-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО)
Згідно тендерної документації
Торги не відбулися
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2024 11:59 - 22.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
fad7504991a9426bba53898e7cc38b91
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-01-005366-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - КП Міськавтотранс Тернопільської міської ради.pdf.p7s 05.11.2024 09:51
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 05.11.2024 09:51
- Скарга до АМКУ - КП Міськавтотранс Тернопільської міської ради.pdf 05.11.2024 09:51
- Скарга до АМКУ - КП Міськавтотранс Тернопільської міської ради.docx 05.11.2024 09:51
- sign.p7s 05.11.2024 09:52
- Відповідь скан.pdf 05.11.2024 16:28
- Зміни до ТД.doc 20.11.2024 09:48
- Додаток 6 із змінами.docx 20.11.2024 09:49
- ТД із змінами 2.docx 20.11.2024 09:49
- рішення від 07.11.2024 №18015.pdf 07.11.2024 16:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2024 №18392.pdf 15.11.2024 12:38
- рішення від 14.11.2024 №18392.pdf 18.11.2024 17:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 10:09
Дата розгляду скарги:
14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2024 17:35
Дата виконання рішення Замовником:
20.11.2024 10:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до ТД та Додатку 6 і розміщено на майданчику закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
098dbb0cd1d142378fd400dd90ba8981
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо членства учасника в МТСБУ (п. 4 дод. № 6 до ТД та пп. 6.2.4. п. 6 розд. ІІІ табл. ТД).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 4 додатку № 6 до Тендерної документації та пп. 6.2.4. п. 6 розд. ІІІ Таблиці Тендерної документації,- встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник, а саме: Учасник повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням інформації щодо документу, який підтверджує дійсне членство учасника у Моторному (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ), його номер, дата видачі та посилання на офіційний сайт, доступ до якого є вільним, де можна перевірити зазначену інформацію.
1. Щодо членства учасника в МТСБУ (п. 4 дод. № 6 до ТД та пп. 6.2.4. п. 6 розд. ІІІ табл. ТД).
Прийняти участь у даній закупівлі може виключно той Учасник, який надасть довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням інформації щодо документу, який підтверджує дійсне членство учасника у Моторному (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ), його номер, дата видачі та посилання на офіційний сайт, доступ до якого є вільним, де можна перевірити зазначену інформацію.
Скаржник не може надати вищевказану довідку та прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно п. 51.1 ст. 51 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик має право звернутися до МТСБУ із заявою про набуття членства за умови наявності в нього ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Відповідно до п. 39.1. ст. 39 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами.
Отже, членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою, виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення страхування наземних транспортних засобів, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу). Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, в тому числі на здійснення страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3), що є предметом даної закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, не має ліцензію з ОСЦПВВНТЗ та, відповідно, - не є членом МТСБУ.
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3), має ліцензоване право і можливість укласти із Замовником договір страхування із належним його виконанням.
Отже, встановлені Замовником обов’язкові вимоги щодо надання довідки із зазначенням інформації щодо документу, який підтверджує дійсне членство учасника у Моторному (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ) є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО виду страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого класу страхування як страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія!
Для здійснення страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3) чинним законодавством не передбачено членство страховика в МТСБУ. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам Замовника.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі та мають бути видалені Замовником.
1. Щодо членства учасника в МТСБУ (п. 4 дод. № 6 до ТД та пп. 6.2.4. п. 6 розд. ІІІ табл. ТД).
Прийняти участь у даній закупівлі може виключно той Учасник, який надасть довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням інформації щодо документу, який підтверджує дійсне членство учасника у Моторному (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ), його номер, дата видачі та посилання на офіційний сайт, доступ до якого є вільним, де можна перевірити зазначену інформацію.
Скаржник не може надати вищевказану довідку та прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно п. 51.1 ст. 51 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик має право звернутися до МТСБУ із заявою про набуття членства за умови наявності в нього ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Відповідно до п. 39.1. ст. 39 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами.
Отже, членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою, виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення страхування наземних транспортних засобів, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу). Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, в тому числі на здійснення страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3), що є предметом даної закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, не має ліцензію з ОСЦПВВНТЗ та, відповідно, - не є членом МТСБУ.
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3), має ліцензоване право і можливість укласти із Замовником договір страхування із належним його виконанням.
Отже, встановлені Замовником обов’язкові вимоги щодо надання довідки із зазначенням інформації щодо документу, який підтверджує дійсне членство учасника у Моторному (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ) є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО виду страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого класу страхування як страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія!
Для здійснення страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3) чинним законодавством не передбачено членство страховика в МТСБУ. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам Замовника.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Міськавтотранс» Тернопільської міської ради внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5e0ad43279ec445c8ddaae2dce4b9556
Заголовок пункту скарги:
п. 9 додатку № 6 до Тендерної документації та пп. 5.4. п. 5 розд. ІІІ Таблиці Тендерної документації регламентовано, що Учасник повинен надати Підтвердження акредитації в АБ «Укргазбанк».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
п. 9 додатку № 6 до Тендерної документації та пп. 5.4. п. 5 розд. ІІІ Таблиці Тендерної документації регламентовано, що Учасник повинен надати Підтвердження акредитації в АБ «Укргазбанк».
2. Щодо акредитації в АБ «Укргазбанк» (п. 9 дод. № 6 до ТД та пп. 5.4. п. 5 розд. ІІІ табл. ТД).
Прийняти участь у закупівлі може виключно Учасник, який має акредитацію в АБ «Укргазбанк».
Скаржник не має можливості виконати вказану умову ТД (відсутня акредитація в АБ «Укргазбанк») та надати відповідне підтвердження, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що вимоги ТД, щодо обов’язкової умови про наявність у Учасника акредитації в АБ «Укргазбанк», - порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Акредитація банком страховика – це процедура (процес), у ході якої банк засвідчує «компетентність» того чи іншого страховика (виключно у власних цілях і потребах).
Скаржник наголошує, що так звана «акредитація» є вигаданою банківськими установами
процедурою, яка за своєю природою є нічим іншим як засвідченням звичайного співробітництва, що в силу чинного законодавства не є обов’язковою умовою для надання страховиком послуг зі страхування.
Скаржник не має акредитації в АБ «Укргазбанк» і більше того, не зобов’язаний її мати згідно положень чинного законодавства.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що відсутність акредитації в АБ «Укргазбанк», жодним чином не перешкоджає в укладенні договорів страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3) (Скаржник має відповідну ліцензію) та у врегулюванні можливих страхових подій (отримати рахунок та здійснити страхову виплату).
Тому, зазначаючи вказану обов’язкову вимогу в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають акредитації в АБ «Укргазбанк», - можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та має бути видалена замовником.
2. Щодо акредитації в АБ «Укргазбанк» (п. 9 дод. № 6 до ТД та пп. 5.4. п. 5 розд. ІІІ табл. ТД).
Прийняти участь у закупівлі може виключно Учасник, який має акредитацію в АБ «Укргазбанк».
Скаржник не має можливості виконати вказану умову ТД (відсутня акредитація в АБ «Укргазбанк») та надати відповідне підтвердження, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що вимоги ТД, щодо обов’язкової умови про наявність у Учасника акредитації в АБ «Укргазбанк», - порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Акредитація банком страховика – це процедура (процес), у ході якої банк засвідчує «компетентність» того чи іншого страховика (виключно у власних цілях і потребах).
Скаржник наголошує, що так звана «акредитація» є вигаданою банківськими установами
процедурою, яка за своєю природою є нічим іншим як засвідченням звичайного співробітництва, що в силу чинного законодавства не є обов’язковою умовою для надання страховиком послуг зі страхування.
Скаржник не має акредитації в АБ «Укргазбанк» і більше того, не зобов’язаний її мати згідно положень чинного законодавства.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що відсутність акредитації в АБ «Укргазбанк», жодним чином не перешкоджає в укладенні договорів страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3) (Скаржник має відповідну ліцензію) та у врегулюванні можливих страхових подій (отримати рахунок та здійснити страхову виплату).
Тому, зазначаючи вказану обов’язкову вимогу в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають акредитації в АБ «Укргазбанк», - можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та має бути видалена замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Міськавтотранс» Тернопільської міської ради внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
f784965798404f0193e5deedcb07915c
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо вимог і положень з посиланням на НПА (дод. № 1 до ТД та дод. № 5 до ТД).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додаток № 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» містить обовязкові умови та положення, регламентовані Законом України «Про страхування» від 07.03.1996р № 85/96 – ВР (із змінами та доповненнями) та Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 року №1961-IV (зі змінами та доповненнями). Проект договору страхування містить положення, які не відповідають чинному законодавству.
3. Щодо вимог і положень з посиланням на НПА (дод. № 1 до ТД та дод. № 5 до ТД).
Весь додаток № 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до Тендерної документації містить обовязкові вимоги, умови та положення, регламентовані Законом України «Про страхування» від 07.03.1996р № 85/96 – ВР (із змінами та доповненнями), який втратив чинність 01.01.2024 р. (доказ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/85/96-%D0%B2%D1%80#Text) та Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 року №1961-IV (зі змінами та доповненнями), який не врегульовує страхування наземних транспортних засобів.
Вимоги, умови та посилання у всьому додатку № 1 до ТД не відповідають новому Закону України «Про страхування» від 18.11.2021 р. № 1909, який почав діяти з 01.07.2024 р.
В пунктах 6, 11.4.1, 17.1, 17.3, 17.4, 17.17 проекту договору Замовником наведені посилання на правила страхування, які регламентовані положеннями старого Закону України «Про страхування», який втратив чинність 30.06.2024 р.
Як вже було зазначено вище, 01.07.2024 р. набрала чинності редакція нового Закону України «Про страхування».
На зміну Правилам та умовам страхування, статтею 89 регламентовані «Загальні умови страхового продукту», які визначаються на підставі внутрішньої політики з андеррайтингу та внутрішньої політики з розроблення та впровадження страхових продуктів, розроблених та затверджених страховиком відповідно до вимог до розроблення таких політик, встановлених нормативно-правовими актами Регулятора (ч. 1 ст. 89 Закону).
Тому, викладені Замовником вимоги та умови у всьому додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до Тендерної документації та підписання страховиком і надання Замовнику заповненого проекту договору страхування в редакції, яка викладена Замовником із посиланням на законодавство, яке втратило чинність та законодавство, яке не врегульовує предмет закупівлі, буде порушенням положень чинного законодавства, зокрема, нового Закону України «Про страхування» (ст. 89 цього Закону).
Отже, на переконання Колегії АМКУ, Скаржник зазначає, що весь додаток № 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до Тендерної документації та проект договору страхування не відповідає положенням Закону України «Про страхування», що є порушенням прав і законних інтересів Скаржника та мають бути змінені Замовником.
3. Щодо вимог і положень з посиланням на НПА (дод. № 1 до ТД та дод. № 5 до ТД).
Весь додаток № 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до Тендерної документації містить обовязкові вимоги, умови та положення, регламентовані Законом України «Про страхування» від 07.03.1996р № 85/96 – ВР (із змінами та доповненнями), який втратив чинність 01.01.2024 р. (доказ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/85/96-%D0%B2%D1%80#Text) та Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 року №1961-IV (зі змінами та доповненнями), який не врегульовує страхування наземних транспортних засобів.
Вимоги, умови та посилання у всьому додатку № 1 до ТД не відповідають новому Закону України «Про страхування» від 18.11.2021 р. № 1909, який почав діяти з 01.07.2024 р.
В пунктах 6, 11.4.1, 17.1, 17.3, 17.4, 17.17 проекту договору Замовником наведені посилання на правила страхування, які регламентовані положеннями старого Закону України «Про страхування», який втратив чинність 30.06.2024 р.
Як вже було зазначено вище, 01.07.2024 р. набрала чинності редакція нового Закону України «Про страхування».
На зміну Правилам та умовам страхування, статтею 89 регламентовані «Загальні умови страхового продукту», які визначаються на підставі внутрішньої політики з андеррайтингу та внутрішньої політики з розроблення та впровадження страхових продуктів, розроблених та затверджених страховиком відповідно до вимог до розроблення таких політик, встановлених нормативно-правовими актами Регулятора (ч. 1 ст. 89 Закону).
Тому, викладені Замовником вимоги та умови у всьому додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до Тендерної документації та підписання страховиком і надання Замовнику заповненого проекту договору страхування в редакції, яка викладена Замовником із посиланням на законодавство, яке втратило чинність та законодавство, яке не врегульовує предмет закупівлі, буде порушенням положень чинного законодавства, зокрема, нового Закону України «Про страхування» (ст. 89 цього Закону).
Отже, на переконання Колегії АМКУ, Скаржник зазначає, що весь додаток № 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до Тендерної документації та проект договору страхування не відповідає положенням Закону України «Про страхування», що є порушенням прав і законних інтересів Скаржника та мають бути змінені Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Міськавтотранс» Тернопільської міської ради внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.