• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 5

Бензин А-95 та дизельне паливо (талон/скретч-карта)

Завершена

449 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 246.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2024 13:43 - 04.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірне прийняте рішення Замовника щодо відміни процедурт закупівлі відповідно до Протоколу № 2

Номер: f421f50e945a48b2818df4d5e86cc2f5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-30-007241-a.b1
Назва: СКАРГА на неправомірне прийняте рішення Замовника щодо відміни процедурт закупівлі відповідно до Протоколу № 2
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2024 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.12.2024 12:33
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2024 12:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.11.2024 ідентифікатором № UA-2024-10-30-007241-a.b1 скаржник -"ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ", код ЄДРПОУ: 45067285 скасувати Рішення про відміну закупівлі (від 08.11.2024 №65) виконано та учасники повернуті на класифікацію. (рішення уповноваженої особи від 04.12.2024 №80
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 81a45de2fb5e4729a47852628b024a7a
Заголовок пункту скарги: скасувати рішення про відміну процедури закупівлі згідно Протоколу № 65/2024 від 08.10.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Посилання на прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника:
08.11.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-30-007241-a, за предметом Бензин А-95 та дизельне паливо (талон/скретч-карта) (ДК 021:2015– 09130000-9 - Нафта і дистиляти), Замовником було опубліковано Протокол № 65/2024 від 08.10.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі згідно підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.

ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
30.10.2024 року Замовником оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-30-007241-a, за предметом Бензин А-95 та дизельне паливо (талон/скретч-карта) (ДК 021:2015– 09130000-9 - Нафта і дистиляти).
Аукціон було проведено 07.11.2024 року.
Участь у процедурі закупівлі прийняли наступні учасники:
1) ТОВ "ТД "ІФС" (Скаржник).
2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР";
3) ТОВ "УКР СМАРТ ОІЛ";
4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ".
08.11.2024 року Замовником було опубліковано Протокол № 65/2024 від 08.10.2024 року про відміну процедури закупівлі на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно протоколу Уповноваженої особи:
«У зв’язку зі змінами в технічних, якісних та інших характеристиках премдета закупівлі, відмінити закупівлю за ідентифікатором: № UA-2024-10-30-007241-a від 30.10.2024 року за предметом Бензин А-95 та дизельне паливо (талон/скретч-карта) (ДК 021:2015– 09130000-9 - Нафта і дистиляти).»

За результатом проведеного аукціону найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція Скаржника.
Станом на дату подання цієї Скарги, на етапі кваліфікації занходиться пропозиція Скаржника.

Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:
В пункті 50 Особливостей визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.

Замовник жодним чином не обґрунтовує своє рішення згідно Протоколу № 65/2024 від 08.10.2024 року в частині наявних порушень у сфері публічних закупівель.
Виходячи з Протоколу відміни закупівлі, Замовник не долучив жодного доказу (документів та інформації), які б свідчили про виявленні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, не зазначив ОПИС таких порушень та не зазначає підстави неможливості усунення таких «ПОРУШЕНЬ».
Відповідні «порушення» законодавства, які Замовник зазначив в Протоколі щодо прийнятого Рішення Уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі не свідчать про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.


Згідно п. 50 Особливостей, У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення та описом таких порушень.


Тендерна документація процедури закупівлі оголошеної Замовником за ідентифікатором UA-2024-10-30-007241-a, розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Як зазначає Замовник, підставою відміни процедури закупівлі є «В технічних, якісних та інших характеристиках предмета закупівлі не було вказано, що до розгляду будуть допущенні пропозиції учасників, що мають розгалужену мережу АЗС (у користуванні або мережу АЗС партнерів) на всій території України (обов’язково зі значною кількістю АЗС на територіях Дніпропетровської та Кіровоградської областях та містах де безпосередньо розміщуються структурні підрозділи Державної екологічної інспекції Придніпровського округу (Дніпропетровська та Кіровоградська області), які здійснюють державний нагляд (контроль) за дотримання вимог природоохоронного законодавства України, а саме: міста Кривій Ріг, Дніпро, Кропивницький, Кам’янське, Павлоград.)»
Відповідне обґрунтування Замовника у неможливості усунення порушень вимог законодавства, а саме: не можливість внесення змін на етапі кваліфікації учасника, - не можуть вважатись ОПИСОМ ПОРУШЕНЬ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА.

Отже, Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни процедури відкритих торгів з особливостями з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а також не зазначив опис таких порушень.

Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем процедури закупівлі, чим порушив права та законні інтереси Скаржника.
Згідно абз. 4 п. 59 Особливостей Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Дата оприлюднення Проколу про відміну процедури закупівлі – 08.11.2024 року.
Дата, до якої Скаржник може оскаржити рішення Замовника - до 19.11.24 року, 00:00.

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)