• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Індивідуальне обмундирування (Маска повнолицева в комплекті з фільтром)

Індивідуальне обмундирування (Маска повнолицева в комплекті з фільтром) 310 комплектів

Завершена

2 023 333.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 200.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2024 11:01 - 02.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможця торгів

Номер: fae030df92fd49069bc5a6c07818cebd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-31-003431-a.c1
Назва: СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможця торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2025 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.02.2025 17:23
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2025 10:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: 25.02.2025 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надалі – Комісія, прийнято рішення №2909-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» від 14.02.2025 № UA-2024-10-31-003431-a.c1 Комісія постановила зобов’язати ТРИПІЛЬСЬКУ ТЕПЛОВУ ЕЛЕКТРИЧНУ СТАНЦІЮ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЦЕНТРЕНЕРГО" скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Укроборонекспорт" переможцем за процедурою закупівлі — Індивідуальне обмундирування (Маска повнолицева в комплекті з фільтром), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-31-003431-a. На підставі вищевикладеного необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Укроборонекспорт" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА», Грищенко Олександр Володимирович 380676409429 marketing.pirena@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 807b8450a4d34fb5b4ac4bb645f32de0
Заголовок пункту скарги: Невідповідність технічних характеристик вимогам Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 31 жовтня 2024 року Трипільською тепловою електричною станцією Публічного акціонерного товариства "Центренерго" (далі - Замовник) на порталі prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-31-003431-a) було оголошено закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями по предмету: Індивідуальне обмундирування (Маска повнолицева в комплекті з фільтром) Код ДК 021:2015 – 35810000-5.
ТОВ Компанія «Пірена», ЄДРПОУ 43888418 (далі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
11 лютого 2025 року Трипільська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго" опублікувало Протокол Уповноваженої особи № 154 від 11.02.2025 р. по предмету закупівлі Індивідуальне обмундирування (Маска повнолицева в комплекті з фільтром) Код ДК 021:2015 – 35810000-5, яким вирішено визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ "Укроборонекспорт" та прийнято рішення про намір укласти відповідний договір про закупівлю.

Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Тендерною документацією Замовника (Додаток 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції») в п. 7 зазначено, що Учасником подається інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником: завірені підписом посадової особи та печаткою Учасника Технічні вимоги, викладені у Додатку № 2 до Тендерної документації.
В свою чергу в Додатку 2 «Технічні вимоги» Замовником в колонці Технічні характеристики вказано, що середня вага повної маски має складати 600 грамів. Тобто ним не було зазначено допустиме діапазонне значення («не більше», «не менше»), а вказана конкретна середня вага маски.
На відповідність вище зазначеній вимозі Учасник ТОВ "Укроборонекспорт" надав у складі тендерної пропозиції документ (файл «Підтвердження дод 2 ТХ.PDF»), у якому міститься документ «Довідка про відповідність технічним вимогам», та в табличці Технічні вимоги, графі Технічні характеристики вказано середню вагу повної маски – 452 ± 10 грамів (Малюнок 1), що є значно нижчою від ваги, яка вимагалась замовником.
Відтак вбачається, що Учасником ТОВ "Укроборонекспорт" у складі своєї Пропозиції, було запропоновано Товар, а саме повнолицьову маску середньою вагою 452 ± 10 грамів
що є суттєво меншою від ваги повнолицьової маски, яку вимагав Замовник, та яку б мали запропонувати інші Учасники, добросовісно виконавши вимоги Замовника.
В даному випадку різниця у вазі запропонованих повнолицьових масок суттєво впливає на ціну Товару, оскільки прослідковується безпосередній зв'язок між вагою та ціною на Товар, тобто менша вага призводить до меншого використання матеріалів на виробництво Товару, і як наслідок меншої собівартості, що надає Учаснику неконкурентну перевагу. Що є прямим порушенням одного з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зазначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу добросовісної конкуренції.
За таких обставин, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "Укроборонекспорт" та прийняття рішення про визнання даного учасника переможцем відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір