-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Губчаста пов’язка для відведення ексудату для відкритих ран, що не влипає, стерильна, 20 х 50 cм (± 10%))
Торги не відбулися
4 894 113.56
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 470.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 470.57 UAH
Період оскарження:
30.10.2024 16:35 - 14.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
c3e198862db642e48e47aef17919fcd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-30-012179-a.b2
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 005_ лист_Нотифікованого_органу_МІТ2023Р021_eng.pdf 04.12.2024 16:50
- 005_1_ лист_Нотифікованого_органу_МІТ2023Р021_укр.pdf 04.12.2024 16:50
- 002_ уніфікований_клін_протокол_2016_135_ykpmd_be.pdf 04.12.2024 16:50
- 004_СВ_пов'язки_UA.TR.098.0418-23_rev.pdf 04.12.2024 16:50
- 003_адаптована_клін_настнова_2016_135_akn_be.pdf 04.12.2024 16:50
- 000_Скарга_АМКУ_СТАТУС_ПРОМЕД_пов'язки.pdf 04.12.2024 16:50
- 001_звіт_з_додаткової_клінічної_оцінки_пов'язки.pdf 04.12.2024 16:50
- sign.p7s 04.12.2024 16:51
- Дод_пояснення СТАТУС-ПРОМЕД_пов'язки_UA_2024_10_30_012179_a.pdf 17.12.2024 15:42
- рішення від 06.12.2024 № 19401.pdf 06.12.2024 13:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2024 № 20175.pdf 19.12.2024 11:37
- рішення від 18.12.2024 № 20175.pdf 20.12.2024 09:53
- Пояснення по суті скарги UA-2024-10-30-012179-a.b2.pdf 10.12.2024 19:34
- Листа від Міністерства охорони здоров’я Республіки Молдова (Преклад).docx 10.12.2024 19:34
- лист від Університетської клініки дерматології та алергології Медичного університету Парацельсус.pdf 10.12.2024 19:34
- Пояснення по суті скарги UA-2024-10-30-012179-a.b2.doc 10.12.2024 19:34
- листі Університетської клініки дерматології та алергології Медичного університету Парацельсус (переклад).docx 10.12.2024 19:34
- Листа від Міністерства охорони здоров’я Республіки Молдова.pdf 10.12.2024 19:34
- Протокол УО № 9 від 09.01.2025 виконання рішення АМКУ.docx 09.01.2025 10:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2024 16:59
Дата розгляду скарги:
18.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.12.2024 13:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.12.2024 09:53
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2025 10:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.12.2024 № 20175-р/пк-пз скасовано рішення Замовника (протокол від 29.11.2024 № 2236) про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТАТУС-ПРОМЕД».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f7b952c25024462faa35c0ce1f65a745
Заголовок пункту скарги:
Детально у скарзі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Детально у скарзі
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Детально у скарзі
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
7f7eecf7b1e3430a95c3dd41d405b74a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-30-012179-a.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Детально у Скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_звіт_з_додаткової_клінічної_оцінки_пов'язки_БЕ.pdf 01.11.2024 12:32
- 4_сертифікат_відповідності_пов'язки_UA.TR.098.0418-23_rev.pdf 01.11.2024 12:32
- 2_уніфікований_клін_протокол_2016_135_ykpmd_be.pdf 01.11.2024 12:32
- 3_адаптована_клін_настнова_2016_135_akn_be.pdf 01.11.2024 12:32
- Скарга UA_2024_10_30_012179_a.pdf 01.11.2024 12:32
- 5_лист_Нотифікованого_органу_МІТ2023Р021_укр.pdf 01.11.2024 12:32
- 5_лист_Нотифікованого_органу_МІТ2023Р021_eng.pdf 01.11.2024 12:32
- sign.p7s 01.11.2024 12:34
- рішення від 04.11.2024 № 17774.pdf 04.11.2024 16:05
- Інформація про резолютивну частину рішення 11.11.2024 № 18171.pdf 12.11.2024 10:53
- рішення від 11.11.2024 № 18171.pdf 13.11.2024 16:45
- Пояснення на скаргу.doc 06.11.2024 17:56
- Пояснення.pdf 06.11.2024 17:56
- Настанова з найкращої практики.pdf 06.11.2024 17:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2024 12:44
Дата розгляду скарги:
11.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.11.2024 16:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.11.2024 16:46
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c622c3ce656b4da9ae2f9086fb94d289
Заголовок пункту скарги:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Детально у Скарзі
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Детально у Скарзі