• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хімічні реагенти

Торги не відбулися

980 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 900.15 UAH
Період оскарження: 31.10.2024 16:38 - 05.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 58137e7bc0ce4b51bef4893354ad0050
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-31-011301-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.11.2024 14:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.12.2024 18:41
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2024 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання вимог Рішення №19103-р/пк-пз від 02.12.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувано Протокол визначення переможця відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Хімічні реагенти» від 15 листопада 2024 року, у зв’язку з чим повернуто ТОВ "ТЕХНОХІМРЕАГЕНТ" на кваліфікацію.
Автор: ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ", Олександр Шаповал +380687762762 sale@aqua-holding.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a574caddc85d45eeae322168477beb60
Заголовок пункту скарги: Сертифікат якості - «Сертифікат якості смола.pdf» не підтверджує відповідність запропонованого товару
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 3 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даних вимог), — згідно з Додатком 3 до тендерної документації;
Додаток 3 тендерної документації встановлює документи, які повинен подати Учасник для підтвердження якості предмету закупівлі, який пропонується:
1.1. На кожен предмет закупівлі надати копії документів підтверджуючих відповідність якості та технічним вимогам (сертифікат якості, паспорт якості, тощо).
В примітці до технічних умов зазначено * або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку.
Переможець в якості еквіваленту смоли іонообмінної запропоновано катіоніт Purolite C100C та надано сертифікат №1502596 (файл «Сертифікат якості смола.pdf»).
Однак, наданий сертифікат не підтверджує відповідність запропонованого товау усім показникам по закупівлі, а саме відсутній показник «набухання Na+ > Н+, % : макс. 10».
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовник протиправно визначив переможця закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3fe3842dfca544f9ace1875194bd564d
Заголовок пункту скарги: Не надано опис методів аналізу згідно діючої нормативної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 5.2 додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати опис методів аналізу, згідно діючої НД на відповідний реагент.
Переможцем надано:
-сертифікат якості №3703 на товар PuroTech80. В даному сертифікаті вказано, що «Підтверджуємо, що продукт PuroTech80 відповідає вимогам ТУ У 24.6-34155997-006:2009, зм. 1,2 компанії «Технохімреагент» (файл «Д№3 Сертифікати якості реагенти.pdf», стр. 1). Також, Переможцем надано Методику вимірювань для вхідного контролю якості реагенту PuroTech80 згідно з ТУ У 24.6-34155997-006:2009 (файл «Д№3 п.5.2 Опис методу аналізу РТ 80.pdf»). Однак, не надано опис методів аналізу згідно діючої нормативної документації, а саме ТУ У 24.6-34155997-006:2009 зі змінами №1,2.
-сертифікат якості №3707 на товар PuroTech iCHEM1011. В даному сертифікаті вказано, що «Підтверджуємо, що продукт PuroTech iCHEM1011 відповідає вимогам ТУ У 24.6-34155997-002:2007, зм. 1,2,3,4 компанії «Технохімреагент» (файл «Д№3 Сертифікати якості реагенти.pdf», стр. 2). Також, Переможцем надано Опис методів аналізу згідно ТУ У 24.6-34155997-002:2007 на реагент PuroTech iCHEM1011 (файл «Д3 п.5.2 Опис метод анал iChem1011.pdf»). Однак, не надано опис методів аналізу згідно діючої нормативної документації, а саме ТУ У 24.6-34155997-002:2007 зі змінами №1,2,3,4.
-сертифікат якості №3712 на товар PuroTech11. В даному сертифікаті вказано, що «Підтверджуємо, що продукт PuroTech11 відповідає вимогам ТУ У 24.6-34155997-003:2007, зм. 1,2 компанії «Технохімреагент» (файл «Д№3 Сертифікати якості реагенти.pdf», стр. 3). Також, Переможцем надано Опис методів аналізу згідно ТУ У 24.6-34155997-003:2007 на реагент PuroTech11 (файл «Д3 п.5.2 Опис метод анал PT 11.pdf»). Однак, не надано опис методів аналізу згідно діючої нормативної документації, а саме ТУ У 24.6-34155997-003:2007 зі змінами №1,2.
-сертифікат якості №1502596 за ТУ 24.6-20074437-001:2009 зі змінами 1,2,3,4,5 на товар катіоніт Purolite C100C (файл «Сертифікат якості смола.pdf»). Також, Переможцем надано Опис методів аналізу згідно ТУ У 24.6-20074437-001:2009 на сільнокислотний катіоніт Purolite C100C (файл «Д№3 п.5.2 опис методів аналізу C100c-1.pdf»). Однак, не надано опис методів аналізу згідно діючої нормативної документації, а саме ТУ 24.6-20074437-001:2009 зі змінами 1,2,3,4,5.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовник протиправно визначив переможця закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 3e3c59773a9d4c17a7e99656d0482872
Заголовок пункту скарги: Вид тари
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до технічних умов додатку 3 тендерної документації товар ITS WATER UKB-911 має бути розфасований в бочки 50 дм³ (7000 кг), єврокуб ємністю 1000 дм³ (4000 кг).
Переможцем в якості еквіваленту запропоновано товар PuroTech11.
В сертифікаті якості №3712 на товар PuroTech11 (файл «Д№3 Сертифікати якості реагенти.pdf», стр. 3) вказано тип тари: фляга, маса нетто: 6000 кг, кількість пакувальних одиниць в партії: 100.
Отже, маса нетто однієї пакувальної одиниці 60 кг (6000кг/100 штук=60 кг/штук). Однак, за тендерною документацією вимагалось фасування в бочках 50 дм³ (7000 кг), єврокуб ємністю 1000 дм³ (4000 кг), фляги не передбачені, а тому пропозиція не відповідає технічним вимогам по закупівлі.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовник протиправно визначив переможця закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3b9bb979e8974fab88e432d48d97bb59
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-31-011301-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця 31 жовтня 2024 року Замовником – Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради було опубліковано тендерну документацію (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-31-011301-a) щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями. Тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали: -ТОВ "ТЕХНОХІМРЕАГЕНТ" (далі – Переможець); -ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ". 15 листопада 2024 року Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради визначено переможцем закупівлі ТОВ "ТЕХНОХІМРЕАГЕНТ". Наше підприємство не погоджується з рішенням про визначення переможця, рішення прийнято Замовником без урахування принципів здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що Замовником не дотримано принципу об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників, чим порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такі принципи здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та, як результат, неправомірно визначено переможця закупівлі, чим порушено права ТОВ «Аква-Холдинг», яке належним чином підготувало тендерну пропозицію та виконало всі вимоги Замовника. Перша підстава для скасування рішення: 1. Відповідно до п. 3 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даних вимог), — згідно з Додатком 3 до тендерної документації; Додаток 3 тендерної документації встановлює документи, які повинен подати Учасник для підтвердження якості предмету закупівлі, який пропонується: 1.1. На кожен предмет закупівлі надати копії документів підтверджуючих відповідність якості та технічним вимогам (сертифікат якості, паспорт якості, тощо). В примітці до технічних умов зазначено * або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку. Переможець в якості еквіваленту смоли іонообмінної запропоновано катіоніт Purolite C100C та надано сертифікат №1502596. Однак, наданий сертифікат не підтверджує відповідність запропонованого товау усім показникам по закупівлі, а саме відсутній показник «набухання Na+ > Н+, % : макс. 10». Друга підстава для скасування рішення: 2. Відповідно до п. 5.2 додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати опис методів аналізу, згідно діючої НД на відповідний реагент. Переможцем надано: -сертифікат якості №3703 на товар PuroTech80. В даному сертифікаті вказано, що «Підтверджуємо, що продукт PuroTech80 відповідає вимогам ТУ У 24.6-34155997-006:2009, зм. 1,2 компанії «Технохімреагент». Також, Переможцем надано Методику вимірювань для вхідного контролю якості реагенту PuroTech80 згідно з ТУ У 24.6-34155997-006:2009. Однак, не надано опис методів аналізу згідно діючої нормативної документації, а саме ТУ У 24.6-34155997-006:2009 зі змінами №1,2. -сертифікат якості №3707 на товар PuroTech iCHEM1011. В даному сертифікаті вказано, що «Підтверджуємо, що продукт PuroTech iCHEM1011 відповідає вимогам ТУ У 24.6-34155997-002:2007, зм. 1,2,3,4 компанії «Технохімреагент». Також, Переможцем надано Опис методів аналізу згідно ТУ У 24.6-34155997-002:2007 на реагент PuroTech iCHEM1011. Однак, не надано опис методів аналізу згідно діючої нормативної документації, а саме ТУ У 24.6-34155997-002:2007 зі змінами №1,2,3,4. -сертифікат якості №3712 на товар PuroTech11. В даному сертифікаті вказано, що «Підтверджуємо, що продукт PuroTech11 відповідає вимогам ТУ У 24.6-34155997-003:2007, зм. 1,2 компанії «Технохімреагент». Також, Переможцем надано Опис методів аналізу згідно ТУ У 24.6-34155997-003:2007 на реагент PuroTech11. Однак, не надано опис методів аналізу згідно діючої нормативної документації, а саме ТУ У 24.6-34155997-003:2007 зі змінами №1,2. -сертифікат якості №1502596 за ТУ 24.6-20074437-001:2009 зі змінами 1,2,3,4,5 на товар катіоніт Purolite C100C. Також, Переможцем надано Опис методів аналізу згідно ТУ У 24.6-20074437-001:2009 на сільнокислотний катіоніт Purolite C100C. Однак, не надано опис методів аналізу згідно діючої нормативної документації, а саме ТУ 24.6-20074437-001:2009 зі змінами 1,2,3,4,5. Третя підстава для скасування рішення: 3. В сертифікаті якості №3712 на товар PuroTech11 (що є еквівалентом ITS WATER UKB-911) вказано тип тари: фляга, маса нетто: 6000 кг, кількість пакувальних одиниць в партії: 100. Отже, маса нетто однієї пакувальної одиниці 60 кг (6000кг/100 штук=60 кг/штук). Однак, за тендерною документацією вимагалось фасування в в бочках 50 дм³ (7000 кг), єврокуб ємністю 1000 дм³ (4000 кг), а тому пропозицію не відповідає технічним вимогам по закупівлі. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Таким чином, Замовник протиправно визначив переможця закупівлі. Отже, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушив права нашого підприємства як учасника закупівлі. Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже, Замовник порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі, оскільки визначив переможця без врахування наданих учасниками документів. Тендерна пропозиція нашого підприємства відповідає вимогам тендерної документації та є наступною, а тому рішення Замовника про визначення переможця, який не відповідає вимогам документації підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право нашого підприємства як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі. На підставі вище викладеного, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «Технохімреагент» переможцем по закупівлі № UA-2024-10-31-011301-a.
Вирішення: Питання щодо скасування протоколу про визначення ТОВ «Технохімреагент» переможцем по закупівлі UA-2024-10-31-011301-a буде вирішуватися за результатами розгляду скарги від ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" Антимонопольним комітетом України.
Статус вимоги: Відхилено