-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція існуючої котельні з переводом на тверде паливо, тепловою потужністю 1000 кВт, для опалення приміщення КЗ «Семенівський міський палац культури» Семенівської міської ради, КЗ «Семенівський історико-краєзнавчий музей», приміщень Семенівської районної ради у м. Семенівка Чернігівської області, з установкою твердопаливного котла, потужністю 500Квт, заміни існуючої тепломережі, ремонту теплорозподільчого вузла у приміщенні КЗ «Семенівський міський палац культури» з виділенням черговості. ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
4 601 174.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 011.74 UAH
мін. крок: 1% або 46 011.74 UAH
Період оскарження:
18.07.2018 14:49 - 05.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Про надання в складі тендерної документації креслень.
Номер:
73dd3746f30e453c82eef9177417591e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001327-b.b2
Назва:
Про надання в складі тендерної документації креслень.
Вимога:
Вдруге !!!
На підставі ст.22 Закону України " Про публічні закупівлі" вимагаємо в тендерній документації надати кресленя (робочий проект) або надати уточнення на запитання від 24.07.18(18:15) для визначення його вартості або скасувати торги. Ваше відхилення скарги від 24.07.2018 є не обгрунтовним та без підставним, тому що Вам необхідно ознайомитися не тільки з принципами(основою) цінооутворення ( п.4.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а в повному обсязі. Так без креслень не можливо з`ясувати умови виконання робіт для правильної розцінки трудових ресурсів, а вартість матеріально-технічні ресурсів без їх повного найменування та технічних характеристик, вказаних в додатку№4 "Технічне завдання" не можливо визначити. В разі видхилення і цієї вимоги, вимушені будемо діяти згідно Законодавства України, за результатами яких у разі підтвердження порушення, Замовник торгів буде притягнут до відповідальності, що нанесе збитки бютжету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2018 11:07
Вирішення:
Відповідь на аналогічну вимогу надавалась раніше 24.07.2018, 18:20.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про надання в складі тендерної документації креслень.
Номер:
0d87776bc03148858bbe0bc2fd3f9add
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001327-b.b1
Назва:
Про надання в складі тендерної документації креслень.
Вимога:
На підставі ст.22 Закону України " Про публічні закупівлі" вимогаємо в тендерну документацію вложити креслення (робочий проект) для визначення його вартості або скасувати торги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2018 18:20
Вирішення:
Пункт 4.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 " Правила визначення вартості будівництва" встановлює, що система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально – технічних ресурсів.
Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 " Правила визначення вартості будівництва" не містить жодного посилання на робочі креслення.
При цьому Додаток 4 Тендерної документації містить вичерпний перелік робіт, матеріалів та устаткування необхідного для виконання будівельних робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що учасник самостійно здійснює визначення вартості своєї тендерної пропозиції з врахуванням поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси у відповідності до умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
96f997ec3f3b4053be41a7a890e0351b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001327-b.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Скарга:
Вважаємо вимогу щодо надання сертифікату на відповідність системи управління якості Учасника вимогам ISO9001 або ДСТУ 9001 дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло Учасників з наступних підстав: Сертифікація в системі ISO 9001 для виконання робіт, що є предметом закупівлі є не обов’язковою в Україні.
Крім того, у відповідності до Наказу №28 від 01.002.2015 року "про затвердження продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації", обов’язкова сертифікація поширюється лише на певні види продукції, а наше підприємство не є виробником обладнання та матеріалів, що будуть застосовані під час виконання робіт передбачених Документацією.
Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якості. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 або ISO 9001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 документи, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Законодавством України (закони та підзаконні акти України) не передбачено, що юридична особа в Україні має отримати сертифікат про впровадження системи управління якістю ISO 9001.
Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання копії сертифікату сертифікату ISO 9001 від виробника порушує один з основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінація учасників та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У разі якщо наша вимога не буде задоволена, а наша пропозиція буде відхилена через ненадання даного сертифікату мі будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету та суду, що спричинить блокування процедури закупівлі на декілька місяців.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 08.08.2018 № 8034.pdf 08.08.2018 20:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.08.2018 10:41
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.08.2018 20:37
Скарга
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
949137ee31ba42f89f7fc257c1dba6c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001327-b.a4
Назва:
Дискримінаційна вимога
Скарга:
Шановний Замовник. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу, а саме: "Учасник повинен надати копії документів, підтверджуючих те, що особи зазначені у довідці, дійсно працюють в учасника (довідка з державної фіскальної служби про сплату Учасником податків, зборів, обов’язкових платежів за отриманий працівниками дохід від Учасника, видана не раніше ніж за 90 днів до дати подання тендерної пропозиції)."
Згідно отриманої інформації, за місцем реєстрації нашого підприємства, дана довідка виготовляється 30 календарних днів, що унеможливлює її подання у складі тендерної пропозиції. Вимагаємо додати альтернативні варіанти підтвердження наявності працівників, наприклад надання у складі пропозиції копії наказів або копії трудових книжок. *у разівідхилення нашої вимоги, законної та обгрунтованої копія вимоги про дискримінаційні вимоги буде направлена до відповідних органів.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 08.08.2018 № 8046.pdf 08.08.2018 17:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2018 18:12
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.08.2018 17:32