-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ)»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
мін. крок: 1% або 116 508.00 UAH
Скарга на неправомірне відхилення
- Скарга.pdf 26.11.2024 10:19
- Розділ 2. Діючі радіотехнології.docx 26.11.2024 10:19
- АК_УДЦР_ 2Вт _ Договір_лист та відомості (ор.).pdf 26.11.2024 10:19
- Декаларація _ ТОВ АК.pdf 26.11.2024 10:19
- Витяг з Розділу 2. Діючі радіотехнології.pdf 26.11.2024 10:19
- Скарга.docx 26.11.2024 10:19
- Договір УДЦР, лист, відомості.pdf 26.11.2024 10:19
- Відхилення.docx 26.11.2024 10:19
- sign.p7s 26.11.2024 10:21
- Договір на роботи ЕМС.pdf 03.12.2024 13:03
- Доповнення до скарги.pdf 03.12.2024 13:03
- Доповнення до скарги.docx 03.12.2024 13:03
- рішення від 28.11.2024 № 18991.pdf 28.11.2024 14:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2024 № 19363.pdf 05.12.2024 17:18
- рішення від 05.12.2024 № 19363.pdf 10.12.2024 12:44
- АК_УДЦР_ 2Вт _ Договір_лист та відомості (ор.).pdf 02.12.2024 21:25
- Додаток 3 тендерної документації.docx 02.12.2024 21:25
- Відповідь на скаргу.doc 02.12.2024 21:25
- Відповідь на скаргу.pdf 02.12.2024 21:25
Пункт скарги
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати діючий договір між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності.
Скаржником у складі пропозиції було надано файл «АК_УДЦР_ 2Вт _ Договір_лист та відомості (ор.)» на підтвердження зазначеної вимоги. Однак, в силу технічних причин, договір між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот» не було відскановано в повній мірі. Скаржник не помітив цього під час подання пропозиції, що не означає, що цей документ відсутній в Скаржника, як такий. На підтвердження, надаємо скановану копію договору між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот», відскановану в повному обсязі (файл «Договір УДЦР, лист, відомості.pdf»).
Щодо робіт пов’язаних з забезпеченням електромагнітної сумісності повідомляємо наступне: Електромагнітна сумісність — здатність РО і випромінювальних пристроїв одночасно функціонувати з обумовленою якістю в реальних умовах експлуатації з урахуванням впливу ненавмисних радіозавад і не створювати неприпустимих радіозавад іншим радіоелектронним засобам.
Відповідно до пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану розподілу і користування радіочастотним спектром в Україні» від 19 грудня 2023 р. № 1340, зазначено: у розділі 2 плану наводиться перелік радіотехнологій, що використовуються в Україні, з визначенням смуг радіочастот та радіослужб, а також строки припинення їх використання, зокрема у графі:
…
П02 - експлуатація радіообладнання на підставі задіяного присвоєння радіочастоти без проведення розрахунку електромагнітної сумісності;
…
Скаржник в своїй діяльності використовує радіостанції Hytera PD 605 Um (смуга радіочастоти 446,3-446,4/446,3-446,4 МГц), які, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану розподілу і користування радіочастотним спектром в Україні» від 19 грудня 2023 р. № 1340, не передбачають проведення розрахунку електромагнітної сумісності. Додатково, на підтвердження цього факту, надаємо декларацію про забезпечення електромагнітної сумісності обладнання, яку Скаржник надавав при зверненні в ДП «Український державний центр радіочастот» для можливості використання радіостанцій. Цією декларацією також передбачено, що для радіобладнання, яке викоритсовує Скаржник, не потрібен розрахунок електромагнітної сумісності радіообладнання.
Таким чином, зазначений документ, який став підставою для відхилення пропозиції Скаржника, - взагалі не передбачений в нашій діяльності.
Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації, документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив положення та вимоги своєї ж документації та законодавства.
Також, зазначаємо, що, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Насамперед, зауважуємо, що невідповідністю розуміється саме ВІДСУТНІСТЬ інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Однак, договір між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот» був НАДАНИЙ у складі пропозиції Скаржника, хоч і містив невідповідності.
Також, звертаємо увагу, що механізм виправлення невідповідностей не застосовується виключно у випадках наявності помилок, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В усіх інших випадках Замовник зобов’язаний надати учасникам 24 години на виправлення невідповідностей в його пропозиції. Ненадання договору між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот» або надання його з помилками, жодним чином не змінює предмет закупівлі, який пропонує Скаржник, а саме - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.
Таким чином, відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив принципи недискримінації учасників, рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а також право Скаржника на визнання переможцем закупівлі.
-
Назва доказу:
Розділ 2. Діючі радіотехнології Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану розподілу і користування радіочастотним спектром в Україні» від 19 грудня 2023 р. № 1340 щодо радіообладнання, яке використовує Скаржник
-
Повʼязаний документ:
Розділ 2. Діючі радіотехнології.docx
-
-
Назва доказу:
Договір між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот» в повному обсязі, лист від УДЦР та відомості
-
Повʼязаний документ:
Договір УДЦР, лист, відомості.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація про забезпечення електромагнітної сумісності радіообладнання, яка подавалась Скаржником до УДЦР для отримання дозволу на використання радіостанціями
-
Повʼязаний документ:
Декаларація _ ТОВ АК.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол від 22.11.2024 року про відхилення пропозиції Скаржник
-
Повʼязаний документ:
Відхилення.docx
-
-
Назва доказу:
Витяг з Розділу 2. Діючі радіотехнології Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану розподілу і користування радіочастотним спектром в Україні» від 19 грудня 2023 р. № 1340 щодо радіообладнання, яке використовує Скаржник
-
Повʼязаний документ:
Витяг з Розділу 2. Діючі радіотехнології.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір між учасником та ДП «Український державний центр радіочастот», лист від УДЦР та відомості, надані у складі тендерної пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
АК_УДЦР_ 2Вт _ Договір_лист та відомості (ор.).pdf
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Агентство «Крук» та завершити процедуру закупівлі, згідно чинного законодавства