-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
С_24П-384_50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Торги відмінено
1 806 543.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 27 098.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 27 098.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2024 17:37 - 08.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
bdf5833cb06f44dca4d71f0a771a2878
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-31-012025-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТІС 2.png 07.11.2024 16:21
- Скарга на умови Toyota.pdf 07.11.2024 16:21
- ТІС 1.png 07.11.2024 16:21
- Лист до тойота.pdf 07.11.2024 16:21
- Договір УГВС242-25-23 від 31.07.2023.pdf 07.11.2024 16:21
- sign.p7s 07.11.2024 16:28
- Заперечення на пояснення.pdf 17.11.2024 20:47
- рішення від 11.11.2024 № 18148.pdf 11.11.2024 15:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2024 № 18508.pdf 18.11.2024 18:39
- Рішення від 18.11.2024 № 18508.pdf 20.11.2024 17:24
- Пояснення по суті Скарги.pdf 13.11.2024 17:43
- Пояснення по суті.docx 13.11.2024 17:43
- Лист toyota lexus.pdf 13.11.2024 17:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 16:59
Дата розгляду скарги:
18.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2024 15:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.11.2024 17:24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
afe721479c2b4cb483e9db7ec7f3e9de
Заголовок пункту скарги:
Пункт щодо дискримінаційної вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
У підпункті 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації «Документи що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів»» встановлене наступне обмеження до учасників:
« 2.1. Надати документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, а саме:
- на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)» надається скан-копія документу, який підтверджує факт отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника базового шасі КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника базового шасі КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем).
* Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника базового шасі КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника базового шасі КТЗ.»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки зазначену вимогу може виконати лише офіційний представник виробника на території України який заздалегідь має можливість отримати такий документ у встановлений термін, або вже має його.
Нами були зроблені відповідні запити до виробника як електронною поштою так і Укрпоштою. Проте станом на 07.11.2024 ми не отримали ЖОДНОЇ відповіді на наш запит щодо надання такого документу.
Офіційні представники на території України також не надають такий документ оскільки ми є їх конкурентами на цьому ринку, та заради них цю вимогу і було встановлено, щоб участь могли прийняти тільки вони.
Також на офіційному сайті виробника наявне посилання на Технічну інформаційну систему (TIS).
Toyota пропонує легкий і негайний доступ до багатьох сервісних публікацій онлайн через Технічну інформаційну систему (TIS). TIS доступний для громадськості через підписку. Підписки на цю інформаційну службу можна придбати для щоденного, щомісячного або річного доступу.
TIS надає доступ до всіх ключових сервісних, сервісних та довідкових публікацій, необхідних для підтримки транспортних засобів Toyota, включаючи:
• Посібники з ремонту зіткнення
• Схеми електропроводки
• Посібники користувача
• Посібники з ремонту
• Бюлетені Технічного Обслуговування (TSB)
Ми придбали доступ до цієї системи і маємо необхідні документи, проте саме документ від третьої сторони який би виконував цю вимогу ми отримати НЕ МОЖЕМО, оскільки с моменту оголошення закупівлі ми зробили запити і не отримал жодної відповіді на них.
Цією вимогою Замовник безпідставно ставить скаржника у залежність від третьої сторони яка не зобовʼязана взагалі давати нам будь-які листи, довідки чи підтверджуючі акти. Також ніякої конкретики яка саме ремонтна документація та яке саме забезпечення вимагається. Вимога викладена дуже абстрактно і дозволяє дуже широко її трактувати.
Також просимо звернути увагу що у переліку транспорту у технічному завданні наявні автомобілі 2016-2018 років випуску (крім однієї 2022 року), і вони не перебувають на гарантійному обслуговуванні, а отже під час проведення ремонту та ТО негарантійних машин, жодних технічних переваг не буде мати учасник який буде мати підтвердження від третьої сторони, оскільки це жодним чином не впливає на якість надання послуг, вся необхідна документація для ремонту і так наявна у відкритому доступі, а сама вимога встановлена для обмеження кола потенційних учасників, таких як Скаржник. Ми є учасником з багаторічним досвідом з ремонту автомобільного транспорту, навіть у того самого замовника, що підтверджується доданим аналогічним договором, і ми маємо все необхідне обладнання та документації для проведення такого ремонту, а отримати листа від третьої сторони на практиці виявилося неможливим оскільки ми є конкурентами офіційних представників виробника і вони не зацікавлені надавати таким учасникам як скаржник жодних документів для участі у закупівлях. Крім того, ще раз наголошуємо на тому, що замовник безпідставно ставить скаржника у залежність від третьої сторони яка не зобовʼязана взагалі давати нам будь-які листи чи довідки.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того просимо звернути увагу на те, що зазначена інформація від виробника не дає жодних переваг учаснику який має можливість отримати її від виробника над тими хто не має, оскільки жодним чином це не впливає на якість надання послуг і не є обовʼязковим для проведення ремонту та ТО КТЗ Toyota.
Також ще рік тому нами було укладено та виконано Договір № УГВС242-25-23 від 31.07.2023 з тим самим замовником щодо таких же само автомобілів марки Toyota. Договір було виконано якісно і відповідно до всім умов, жодних зауважень за ним не було. І без жодних документів від третіх сторін які замовник почав прописувати з цього року.
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки замовник вимагає наявність документу від третьої сторони, а не самої документації яка необхідна для надання послуг.
Це вже третя спроба замовника застосувати цю незаконну вимогу і він про це чудово знає, оскільки за двома попередніми скаргами було отримано рішення комісії щодо необхідності усунути незаконну вимогу, а саме:
№12009-р/пк-пз від 11.07.2024 та No 13726-р/пк-пз від 13.08.2024
Доречі по цих скаргах ми також зверталися до виробників КТЗ та їх представників щодо надання нам підтвердження проте станом на 07.11.2024 жодної відповіді отримано не було. Замовник по цих закупівлях також ігнорує рішення АМКУ щодо усунення дискримінаційних вимог що викладені у такій саме спосіб як в цій закупівлі.
« 2.1. Надати документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, а саме:
- на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)» надається скан-копія документу, який підтверджує факт отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника базового шасі КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника базового шасі КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем).
* Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника базового шасі КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника базового шасі КТЗ.»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки зазначену вимогу може виконати лише офіційний представник виробника на території України який заздалегідь має можливість отримати такий документ у встановлений термін, або вже має його.
Нами були зроблені відповідні запити до виробника як електронною поштою так і Укрпоштою. Проте станом на 07.11.2024 ми не отримали ЖОДНОЇ відповіді на наш запит щодо надання такого документу.
Офіційні представники на території України також не надають такий документ оскільки ми є їх конкурентами на цьому ринку, та заради них цю вимогу і було встановлено, щоб участь могли прийняти тільки вони.
Також на офіційному сайті виробника наявне посилання на Технічну інформаційну систему (TIS).
Toyota пропонує легкий і негайний доступ до багатьох сервісних публікацій онлайн через Технічну інформаційну систему (TIS). TIS доступний для громадськості через підписку. Підписки на цю інформаційну службу можна придбати для щоденного, щомісячного або річного доступу.
TIS надає доступ до всіх ключових сервісних, сервісних та довідкових публікацій, необхідних для підтримки транспортних засобів Toyota, включаючи:
• Посібники з ремонту зіткнення
• Схеми електропроводки
• Посібники користувача
• Посібники з ремонту
• Бюлетені Технічного Обслуговування (TSB)
Ми придбали доступ до цієї системи і маємо необхідні документи, проте саме документ від третьої сторони який би виконував цю вимогу ми отримати НЕ МОЖЕМО, оскільки с моменту оголошення закупівлі ми зробили запити і не отримал жодної відповіді на них.
Цією вимогою Замовник безпідставно ставить скаржника у залежність від третьої сторони яка не зобовʼязана взагалі давати нам будь-які листи, довідки чи підтверджуючі акти. Також ніякої конкретики яка саме ремонтна документація та яке саме забезпечення вимагається. Вимога викладена дуже абстрактно і дозволяє дуже широко її трактувати.
Також просимо звернути увагу що у переліку транспорту у технічному завданні наявні автомобілі 2016-2018 років випуску (крім однієї 2022 року), і вони не перебувають на гарантійному обслуговуванні, а отже під час проведення ремонту та ТО негарантійних машин, жодних технічних переваг не буде мати учасник який буде мати підтвердження від третьої сторони, оскільки це жодним чином не впливає на якість надання послуг, вся необхідна документація для ремонту і так наявна у відкритому доступі, а сама вимога встановлена для обмеження кола потенційних учасників, таких як Скаржник. Ми є учасником з багаторічним досвідом з ремонту автомобільного транспорту, навіть у того самого замовника, що підтверджується доданим аналогічним договором, і ми маємо все необхідне обладнання та документації для проведення такого ремонту, а отримати листа від третьої сторони на практиці виявилося неможливим оскільки ми є конкурентами офіційних представників виробника і вони не зацікавлені надавати таким учасникам як скаржник жодних документів для участі у закупівлях. Крім того, ще раз наголошуємо на тому, що замовник безпідставно ставить скаржника у залежність від третьої сторони яка не зобовʼязана взагалі давати нам будь-які листи чи довідки.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того просимо звернути увагу на те, що зазначена інформація від виробника не дає жодних переваг учаснику який має можливість отримати її від виробника над тими хто не має, оскільки жодним чином це не впливає на якість надання послуг і не є обовʼязковим для проведення ремонту та ТО КТЗ Toyota.
Також ще рік тому нами було укладено та виконано Договір № УГВС242-25-23 від 31.07.2023 з тим самим замовником щодо таких же само автомобілів марки Toyota. Договір було виконано якісно і відповідно до всім умов, жодних зауважень за ним не було. І без жодних документів від третіх сторін які замовник почав прописувати з цього року.
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки замовник вимагає наявність документу від третьої сторони, а не самої документації яка необхідна для надання послуг.
Це вже третя спроба замовника застосувати цю незаконну вимогу і він про це чудово знає, оскільки за двома попередніми скаргами було отримано рішення комісії щодо необхідності усунути незаконну вимогу, а саме:
№12009-р/пк-пз від 11.07.2024 та No 13726-р/пк-пз від 13.08.2024
Доречі по цих скаргах ми також зверталися до виробників КТЗ та їх представників щодо надання нам підтвердження проте станом на 07.11.2024 жодної відповіді отримано не було. Замовник по цих закупівлях також ігнорує рішення АМКУ щодо усунення дискримінаційних вимог що викладені у такій саме спосіб як в цій закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови Toyota.pdf
-
-
Назва доказу:
Досвід
-
Повʼязаний документ:
Договір УГВС242-25-23 від 31.07.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот 2
-
Повʼязаний документ:
ТІС 2.png
-
-
Назва доказу:
Скріншот 1
-
Повʼязаний документ:
ТІС 1.png
-
-
Назва доказу:
Запит до Тойота
-
Повʼязаний документ:
Лист до тойота.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства