12,5 мм (-0,04 мм, -0,13 мм), тобто поздовжня ширина може коливатися в діапазоні від 12,5 мм до 12,46 мм або 12,37мм, що не відповідає вимогам ТС;
3) поперечна ширина електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 6,3 мм
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками – 6,3 мм (-0,03 мм, -0,11 мм), тобто поперечна ширина може коливатися в діапазоні від 6,3 мм до 6,27 мм або 6,19 мм, що не відповідає вимогам ТС;
4) довжина проводу електрощітки,
для предмета закупівлі, за кресленням 05-753.00.000 СБ встановлена в «твердому» значенні – 100 мм до центру окружності наконечника електрощітки
для пропонованого Учасником товару, за кресленням № 344176804146 встановлена з допусками – 90 мм (+5 мм, -0 мм), тобто довжина проводу електрощітки може коливатися в діапазоні від 90 мм до 95 мм, що не відповідає вимогам ТС.
Таким чином, з огляду на викладене вбачається, що Товар пропонований Учасником до постачання не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, що ставляться в Технічній специфікації ТД Замовником.
Вказане свідчить про непідтвердженість Учасником відповідності основних технічних характеристик товару, що пропонується до постачання, відповідним характеристикам, що вимагаються Замовником для предмета закупівлі.
Відтак, Учасником порушено вимоги Глави «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, а сама тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації Замовника.
Зазначені порушення вимог тендерної документації, допущені Учасником в тендерній пропозиції свідчать про пряму невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, а саме Технічної специфікації Замовника.
За таких порушень Учасником закупівлі вимог тендерної документації, дії Замовника щодо допущення останнього до кваліфікації в закупівлі, визначення останнього переможцем торгів (не відхилення його тендерної пропозиції) є такими, що прямо суперечать вимогам пункту 32 частини 1 статті 1 та вимогам статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід наголосити, що Замовником також грубо порушено вимоги власної тендерної документації, які дублюють положення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ.
Вказані дії Замовника порушують права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі.
Вказані порушення, допущені Замовником та Учасником в межах процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-05-010105-a, є підставами для скасування Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу № 248 від 20 листопада 2023 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, як такого, що порушує норми діючого законодавства України в сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Креслення 05-753.00.000 СБ електрощітка 6,3х12,5х27
-
Повʼязаний документ:
Креслення 05-753.00.000 СБ електрощітка 6,3х12,5х27.jpg
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
технічна специфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
Креслення
-
Повʼязаний документ:
креслення.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу Фізичної особи-підприємця Гармаша Іллі Борисовича (код РНОКПП 3251210998) до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі при проведенні публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-05-010105-a. 3. Скасувати Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу № 248 від 20 листопада 2024 року Уповноваженої особи КП «ЛЬВІВЕЛЕКТРОТРАНС» про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГА СІБ ГРУП» (код ЄДРПОУ 35141901) переможцем торгів. 4. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та недискримінаційну оцінку тендерних пропозицій учасників торгів на засадах дотримання основоположних принципів здійснення процедур публічних закупівель.