-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Enoxaparin, Darbepoetin alfa)
Enoxaparin - р-н для ін. по 0,6 мл (6000 анти-Ха МО) у шприці; Darbepoetin alfa - р-н для ін. по 0,3 мл (100 мкг/мл) у шприці
Завершена
4 138 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 385.80 UAH
мін. крок: 1% або 41 385.80 UAH
Період оскарження:
26.07.2018 16:59 - 07.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Поділ предмету закупівлі на окремі лоти
Номер:
e855d6104d1544ae94428af5aa78dc72
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-26-001234-c.b1
Назва:
Поділ предмету закупівлі на окремі лоти
Вимога:
Відповідно до тендерної документації планується закупити два лікарські засоби в одному лоті. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно інформації з Державного реєстру лікарських засобів України (http://www.drlz.com.ua/) запланований до закупівлі лікарський засіб за порядковим №2 (згідно Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція): Darbеpoetin alfa, 100 мкг/мл, розчин д/ін. по 0,3 мл у попередньо наповненому шприці - представлений на фармацевтичному ринку в України лише одним виробником, а саме - Амджен Європа Б.В. (маркування, вторинне пакування та випуск серії), Нідерланди Амджен Мануфекчурінг Лімітед (виробництво, первинне пакування), США; лікарський засіб АРАНЕСП розчин для ін'єкцій, 100 мкг/мл, по 0,3 мл у попередньо наповненому шприці з автоматичним запобіжником голки; по 1 шприцу у блістері; по 1 блістеру в коробці; по 0,3 мл у попередньо наповненому шприці; по 1 шприцу в коробці; по 0,3 мл у попередньо наповненому шприці; по 1 шприцу у блістері; по 1 блістеру в коробці. Об'єднання предмета закупівлі в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має зв'язки з виробниками, представниками, дистриб'юторами лікарського засобу, який планується до закупівлі за порядковим номером 2, що у свою чергу жорстко обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Об'єднання предмета закупівлі в один лот порушує вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас розділити предмет закупівлі за принципом 1 МНН = 1 Лот.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2018 14:54
Вирішення:
Доводимо до Вашого відома, що згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» , предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН).
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань лікарських засобів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Хочемо зазначити, що КЛПУ “Міський онкологічний диспансер м.Краматорську” є багатопрофільним лікувальним закладом, який надає високоспеціалізовану медичну допомогу третинного рівня (проводить значну кількість планових та ургентних оперативних втручань).
Рішення про групування лікарських препаратів в єдиній закупівлі було прийнято виходячи з економічної доцільності, зумовлене їх функціональним призначенням та результатами вже проведених торгів з закупівлі препаратів для відділення гемодіалізу. Перелік лікарських засобів, який заявлено на торги, був сформований виходячи з нагальної потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, предметно-кількісного обліку лікарських засобів, та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Перелік препаратів , які включені до закупівлі ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Enoxaparin, Darbepoetin alfa) об'єднані в один лот з метою забезпечення безперебійного процесу лікування хворих відділення гемодіалізу, забезпечення хворих усіма необхідними медикаментами та унеможливлення відсутності якогось з перелічених в медико-технічних вимогах засобів, що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам. Тому є доцільним та необхідним здійснювати закупівлю вцілому.
Зазначені лікарські засоби відносяться до життєво необхідних. Функціонування диспансеру в разі несвоєчасної чи часткової поставки, відмови від поставки після проведення процедури закупівлі вказаних лікарських засобів, може призвести до загрози життю пацієнтів. Враховуючи дану категорію хворих, виникає необхідність у терміновості та своєчасності надання медичної допомоги, своєчасному застосуванні лікарських засобів. Недопустимим є несвоєчасне постачання товару, а також застосування товару невідомого походження. Від якості товару та своєчасності його постачання, залежить життя наших пацієнтів.
Поділення на лоти створює додатковий ризик, що, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками. Отже закупівлю цих препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Окрім того, розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни Процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб), а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Оскільки:
1. жодним нормативним документом не встановлено обмежень щодо внесення замовником в один перелік декількох лікарських засобів;
2. тендерним комітетом жодним чином не обмежено коло потенційних учасників в закупівлі , зазначивши лише міжнародну назву лікарського засобу (немає жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо), що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі;
Виходячи із вищенаведеного, поділ їх на окремі лоти є недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено