• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

11 650 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 116 508.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2024 13:16 - 10.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення

Номер: c72a32ee013a4bf38ecdc29b9bfbfdf6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-05-005635-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.11.2024 14:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.12.2024 12:45
Автор: ТОВ "АГЕНТСТВО "КРУК", Адам Туаєв +380503990443 agency1kruk@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 286e866cfaa44fe98be703183c7158c2
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати діючий договір між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності.
Скаржником у складі пропозиції було надано файл «АК_УДЦР_ 2Вт _ Договір_лист та відомості (ор.)» на підтвердження зазначеної вимоги. Однак, в силу технічних причин, договір між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот» не було відскановано в повній мірі. Скаржник не помітив цього під час подання пропозиції, що не означає, що цей документ відсутній в Скаржника, як такий. На підтвердження, надаємо скановану копію договору між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот», відскановану в повному обсязі (файл «Договір УДЦР, лист, відомості.pdf»).
Щодо робіт пов’язаних з забезпеченням електромагнітної сумісності повідомляємо наступне: Електромагнітна сумісність — здатність РО і випромінювальних пристроїв одночасно функціонувати з обумовленою якістю в реальних умовах експлуатації з урахуванням впливу ненавмисних радіозавад і не створювати неприпустимих радіозавад іншим радіоелектронним засобам.
Відповідно до пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану розподілу і користування радіочастотним спектром в Україні» від 19 грудня 2023 р. № 1340, зазначено: у розділі 2 плану наводиться перелік радіотехнологій, що використовуються в Україні, з визначенням смуг радіочастот та радіослужб, а також строки припинення їх використання, зокрема у графі:

П02 - експлуатація радіообладнання на підставі задіяного присвоєння радіочастоти без проведення розрахунку електромагнітної сумісності;

Скаржник в своїй діяльності використовує радіостанції Hytera PD 605 Um (смуга радіочастоти 446,3-446,4/446,3-446,4 МГц), які, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану розподілу і користування радіочастотним спектром в Україні» від 19 грудня 2023 р. № 1340, не передбачають проведення розрахунку електромагнітної сумісності. Додатково, на підтвердження цього факту, надаємо декларацію про забезпечення електромагнітної сумісності обладнання, яку Скаржник надавав при зверненні в ДП «Український державний центр радіочастот» для можливості використання радіостанцій. Цією декларацією також передбачено, що для радіобладнання, яке викоритсовує Скаржник, не потрібен розрахунок електромагнітної сумісності радіообладнання.
Таким чином, зазначений документ, який став підставою для відхилення пропозиції Скаржника, - взагалі не передбачений в нашій діяльності.
Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації, документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив положення та вимоги своєї ж документації та законодавства.
Також, зазначаємо, що, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Насамперед, зауважуємо, що невідповідністю розуміється саме ВІДСУТНІСТЬ інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Однак, договір між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот» був НАДАНИЙ у складі пропозиції Скаржника, хоч і містив невідповідності.
Також, звертаємо увагу, що механізм виправлення невідповідностей не застосовується виключно у випадках наявності помилок, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В усіх інших випадках Замовник зобов’язаний надати учасникам 24 години на виправлення невідповідностей в його пропозиції. Ненадання договору між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот» або надання його з помилками, жодним чином не змінює предмет закупівлі, який пропонує Скаржник, а саме - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.
Таким чином, відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив принципи недискримінації учасників, рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а також право Скаржника на визнання переможцем закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)