-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус)
Завершена
1 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2018 13:15 - 30.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
aac81616b9e341048f95474a6a091da0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-19-000944-b.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Просимо Вас розглянути можливість внести зміни в Технічне завдання предмету закупівлі, що зазначені у ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме, Вимоги Замовника:
П.9 Задня підвіска – пневматична або пневморесорна замінити на: підвіска задня – залежна пневматична, пневморесорна або залежна ресорна.
Наше прохання пов’язано з тим, що автобуси з пневматичною коштують мінімум на 100 – 150 тис. грн. дорожче, і скоріш за все, ніхто з потенційних учасників не прийме участь у торгах з автобусами з пневматичною підвіскою та тією додатковою комплектацією, і торги можуть не відбутися.
Дані зміни просимо внести для забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та усунення дискримінаційних положень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2018 12:07
Вирішення:
На Ваше звернення пояснюємо наступне: Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) передбачено право Замовника у тендерній документації встановити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Керуючись зазначеним вище правом, тендерним комітетом у додатку 2 тендерної документації встановлено основні технічні вимоги по експлуатаційній технологічності автобуса, який закуповується Замовником. Поряд з цим, з метою дотримання такого принципу здійснення закупівель як «недискримінація учасників» до окремих технічних вимог техніки, що запропонована до поставки зазначено формулювання «або еквівалент». Так, Розділом «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.». Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Якщо в потенційних учасників немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно з оприлюдненим оголошенням, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їхню вимогу. Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. За результатами аналізу наявності виробників товарів у відповідній сфері, було з’ясовано, що існує щонайменше 2 виробники товару, який передбачений у технічному завданні, складеному Замовником, а тому існує відповідна конкуренція, а значить, вимоги тендерної документації не можна вважати дискримінаційними. Таким чином, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Тендерним комітетом вирішено не вносити зміни до тендерної документації, оскільки технічні вимоги, які вказані Замовником торгів, відповідають чинному законодавству та потребі Острожецької сільської ради. Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги:
Відхилено