• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин та дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - нафта і дистиляти)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.

Завершена

2 812 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2024 11:02 - 09.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»

Номер: ae56cde7e7744b48b4dcd09e9a5f2b85
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-04-003313-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
Скарга:
Під час здійснення процедури закупівлі замовник допустив прийняття неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Таке рішення не відповідає умовам Тендерної документації, вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Дата розгляду скарги: 03.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.11.2024 18:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.12.2024 16:32
Дата виконання рішення Замовником: 09.12.2024 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" процедури закупівлі - «Бензин та дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 - нафта і дистиляти)», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 03.12.2024 року №19207-р/пк-пз
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", Дудник Євген 380978546494 fat-32-2@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2cafba1ff5bf479487883de4030ef263
Заголовок пункту скарги: Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є неправомірним.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) бере участь у процедурі закупівлі UA-2024-11-04-003313-a, оголошеній Комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – Замовник). Тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» подано 12.11.2024. За результатами аукціону, який відбувся 13.11.2024, пропозиція, подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», була визначена найбільш економічно вигідною.
15.11.2024 Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, поданій ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
У зазначеному повідомленні Змовник, зокрема, зазначив, що:
- Учасник ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" надав лист відгук від Акціонерного товариства «Укрпошта» до наданого аналогічного договору №250923-86Е, який не містить інформації щодо якості поставленої продукції та дотримання умов договору Учасником в частині фактичного відвантаження товару. (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації);
- Учасник ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" надав лист відгук від ТОВ «Оператор ГТС України» до наданого аналогічного договору №4600007691 від 20.06.2023 року, який не містить інформації щодо дотримання умов договору Учасником в частині фактичного відвантаження товару. (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації).
У зв’язку з цим, Замовник встановив вимоги:
- Привести у відповідність лист відгук від Акціонерного товариства «Укрпошта» до наданого аналогічного договору №250923-86Е відповідно до п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації;
- Привести у відповідність лист відгук від ТОВ «Оператор ГТС України» до наданого аналогічного договору №4600007691 від 20.06.2023 року відповідно до п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації.

З цього приводу слід зазначити наступне.
Відповідно до умов підпункту 1.3. пункту 1 Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-11-04-003313-a, затвердженої Протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.11.2024 № 49 зі змінами від 06.11.2024 (Протокол від 06.11.2024 № 49/1) (далі – Тендерна документація), для відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник має надати, зокрема, «Лист (відгук) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, наданого згідно вимог пп.1.1, який містить інформацію щодо якості поставленої продукції, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. Лист надається з накладається КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП».
На виконання зазначених умов Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано:
- Лист – відгук від Акціонерного товариства «Укрпошта» щодо договору № 250923-86Е від 25.09.2023 (архів «3. Відгук Укрпошта.zip»);
- Лист – відгук відгук від ТОВ «Оператор ГТС України» щодо договору № 4600007691 від 20.06.2023 (архів «5. Акти, видаткові, відгук ОГТС»).

Що стосується зауважень Замовника щодо того, що наданий у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» лист – відгук від Акціонерного товариства «Укрпошта» щодо договору № 250923-86Е від 25.09.2023, не містить інформації щодо якості поставленої продукції та дотримання умов договору Учасником в частині фактичного відвантаження товару, слід зазначити наступне.
Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ вимог та вказівок на те, у який саме спосіб у листі (відгуку) від контрагента має бути зазначена інформація щодо якості поставленої продукції та дотримання умов договору Учасником в частині фактичного відвантаження товару.
У той же час, згаданий лист-відгук містить, зокрема, вирази «Даним листом підтверджуємо те, що ТОВ «Укрнафта-Постач» виконали Договір у повному обсязі, зокрема в частині кількості, якості та строків. Претензії щодо належного виконання Договору та якості товару – відсутні. […] Рекомендуємо ТОВ «Укрнафта-Постач» як надійного та відповідального партнера», які свідчать про належне виконання зобов’язань, та, відповідно, про відсутність у контрагента претензій щодо якості поставленої продукції та дотримання умов договору Учасником, в т.ч., в частині фактичного відвантаження товару.
У разі виникнення у Замовника сумнівів щодо змісту наданого позитивного відгуку, відповідно до вимог частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», він має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Що стосується зауважень Замовника щодо того, що наданий у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» лист – відгук відгук від ТОВ «Оператор ГТС України» щодо договору № 4600007691 від 20.06.2023, не містить інформації щодо дотримання умов договору Учасником в частині фактичного відвантаження товару, слід зазначити наступне.
Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ вимог та вказівок на те, у який саме спосіб у листі (відгуку) від контрагента має бути зазначена інформація щодо дотримання умов договору Учасником в частині фактичного відвантаження товару.
Разом з цим, у відповідь на повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» завантажило до електронної системи закупівель додатковий аналогічний договір від 21.09.2023 № 364, укладений з Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій; Видаткову накладну від 02.10.2023 № ОТКР-00001218 (з Довіреністю № 184) до зазначеного договору; Лист-відгук від Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України щодо договору від 21.09.2023 № 364.
У зазначеному листі-відгуку (архів «4. Лист-відгук ДСНС.zip») зазначено, зокрема, що «Даним листом підтверджуємо належне виконання постачальником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» договору стосовно кількості, якості та строків в повному обсязі. Рекомендуємо ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» як надійного та відповідального партнера».
Зазначене свідчить про належне виконання зобов’язань, та, відповідно, про відсутність у контрагента претензій щодо дотримання умов договору Учасником, в т.ч., в частині фактичного відвантаження товару.
У разі виникнення у Замовника сумнівів щодо змісту наданого позитивного відгуку, відповідно до вимог частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», він має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

У зв’язку з цим, «ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» розмістило в електронній системі закупівель лист Щодо усунення невідповідностей тендерної пропозиції від 16.11.2024 № 16/11/24/2 (файл «6. Лист щодо усунення невідповідностей.pdf»), у якому, зокрема, виклало зазначені пояснення та обґрунтування.
Також у зазначеному листі було поінформовано Замовника про практику Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з аналогічних питань, що підтверджується зокрема, рішенням, прийнятим Комісією за результатами розгляду скарги щодо закупівлі UA-2024-05-02-000482-a.

Не зважаючи на це, 19.11.2024 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Інформацію про відхилення тендерної пропозиції (лист від 19.11.2024 № 053/286-2730-06.1-08/2024), у якому зазначено, що «Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» невідповідності було виправлено частково. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не привів у відповідність лист-відгук від Акціонерного товариства «Укрпошта» до наданого аналогічного договору №250923-86Е (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації). А також Учасником ТОВ " УКРНАФТА-ПОСТАЧ " було надано новий договір №364 від 21.09.2023 року та лист-відгук до нього, який не містить інформації щодо дотримання умов договору Учасником в частині фактичного відвантаження товару, (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації)».
На підставі зазначеного, тендерну пропозицію, подану ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», було відхилено Замовником.
Виходячи з міркувань, наведених вище, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є безпідставним та неправомірним.
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника