-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апарат терапії плеча та передпліччя; робоче місце користувача систем реабілітації; апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої та нижньої кінцівок.
Завершена
5 768 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 684.00 UAH
мін. крок: 1% або 57 684.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2024 11:05 - 29.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
c6dde0bca60145229cbb173dc39d6eed
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-01-003807-a.b2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1_Про затвердження особливостей_Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178.pdf.p7s 05.11.2024 17:27
- Додаток 2_Наказ від 15.04.2020 №708_Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі.pdf.p7s 05.11.2024 17:27
- Скарга на умови ТД_UA-2024-11-01-003807-a_Дніпр ЦПМСД 9_5 768 400,00.docx.p7s 05.11.2024 17:27
- Скарга на умови ТД_UA-2024-11-01-003807-a_Дніпр ЦПМСД 9_5 768 400,00.docx 05.11.2024 17:27
- Додаток 3_Наказ 11.06.2020 № 1082_Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі.pdf 05.11.2024 17:27
- Скарга на умови ТД_UA-2024-11-01-003807-a_Дніпр ЦПМСД 9_5 768 400,00.pdf 05.11.2024 17:27
- Додаток 1_Про затвердження особливостей_Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178.pdf 05.11.2024 17:27
- Додаток 3_Наказ 11.06.2020 № 1082_Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі.pdf.p7s 05.11.2024 17:27
- Скарга на умови ТД_UA-2024-11-01-003807-a_Дніпр ЦПМСД 9_5 768 400,00.pdf.p7s 05.11.2024 17:27
- Додаток 2_Наказ від 15.04.2020 №708_Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі.pdf 05.11.2024 17:27
- sign.p7s 05.11.2024 17:29
- рішення від 07.11.2024 № 18021.pdf 07.11.2024 15:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2024 № 18386.pdf 15.11.2024 13:21
- рішення від 14.11.2024 № 18386.pdf 19.11.2024 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 18:01
Дата розгляду скарги:
14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.11.2024 14:37
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2024 10:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник ознайомлений та погоджується з рішенням АМКУ за № 18391-р/пк-пз та № 18386-р/пк-пз від 14.11.2024 року. та вносить відповідні зміни до тендерної документації згідно з п. 54 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та на протязі 90 днів з дня його припинення або скасування
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
646dfa6761b94d1bbd08595403882a03
Заголовок пункту скарги:
Щодо визначення предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підставою для подання скарги є порушення законодавства в сфері публічних закупівель при оголошенні процедури закупівлі UA-2024-11-01-003807-a, прийняті рішення, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, що призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬТА МЕД» (надалі – Скаржник).
01 листопада 2024 року згідно оголошення UA-2024-11-01-003807-a Замовником оприлюднено тендерну документацію (далі -ТД), яка затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол № 162 від 01.11. 2024 р.
В пункті 4.1 частини 4 розділу 1. Загальні положення ТД зазначено назву предмету закупівлі: Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго; робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн; апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої кінцівки Пабло, За кодом ДК 021:2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії.
(НК 024:2023: 63312 Аналіз біомеханічних функцій / інтерактивна система реабілітації).
В частині 6 розділу 3 ТД зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
В Додатку 2 до ТД в розділі І. Кількісні характеристики, в таблиці зазначено найменування товару, які також, як і назва предмету закупівлі, містять конкретні торгові назви товарів конкретного виробника, а саме:
1 Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго
2 Робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн
3 Апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики мʼязів верхньої кінцівки ПАБЛО
При цьому, замовником не зазначено вираз «або еквівалент» ні в назві предмету закупівлі, що оприлюднена в електронній системі закупівель, ні в пункті 4.1 тендерної документації, ні в таблиці Додатку 2 до ТД поряд з конкретними торговими назвами товарів, що закуповується. Після таблиць розділу Медико-технічні вимоги Додатку 2 до ТД наявна сноска:
*або еквівалент
* В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений Замовником з посиланням на документи виробника (інструкції та/або технічного опису чи технічних умов, та/або інших документів українською мовою) в яких міститься ця інформація.
Проте, незрозуміло до якого тексту вона відноситься, оскільки в Додатку 2 до ТД жодна назва товару чи текст не містить зірочку «*», яка б вказувала на необхідність читати уточнення в сносці з зірочкою нижче.
Скаржник вважає, що замовником при оголошенні даної процедури закупівлі було порушено норми чинного законодавства, а саме: назва предмету закупівлі містить посилання на конкретні марку чи виробника товару без зазначення виразу «або еквівалент», що є дискримінаційною вимогою для учасників та призводять до порушення прав Скаржника, який має намір прийняти участь в даній процедурі закупівлі та може запропонувати аналогічний товар.
1. Щодо визначення предмету закупівлі
Згідно пункту 15 Особливостей, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708).
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників).
Частиною 4 статті 22 Закону також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 4 статті 23 Закону визначено наступне:
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
При цьому замовнику слід керуватись метою Закону та дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, зокрема, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного або формального обмеження потенційного кола учасників.
При оголошенні процедури закупівлі в електронній системі закупівель предмет закупівлі визначається замовником самостійно з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Пунктом 12 Порядку № 1082 передбачено наступне:
12. Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Скаржник звертає увагу поважної Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), що в системі електронних закупівель при заповнення електронних полів згідно Порядку №1082 замовником зазначено предмет закупівлі: Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго; робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн; апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої кінцівки Пабло, при цьому немає виразу «або еквівалент».
В пункті 4.1 частини 4 розділу 1. Загальні положення ТД також зазначено назву предмету закупівлі: Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго; робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн; апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої кінцівки Пабло, За кодом ДК 021:2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії.
(НК 024:2023: 63312 Аналіз біомеханічних функцій / інтерактивна система реабілітації), без виразу «або еквівалент».
При цьому, в Додатку 2 до ТД, де зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, також міститься посилання в найменуванні товару, що закуповується, на конкретні марку чи виробника і відсутнє обґрунтування щодо необхідності цього та не міститься вираз "або еквівалент" в назві предмету закупівлі.
В річному плані закупівель UA-P-2024-11-01-002973-a в електронній системі закупівель замовником також зазначено предмет закупівлі: Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго; робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн; апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої кінцівки Пабло.
Враховуючи вищевикладене, Замовником при плануванні та оголошенні даної процедури закупівлі допущено порушення норм чинного законодавства про публічні закупівлі, а саме: статей 5, 22, 23 Закону, пунктів 15 та 28 Особливостей, «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
Зазначені порушення призводять до дискримінації учасників, звужують коло учасників та не надають можливість Скаржнику прийняти участь в даній процедурі закупівлі та запропонувати аналогічний товар інших виробників, що є еквівалентом товару, що закуповується замовником.
Пунктом 50 Особливостей передбачено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, Замовник відміняє відкриті торги.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник звертається до Органу оскарження з метаю захисту своїх прав з наведених підстав, в зв’язку необхідністю приведення тендерної документації замовника у відповідність до норм чинного законодавства для забезпечення прав Скаржника щодо участі в процедурі закупівлі.
Згідно п.59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації., кінцевий строк для подання скарги спливає в 00: 00 06.11.2024.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
01 листопада 2024 року згідно оголошення UA-2024-11-01-003807-a Замовником оприлюднено тендерну документацію (далі -ТД), яка затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол № 162 від 01.11. 2024 р.
В пункті 4.1 частини 4 розділу 1. Загальні положення ТД зазначено назву предмету закупівлі: Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго; робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн; апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої кінцівки Пабло, За кодом ДК 021:2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії.
(НК 024:2023: 63312 Аналіз біомеханічних функцій / інтерактивна система реабілітації).
В частині 6 розділу 3 ТД зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
В Додатку 2 до ТД в розділі І. Кількісні характеристики, в таблиці зазначено найменування товару, які також, як і назва предмету закупівлі, містять конкретні торгові назви товарів конкретного виробника, а саме:
1 Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго
2 Робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн
3 Апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики мʼязів верхньої кінцівки ПАБЛО
При цьому, замовником не зазначено вираз «або еквівалент» ні в назві предмету закупівлі, що оприлюднена в електронній системі закупівель, ні в пункті 4.1 тендерної документації, ні в таблиці Додатку 2 до ТД поряд з конкретними торговими назвами товарів, що закуповується. Після таблиць розділу Медико-технічні вимоги Додатку 2 до ТД наявна сноска:
*або еквівалент
* В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений Замовником з посиланням на документи виробника (інструкції та/або технічного опису чи технічних умов, та/або інших документів українською мовою) в яких міститься ця інформація.
Проте, незрозуміло до якого тексту вона відноситься, оскільки в Додатку 2 до ТД жодна назва товару чи текст не містить зірочку «*», яка б вказувала на необхідність читати уточнення в сносці з зірочкою нижче.
Скаржник вважає, що замовником при оголошенні даної процедури закупівлі було порушено норми чинного законодавства, а саме: назва предмету закупівлі містить посилання на конкретні марку чи виробника товару без зазначення виразу «або еквівалент», що є дискримінаційною вимогою для учасників та призводять до порушення прав Скаржника, який має намір прийняти участь в даній процедурі закупівлі та може запропонувати аналогічний товар.
1. Щодо визначення предмету закупівлі
Згідно пункту 15 Особливостей, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708).
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників).
Частиною 4 статті 22 Закону також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 4 статті 23 Закону визначено наступне:
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
При цьому замовнику слід керуватись метою Закону та дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, зокрема, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного або формального обмеження потенційного кола учасників.
При оголошенні процедури закупівлі в електронній системі закупівель предмет закупівлі визначається замовником самостійно з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Пунктом 12 Порядку № 1082 передбачено наступне:
12. Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Скаржник звертає увагу поважної Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), що в системі електронних закупівель при заповнення електронних полів згідно Порядку №1082 замовником зазначено предмет закупівлі: Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго; робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн; апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої кінцівки Пабло, при цьому немає виразу «або еквівалент».
В пункті 4.1 частини 4 розділу 1. Загальні положення ТД також зазначено назву предмету закупівлі: Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго; робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн; апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої кінцівки Пабло, За кодом ДК 021:2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії.
(НК 024:2023: 63312 Аналіз біомеханічних функцій / інтерактивна система реабілітації), без виразу «або еквівалент».
При цьому, в Додатку 2 до ТД, де зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, також міститься посилання в найменуванні товару, що закуповується, на конкретні марку чи виробника і відсутнє обґрунтування щодо необхідності цього та не міститься вираз "або еквівалент" в назві предмету закупівлі.
В річному плані закупівель UA-P-2024-11-01-002973-a в електронній системі закупівель замовником також зазначено предмет закупівлі: Апарат терапії плеча та передпліччя Дієго; робоче місце користувача систем реабілітації Тайростейшн; апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої кінцівки Пабло.
Враховуючи вищевикладене, Замовником при плануванні та оголошенні даної процедури закупівлі допущено порушення норм чинного законодавства про публічні закупівлі, а саме: статей 5, 22, 23 Закону, пунктів 15 та 28 Особливостей, «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
Зазначені порушення призводять до дискримінації учасників, звужують коло учасників та не надають можливість Скаржнику прийняти участь в даній процедурі закупівлі та запропонувати аналогічний товар інших виробників, що є еквівалентом товару, що закуповується замовником.
Пунктом 50 Особливостей передбачено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, Замовник відміняє відкриті торги.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник звертається до Органу оскарження з метаю захисту своїх прав з наведених підстав, в зв’язку необхідністю приведення тендерної документації замовника у відповідність до норм чинного законодавства для забезпечення прав Скаржника щодо участі в процедурі закупівлі.
Згідно п.59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації., кінцевий строк для подання скарги спливає в 00: 00 06.11.2024.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3_Наказ 11.06.2020 № 1082_Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3_Наказ 11.06.2020 № 1082_Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2_Наказ від 15.04.2020 №708_Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2_Наказ від 15.04.2020 №708_Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1_Про затвердження особливостей_Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1_Про затвердження особливостей_Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга на умови ТД_UA-2024-11-01-003807-a_Дніпр ЦПМСД 9_5 768 400,00
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови ТД_UA-2024-11-01-003807-a_Дніпр ЦПМСД 9_5 768 400,00.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію на закупівлю медичного обладнання у відповідність до норм чинного законодавства, додати до назви предмету закупівлі по тексту тендерної документації вираз «або еквівалент». 3. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, відмінити відкриті торги, згідно пункту 50 Особливостей.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
6831c93ac3b6475899b66abfeafcb57d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-01-003807-a.a1
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- BROSHURA-PABLO-UA.pdf 05.11.2024 16:36
- BROSHURA-DIYEHO-UA.pdf 05.11.2024 16:36
- 012143.pdf 05.11.2024 16:36
- Договір _ ВТ-130.pdf 05.11.2024 16:36
- Скарга Антимонопольний комітет України.pdf 05.11.2024 16:36
- sign.p7s 05.11.2024 16:38
- рішення від 07.11.2024 №18014.pdf 07.11.2024 16:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2024 №18391.pdf 15.11.2024 12:40
- рішення від 14.11.2024 №18391.pdf 18.11.2024 17:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 16:54
Дата розгляду скарги:
14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2024 17:28
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2024 15:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник ознайомлений та погоджується з рішенням АМКУ за № 18391-р/пк-пз та № 18386-р/пк-пз від 14.11.2024 року. та вносить відповідні зміни до тендерної документації згідно з п. 54 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та на протязі 90 днів з дня його припинення або скасування
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6ffc83c11a5e46989e2eb9d8160837d0
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 9" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації