-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби дезінфекційні
Під кількістю 11 найменувань слід розуміти кількість товару згідно МТВ
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2018 15:33 - 02.08.2018 18:00
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
6693ba2c1d914aa9a02bd9efeac4daa3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-26-001320-b.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний! Ми не сумнівалися, що з другої спроби та за допомогою улюбленого постачальника ви, нарешті, спромоглися викласти жалюгідні протизаконні корупційні аргументи. С першої спроби не вийшло... Так поспішали освоїти бюджетні кошти зі своїм постачальником, що писали все, що до голови приходить, не вивчаючи документи. Мабуть керівництво вашої "поважної" установи поспішає у відпустку, що треба гроші??? Щодо аргументів відхилення. Замовник-корупціонер зазначив, що ми ненадали гарантійного листа на те, що дамо хабар. Не дамо! Замовник-корупціонер зазначив, що ми ненадали гарантійного листа від виробника про гарантію поставки на деяку продукцію. Але Замовник-корупціонер чомусь не звернув увагу на те, що ми аргументували, що ця вимога є протизаконною. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Далі, Замовник так намагався розписувати, що в методичних вказівках у нас те не вказано, або інше, що колір методичних вказівок йому не підходить, що все не так і все не то, але ж ми і ви розуміємо, що це все неважливо лише тому, що головним аргументом дискваліфікації є відсутність з нашої сторони пропозиції хабаря! Замовником сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин , вказані конкретні режими, експозиції, вказані специфічні властивості засобів. Взагалі, медико-технічне завдання сформовано таким чином, що йому відповідають лише зазначені в документації торгові марки.Підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні неможливо! Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України , де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу та не відповідали цим необов"язковим характеристикам, зазначеним в документації! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2018 16:31
Вирішення:
У результаті ознайомлення з вимогою ТОВ “ВІК-ХХІ ВІК” повідомляємо наступне. У даній
вимозі учасника відсутня інформація стосовно процедури закупівлі. Учасником публічно
оприлюднені безпідставні, без обґрунтованих доказів, звинувачення у сторону Замовника в протизаконних діях, погрози та залякування з метою здійснити тиск на Замовника для
задоволення своїх власних комерційних інтересів з реалізації товару будь-яким способом. Цим учасник грубо порушує права Замовника, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є неприпустимо.
Повідомляємо, що Замовник має всі правові підстави звернутись з позовом до суду про захист ділової репутації.
Під час здійснення процедури закупівлі товарів усі пропозиції були розглянуті неупереджено, та відповідно до норм діючого законодавства України. Пропозицію ТОВ “ВІК-ХХІ ВІК” було відхилено правомірно, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, аргументація викладена у відповідному протоколі тендерного комітету. Закупівля проводилась з дотримання Законодавства.
Просимо Учасників надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
ecef2b2e927e4567a1a0dd70aa15b67f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-26-001320-b.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний! Такі аргументи відхилення економічно найвигіднішої пропозиції свідчать про заангажованість посадових осіб Замовника, бо не відповідають дійсності. Стосовно твердження, що ми не надали гарантійний лист, що учасники повністю усвідомлюють зміст та погоджуються з усіма вимогами документації... Шановний, ми надали такий лист №4760 від 07.08.2018 року. Не помітили? Стосовно того, що мовляв би, ми ненадали довідку про походження товару..... Шановний, ми надали такий лист №4763 від 07.08.2018 року. Не помітили? Стосовно того, що мовляв би, ми ненадали гаранійний лист від виробника про гарантію поставки.... По-перше, вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії та від виробників ми надали № 740 від 07.08.2018 року, №06-08/г від 06.08.2018 року, №4769 від 07.08.2018року. Теж не помітили? Стосовно твердження, що ми не надали гарантійний лист про те,що термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від загального.... Шановний, ми надали такий лист №4762 від 07.08.2018 року. Теж не помітили? Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2018 17:04
Вирішення:
Доброго дня.
Ваші зауваження є для нас важливими. При оцінці документів сталась помилка. Будемо здійснювати перегляд Вашої пропозиції повторно. Звиувачен
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так