-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)
Торги відмінено
1 067 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 670.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 670.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2024 23:25 - 20.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
a4c2cba1e0cb4c95b628e0052463a7a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-04-015620-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf 08.11.2024 12:04
- Скриншот місцерозташування АЗС на відстані 10,4 км від вул. Промислова, 13-А.PNG 08.11.2024 12:04
- Скарга від 08.11.2024 року на умови документації КП Павлоградтеплоенерго.pdf 08.11.2024 12:04
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf 08.11.2024 12:04
- Скарга від 08.11.2024 року на умови документації UA-2024-11-04-015620-a.docx 08.11.2024 12:04
- sign.p7s 08.11.2024 12:06
- Рішення від 11.11.2024 № 18147.pdf 11.11.2024 15:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2024 № 18486.pdf 18.11.2024 18:36
- Рішення від 18.11.2024 № 18486.pdf 19.11.2024 16:33
- доказ 7.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 5.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 9.docx 13.11.2024 16:49
- відповідь.pdf 13.11.2024 16:49
- доказ 8.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 4.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 11.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 1.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 3.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 12.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 2.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 6.docx 13.11.2024 16:49
- доказ 13.docx 13.11.2024 16:49
- протокол 13111.pdf 13.11.2024 16:49
- доказ 10.docx 13.11.2024 16:49
- Відповідь на скаргу АМКУ.docx 13.11.2024 16:49
- протокол виконання рішення амку.docx 16.12.2024 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2024 12:17
Дата розгляду скарги:
18.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2024 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.11.2024 16:34
Дата виконання рішення Замовником:
16.12.2024 16:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.11.2024 №18486 виконано шляхом внесення змін до тендерної документації закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d4c262bc7fa64738ae11ef50382d11ee
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимога, відповідно до якої Учасник повинен бути емітентом талонів та може запропонувати здійснювати заправку за талонами, номіналом в тому числі 40 літрів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В п. 9 Додатку № 4 до тендерної документації Замовником визначена вимога, відповідно до якої Учасник повинен бути емітентом талонів та може запропонувати здійснювати заправку за талонами, номіналом в тому числі 40 літрів:
«9. Учасник повинен забезпечити заправку транспортних засобів Замовника по довірчих документах (талонах/картках пластикових чи паперових) номіналом 10 літрів, 20 літрів, 40 літрів. Учасник повинен бути емітентом довірчих документів.»
«
№ з/п Найменування товару
Од. Вим. Кіл-ть
1 Дизельне паливо Energy ДП-З-Євро5-ВО (талони/картки пластикові чи паперові) номіналом 10 літрів, 20 літрів, 40 літрів строком дії не менше шести місяців літр 11 000
2 Бензин автомобільний А-95-Євро5-ЕО (талони/картки пластикові чи паперові) номіналом 10 літрів, 20 літрів, 40 літрів строком дії не менше шести місяців літр 9 000
»
Дискримінаційна вимога в частині, що учасник повинен бути емітентом довірчих документів
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність Учасник повинен бути емітентом довірчих документів (що передбачає в сукупності вимогу, за якою Учасник повинен бути емітентом талонів) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Дискримінаційна вимога в частині номіналу талонів, який повинен бути в тому числі 40 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 40 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 40 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 40 літрів.
«9. Учасник повинен забезпечити заправку транспортних засобів Замовника по довірчих документах (талонах/картках пластикових чи паперових) номіналом 10 літрів, 20 літрів, 40 літрів. Учасник повинен бути емітентом довірчих документів.»
«
№ з/п Найменування товару
Од. Вим. Кіл-ть
1 Дизельне паливо Energy ДП-З-Євро5-ВО (талони/картки пластикові чи паперові) номіналом 10 літрів, 20 літрів, 40 літрів строком дії не менше шести місяців літр 11 000
2 Бензин автомобільний А-95-Євро5-ЕО (талони/картки пластикові чи паперові) номіналом 10 літрів, 20 літрів, 40 літрів строком дії не менше шести місяців літр 9 000
»
Дискримінаційна вимога в частині, що учасник повинен бути емітентом довірчих документів
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність Учасник повинен бути емітентом довірчих документів (що передбачає в сукупності вимогу, за якою Учасник повинен бути емітентом талонів) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Дискримінаційна вимога в частині номіналу талонів, який повинен бути в тому числі 40 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 40 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 40 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 40 літрів.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітованих мережею БРСМ-нафта, яка не містить впровадженого номіналу талону 40 літрів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Павлоградтеплоенерго" Павлоградської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-04-015620-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимога, відповідно до якої Учасник повинен бути емітентом талонів та може запропонувати здійснювати заправку за талонами, номіналом в тому числі 40 літрів.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
50d965cc30f54c1192a01122f31d8539
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення (крім територій, непідконтрольних Україні).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В п. 6 Додатку 4 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення (крім територій, непідконтрольних Україні):
«6. Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС по всій Україні. Розгалуженою вважається мережа, до складу якої входить щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення (крім територій, непідконтрольних Україні).»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір,
мережа АЗК "БРСМ-Нафта" додаток №1
Київ - Київська область
1 м. Київ, вул. Світла, 1
47 Київська обл., Вишгородський р-н., с.Нові Петрівці, вул. Леніна, 1-в, тр. Київ-Овруч 20км
48 Київська обл., Вишгородський р-н, с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, 326
Вінницька область
50 Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
Волинська область
59 Волинська обл., м. Луцьк, вул. Конякіна, 24А
Дніпропетровська область
64 Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
Житомирська область
82 Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
Закарпатська область
87 Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Баб’яка, 26
Запорізька область
94 Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
Івано-Франківська область
105 Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
Кіровоградська область
106 Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
Львівська область
115 Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
Миколаївська область
133 Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
Одеська область
138 Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
Полтавська область
153 Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
Рівненська область
164 Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
Сумська область
166 Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
Тернопільська область
170 Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
Харківська область
174 Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Херсонська область
194 Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Хмельницька область
196 Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. П. Мирного, 5/1
Черкаська область
202 Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Чернівецька область
210 Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
Чернігівська область
211 Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
При цьому, зазначена мережа АЗС не має щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має щонайменше 2 АЗС у кожній області України, а саме АЗС відповідної мережі відсутні в:
- Донецькій області;
- Луганській області, згідно карти мережі АЗС на офіційному сайті мережі https://brsm-nafta.com/map .
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення (крім територій, непідконтрольних Україні).
«6. Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС по всій Україні. Розгалуженою вважається мережа, до складу якої входить щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення (крім територій, непідконтрольних Україні).»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір,
мережа АЗК "БРСМ-Нафта" додаток №1
Київ - Київська область
1 м. Київ, вул. Світла, 1
47 Київська обл., Вишгородський р-н., с.Нові Петрівці, вул. Леніна, 1-в, тр. Київ-Овруч 20км
48 Київська обл., Вишгородський р-н, с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, 326
Вінницька область
50 Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
Волинська область
59 Волинська обл., м. Луцьк, вул. Конякіна, 24А
Дніпропетровська область
64 Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
Житомирська область
82 Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
Закарпатська область
87 Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Баб’яка, 26
Запорізька область
94 Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
Івано-Франківська область
105 Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
Кіровоградська область
106 Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
Львівська область
115 Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
Миколаївська область
133 Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
Одеська область
138 Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
Полтавська область
153 Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
Рівненська область
164 Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
Сумська область
166 Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
Тернопільська область
170 Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
Харківська область
174 Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Херсонська область
194 Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Хмельницька область
196 Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. П. Мирного, 5/1
Черкаська область
202 Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Чернівецька область
210 Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
Чернігівська область
211 Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
При цьому, зазначена мережа АЗС не має щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має щонайменше 2 АЗС у кожній області України, а саме АЗС відповідної мережі відсутні в:
- Донецькій області;
- Луганській області, згідно карти мережі АЗС на офіційному сайті мережі https://brsm-nafta.com/map .
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення (крім територій, непідконтрольних Україні).
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес, які може запропонувати Скаржник: https://brsm-nafta.com/map , але при цьому відсутні щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення (крім територій, непідконтрольних Україні
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 08.11.2024 року на умови документації КП Павлоградтеплоенерго.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Павлоградтеплоенерго" Павлоградської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-04-015620-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати щонайменше 2-і АЗС в кожній області, що знаходяться на автомобільних дорогах державного значення (крім територій, непідконтрольних Україні).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bdbb8410dcec4979ab2f8a1f2bbeea40
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базуван
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.3. В п. 6 Додатку 4 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А:
«5. Учасник повинен мати не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А. Заправка транспортних засобів Замовника має здійснюватися щоденно цілодобово.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника з наступним місцезнаходженням «не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А, що є дискримінаційною для Скаржника, з огляду на наступне:
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати 1 (одну) АЗС мережі БРСМ-нафта з місцезнаходженням:
- на відстані 2 кілометри від місця базування транспортних засобів Замовника за адресою: мПавлоград, вул. Центральна, 46-А, за адресою місцерозташування АЗС БРСМ-нафта – вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400;
- АЛЕ при цьому, АЗС БРСМ-нафта за адресою – вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400, знаходиться на відстані більше 6 кілометрів від місця базування транспортних засобів Замовника за адресою: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А, а саме на відстані 10,4 км.
Також, Скаржник може запропонувати 1 (одну) АЗС мережі БРСМ-нафта розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, всупереч вимоги Замовника щодо наявності «не менше 2 АЗС в адміністративних межах м. Павлоград», що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги для Скаржника в частині кількості таких АЗС в адміністративних межах м. Павлоград.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А.
Мережа АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах в кількості не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А, - може запропонувати виключно один постачальник палива, що нівелює принципи недискримінації учасників відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)».
Відповідно, Замовником встановлені вимоги в частині місцезнаходження АЗС учасника та кількості таких АЗС в межах м. Павлоград, а саме не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А, що суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: бензин А-95 (талони), до якого не можуть застосовуватись вимоги наявності матеріально-технічної бази.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині кількості АЗС в межах м. Павлоград та відстані виключно 6 км (АЗС Скаржника знаходиться на відстані 2 км (від місць базування транспортних засобів Замовника м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А) та на відстані 10,4 км (від місць базування транспортних засобів Замовника м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А)):
- не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за адресою місцерозташування АЗС в межах міста Павлоград та по всій території України:
БРСМ-нафта - Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Харківська, будинок 7-д
«5. Учасник повинен мати не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А. Заправка транспортних засобів Замовника має здійснюватися щоденно цілодобово.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника з наступним місцезнаходженням «не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А, що є дискримінаційною для Скаржника, з огляду на наступне:
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати 1 (одну) АЗС мережі БРСМ-нафта з місцезнаходженням:
- на відстані 2 кілометри від місця базування транспортних засобів Замовника за адресою: мПавлоград, вул. Центральна, 46-А, за адресою місцерозташування АЗС БРСМ-нафта – вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400;
- АЛЕ при цьому, АЗС БРСМ-нафта за адресою – вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400, знаходиться на відстані більше 6 кілометрів від місця базування транспортних засобів Замовника за адресою: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А, а саме на відстані 10,4 км.
Також, Скаржник може запропонувати 1 (одну) АЗС мережі БРСМ-нафта розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, всупереч вимоги Замовника щодо наявності «не менше 2 АЗС в адміністративних межах м. Павлоград», що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги для Скаржника в частині кількості таких АЗС в адміністративних межах м. Павлоград.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А.
Мережа АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах в кількості не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А, - може запропонувати виключно один постачальник палива, що нівелює принципи недискримінації учасників відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)».
Відповідно, Замовником встановлені вимоги в частині місцезнаходження АЗС учасника та кількості таких АЗС в межах м. Павлоград, а саме не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А, що суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: бензин А-95 (талони), до якого не можуть застосовуватись вимоги наявності матеріально-технічної бази.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині кількості АЗС в межах м. Павлоград та відстані виключно 6 км (АЗС Скаржника знаходиться на відстані 2 км (від місць базування транспортних засобів Замовника м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А) та на відстані 10,4 км (від місць базування транспортних засобів Замовника м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А)):
- не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за адресою місцерозташування АЗС в межах міста Павлоград та по всій території України:
БРСМ-нафта - Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Харківська, будинок 7-д
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Скриншот місцерозташування АЗС на відстані 10,4 км від вул. Промислова, 13-А згідно карт Google в кількості 1 АЗС в межах міста Павлоград
-
Повʼязаний документ:
Скриншот місцерозташування АЗС на відстані 10,4 км від вул. Промислова, 13-А.PNG
-
-
Назва доказу:
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес, які може запропонувати Скаржник: https://brsm-nafta.com/map
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 08.11.2024 року на умови документації КП Павлоградтеплоенерго.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Павлоградтеплоенерго" Павлоградської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-04-015620-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати не менше 2-х АЗС, розташованих в адміністративних межах м. Павлоград, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, що знаходяться на відстані до 6 кілометрів автомобільними шляхами від місць базування транспортних засобів Замовника згідно карт Google. Місця базування транспортних засобів Замовника: м. Павлоград, Дніпропетровської обл., вул. Промислова, 13-А; м. Павлоград, вул. Центральна, 46-А.