-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нагрудні відеореєстратори
Торги не відбулися
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2024 10:35 - 19.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
6e03eda0ce47487bbf9eb5dc7689d744
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-04-002610-a.b1
Назва:
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
04 листопада 2024 року Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник) оголосила закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Нагрудні відеореєстраторикод ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу з розміщенням тендерної документації в електронній системі закупівель за UA-2024-11-04-002610-a.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає добросовісну конкуренція серед учасників, максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних Учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурентному змаганні.
Фізична особа – підприємець Коворотня Кира Сергіївна не може взяти участь в даній закупівлі, оскільки Замовник встановив дискримінаційні вимоги.
1. В додатку 1 встановлено таку вимогу:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.2. Договір (-и) та видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку аналогічного товару - Нагрудні відеореєстратори, на суму не меньше 500 000,00 грн. за будь-який період з 01.01.2021 р. по 01.10.2024 р.
* Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником не раніше 2021-2024 років та виконаний у повному обсязі, предметом якого є поставка Нагрудні відеореєстратори (код закупівлі згідно з код ДК 021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» )
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Фізична – особа підприємець Коворотня Кира Сергіївна має досвід виконання аналогічних договорів, предметом якого є постачання «Нагрудні відеореєстратори (код закупівлі згідно з код ДК 021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», зокрема з Головним управлінням Національної поліції у Волинській області за предметом закупівлі Цифровий нагрудний відеореєстратор (бодікамера) за кодом ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони на суму 289 800 грн без ПДВ (номер в ПРОЗОРО UA-2024-06-04-008250-a) та Чернівецька обласна державна адміністрація за предметом закупівлі Нагрудні відеореєстратори Код ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу на суму 259 919,00 грн без ПДВ (номер в ПРОЗОРО UA-2024-02-28-011392-a), а також інші виконані договори, котрі можна переглянути в електронній системі уповноваженого органу ПРОЗОРО.
Фізична – особа підприємець Коворотня Кира Сергіївна із-за вимог встановлених Замовником в пункті 1.2. додатку 1 не може взяти участь у закупівлі «Нагрудні відеореєстратори код ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу з розміщенням тендерної документації в електронній системі закупівель за UA-2024-11-04-002610-a.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме викласти в такій редакції: «1.2. Договір (-и) та видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку аналогічного товару - Нагрудні відеореєстратори, за будь-який період з 01.01.2021 р.
* Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником не раніше 2021-2024 років та виконаний у повному обсязі, предметом якого є поставка Нагрудні відеореєстратори або згідно з кодом ДК 021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
2. В додатку 1 Замовником встановлено таку вимогу:
2.Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
2.1. Довідка (лист) довільної форми про наявність авторизованих сервісних центрів в місті Києві.
2.2. Копія сертифікату або інший документ який підтверджує статус та/або повноваження сервісного центру щодо гарантійної підтримки та сервісного обслуговування продукції, що закуповується.
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України на те, що законодавчими та нормативними України не передбачено для Учасника наявність авторизованих сервісних центрів в місті Києві. Учасник може використовувати сервісні центрі інших суб’єктів господарювання в будь якому регіоні України. Крім цього, проектом договору передбачено:
7. Гарантійні зобов’язання
7.1. На момент передачі Товару повинна бути дотримана умова цілісності упаковки/тари Товару з усіма необхідними реквізитами виробника.
7.2. Гарантійний строк на товар становить 12 місяців з дати приймання Товару Покупцем за відповідним чином оформленими видатковими накладними.
З огляду на викладене в закупівлі може взяти участь тільки ті Учасники, які мають авторизований сервісний центр, що є дискримінаційними по відношенню до Скаржника.
Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме викласти в такій редакції: «2. Надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
3. В додатку 2 Замовником встановлені такі вимоги:
Додаток 2
до тендерної документації
«Інформація
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
(Технічні вимоги)»
№ з/п Найменування Характеристики Од. виміру Загальна кіль-сть
1. Нагрудний відеореєстратор • Тип: відеореєстратор
• Виконання: автономний, нагрудний/ боді-камера
• Модель: SafetyEye SE-BC632D або аналог (еквівалент)
• Заплановане використання: у складі док-станції з розпізнаванням обличчя з модулем розширення
• Сховище для зберігання даних - 32 Гб
• Розмір матриці - 1/3" CMOS
• Роздільна здатність - 4 МП
• День & Ніч - ІЧ-фільтр з автоматичним перемикачем
• Цифрове збільшення - Так, 4-х кратне
• Стабілізація відео - Відсутня
• Кути огляду
- Горизонтальний: 129°
- По вертикалі: 70°
- Діагональ: 140°
• Відео стиснення - H.264, H.265
• Основний потік - 2688х1520 - 30 кадр/сек, 1920х1080- 30 кадр/сек, 1280х720 - 30 кадр/сек, 720х576 - 30 кадр/сек
• Аудіо стиснення - G.711alaw, G.711ulaw, G.722.1
• Бітрейт аудіо - 8K, 16K
• Формат зображення - JPEG
• Роздільна здатність зображення
- 5 Мп (3072 × 1728), 16 Мп (5312 × 2988), 30 Мп (7296 × 4104), 40Мп (8832 × 4968)
• Баланс білого - Автоматичний баланс білого
• Розмір екрану - 1.77" TFT
• Роздільна здатність екрану - 128 х 160
• Підтримка сенсорного керування екрану - Відсутня
• Протокол інтеграції - SDK (опція)
• Протокол Wi-Fi - 802.11 b/g/n (опція)
• Режим позиціонування - Вимкнено, GPS, Beidou або комбінований режим
• USB порт - 1 порт, USB TYPE-C роз'єм
• Індикатор - Індикатор заряду, Індикатор роботи
• Кнопки
Вмикання, запис відео, захоплення зображення, запис аудіо, меню, навігація (вверх, вниз)- 2 кнопки, підтвердити
• Мікрофон - Вбудований
• Динамік - Вбудований
• Ступінь захисту IP - IP54
• Операційна система - Linux
Умови експлуатації
• Температура: від -20℃ до 55℃ Вологість: не більше 90%
• Ємність вбудованої батареї - 2 500 мАг
• Час автономної роботи
- до 8 год при записі в 2K,
- до 12 год при записі в 1080P,
- до 14 год при записі в 720P
• Час заряджання - До 4 годин
• Час автономної роботи
- до 8 год при записі в 2K,
- до 12 год при записі в 1080P,
- до 14 год при записі в 720P
• Гарантійний термін – 12 місяців з дати постачання Товару Замовнику.
шт 100
Всього: 100
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі
Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
У разі надання еквіваленту, Учасник торгів обов’язково додатково повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції опис Товару, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у цьому додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням порівняльних характеристик. Товар, що постачається, повинен бути новим, та не бути таким, що вживався чи експлуатувався, та мати відповідну технічну документацію.
2. Гарантійні зобов’язання.
Гарантійний строк на товар становить не менше 12 місяців з дати приймання товару замовником. Умовою гарантійного обслуговування є, зокрема, експлуатація товару згідно з правилами експлуатації згідно з технічною документацією виробника, що мають надаватися разом із товаром.
Учасник зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку. Учасник повинен закріпити сервісного спеціаліста який терміново (протягом 3-х годин) має зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту товару.
Усунення дефектів учасник повинен проводити в строк, не більше 10-ти робочих днів.
3. Додаткові вимоги щодо якості товару.
Товар, який буде запропоновано Учасником торгів, має відповідати наступним вимогам.
Для підтвердження мають бути подані наступні документи.
3.1. Якість запропонованого Учасником торгів товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо). У складі тендерної пропозиції надати Замовнику завірену(і) належним чином копію(ї) сертифікату(ів) або декларації(й), яка(і) є дійсною(ими) на дату розкриття тендерної пропозиції.
3.2. На підтвердження сертифікації виробництва відеореєстраторів до них Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати Замовнику завірену(і) належним чином копію(ї) сертифікату(ів) виробника(ів) на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікати якості та декларації відповідності, які є дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.
Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи, які відповідно до чинного законодавства України засвідчують якість та відповідність предмету закупівлі - сертифікат відповідності та /або декларація відповідності згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», норми якого є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами.
Надані документи повинні бути дійсним на дату розкриття тендерної пропозиції.
3.3. Упаковка запропонованого Учасником торгів товару повинна відповідати стандартам фірми-виробника, встановленим для даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Упаковка не повинна мати недоліки за якістю, пошкоджень. Не повинно бути помилок друку або ознак розкриття і повторного пакування. На індивідуальній упаковці повинно бути таке маркування: найменування товару, номер серії, дата випуску, та інші дані, що передбачені чинним законодавством України.
3.4. Учасник у складі пропозиції надає лист виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару.
3.5. Всі комплектуючі запропонованого Учасником торгів товару повинні бути сумісними, новими та не відновленими (refurbished або інше).
3.6. У разі надання Учасником торгів еквіваленту товару надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю у довільній формі з детальними технічними характеристиками, яка підтверджує еквівалентність запропонованого товару вимогам Замовника.
3.7. Запропонований Учасником торгів товар повинен відповідає вимогам із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи».
Аналіз вимог додатку 2 свідчить про те, що зазначені технічні характеристики відповідають лише одному виробнику, який виготовляє товар - нагрудний відеореєстратор Модель: SafetyEye SE-BC632D.
Інформація про виробника розміщена за посиланням https://safetyeye.com.ua/content/about-us.
Водночас, Замовник передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими), але не встановлює поняття «не повинні бути гіршими», що дає Замовнику визначати відповідність технічним характеристикам на власний розсуд. За таких вимог Скаржник не може взяти участь у зазначеній закупівлі.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати замовника викласти вимоги додатку 2 без дискримінаційних вимог з можливістю взяти участь в закупівлі не тільки виробників, але і постачальників нагрудних відеореєстраторів. Зокрема вказати мінімальні вимоги до нагрудних відеореєстраторів. Прибрати такі вимоги як «Заплановане використання: у складі док-станції з розпізнаванням обличчя з модулем розширення», Операційна система - Linux», що відноситься до інших електронних пристроїв таких як док-станції, ПЕОМ, тощо.
4. На час підготовки скарги Замовник не виконав вимоги пункту 28 Особливостей, а саме::"Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації."
З огляду на викладене, просимо зобов’язати замовника привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.11.2024 15:51
- Договір 1_КОВ.pdf 08.11.2024 15:51
- Договір 386.pdf 08.11.2024 15:51
- Скарга.docx 08.11.2024 15:51
- sign.p7s 08.11.2024 15:53
- Лист-пояснення скарга ФОП Коворотня відеореєстратори 2024-11-12.PDF 12.11.2024 14:09
- Лист-пояснення скарга ФОП Коворотня Відеореєстратор 2024-11-12.docx 12.11.2024 14:10
- Лист-пояснення скарга ФОП Коворотня Відеореєстратор 2024-11-12.docx 12.11.2024 14:16
- Лист-пояснення АМКУ скарга ФОП Коворотня Відеореєстратор 2024-11-14.docx 14.11.2024 15:35
- Лист-пояснення АМКУ відеореєстратори 2024-11-14.PDF 14.11.2024 15:35
- Звернення Вимоги Відеореєстратори 2024-11-04--07.docx 14.11.2024 15:36
- Порівняльна таблиця Відеореєстратори 2024-11-14.xlsx 14.11.2024 15:36
- SE-BC632D Паспорт продукту 062023.pdf 14.11.2024 15:37
- DS-MCW406-Datasheet_20220211.pdf 14.11.2024 15:37
- Протокол 148 Нагрудні відеореєстратори Зміни ТД 2024-11-07.doc 14.11.2024 15:38
- Протокол 146 Нагрудні відеореєстратори Зміни ТД 2024-11-04.doc 14.11.2024 15:38
- Протокол 137 Відеореєстратори Благ 2024-10-21.doc 14.11.2024 15:38
- Протокол 171 Відеореєстратор АМКУ Зміни ТД 2024-12-17.doc 17.12.2024 10:38
- ТД Відеорегістратор 2024-12-17.docx 17.12.2024 10:39
- Додаток 4 Форма Цінової пропозиції 2024-12-17.docx 17.12.2024 10:39
- Додаток 3 Проекту договору 2024-12-17.docx 17.12.2024 10:39
- Додаток 2 ТД Технічні вимоги 2024-12-17.docx 17.12.2024 10:39
- Додаток 1 ТД Кваліфікаційні критерії 2024-12-17.docx 17.12.2024 10:39
- рішення від 12.11.2024 № 18210.pdf 12.11.2024 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2024 № 18569.pdf 20.11.2024 15:13
- рішення від 19.11.2024 № 18569.pdf 21.11.2024 19:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2024 17:38
Дата розгляду скарги:
19.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.11.2024 19:24
Дата виконання рішення Замовником:
17.12.2024 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. У відповідності з умовами абзацу третього пункту 54 Особливостей з метою виконання Рішення № 18569-р/пк-пз від 19.11.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення порядку проведення Процедури закупівлі, щодо скарги Фізичної особи-підприємця Коворотня Кіра Сергіївна, ЄДРПОУ 3362015685 від 08 листопада 2024 року, внести зміни до тендерної документації по Закупівлі № UA-2024-11-04-002610-a. за предметом «Нагрудні відеореєстратори», ДК 021:2015: 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», а саме:
1.1. вилучити з пункту 1.2 Додатка 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії учасників та спосіб їх підтвердження» вимогу, щодо суми аналогічного договору та викласти пункт 1.2 у новій редакції:
1.2. вилучити з характеристик предмета закупівлі Додатка 2 до тендерної документації ««Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги)» наступні параметри:
- посилання на модель нагрудного відеореєстратора «Модель: SafetyEye SE-BC632D або аналог (еквівалент)», - деталізацію подальшого використання нагрудного відеореєстратора - «Заплановане використання: у складі док-станції з розпізнаванням обличчя з модулем розширення», -посилання на операційну систему компанії-виробника - Linux та викласти пункт 1.2 у новій редакції:
1.3. з метою конкретизації поняття «технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими» доповнити пункт 1 Додатка 2 до тендерної документації ««Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги)» та викласти його у новій редакції: "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі. Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Еквівалент – товар, який є рівнозначним, рівноцінним предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками. За умови дотримання умов експлуатації та галузевих стандартів, еквіваленти запропонованого Учасником товару, у процесі його використання за цільовим призначенням, можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. У разі надання еквіваленту, Учасник торгів обов’язково додатково повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції опис Товару, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у цьому додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням порівняльних характеристик. Товар, що постачається, повинен бути новим, та не бути таким, що вживався чи експлуатувався, та мати відповідну технічну документацію."
2. Затвердити тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Нагрудні відеореєстратори» у новій редакції.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0e45977633f3491b891705e38cecaa75
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
оскарження умов тендерної документаціїЗоб
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації