-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо ДП-Євро5 ( налив) , бензин автомобільний А-95- Євро5(налив)
Торги відмінено
945 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 725.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2024 14:17 - 06.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Номер:
56a39b485bc6444e876241e7f0835497
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-01-008477-a.c1
Назва:
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Скарга:
Протокольним рішенням уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року (далі – Протокол №24/11/11 від 11 листопада 2024 р.) було відхиллено тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-11-01-008477-a.docx 15.11.2024 15:59
- Скарга UA-2024-11-01-008477-a.pdf 15.11.2024 15:59
- 1. Документи якості.pdf 15.11.2024 15:59
- 2. Договор перевізення.pdf 15.11.2024 15:59
- 2.1 Додаток до договору перевезення.pdf 15.11.2024 15:59
- протокол.pdf 15.11.2024 15:59
- sign.p7s 15.11.2024 16:00
- Рішення від 19.11.2024 № 18529.pdf 19.11.2024 16:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2024 № 18895.pdf 27.11.2024 08:08
- Рішення від 26.11.2024 № 18895.pdf 29.11.2024 15:37
- Пояснення по суті скарги.pdf 21.11.2024 12:10
- ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf 21.11.2024 12:10
- 6 Технічні вимоги.pdf 21.11.2024 12:10
- 9 Договор перевізення.pdf 21.11.2024 12:10
- протокол щодо прийняття рішення.pdf 21.11.2024 12:10
- Документи якості.pdf 21.11.2024 12:10
- Пояснення по суті скарги зразоек.docx 21.11.2024 12:10
- Пояснення по суті скарги .docx 21.11.2024 13:02
- Пояснення щодо інформації.pdf 21.11.2024 15:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.11.2024 16:11
Дата розгляду скарги:
26.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.11.2024 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.11.2024 15:38
Дата виконання рішення Замовником:
20.12.2024 10:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокольним рішенням уповноваженої особи № 24/12/20 від 20.12.2024 року скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "СЕЙЛЕКСПРОМ" (код ЄДРПОУ 45489730) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОЛЮКС РІТЕЙЛ" (код ЄДРПОУ 43844573) переможцем за процедурою закупівлі «Дизельне палив ДП-Євро5 (налив), бензин автомобільний А-95 Євро5 (налив) за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти Єдиного закупівельного словника оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-01-008477-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c47c6a2185914df180505c98e6ad0223
Заголовок пункту скарги:
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Державною науковою установою «Український науково-дослідний інститут прогнозування та випробовування техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва імені Леоніда Погорілого» було оголошено процедуру відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-11-01-008477-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЙЛЕКСПРОМ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протокольним рішенням уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року (далі – Протокол №24/11/11 від 11 листопада 2024 р.) було відхиллено тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до рішення зазначеного в Протоколі №24/11/11 від 11 листопада 2024 р. Уповноважена особа:
«ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕЙЛЕКСПРОМ» щодо закупівлі дизельного палива ДП-Євро5 (налив), бензину автомобільного А-95 Євро5 (налив) за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (№ UA-2024-11-01-008477-a) відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.»
опису підстав
Але в той же час, Замовник зовсім не зазначив опис підстав відхилення нашої тендерної пропозиції, а тільки вказав:
Отже, Скаржник наголошує на тому, що Замовник не вказав в чому саме наша тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, таким чином Замовник зовсім не обґрунтував своє відхилення та не зазначив опис підстав відхилення. Нам, як учаснику процедури закупівлі, зовсім не зрозумілою є підстава нашого відхилення та вважаємо дії Замовника неправомірними та дискримінаційними по відношенню до нас як учасника закупівлі.
Відповідно до пункту 46 Особливостей:
«Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
Таким чином, Замовник грубо порушив вимоги п. 46 Особливостей, адже у Протокольному рішенні уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року ПОВНІСТЮ ВІДСУТНІЙ ОПИС ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ тендерної пропозиції ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ», не зазначено умови тендерної документації, яким наша тендерна пропозиція не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме через те, що на думку Замовника наша тендерна пропозиція:
«не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»
Але, відповідно до вимог тендерної документації ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» надав у складі своєї тендерної пропозиції всі необхідні документи, а Замовник не зазначив, які саме документи не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи із вимог тендерної документації, а саме пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» зазначається:
«Для підтвердження якості запропонованого товару учасник у складі пропозиції повинен надати завірені учасником копії документів про якість на кожне найменування товару (паспорт якості (паспорт) / сертифікат відповідності), які мають діючий термін дії ( викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх перекладом українською мовою).»
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано всі необхідні документи, а саме:
- Паспорт якості №97 від «24» липня 2024 р.
- Сертифікат відповідності №UA.056.П.00075-24.
- Декларація про відповідність від 27 березня 2024 року.
- Сертифікат відповідності №UA.056.П.00080-24.
- Паспорт якості №500 від 17 жовтня 2024 р.
- Паспорт якості №47 від 05 жовтня 2024 р.
- Сертифікат відповідності №UA.056.П.00206-24.
- Декларація про відповідність від 24 вересня 2024 року.
Отже, ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» належним чином підтвердили вимоги п.1 Додатку 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до вимог тендерної документації, а саме пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» зазначається:
«Навантаження, доставка та розвантаження товару, що є предметом закупівлі, повинні здійснюватися спеціалізованими автомашинами (власними чи орендованими) зі складанням ТТН за фактом отримання товару, за рахунок Учасника, наливом на адресу, вказану замовником в тендерній документації. (У разі, якщо бензовози власні, учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, виданого на ім’я Учасника. У разі якщо бензовози орендовані (лізинг), надати у складі пропозиції документ, що підтверджує право оренди (лізингу) транспортних засобів або договір перевезення).»
На підтвердження зазначеної вимоги ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» у складі тендерної пропозиції надає:
Договір №16-09-24-1 перевезення вантажів автомобільним транспортом від «16» вересня 2024 р., а також Додаток №1 до договору №16-09-24-1 від 16.09.2024 р.
Отже, ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» належним чином підтвердили вимоги Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», а застосування підпункту 2 пункту 44 Особливостей для відхилення нашої тендерної пропозиції є неправомірним та таким, що порушує основоположні норми закупівельного законодавства. Отже, ми вважаємо, що нашу пропозицію було неправомірно відхилено із зазначених підстав.
На нашу думку, підстави відхилення нашої тендерної пропозиції з підстав визначених у Протокольному рішенні уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року є упередженими, суб’єктивними та не містять під собою жодного законодавчого обґрунтування, а також порушують принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови №1178.
У зв’язку з чим, Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» на дотримання принципів ст. 5 Закону при розгляді нашої тендерної пропозиції.
Таким чином, з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в Протокольному рішенні уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Просимо Орган оскарження врахувати дану інформацію при розгляді скарги та зобов’язати Замовника – УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого - скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ».
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЙЛЕКСПРОМ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протокольним рішенням уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року (далі – Протокол №24/11/11 від 11 листопада 2024 р.) було відхиллено тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до рішення зазначеного в Протоколі №24/11/11 від 11 листопада 2024 р. Уповноважена особа:
«ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕЙЛЕКСПРОМ» щодо закупівлі дизельного палива ДП-Євро5 (налив), бензину автомобільного А-95 Євро5 (налив) за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (№ UA-2024-11-01-008477-a) відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.»
опису підстав
Але в той же час, Замовник зовсім не зазначив опис підстав відхилення нашої тендерної пропозиції, а тільки вказав:
Отже, Скаржник наголошує на тому, що Замовник не вказав в чому саме наша тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, таким чином Замовник зовсім не обґрунтував своє відхилення та не зазначив опис підстав відхилення. Нам, як учаснику процедури закупівлі, зовсім не зрозумілою є підстава нашого відхилення та вважаємо дії Замовника неправомірними та дискримінаційними по відношенню до нас як учасника закупівлі.
Відповідно до пункту 46 Особливостей:
«Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
Таким чином, Замовник грубо порушив вимоги п. 46 Особливостей, адже у Протокольному рішенні уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року ПОВНІСТЮ ВІДСУТНІЙ ОПИС ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ тендерної пропозиції ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ», не зазначено умови тендерної документації, яким наша тендерна пропозиція не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме через те, що на думку Замовника наша тендерна пропозиція:
«не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»
Але, відповідно до вимог тендерної документації ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» надав у складі своєї тендерної пропозиції всі необхідні документи, а Замовник не зазначив, які саме документи не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи із вимог тендерної документації, а саме пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» зазначається:
«Для підтвердження якості запропонованого товару учасник у складі пропозиції повинен надати завірені учасником копії документів про якість на кожне найменування товару (паспорт якості (паспорт) / сертифікат відповідності), які мають діючий термін дії ( викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх перекладом українською мовою).»
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано всі необхідні документи, а саме:
- Паспорт якості №97 від «24» липня 2024 р.
- Сертифікат відповідності №UA.056.П.00075-24.
- Декларація про відповідність від 27 березня 2024 року.
- Сертифікат відповідності №UA.056.П.00080-24.
- Паспорт якості №500 від 17 жовтня 2024 р.
- Паспорт якості №47 від 05 жовтня 2024 р.
- Сертифікат відповідності №UA.056.П.00206-24.
- Декларація про відповідність від 24 вересня 2024 року.
Отже, ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» належним чином підтвердили вимоги п.1 Додатку 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до вимог тендерної документації, а саме пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» зазначається:
«Навантаження, доставка та розвантаження товару, що є предметом закупівлі, повинні здійснюватися спеціалізованими автомашинами (власними чи орендованими) зі складанням ТТН за фактом отримання товару, за рахунок Учасника, наливом на адресу, вказану замовником в тендерній документації. (У разі, якщо бензовози власні, учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, виданого на ім’я Учасника. У разі якщо бензовози орендовані (лізинг), надати у складі пропозиції документ, що підтверджує право оренди (лізингу) транспортних засобів або договір перевезення).»
На підтвердження зазначеної вимоги ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» у складі тендерної пропозиції надає:
Договір №16-09-24-1 перевезення вантажів автомобільним транспортом від «16» вересня 2024 р., а також Додаток №1 до договору №16-09-24-1 від 16.09.2024 р.
Отже, ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» належним чином підтвердили вимоги Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», а застосування підпункту 2 пункту 44 Особливостей для відхилення нашої тендерної пропозиції є неправомірним та таким, що порушує основоположні норми закупівельного законодавства. Отже, ми вважаємо, що нашу пропозицію було неправомірно відхилено із зазначених підстав.
На нашу думку, підстави відхилення нашої тендерної пропозиції з підстав визначених у Протокольному рішенні уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року є упередженими, суб’єктивними та не містять під собою жодного законодавчого обґрунтування, а також порушують принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови №1178.
У зв’язку з чим, Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» на дотримання принципів ст. 5 Закону при розгляді нашої тендерної пропозиції.
Таким чином, з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в Протокольному рішенні уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Просимо Орган оскарження врахувати дану інформацію при розгляді скарги та зобов’язати Замовника – УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого - скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ».
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ТОВ «СЕЙЛЕКСПРОМ» належним чином підтвердили вимоги Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», а застосування підпункту 2 пункту 44 Особливостей для відхилення нашої тендерної пропозиції є неправомірним та таким, що порушує основоположні норми закупівельного законодавства. Отже, ми вважаємо, що нашу пропозицію було неправомірно відхилено із зазначених підстав. На нашу думку, підстави відхилення нашої тендерної пропозиції з підстав визначених у Протокольному рішенні уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року є упередженими, суб’єктивними та не містять під собою жодного законодавчого обґрунтування, а також порушують принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови №1178. У зв’язку з чим, Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» на дотримання принципів ст. 5 Закону при розгляді нашої тендерної пропозиції. Таким чином, з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в Протокольному рішенні уповноваженої особи №24/11/11 від 11 листопада 2024 року, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЕКСПРОМ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.