-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Устаткування для операційних блоків (Хірургічні інструменти, 72 найменування)
Завершена
273 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 730.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 730.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2018 16:02 - 09.07.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження дискваліфікації
Номер:
59b5bef667df4900a8369afcdca119bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000894-b.b3
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної діскваліфікації та визнання переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 27.07.2018 16:26
- Скарга.pdf 27.07.2018 16:26
- п.д про сплату.pdf 27.07.2018 16:26
- Рішення від 01.08.2018 № 7744 + лист Замовнику.pdf 01.08.2018 17:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2018 № 8296.pdf 15.08.2018 17:36
- Рішення від 14.08.2018 № 8296.pdf 17.08.2018 20:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2018 16:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.08.2018 20:10
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
e6af58b35d15489ca09334e806268ea1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000894-b.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Оскарження дискваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.07.2018 16:15
- Протокол розгляду скарги Хірургічні інструменти.pdf 25.07.2018 15:05
Дата подачі:
20.07.2018 16:15
Вирішення:
Замовником було обґрунтовано відхилено пропозицію ФОП "Шкуро Тетяна Миколаївна" (ІПН 2745522448) (протокол від 19 липня 2018 року) оскільки пропозиція не відповідала умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно з інструкцією з підготовки тендерної пропозиції п.6 учасники процедури повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (згідно додатку №1 до ТД). Скаржник дану вимогу не виконав у повному обсязі. У наданому файлі «Медико- технічні вимоги (Хірургічні інструменти)» відсутні позиції №№65, 66, 67, 68, 69, що не відповідає вимогам ТД.
Наявність цих позицій в інших документах тендерної пропозиції не підтверджує їх відповідність медико-технічним вимогам, встановленим Замовником в додатку №1 до ТД.
2.1. По позиції №44 Замовником вимагались Ножиці медичні по Sims, тупокінцеві, вертикально - зігнуті . Довжина 25,0 см. Скаржником запропоновано Ножиці за Матценбаумом, зігнуті, тупокінцеві, 250 мм.
Хірургічні ножиці по Sims шарнірного типу з вигином по різкій дузі тупокінцеві з широкими браншами та використовуються в гінекології, натомість Ножиці по Матценбауму – вертикально зігнуті, та використовуються для розрізу м’яких тканин та судин, тому не можуть вважатися еквівалентом.
2.2. По позиції №5 вимагались Ножиці по Mayo, тупокінцеві, прямі . Довжина 17,0 см. Скаржником запропоновано згідно декларації відповідності медичних виробів 07-18 1883/10 ножиці Майо прямі, 170 мм (гострокінцеві або тупокінцеві – невідомо).
Відсутність зазначення скаржником необхідних технічних характеристик товару призводить до неможливості визначення Замовником відповідності запропонованого товару умовам тендерної документації
2.3. По позиціям № 6, 22 Замовником вимагались Голкотримач по Mayo-Hegar, із жолобком . Довжина 16,0 см, Скаржником запропоновано згідно декларації відповідності медичних виробів 07-18 1503/15 – 16см., 1503/25 – 20 см голкотримачі звичайні (без жолобу)
Голкотримачі з жолобом забезпечують впевнену фіксацію голки в потрібному положенні, натомість голкотримачі звичайні (без жолобу) не можуть забезпечити таку можливість, тому не можуть вважатися еквівалентом
2.4. По позиції №21 Замовником вимагались Лійка вушна по Hartmann, нікельована № 3 . Діаметр 6 мм. Скаржником запропоновано згідно декларації відповідності медичних виробів 10 – 17 7120/20 Лійка вушна Розена (без зазначення матеріалу виготовлення).
Замовником не ідентифіковано технічні характеристики та сфера застосування Лійка вушна Розена, відсутність зазначення скаржником необхідних технічних характеристик товару призводить до неможливості визначення Замовником відповідності запропонованого товару умовам тендерної документації
2.5. По позиції №48 Замовником вимагались Ножиці по Mayo, тупокінцеві, вертикально - зігнуті. Довжина 17,0 см. Скаржником запропоновано згідно декларації відповідності медичних виробів 07-18 1884/10 ножиці Майо зігнуті, 170 мм (гострокінцеві або тупокінцеві – невідомо)
Відсутність зазначення скаржником необхідних технічних характеристик товару призводить до неможливості визначення Замовником відповідності запропонованого товару умовам тендерної документації.
2.6. По позиції №24 Замовником вимагались Щипці носові по Weil-Blakesley, прямі, стандарт . Довжина 19 см, довжина ствола 12 см, робоча частина 2,5 мм. Скаржником запропоновано згідно декларації відповідності медичних виробів 10 - 17 7190/10 конхотом Хартмана ложкоподібний викус (розмір якого не вказано)
Щипці носові по Weil-Blakesley використовуються для внутрішньо носової хірургії, а запропонований конхотом Хартмана – використовується для взяття біопсії ЛОР-органів, тому не можуть вважатися еквівалентом.
2.7. По позиції №29 Замовником вимагались Пінцет мікрохірургічний, по Adson . Довжина 15,0 см, діаметр 0,8 мм. Скаржником запропоновано згідно декларації відповідності медичних виробів 07 – 18 1281/10 Пінцет Адсона 150 мм (Діаметр невідомий). Не вказано «мікрохірургічний».
Мікрохірургічний пінцет по Adson має тонкі бранші 0,8мм з мілкою насічкою хірургічного типу для міцного захвату тканин, натомість пінцет Адсона має бранші 1,2 мм та насічку анатомічного типу, тому не може вважатися еквівалентом.
Разом з цим, якщо у скаржника є докази домовленості будь-якого учасника процедури закупівлі з посадовою особою замовника, пропонуємо надати їх тендерному комітету, оскільки відповідно до пункту 1 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження дискваліфікації
Номер:
57fc04e4814149888340c94f70fa7ce3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000894-b.b2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Доводжу до відома Замовника, що моя дискваліфікація моеї пропозиції є незаконною та зовсім необгрунтованою.
Хочу нагадати Замовнику , що це були відкриті торги , а згідно положення про відкріті торги - в них повинен бути присутній термін “або еквівалент” . При цьому назва медичного інструменту може бути інша , але технічні параметри є однаковими (в межах + - 2% за Законом). І моя пропозиція містить саме такий товар. Також в гарантійному листі прописано, що ми гарантуємо надати зразки на порівняння щодо технічних параметрів , щоб уникнути цю невелику різницю у назвах ( які за Законом рахуються як аналогічні). З невідомих причін Замовник не скористався цією нагодою. Повністю зрозуміло , що бухгалтер , який приймає рішення , може цього і не знати , і не зобов'язаний , що різніця в назвах ніяким чіном не може бути різницією у формі та за технічними характерістіками . Він же не лікарь ... (якщо би лікарня купляла олівці для бухгалтерії — то в цьому разі бухгалтер, який їх використовує має за собою вибір — якої фірми їх купляти). Але це ж є медичний інструментарій , і працюють ним ЛІКАРІ . Також сталася незначна технична помилка, яка не змінює зміст тендерної пропозиції. Тому це не являється суттєвою помилкою. Сумма тендерної пропозиції змін не мала. Ця помилково недодана сторінка є в складі цінової пропозиції та спеціфікації.
Також проаналізувавши , перерахувавши і передивившись цінову пропозицію *переможця* по сайту http://www.surgiwelomed.ua фірми-представника ,що надав авторізацію на інструмент , та фірми ЛАПОМЕД сума роздрібних цін ледь сягає 200000 тис грн. Тому переплата лікарні за непрофесійну работу посадових осіб сягає 70000 грн. А це вже відповідальність кримінальна. Довести це ми взмозі за допомогою юридичної фірмі *Правє діло* яка співпрацює з майданчіком Прозорро. Повністю весь інструмент , загально-хірургічний , має одну країну походження , місто , спосіб виготовлення , якість, матеріал та Державні документи . Також це стосується і лапароскопічного інструменту ( Кітай). Тоді чому , за повністю однаковий інструмент, деякий із них, має тільки різницю в назві, а не в формі , лікарня має переплачувати 70000 грн посереднику? Це точно змова посадових осіб з посередником. Тому безпідставно взяли і діскваліфікували Учасника , за будь яких умов ,з найбільш обгрунтованою і вигідною ціною для лікарняного закладу, але повністю не відповідній для тендерного комітета лікарні. Тому що “кішеньковий переможець” також має регістрацію в Херсонскій області і наводить на думку, що безпосередньо знайомий з керівництвом . Це повністю пояснює мою діскваліфікацію, як порядного Учасника з низькою ціновою пропозицією. В мене немає жодних домовленностей з будь яким працівником у данному закладі. Домовленность більш ніж переконлива!
Я рішенням тендерного комітета повністю не задоволена. Воно не відповідає Закону про публічні відкриті торги. Обов'язково буду оскаржувати неправомірне рішення комітету через АМКУ. Буду вимагати не тільки оскаржити рішення комітета про діскваліфікацію, а також надати правову оцінку діям посадових осіб лікарні . Я вже провела консультацію з Юрідичною фірмою і вони дали своє заключення , що після рішення АМКУ робимо позив до суду на притягнення до відповідальності осіб, причетних до цього рішення. Будемо вимагати також відшкодування усіх фінансових витрат. Після оплати та подання скарги в АМКУ рішення тендерного комітету лікарні про скасування тендера за будь яких умов будє розцінено як вже неправомірне рішення і автоматично підлялає під подання до суду.
Відкриті тендерні торги існують для того, щоб за максімально низьку ціну купити максімально якісний товар за вимогою лікарів. В цьому випадку повністю навпаки. Ну воно зрозуміло: 70000 тис гривень різниці на такой закупівлі.
Мене повністю задовільнить рішення про відміну дискваліфікації , або рішення на зменшення цінової пропозиції на постачання товару на суму, що буде дорівнювати ціні товару, який викликав сумніви щодо його назви. Ця сума складає 20426 грн. В такому рішенні порушення Закону не має. Цей інструмент можно знову виставити на торги. Даний інструмент не є життево необхідний до негайного постачання, так як в договорі прописано , що термін постачання має бути протягом цього року. Але ми розуміємо , що лікувальний процес має бути безперервним! Тому і вимагаю справедливого рішення тендерного комітету.
Також я готова понизити свою цінову пропозицію на 5 % (про що і інформую керівництво) і надати гарантію на весь постачаємий товар 18 місяців (незалежно від гарантії виробника) Також я повністю згодна , якщо тендер відмінять взагали до подання скарги в АМКУ. Тендер можна виставити знову на торги , але вже с іншими цінами до закупівлі. Приблизні роздрібні ціни я вказала в своеї пропозиції. Взагалі не зрозуміло, чому порядна людина з низькою ціновою пропозицією має доводити свою правоту ? А “кишеньковий” учасник переможець спостерігає за цією корупційною виставою яку виконує тендерний комітет.
Чекаю тільки на рішення тендерного комитета. Знайти ще одну причіну до передіскваліфікації вже не вдасться. Скаргу в АМКУ маю намір подати не пізніше за 3 години до закінчення періоду оскарження дискваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.07.2018 16:20
- Рішення від 24.07.2018 № 7417 .pdf 24.07.2018 19:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.07.2018 16:20
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.07.2018 19:12