• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92,Бензин А-95, Дизельне паливо

Завершена

1 572 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2018 16:17 - 07.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: b40913d85a8840e389c7ebbeb0768d87
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-26-001114-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 30 жовтня 2017 року між ТОВ «НАФТОТРЕЙД РЕСУРС» в особі Лаврентович Ю.В. та ТОВ «ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД» в особі Кононенко О.С. був укладений договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями № МШК 0679. Вищевказані господарюючі організації взяли участь у відкритих торгах, оголошених Ізмаїльським управлінням водного господарства за індефікатором закупівлі UA-2018-07-26-001114-с, назва предмету закупівлі ДК 021 2015-09130000-9, вид предмета закупівлі Бензин А-92, А-95, дизельне паливо. У зв'язку із зазначеними обставинами, підтвердженими самим Учасником закупівлі (ТОВ «ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД»), тендерний комітет Ізмаїльського УВГ змушений прийняти рішення про відмову даному Учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі…».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення пропозиції

Номер: 8803598e16ec454da79854e77a8ed947
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-26-001114-c.b1
Назва: Оскарження відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно пункту 3 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. Відповідно до тендерної документації Замовника критерії оцінки, що викладені у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію»: «….Оцінка проводиться за наступною методикою: Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі ЄДИНОГО КРИТЕРІЮ – ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (з ПДВ). ПИТОМА ВАГА КРИТЕРІЮ – 100 %.». Тобто, відповідно до цих вимог має проводитись розгляд тендерних пропозицій Учасників закупівлі. Але 15.08.2018 р. Замовник публікує Протокол розгляду тендерних пропозицій, в якому відхиляє пропозицію ТОВ «ІДЖІ ГРУП», аргументуючи це невеликою кількістю АЗС у м. Ізмаїл, чим порушує пункт 1 Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.». Замовник у складі своєї тендерної пропозиції зазначив єдиний критерій оцінки – ціна тендерної пропозиції з питомою вагою - 100 %. За результатами аукціону пропозиція ТОВ «ІДЖІ ГРУП» є більш вигідною, ніж у переможця, що заощаджує Державні кошти у сумі 9 670,00 грн. Також додатково повідомляємо, що пропозиція учасника, якого визнано переможцем, не відповідає вимогам тендерної документації. В складі пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» відсутня титульна сторінка пропозиції, відсутній реєстр завантажених документів, відсутня технічна специфікація. Документ, завантажений під назвою "Пропозиція", що містить у собі розрахунки вартості товару також має помилки: ціна за одиницю товару Бензин А-92 Energy без ПДВ = 22,117 грн., що з ПДВ дорівнює 26,5404 грн., але ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» вказує іншу цифру – 26,58; ціна за одиницю товару Бензин А-95 без ПДВ = 23,083, що з ПДВ дорівнює 27,6996 грн., а у розрахунках ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» - 27,60 грн.; ціна за одиницю товару Дизпаливо Energy без ПДВ = 21,25 грн., що з ПДВ дорівнює 25,50 грн., а у пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» знову помилка – 25,60 грн. з ПДВ. Виходячі з цього, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та має бути відхилена згідно пункту 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІДЖІ ГРУП» має бути скасовано. В іншому разі, плануємо звернути увагу громадських об’єднань на дану закупівлю та попередні закупівлі Замовника за аналогічним кодом ДК та перевірити дотримання Замовником у закупівельній діяльності правових норм.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на скаргу Згідно пункту 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, про що і було заявлено до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель в розділі ІІІ пункті 5 Тендерної документації Ізмаїльського УВГ: «учасник-переможець повинен мати найбільшу кількість бензинових заправок у межах м. Ізмаїл та його району». Ізмаїльське УВГ здійснює свою діяльність на території всього Ізмаїльського району та має структурні підрозділи в селах Суворові і Кислиці. Виходячи з цього ІУВГ необхідно, щоб в межах цих територіальних одиниць були АЗС. Такому вимогу відповідає ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». Звертаємо Вашу увагу на те, що наявність найбільшої кількості АЗС на території м Ізмаїл та Ізмаїльського району є не критерієм оцінки тендерних пропозицій, що регламентуються в пункті 3 статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» і в пункті 1 розділу V Тендерної документації Ізмаїльського УВГ, а вимогою тендерної документації, що передбачено пунктом 4 статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» та пунктом 5 розділу ІІІ і пунктом 2 розділу V Тендерної документації Ізмаїльського УВГ.
Статус вимоги: Відхилено