-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра
Торги не відбулися
2 223 014.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 115.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 115.07 UAH
Період оскарження:
04.11.2024 15:39 - 09.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
1aed3ff6579b403c8114c7ee233a175b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-04-011505-a.a2
Назва:
Скарга про не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга про не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 22.11.2024 15:28
- Скарга_Афінацентр_смт_Таромське_вул_Роберта_Конквеста.pdf 22.11.2024 16:06
- Протокол рішення УО про відхилення тендерної пропозиції учасника.docx.pdf 22.11.2024 16:06
- рішення від 26.11.2024 № 18841.pdf 26.11.2024 17:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2024 № 19228.pdf 04.12.2024 12:33
- рішення від 03.12.2024 № 19228.pdf 05.12.2024 11:05
- Протокол відповіді УО на запит.pdf 28.11.2024 18:12
- Додаткові пояснення.docx 29.11.2024 15:45
- Протокол відповіді на запит.docx 29.11.2024 15:45
- Протокол УО про скасування рішення про визначення переможця за рішенням органу оскарження.pdf 06.12.2024 12:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2024 15:53
Дата розгляду скарги:
03.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.12.2024 11:05
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2024 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради виконало рішення АМКУ №19228-р/пк-пз від 03.12.2024, щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Афінацентр" та рішення про визначення ТОВ "КОМ+ТРАНС" переможцем процедури закупівлі - "Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3b4607bd2692493f99f0b1326539ff3a
Заголовок пункту скарги:
про не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра (Код національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.)». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-11-04-011505-a.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника.
Так, відповідно до Протоколу від 18 листопада 2024 року №98, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
1. Підстава відхилення: «Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів з Особливостями за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра» - ТОВ "Афінацентр" з таких підстав:
1) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: вимогами ТД передбачено, що до пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК). Учасник закупівлі ТОВ “Афінацентр” у складі тендерної пропозиції не надав розрахунок договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних), що порушує вимоги Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі»
Це, на думку Замовника, є невиконанням Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації, за умовами якого:
До пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК) Розрахунок вартості повинен бути розроблений на підставі державних і галузевих нормативів (ДСТУ) з урахування всіх витрат.
До договірної ціни пропозиції надаються усі розрахунки, які є її складовими:
• Дефектний акт
• Пояснювальна записка
• Локальний кошторис
• Підсумкова відомість ресурсів
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з наведеної вище причини.
А також сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним*, а саме:
• Договірна ціна
• Дефектний акт
• Пояснювальна записка
• Локальний кошторис
• Підсумкова відомість ресурсів
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису
Нами подано ці ж документи розрахунку ціни у сканованому вигляді в електронному файлі формату pdf (файл кошторис.pdf).
Розрахунок вартості договірної ціни здійснений нами у програмному комплексі АВК в редакції 3.9.2 відповідно до Кошторисних норм України .
Таким чином, нами подано документи у чіткій відповідності з вимогою сформульованою замовником.
Тендерна документація замовника не містила окремих вимог, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий саме у форматі програмного файлу, в якому виконувався розрахунок. Тим самим Замовник не вказав у тендерній документації вимог щодо розрахунку договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних).
Таким чином, рішення про відхилення нашої пропозиції було прийняте замовником з порушенням вимог п. 44 Особливостей 1178.
2. Підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, наведені Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98 є відверто незаконними, оскільки Замовником не було надано можливості для їх виправлення Скаржником у відповідності до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»
ПРОСИМО:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов'язати Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-11-04-011505-a;
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника.
Так, відповідно до Протоколу від 18 листопада 2024 року №98, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
1. Підстава відхилення: «Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів з Особливостями за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра» - ТОВ "Афінацентр" з таких підстав:
1) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: вимогами ТД передбачено, що до пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК). Учасник закупівлі ТОВ “Афінацентр” у складі тендерної пропозиції не надав розрахунок договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних), що порушує вимоги Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі»
Це, на думку Замовника, є невиконанням Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації, за умовами якого:
До пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК) Розрахунок вартості повинен бути розроблений на підставі державних і галузевих нормативів (ДСТУ) з урахування всіх витрат.
До договірної ціни пропозиції надаються усі розрахунки, які є її складовими:
• Дефектний акт
• Пояснювальна записка
• Локальний кошторис
• Підсумкова відомість ресурсів
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з наведеної вище причини.
А також сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним*, а саме:
• Договірна ціна
• Дефектний акт
• Пояснювальна записка
• Локальний кошторис
• Підсумкова відомість ресурсів
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису
Нами подано ці ж документи розрахунку ціни у сканованому вигляді в електронному файлі формату pdf (файл кошторис.pdf).
Розрахунок вартості договірної ціни здійснений нами у програмному комплексі АВК в редакції 3.9.2 відповідно до Кошторисних норм України .
Таким чином, нами подано документи у чіткій відповідності з вимогою сформульованою замовником.
Тендерна документація замовника не містила окремих вимог, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий саме у форматі програмного файлу, в якому виконувався розрахунок. Тим самим Замовник не вказав у тендерній документації вимог щодо розрахунку договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних).
Таким чином, рішення про відхилення нашої пропозиції було прийняте замовником з порушенням вимог п. 44 Особливостей 1178.
2. Підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, наведені Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98 є відверто незаконними, оскільки Замовником не було надано можливості для їх виправлення Скаржником у відповідності до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»
ПРОСИМО:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов'язати Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-11-04-011505-a;
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра (Код національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.)». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-11-04-011505-a. ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника. Так, відповідно до Протоколу від 18 листопада 2024 року №98, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей. Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне. Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним. Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним: 1. Підстава відхилення: «Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів з Особливостями за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра» - ТОВ "Афінацентр" з таких підстав: 1) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: вимогами ТД передбачено, що до пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК). Учасник закупівлі ТОВ “Афінацентр” у складі тендерної пропозиції не надав розрахунок договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних), що порушує вимоги Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Це, на думку Замовника, є невиконанням Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації, за умовами якого: До пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК) Розрахунок вартості повинен бути розроблений на підставі державних і галузевих нормативів (ДСТУ) з урахування всіх витрат. До договірної ціни пропозиції надаються усі розрахунки, які є її складовими: • Дефектний акт • Пояснювальна записка • Локальний кошторис • Підсумкова відомість ресурсів • Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з наведеної вище причини. А також сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним*, а саме: • Договірна ціна • Дефектний акт • Пояснювальна записка • Локальний кошторис • Підсумкова відомість ресурсів • Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису Нами подано ці ж документи розрахунку ціни у сканованому вигляді в електронному файлі формату pdf (файл кошторис.pdf). Розрахунок вартості договірної ціни здійснений нами у програмному комплексі АВК в редакції 3.9.2 відповідно до Кошторисних норм України . Таким чином, нами подано документи у чіткій відповідності з вимогою сформульованою замовником. Тендерна документація замовника не містила окремих вимог, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий саме у форматі програмного файлу, в якому виконувався розрахунок. Тим самим Замовник не вказав у тендерній документації вимог щодо розрахунку договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних). Таким чином, рішення про відхилення нашої пропозиції було прийняте замовником з порушенням вимог п. 44 Особливостей 1178. 2. Підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, наведені Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98 є відверто незаконними, оскільки Замовником не було надано можливості для їх виправлення Скаржником у відповідності до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації. Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга про не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
507f0524f2964d8aa2c36ebb048d6469
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-04-011505-a.c1
Назва:
Скарга про не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
про не правомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
22.11.2024 15:06
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cb0741c7e5d24d7991e507d5d5782cff
Заголовок пункту скарги:
про не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра (Код національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.)». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-11-04-011505-a.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника.
Так, відповідно до Протоколу від 18 листопада 2024 року №98, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
1. Підстава відхилення: «Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів з Особливостями за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра» - ТОВ "Афінацентр" з таких підстав:
1) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: вимогами ТД передбачено, що до пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК). Учасник закупівлі ТОВ “Афінацентр” у складі тендерної пропозиції не надав розрахунок договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних), що порушує вимоги Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі»
Це, на думку Замовника, є невиконанням Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації, за умовами якого:
До пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК) Розрахунок вартості повинен бути розроблений на підставі державних і галузевих нормативів (ДСТУ) з урахування всіх витрат.
До договірної ціни пропозиції надаються усі розрахунки, які є її складовими:
• Дефектний акт
• Пояснювальна записка
• Локальний кошторис
• Підсумкова відомість ресурсів
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з наведеної вище причини.
А також сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним*, а саме:
• Договірна ціна
• Дефектний акт
• Пояснювальна записка
• Локальний кошторис
• Підсумкова відомість ресурсів
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису
Нами подано ці ж документи розрахунку ціни у сканованому вигляді в електронному файлі формату pdf (файл кошторис.pdf).
Розрахунок вартості договірної ціни здійснений нами у програмному комплексі АВК в редакції 3.9.2 відповідно до Кошторисних норм України .
Таким чином, нами подано документи у чіткій відповідності з вимогою сформульованою замовником.
Тендерна документація замовника не містила окремих вимог, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий саме у форматі програмного файлу, в якому виконувався розрахунок. Тим самим Замовник не вказав у тендерній документації вимог щодо розрахунку договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних).
Таким чином, рішення про відхилення нашої пропозиції було прийняте замовником з порушенням вимог п. 44 Особливостей 1178.
2. Підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, наведені Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98 є відверто незаконними, оскільки Замовником не було надано можливості для їх виправлення Скаржником у відповідності до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»
ПРОСИМО:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов'язати Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-11-04-011505-a;
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника.
Так, відповідно до Протоколу від 18 листопада 2024 року №98, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
1. Підстава відхилення: «Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів з Особливостями за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Послуги з поточного ремонту проїзної частини та тротуару дороги по вул. Роберта Конквеста м. Дніпра» - ТОВ "Афінацентр" з таких підстав:
1) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: вимогами ТД передбачено, що до пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК). Учасник закупівлі ТОВ “Афінацентр” у складі тендерної пропозиції не надав розрахунок договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних), що порушує вимоги Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі»
Це, на думку Замовника, є невиконанням Додатку З «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації, за умовами якого:
До пропозиції надається розрахунок вартості у програмному комплексі АВК (або в інших програмних комплексах, з яких можливо кошторис перенести у програмний комплекс АВК) Розрахунок вартості повинен бути розроблений на підставі державних і галузевих нормативів (ДСТУ) з урахування всіх витрат.
До договірної ціни пропозиції надаються усі розрахунки, які є її складовими:
• Дефектний акт
• Пояснювальна записка
• Локальний кошторис
• Підсумкова відомість ресурсів
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з наведеної вище причини.
А також сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним*, а саме:
• Договірна ціна
• Дефектний акт
• Пояснювальна записка
• Локальний кошторис
• Підсумкова відомість ресурсів
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису
Нами подано ці ж документи розрахунку ціни у сканованому вигляді в електронному файлі формату pdf (файл кошторис.pdf).
Розрахунок вартості договірної ціни здійснений нами у програмному комплексі АВК в редакції 3.9.2 відповідно до Кошторисних норм України .
Таким чином, нами подано документи у чіткій відповідності з вимогою сформульованою замовником.
Тендерна документація замовника не містила окремих вимог, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий саме у форматі програмного файлу, в якому виконувався розрахунок. Тим самим Замовник не вказав у тендерній документації вимог щодо розрахунку договірної ціни у форматі imd. (Інформаційний блок даних).
Таким чином, рішення про відхилення нашої пропозиції було прийняте замовником з порушенням вимог п. 44 Особливостей 1178.
2. Підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, наведені Замовником в Протоколі від 18 листопада 2024 року №98 є відверто незаконними, оскільки Замовником не було надано можливості для їх виправлення Скаржником у відповідності до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»
ПРОСИМО:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов'язати Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-11-04-011505-a;
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
- Прийняти скаргу до розгляду; - Зобов'язати Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-11-04-011505-a;