• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (ретрофіт-комплект)

Орінтовна вартість без ПДВ. Місце поставки: 39610, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 2, центральний склад філії Кременчуцька ТЕЦ ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Орієнтовний термін поставки – до 31.12.2018р.

Торги відмінено

907 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 075.00 UAH
Період оскарження: 13.06.2018 16:00 - 28.06.2018 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 3ecce1dccace40aa8bd012731b7ac84c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-13-002559-a.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Наше підприємство має досвід реалізації набагато складніших інженерно-технічних рішень. Ретрофіт-комплект являє собою металоконструкцію, на якій буде встановлено повітряний автоматичний вимикач, з ошиновкою. Спеціалісти нашого підприємства мають повне уявлення щодо призначення, процесу виготовлення та постачання, а також подальшого технічного супроводу щодо предмету закупівлі. Наше підприємство має досвід збірки та постачання електрощитового обладнання низької напруги, де застосовувалися і автоматичні вимикачі, і луджена мідна шина, і металоконструкції. На виконання вищевказаного досвіду маємо змогу надати підтвердження у якості аналогічних договорів. Предметом закупівлі яких, до речі, буде обладнання за кодом ДК 021:2015 – 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, згідно єдиного закупівельного словника за яким визначається предмет закупівлі як того вимагає ЗУ «Про публічні закупівлі. Наше підприємство має досвід монтажу такого обладнання на промислових об’єктах різного рівня складності. Також маємо досвід реалізації проектів «під ключ». Ретрофіт-комплект, що є предметом закупівлі, являє собою специфічний виріб. Зазвичай, ретрофіт подібного обладнання проводиться комплексно «під ключ» за технічними завданнями Замовника. Саме тому ми вважаємо вимогу щодо надання аналогічних договорів саме на постачання ретрофіт-комплектів адаптації 1600 А, а не Електричної апаратури для комутування та захисту ел. кіл згідно ДК 021:2015 – 31210000-1, дискримінаційною для учасників, котрі мають досвід збірки та постачання низьковольного захисного та комутаційного обладнання, електрощитового обладнання, досвід реалізації проектів «під ключ» у електропостачанні та енергетиці. В ст 5. Недискримінація учасників, ч.3 вказано, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ми вимагаємо видалити цю дискримінаційну вимогу та пропонуємо Вам вказати вимогу щодо надання аналогічних договорів що стосуються постачання та реалізації проектів категорії «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл». Якщо Ви знову необгрунтовано відхилите нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та ДАСУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо підтвердження досвіду на виконання аналогічних договорів, повідомляємо що виконання договорів предметом закупівлі яких є обладнання за ДК 021-2015 – 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, можливо вважати аналогічними договорами відповідно до Додатку № 2 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога на усунення порушень статті 3 Закону

Номер: ec386cdf916b475f9485678c6c9aa46c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-13-002559-a.b1
Назва: Вимога на усунення порушень статті 3 Закону
Вимога:
З Додатку 4 до документації слідує, що предметом закупівлі є Ретрофіт-комплект адаптації АВМ-15-Л-1600-СС-М. Замовник проводить закупівлю вже втретє. Перша закупівля (UA-2018-02-06-001361-a, лот №1) не відбулася, оскільки пропозиції всіх учасників, які пропонували аналоги, були відхилені як такі, що не відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі. Друга закупівля (UA-2018-03-28-001202-a) не відбулася, оскільки пропозиції всіх учасників, які пропонували аналоги, були відхилені як такі, що не відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі, а пропозиція виробника предмету закупівлі (ТОВ «ЛКЛ-ЕЛЕКТРО») не містила ніяких документів, що вимагаються тендерною документацією. Слід зауважити, що предмет закупівлі не змінювався, але технічні вимоги у другому тендері змінилися відносно першого (наприклад, ресурс електричний і механічний зросли з 1 000 та 10 000 циклів до 12 000 та 15 000 циклів, тобто у 12 та 1,5 рази відповідно). На сайті ТОВ «ЛКЛ-ЕЛЕКТРО» є інформація, що воно виробляє вищевказаний ретрофіт-комплект, є фото виробів, таблиця з структурою умовного позначення, що відповідає таблиці в Додатку 4 документації, але немає технічного опису або копії паспорту виробу, в якому би вказувались характеристики. Посилання на відповідну сторінку виробника: http://lkl-electro.com/?page_id=1156 . Зазвичай виробники викладають цю інформацію, аби усі зацікавлені мали можливість ознайомитися з цією інформацією. Відсутність цієї інформації не дає можливості визначити, які насправді характеристики має предмет закупівлі. Отже, замовник і виробник можуть маніпулювати технічними вимогами, аби створити неконкурентні і дискримінаційні умови іншим учасникам закупівлі, що суперечить статті 22 Закону. У першої закупівлі (UA-2018-02-06-001361-a) замовник, відповідаючи на вимогу учасника (протокол загальних сборів членів тендерного комітету від 14.02.2018, стор.3, абз.3), стверджує, що «ретрофіт-комплекти адаптації АВМ-15-Л-1600-СС-М успішно експлуатуються в Україні, в тому числі на Кременчуцькій ТЕЦ, в наявності технічна та експлуатаційна документація». Тому, на підтвердження відповідності вказаних технічних вимог реальним характеристикам предмету закупівлі, вимагаємо від замовника надати наявну в нього технічну документацію. Бажано з відміткою про початок експлуатації, а не надану виробником у процесі підготовки відповіді на цю вимогу. Невиконання цієї вимоги може свідчити про порушення замовником таких положень статті 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників, що може бути приводом для оскарження результатів закупівлі у АМКУ. Також слід зауважити, що у другій закупівлі (UA-2018-03-28-001202-a) виробником предмету закупівлі ТОВ «ЛКЛ ЕЛЕКТРО» було подано пропозицію з сумою 594 000,00 грн. без ПДВ, тоді як бюджет закупівлі поточної закупівлі не змінився і складає 907 500,00 грн. без ПДВ. Отже, бюджет завищений відносно реальної вартості предмету закупівлі на 50%. З урахуванням того, що замовник відкидає всі пропозиції аналогів, як такі що не відповідають технічним вимогам, а відповідність технічних вимог характеристикам предмету закупівлі не доведена, такі дії замовника можуть свідчити про наявність корупційної складової, а також про порушення замовником таких положень статті 3 Закону: максимальна економія та ефективність; запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, вимагаємо від замовника усунути порушення, що допущені у документації, надати докази відповідності технічних вимог реальним характеристикам предмету закупівлі и максимально наблизити бюджет закупівлі до реальної вартості предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Опис та основні вимоги до предмету закупівлі, що викладені в Додатку № 4 тендерної документації, складено відповідно до чинного законодавства та з урахуванням досвіду експлуатації подібного обладнання протягом тривалого часу та містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Отже, Замовником викладені технічні вимоги, які найбільш повно характеризують предмет закупівлі. У разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання – читати з виразом «або еквівалент» (згідно ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником. Отже, зважаючи на вищевикладене, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Орієнтовна вартість предмета закупівлі відповідає бюджету філії Кременчуцька ТЕЦ ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», який передбачений на 2018 рік.
Статус вимоги: Відхилено