-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 (наливом)
Завершена
235 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 350.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2024 13:30 - 23.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-30-007008-a При цьому, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Номер:
cd830cc87b524f968111e21d3e538afc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-30-007008-a.a1
Назва:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-30-007008-a При цьому, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Скарга:
Тендерна документація розробляється та оприлюднюється в електронній системі закупівель з урахуванням чинного законодавства, а саме Закону України (надалі - Закону) «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінетів Міністрів України про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – особливості), а саме ст. 22-23 Закону України, а також п.28-29 Особливостей.
«У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛЬНОГО, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі»
Відповідно до вищевикладеного замовник зобов’язаний установлювати вимоги до предмета даної закупівлі виключно із національного стандарту, а саме - ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови
В складі тендерної документації міститься:
Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі: «- довідку довільної форми про наявність в учасника місць зберігання нафтопродуктів, в тому числі на території Полтавської області. Для підтвердження інформації, зазначеної у вказаній довідці учасник повинен надати копії документів про право власності на місце зберігання нафтопродуктів та/або копії документів на право оренди місця зберігання нафтопродуктів та/або копію договору зберігання нафтопродуктів»
- Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимагаючи зберігання пального в тому числі на території Полтавської області ,штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають зберігання пального в тому числі на території Полтавської області Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають зберігання пального на території Полтавської області
Відповідно до Розідлу 8 ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.Технічні умови, Транспортування та зберігання Бензин А- 95 здійснюються згідно з ДСТУ 4454 (розділи 8, 9 та додаток А).
Однак ні ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, ні ДСТУ 4454:2005 Нафта і нафтопродукти. Маркування, пакування, транспортування та зберігання, не містять вимог та посилань на необхідність розташування сховищ для зберігання нафотопродуктів в тому числі на території Полтавської області або в жодні іншій конкретній адміністративно-територіальній одиниці.
Дана вимога окрім того, що порушує абз. 2 п. 29 Особливостей, також є дискримінаційною, та такою що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників.
ТОВ «ВЕЛЛОЙЛ» має намір прийняти участь у закупівлі Бензин А-95 (наливом) ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-30-007008-a. У ТОВ «ВЕЛЛОЙЛ» наявне місце для зберігання нафтопродуктів за адресою м.Запоріжжя, вул. Миколи Краснова,буд 13 відповідно до договору
№ 18 від 18 січня 2024р. зберігання нафтопродуктів на складі.
Відповідна вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
А також хочемо зауважити, що надання інформації про наявність складу паливо-мастильних матеріалів (нафтобази) з зазначенням адреси, в умовах війни несе ризики для безпеки суспільства.
Замовником необгрунтовано встановлена вимога, щодо необхідності наявності сховища для зберігання нафтопродуктів в тому числі на території Полтавської області. Також варто зазначити, що у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України була пошкоджено або повністю знищенна велика кількість сховищ для зберігання нафтопродуктів, тому для збереження конкуретного середовища, сприяння розвитку економічної конкуренції встановлення такої вимоги є недопустимим.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір зберігання ПММ.pdf 04.11.2024 15:29
- Ліцензія зберігання Юнона 2024.pdf 04.11.2024 15:29
- Скарга ТОВ «ВЕЛЛЙОЛ».docx 04.11.2024 15:29
- Скарга ТОВ «ВЕЛЛЙОЛ».pdf 04.11.2024 15:29
- sign.p7s 04.11.2024 15:30
- Повідомлення про усунення порушень 05.11.2024 11:03
- Пояснення по суті скарги 07.11.2024 10:39
- Пояснення по суті скарги doc 07.11.2024 10:39
- Повідомлення про усунення порушень doc 07.11.2024 10:39
- рішення від 06.11.2024 № 17944.pdf 06.11.2024 14:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2024 № 18334.pdf 14.11.2024 14:13
- рішення від 13.11.2024 № 18334.pdf 18.11.2024 15:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.11.2024 17:02
Дата розгляду скарги:
13.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.11.2024 14:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2024 15:21
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2024 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18334-р/пк-пз від 13.11.2024 року по скарзі ТОВ «Веллойл» від 04.11.2024 року № UA-2024-10-30-007008-а.а1 (далі - Рішення) виконавчим комітетом Диканської селищної ради внесені відповідні зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів. Таким чином, порушення, зазначені у Рішенні, замовником усунуті.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a9846cda6b274882a591ceba215e4d2d
Заголовок пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-30-007008-a При цьому, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тендерна документація розробляється та оприлюднюється в електронній системі закупівель з урахуванням чинного законодавства, а саме Закону України (надалі - Закону) «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінетів Міністрів України про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – особливості), а саме ст. 22-23 Закону України, а також п.28-29 Особливостей.
«У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛЬНОГО, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі»
Відповідно до вищевикладеного замовник зобов’язаний установлювати вимоги до предмета даної закупівлі виключно із національного стандарту, а саме - ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови
В складі тендерної документації міститься:
Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі: «- довідку довільної форми про наявність в учасника місць зберігання нафтопродуктів, в тому числі на території Полтавської області. Для підтвердження інформації, зазначеної у вказаній довідці учасник повинен надати копії документів про право власності на місце зберігання нафтопродуктів та/або копії документів на право оренди місця зберігання нафтопродуктів та/або копію договору зберігання нафтопродуктів»
- Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимагаючи зберігання пального в тому числі на території Полтавської області ,штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають зберігання пального в тому числі на території Полтавської області Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають зберігання пального на території Полтавської області
Відповідно до Розідлу 8 ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.Технічні умови, Транспортування та зберігання Бензин А- 95 здійснюються згідно з ДСТУ 4454 (розділи 8, 9 та додаток А).
Однак ні ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, ні ДСТУ 4454:2005 Нафта і нафтопродукти. Маркування, пакування, транспортування та зберігання, не містять вимог та посилань на необхідність розташування сховищ для зберігання нафотопродуктів в тому числі на території Полтавської області або в жодні іншій конкретній адміністративно-територіальній одиниці.
Дана вимога окрім того, що порушує абз. 2 п. 29 Особливостей, також є дискримінаційною, та такою що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників.
ТОВ «ВЕЛЛОЙЛ» має намір прийняти участь у закупівлі Бензин А-95 (наливом) ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-30-007008-a. У ТОВ «ВЕЛЛОЙЛ» наявне місце для зберігання нафтопродуктів за адресою м.Запоріжжя, вул. Миколи Краснова,буд 13 відповідно до договору
№ 18 від 18 січня 2024р. зберігання нафтопродуктів на складі.
Відповідна вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
А також хочемо зауважити, що надання інформації про наявність складу паливо-мастильних матеріалів (нафтобази) з зазначенням адреси, в умовах війни несе ризики для безпеки суспільства.
Замовником необгрунтовано встановлена вимога, щодо необхідності наявності сховища для зберігання нафтопродуктів в тому числі на території Полтавської області. Також варто зазначити, що у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України була пошкоджено або повністю знищенна велика кількість сховищ для зберігання нафтопродуктів, тому для збереження конкуретного середовища, сприяння розвитку економічної конкуренції встановлення такої вимоги є недопустимим.
З огляду на викладене встановлення в тендерній документації вимоги зазначеної Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації, порушує права ТОВ «ВЕЛЛЙОЛ» є дискримінаційною та суттєво звужує конкуренцію, що в свою чергу є порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
До Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази :
«У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛЬНОГО, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі»
Відповідно до вищевикладеного замовник зобов’язаний установлювати вимоги до предмета даної закупівлі виключно із національного стандарту, а саме - ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови
В складі тендерної документації міститься:
Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі: «- довідку довільної форми про наявність в учасника місць зберігання нафтопродуктів, в тому числі на території Полтавської області. Для підтвердження інформації, зазначеної у вказаній довідці учасник повинен надати копії документів про право власності на місце зберігання нафтопродуктів та/або копії документів на право оренди місця зберігання нафтопродуктів та/або копію договору зберігання нафтопродуктів»
- Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимагаючи зберігання пального в тому числі на території Полтавської області ,штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають зберігання пального в тому числі на території Полтавської області Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають зберігання пального на території Полтавської області
Відповідно до Розідлу 8 ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.Технічні умови, Транспортування та зберігання Бензин А- 95 здійснюються згідно з ДСТУ 4454 (розділи 8, 9 та додаток А).
Однак ні ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, ні ДСТУ 4454:2005 Нафта і нафтопродукти. Маркування, пакування, транспортування та зберігання, не містять вимог та посилань на необхідність розташування сховищ для зберігання нафотопродуктів в тому числі на території Полтавської області або в жодні іншій конкретній адміністративно-територіальній одиниці.
Дана вимога окрім того, що порушує абз. 2 п. 29 Особливостей, також є дискримінаційною, та такою що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників.
ТОВ «ВЕЛЛОЙЛ» має намір прийняти участь у закупівлі Бензин А-95 (наливом) ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-30-007008-a. У ТОВ «ВЕЛЛОЙЛ» наявне місце для зберігання нафтопродуктів за адресою м.Запоріжжя, вул. Миколи Краснова,буд 13 відповідно до договору
№ 18 від 18 січня 2024р. зберігання нафтопродуктів на складі.
Відповідна вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
А також хочемо зауважити, що надання інформації про наявність складу паливо-мастильних матеріалів (нафтобази) з зазначенням адреси, в умовах війни несе ризики для безпеки суспільства.
Замовником необгрунтовано встановлена вимога, щодо необхідності наявності сховища для зберігання нафтопродуктів в тому числі на території Полтавської області. Також варто зазначити, що у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України була пошкоджено або повністю знищенна велика кількість сховищ для зберігання нафтопродуктів, тому для збереження конкуретного середовища, сприяння розвитку економічної конкуренції встановлення такої вимоги є недопустимим.
З огляду на викладене встановлення в тендерній документації вимоги зазначеної Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації, порушує права ТОВ «ВЕЛЛЙОЛ» є дискримінаційною та суттєво звужує конкуренцію, що в свою чергу є порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
До Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази :
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Тендерна документація розробляється та оприлюднюється в електронній системі закупівель з урахуванням чинного законодавства, а саме Закону України (надалі - Закону) «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінетів Міністрів України про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – особливості), а саме ст. 22-23 Закону України, а також п.28-29 Особливостей. «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛЬНОГО, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі» Відповідно до вищевикладеного замовник зобов’язаний установлювати вимоги до предмета даної закупівлі виключно із національного стандарту, а саме - ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови В складі тендерної документації міститься: Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі: «- довідку довільної форми про наявність в учасника місць зберігання нафтопродуктів, в тому числі на території Полтавської області. Для підтвердження інформації, зазначеної у вказаній довідці учасник повинен надати копії документів про право власності на місце зберігання нафтопродуктів та/або копії документів на право оренди місця зберігання нафтопродуктів та/або копію договору зберігання нафтопродуктів» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Вимагаючи зберігання пального в тому числі на території Полтавської області ,штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають зберігання пального в тому числі на території Полтавської області Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають зберігання пального на території Полтавської області Відповідно до Розідлу 8 ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.Технічні умови, Транспортування та зберігання Бензин А- 95 здійснюються згідно з ДСТУ 4454 (розділи 8, 9 та додаток А). Однак ні ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, ні ДСТУ 4454:2005 Нафта і нафтопродукти. Маркування, пакування, транспортування та зберігання, не містять вимог та посилань на необхідність розташування сховищ для зберігання нафотопродуктів в тому числі на території Полтавської області або в жодні іншій конкретній адміністративно-територіальній одиниці. Дана вимога окрім того, що порушує абз. 2 п. 29 Особливостей, також є дискримінаційною, та такою що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників. ТОВ «ВЕЛЛОЙЛ» має намір прийняти участь у закупівлі Бензин А-95 (наливом) ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-30-007008-a. У ТОВ «ВЕЛЛОЙЛ» наявне місце для зберігання нафтопродуктів за адресою м.Запоріжжя, вул. Миколи Краснова,буд 13 відповідно до договору № 18 від 18 січня 2024р. зберігання нафтопродуктів на складі. Відповідна вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. А також хочемо зауважити, що надання інформації про наявність складу паливо-мастильних матеріалів (нафтобази) з зазначенням адреси, в умовах війни несе ризики для безпеки суспільства. Замовником необгрунтовано встановлена вимога, щодо необхідності наявності сховища для зберігання нафтопродуктів в тому числі на території Полтавської області. Також варто зазначити, що у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України була пошкоджено або повністю знищенна велика кількість сховищ для зберігання нафтопродуктів, тому для збереження конкуретного середовища, сприяння розвитку економічної конкуренції встановлення такої вимоги є недопустимим. З огляду на викладене встановлення в тендерній документації вимоги зазначеної Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації, порушує права ТОВ «ВЕЛЛЙОЛ» є дискримінаційною та суттєво звужує конкуренцію, що в свою чергу є порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». До Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази :