-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво мережевої сонячної електростанції на 130 кВт для власного споживання електричної енергії КП "Ніжинське управління водопровідно-каналізаційного господарства" за адресою : вул. Червона Гребля , 20-Б, м. Ніжин, Чернігівської області (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Завершена
4 014 454.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 144.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 144.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2024 12:36 - 16.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0a0c5df0f6e34ec4b5553df288314d77
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-04-006148-a.c3
Назва:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити зміну рішення щодо дикваліфікації, та надати час для виправлення неформальних помилок.ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника протокол щодо прийняття рішення про відхидхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції від 22.11.24 р.неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника про усунення учасника згідно протоколу про прийняття рішення від 22.11.24 р.
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким учаснику, ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ» буде надано час для усунення неформальних помилок
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.11.2024 16:54
- настанова 27.11.2024 16:54
- Протокол 27.11.2024 16:54
- sign.p7s 27.11.2024 17:00
- рішення від 29.11.2024 № 19028.pdf 29.11.2024 16:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2024 № 19496.pdf 10.12.2024 13:23
- рішення від 09.12.2024 № 19496.pdf 11.12.2024 14:01
- Пояснення по суті скарги docx 03.12.2024 11:03
- Пояснення по суті скарги pdf 03.12.2024 11:03
- Доказ до п.1 03.12.2024 11:03
- Доказ до п.1 03.12.2024 11:03
- Доказ до п.2 03.12.2024 11:03
- Доказ до п.2 03.12.2024 11:03
- Доказ до п.3 03.12.2024 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2024 17:36
Дата розгляду скарги:
09.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.11.2024 16:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.12.2024 14:02
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
52b0e55454224ecabac74f414d027f9a
Заголовок пункту скарги:
договірна ціна складена не у відповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Надана Учасником у складі пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, в частині не зазначення Підрядника та "Визначена згідно з". Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Додатком ЗО до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
Замовник ______________
(назва організації)
Підрядник _____________
(назва організації)
Вид договірної ціни __________
Визначена згідно з ____________
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. На підтвердження вищевикладеного наявне рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6783-р/пк-пз від 16.04.2024. Також, пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі пп.2 п. 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Дана помилка Учасника не може бути визначена такою, що кваліфікується п. 43 Особливостей як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо якої надається у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підтвердження вищезазначеного наявне рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9512 -р/пк-пз від 30.05.2024.
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Додатком ЗО до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
Замовник ______________
(назва організації)
Підрядник _____________
(назва організації)
Вид договірної ціни __________
Визначена згідно з ____________
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. На підтвердження вищевикладеного наявне рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6783-р/пк-пз від 16.04.2024. Також, пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі пп.2 п. 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Дана помилка Учасника не може бути визначена такою, що кваліфікується п. 43 Особливостей як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо якої надається у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підтвердження вищезазначеного наявне рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9512 -р/пк-пз від 30.05.2024.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ», вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, згідно із розділом 3 «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відсутність в одному із тендерних документів найменування Учасника торгів і є лише формальною помилкою і «допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.» В нашому випадку відсутня тільки інформація про Підрядника, а саме його назва. Ця невідповідність (формальна (несуттєва) помилка може бути усунена за 15 хвилин.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4c851b7051bb42ab868efec528cc2648
Заголовок пункту скарги:
договірна ціна складена не у відповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Договірна ціна Учасника, що викладена у файлі «Кошторис.рсіґ» становить 3338476,00 грн. Згідно реєстру пропозицій початкова пропозиція Учасника на закупівельному майданчику prozorro.gov.ua становила 3810683,00 грн. Під час аукціону Учасник знизив вартість своєї пропозиції до 3599999,00 грн.
Однак, Договірна ціна, що надана в складі тендерної пропозиції файл «Кошторис.рсіґ», не відповідає ні початковій пропозиції, ні пропозиції учасника за результатами аукціону.
На підставі зазначеного, Учасник надав невірний розрахунок Договірної ціни відповідно до початкової пропозиції, а отже невірно розрахований кошторис для виконання робіт, що тягне за собою відхилення пропозиції Учасника на підставі пп.2 п. 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, Договірна ціна, що надана в складі тендерної пропозиції файл «Кошторис.рсіґ», не відповідає ні початковій пропозиції, ні пропозиції учасника за результатами аукціону.
На підставі зазначеного, Учасник надав невірний розрахунок Договірної ціни відповідно до початкової пропозиції, а отже невірно розрахований кошторис для виконання робіт, що тягне за собою відхилення пропозиції Учасника на підставі пп.2 п. 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ», вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Невід’ємною частиною Договірної ціни є «Локальний кошторис на будівельні роботи № _____» (Додаток 1 до Настанови (пункт 3.11). На придбання устаткування, меблів та інвентарю також складається окремий «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № _______» згідно із Додатоком 2 до Настанови (пункт 3.11). В тендерній документації, наданій Замовником, зазначеної вимоги не було. Натомість, у дефектному акті устаткування було визначено позиціями, що визначають лише обладнання і не передбачають окремого кошторису у складі Договірної ціни. Знаючи, що обладнання завжди передається Актом прийому-передачі і не враховується у складі Договірної ціни, замовник заздалегідь мав би передбачити це. Договірна ціна (додаток № 3), що була долучена до «Договору», наданому у складі тендерної пропозиції, тотожно відповідає заявленій тендерній пропозиції, а локальний кошторис – дефектному акту Замовника. Навіть при визначенні вартості виконаних робіт та витрат, згідно Настанови, п. «6.15. Вартість придбаного та змонтованого або встановленого підрядником устаткування, меблів, інвентарю включається до форми «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», з підтвердженням розрахунками обґрунтованих витрат, пов’язаних з придбанням устаткування, меблів, інвентарю (відпускна ціна, транспортні та заготівельно-складські витрати). В Акті виконаних робіт (КБ-2) вартість устаткування не враховується. У всіх будовах, крім підвідомчих Мінпромполітики і Держкомунгоспу, вартість устаткування не вкючається у вартість Договірної ціни.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
079284f5a0b64c05af0d2dc04cca1b2b
Заголовок пункту скарги:
локальні кошториси не відповідають
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. В додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає кошторисну документацію розраховану згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням усіх 4-х змін).
Згідно п. 2.3. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництів», зазначено:
До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі - КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі — КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі — КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі — РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі — КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі — КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі — КНУ РКНЕМ).
Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтнобудівельні роботи (затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 15.06.2021 №156) містять п. 2.2, в якому зазначено, що усі показники ресурсів, наведені в нормах РЕКНр, приймаються без змін.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано локальні кошториси:
- на «Будівельні роботи» позиції 4, 5, 8, 11;
- на «Електротехнічні рішення» позиції 3, 8, 10, 14, 16, 18, 19, 21, 23, 25, 27„ 29, 30, 36, 39, 41, 43,45,47,49;
- на «Зовнішні мережі електропостачання» позиції 2, 4, 6, 8, 11.
в яких учасник видаляє показники ресурсів будівельних машин і механізмів (Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т, Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.], Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, Машини свердлильні електричні, Прес гідравлічний з електроприводом, Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц), що в свою чергу порушує ресурсні елементні кошторисні норми.
Отже, дані локальні кошториси не відповідають Технічному завданню.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Згідно п. 2.3. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництів», зазначено:
До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі - КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі — КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі — КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі — РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі — КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі — КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі — КНУ РКНЕМ).
Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтнобудівельні роботи (затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 15.06.2021 №156) містять п. 2.2, в якому зазначено, що усі показники ресурсів, наведені в нормах РЕКНр, приймаються без змін.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано локальні кошториси:
- на «Будівельні роботи» позиції 4, 5, 8, 11;
- на «Електротехнічні рішення» позиції 3, 8, 10, 14, 16, 18, 19, 21, 23, 25, 27„ 29, 30, 36, 39, 41, 43,45,47,49;
- на «Зовнішні мережі електропостачання» позиції 2, 4, 6, 8, 11.
в яких учасник видаляє показники ресурсів будівельних машин і механізмів (Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т, Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.], Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, Машини свердлильні електричні, Прес гідравлічний з електроприводом, Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц), що в свою чергу порушує ресурсні елементні кошторисні норми.
Отже, дані локальні кошториси не відповідають Технічному завданню.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника протокол щодо прийняття рішення про відхидхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції від 22.11.24 р.неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про усунення учасника згідно протоколу про прийняття рішення від 22.11.24 р. 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким учаснику, ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ» буде надано час для усунення неформальних помилок
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити зміну рішення щодо дикваліфікації, та надати час для виправлення неформальних помилок.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ», вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Згідно із п. 5.9 розділу 5 «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва: «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. Згідно із п. 12 цієї ж «Настанови»: «Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами». Згідно із п. 2.3, п. 2.4 «Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
85e619d166cc4f60b5be70a99aae508d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-04-006148-a.c2
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити зміну рішення щодо дикваліфікації, та надати час для виправлення неформальних помилок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
27.11.2024 16:42
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5f803344ae264360a139e2ed4a8cbe87
Заголовок пункту скарги:
оговірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Надана Учасником у складі пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, в частині не зазначення Підрядника та "Визначена згідно з". Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Додатком ЗО до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
Замовник ______________
(назва організації)
Підрядник _____________
(назва організації)
Вид договірної ціни __________
Визначена згідно з ____________
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. На підтвердження вищевикладеного наявне рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6783-р/пк-пз від 16.04.2024. Також, пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі пп.2 п. 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Дана помилка Учасника не може бути визначена такою, що кваліфікується п. 43 Особливостей як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо якої надається у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підтвердження вищезазначеного наявне рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9512 -р/пк-пз від 30.05.2024.
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Додатком ЗО до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
Замовник ______________
(назва організації)
Підрядник _____________
(назва організації)
Вид договірної ціни __________
Визначена згідно з ____________
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. На підтвердження вищевикладеного наявне рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6783-р/пк-пз від 16.04.2024. Також, пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі пп.2 п. 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Дана помилка Учасника не може бути визначена такою, що кваліфікується п. 43 Особливостей як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо якої надається у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підтвердження вищезазначеного наявне рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9512 -р/пк-пз від 30.05.2024.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ», вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, згідно із розділом 3 «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відсутність в одному із тендерних документів найменування Учасника торгів і є лише формальною помилкою і «допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.» В нашому випадку відсутня тільки інформація про Підрядника, а саме його назва. Ця невідповідність (формальна (несуттєва) помилка може бути усунена за 15 хвилин.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6c4d7be7564246388306a6e338c031d2
Заголовок пункту скарги:
Договірна ціна Учасника не відповідає
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Договірна ціна Учасника, що викладена у файлі «Кошторис.рсіґ» становить 3338476,00 грн. Згідно реєстру пропозицій початкова пропозиція Учасника на закупівельному майданчику prozorro.gov.ua становила 3810683,00 грн. Під час аукціону Учасник знизив вартість своєї пропозиції до 3599999,00 грн.
Однак, Договірна ціна, що надана в складі тендерної пропозиції файл «Кошторис.рсіґ», не відповідає ні початковій пропозиції, ні пропозиції учасника за результатами аукціону.
На підставі зазначеного, Учасник надав невірний розрахунок Договірної ціни відповідно до початкової пропозиції, а отже невірно розрахований кошторис для виконання робіт, що тягне за собою відхилення пропозиції Учасника на підставі пп.2 п. 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, Договірна ціна, що надана в складі тендерної пропозиції файл «Кошторис.рсіґ», не відповідає ні початковій пропозиції, ні пропозиції учасника за результатами аукціону.
На підставі зазначеного, Учасник надав невірний розрахунок Договірної ціни відповідно до початкової пропозиції, а отже невірно розрахований кошторис для виконання робіт, що тягне за собою відхилення пропозиції Учасника на підставі пп.2 п. 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ», вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Невід’ємною частиною Договірної ціни є «Локальний кошторис на будівельні роботи № _____» (Додаток 1 до Настанови (пункт 3.11). На придбання устаткування, меблів та інвентарю також складається окремий «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № _______» згідно із Додатоком 2 до Настанови (пункт 3.11). В тендерній документації, наданій Замовником, зазначеної вимоги не було. Натомість, у дефектному акті устаткування було визначено позиціями, що визначають лише обладнання і не передбачають окремого кошторису у складі Договірної ціни. Знаючи, що обладнання завжди передається Актом прийому-передачі і не враховується у складі Договірної ціни, замовник заздалегідь мав би передбачити це. Договірна ціна (додаток № 3), що була долучена до «Договору», наданому у складі тендерної пропозиції, тотожно відповідає заявленій тендерній пропозиції, а локальний кошторис – дефектному акту Замовника. Навіть при визначенні вартості виконаних робіт та витрат, згідно Настанови, п. «6.15. Вартість придбаного та змонтованого або встановленого підрядником устаткування, меблів, інвентарю включається до форми «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», з підтвердженням розрахунками обґрунтованих витрат, пов’язаних з придбанням устаткування, меблів, інвентарю (відпускна ціна, транспортні та заготівельно-складські витрати). В Акті виконаних робіт (КБ-2) вартість устаткування не враховується. У всіх будовах, крім підвідомчих Мінпромполітики і Держкомунгоспу, вартість устаткування не вкючається у вартість Договірної ціни.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
08ce8589205f4f61ba7e3de87359c5c9
Заголовок пункту скарги:
кошторисну документацію розраховану згідно Кошторисних норм
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. В додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає кошторисну документацію розраховану згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням усіх 4-х змін).
Згідно п. 2.3. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництів», зазначено:
До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі - КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі — КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі — КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі — РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі — КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі — КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі — КНУ РКНЕМ).
Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтнобудівельні роботи (затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 15.06.2021 №156) містять п. 2.2, в якому зазначено, що усі показники ресурсів, наведені в нормах РЕКНр, приймаються без змін.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано локальні кошториси:
- на «Будівельні роботи» позиції 4, 5, 8, 11;
- на «Електротехнічні рішення» позиції 3, 8, 10, 14, 16, 18, 19, 21, 23, 25, 27„ 29, 30, 36, 39, 41, 43,45,47,49;
- на «Зовнішні мережі електропостачання» позиції 2, 4, 6, 8, 11.
в яких учасник видаляє показники ресурсів будівельних машин і механізмів (Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т, Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.], Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, Машини свердлильні електричні, Прес гідравлічний з електроприводом, Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц), що в свою чергу порушує ресурсні елементні кошторисні норми.
Отже, дані локальні кошториси не відповідають Технічному завданню.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Згідно п. 2.3. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництів», зазначено:
До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі - КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі — КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі — КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі — РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі — КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі — КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі — КНУ РКНЕМ).
Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтнобудівельні роботи (затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 15.06.2021 №156) містять п. 2.2, в якому зазначено, що усі показники ресурсів, наведені в нормах РЕКНр, приймаються без змін.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано локальні кошториси:
- на «Будівельні роботи» позиції 4, 5, 8, 11;
- на «Електротехнічні рішення» позиції 3, 8, 10, 14, 16, 18, 19, 21, 23, 25, 27„ 29, 30, 36, 39, 41, 43,45,47,49;
- на «Зовнішні мережі електропостачання» позиції 2, 4, 6, 8, 11.
в яких учасник видаляє показники ресурсів будівельних машин і механізмів (Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т, Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.], Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, Машини свердлильні електричні, Прес гідравлічний з електроприводом, Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц), що в свою чергу порушує ресурсні елементні кошторисні норми.
Отже, дані локальні кошториси не відповідають Технічному завданню.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити зміну рішення щодо дикваліфікації, та надати час для виправлення неформальних помилок.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ТОВ «ГАРМОНІЯ СОНЦЯ», вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Згідно із п. 5.9 розділу 5 «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва: «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. Згідно із п. 12 цієї ж «Настанови»: «Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами». Згідно із п. 2.3, п. 2.4 «Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
58eca37b69504b86904afc3521a2891e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-04-006148-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовником було відхилено нашу пропозицію, як учасника не надавши часу на виправлення неформальних помилок, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
27.11.2024 13:24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
944186a4ee4d464e9c54b321cf9b1eca
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником було відхилено нашу пропозицію, як учасника не надавши часу на виправлення неформальних помилок, згідно із розділом 3 «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відсутність в одному із тендерних документів найменування Учасника торгів і «Визначена згідно з ____» є лише формальною помилкою і «допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
т тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
т тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Надати суб'єкту оскарження час для усунення неформальних помилок,згідно із розділом 3 «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відсутність в одному із тендерних документів найменування Учасника торгів і «Визначена згідно з ____» є лише формальною помилкою і «допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.