-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу
Завершена
470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 940.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 940.00 UAH
Період оскарження:
20.07.2018 13:49 - 02.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу
Номер:
6e395d0553cc47ac9e0d20983f767c67
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-20-000771-c.b1
Назва:
Вимога про скасування протоколу
Вимога:
Скасувати протокол № 8 від 09 серпня 2018 року
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 10.08.2018 17:34
- відповідь 14.08.2018 14:45
Дата подачі:
10.08.2018 17:34
Вирішення:
Детально розглянувши вимогу ТОВ «Вітязь-КБ» до тендерної пропозиції ПП «Юлком-Сервіс» Замовник прийшов до наступних висновків: 1) Відповідно до розділу 3 Тендерної документації Замовника, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій дані створюються та подаються з урахуванням вимог статті 6 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” з накладанням Електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженого представника учасника. Як зазначено нижче, розділом 3 Тендерної документації Замовника визначено наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасниками, не призведе до відхилення їх пропозицій. Зокрема до формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Відповідно цього Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. 2)Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного) протягом останніх двох років. Надані ПП «Юлком-Сервіс» аналогічних договори та акти виконаних робіт відповідають критеріям та вимогам відповідно до ст.16 Закону. 3) Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати інформацію в довільній формі про наявність власних або орендованих офісних приміщень. 4)Також зазначаємо, що 07.08.2018 року в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон. До електронного аукціону були допущені 3-и тендерні пропозиції: ПП «Юлком-Сервіс» із сумою 427 917 грн,17коп. (чотириста двадцять сім тисяч дев'ятсот сімнадцять грн сімнадцять коп.); ТОВ «Вітязь-КБ» із сумою 465 318 грн.42 коп. (чотириста шістдесят п'ять тисяч триста вісімнадцять грн. 42 коп.); ТОВ «Саламандр» 457 584 грн. 00коп (чотириста п’ятдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визнана тендерна пропозиція учасника – ПП «Юлком-Сервіс» із сумою 399 999 грн. (триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот де’вяносто дев’ять грн.) з ПДВ. Враховуючи те, що згідно з розділу 5 Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ, тендерним комітетом було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника ПП «Юлком-Сервіс», як такого, що подав найбільш економічно вигідну пропозицію, з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів та наявними в його тендерній документації допущеними помилками незначного характеру, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст поданої пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено