-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект крісел для актового залу
Комплект крісел для актового залу
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
06.08.2018 11:22 - 09.08.2018 11:30
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про скасування протоколу
Номер:
c2568e198f274b188a36dd474babfd12
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-06-000617-b.c3
Назва:
Вимога про скасування протоколу
Вимога:
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, Фізичній особі – підприємцю Пономаренко Тетяні Володимирівні (далі – ФОП Пономаренко Т.В.) стало відомо, що нашу тендерну пропозицію як Учасника торгів за ID: UA-2018-08-06-000617-b щодо предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV): 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них – Комплект крісел для актового залу автоматично електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
15.08.2018р. Протоколом (рішенням) засідання Комітету Замовника КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» про відхилення пропозиції Кандидата №1 під час оцінки пропозиції Кандидата – ФОП Пономаренко Т.В. було надано обґрунтування відхилення даної пропозиції.
Ознайомившись з вищевказаним протоколом, що був наданий Замовником щодо даної тендерної пропозиції, вважаємо його безпідставним у повній мірі та просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Пунктом 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- _Вимога щодо дискваліфікації.pdf 17.08.2018 03:47
Дата подачі:
17.08.2018 03:47
Вирішення:
Відровідно до наказу №35 "Порядок здійснення допорогивих закупівель"
пункт 6.3, Замовник має право вказувати вимоги до Учасника, які на його
думку є необхідними для його закупівлі. Пункт 9.2. цьго наказу
"Підставою для дискваліфікації" є невідповідність пропозиції Учасника
умовам закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Доброго дня!
Номер:
f11b4106612f48b59a4bae176fdfc2ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-06-000617-b.a2
Назва:
Доброго дня!
Вимога:
Відповідно до Додатку №1 – Технічні (якісні) вимоги до товару вимогою Замовника є те, що виробництво крісел має відповідати Системі екологічного управління, що підтверджується відповідним Сертифікатом ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT). По-перше, отримання даного сертифікату є добровільним згідно вимог чинного законодавства України (далі - законодавство), а не обов’язковим. Обов’язковими документами, що підтверджують дотримання вимог та стандартів законодавства є саме – Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. По-друге, ISO 14001: 2015 є стандартом для системи управління навколишнім середовищем. Застосування підходів ISO 14001:2015: у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань: більш низькі експлуатаційні витрати; Забезпечення доступу до нового ринку; Збільшення довіри зацікавлених сторін; Створення корпоративного іміджу і довіри; Захист навколишнього середовища як частина їх соціальної відповідальності; Виконання свої юридичних зобов'язань. На основі вищезазначеного можна зробити висновок, що ніякого відношення до якості товару даний сертифікат не має та у зв’язку з тим, що це є допорогова закупівля – Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016р. № 35 (далі – Наказ) дана вимога не передбачена. В даному випадку Учасник може надати гарантійний лист в довільній формі з зобов’язанням дотримуватись вимог законодавства про захист навколишнього середовище, одна і це не є обов’язковою умовою.
Також, відповідно до Додатку №1 Ви вимагаєте: «На підтвердження того, що крісла можуть бути використані у кіно- театральних та концертних залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання». Дані протоколи випробування надаються для кожного виробу окремо, і тільки після того, як товар буде зроблений. Зважаючи на індивідуальність Вашого замовлення, ці протоколи випробування будуть надані лише на ті зразки, що учасник надає замовнику до закінчення строку подання пропозицій електронних торгів, а на всі інші крісла для актового залу будуть зроблені з "0", а тому надання такого протоколу просто неможливе при наданні пропозиції. Протокол випробовування може бути отриманий лише ПІСЛЯ виготовлення цих крісел.
У Додатку №1 Замовником з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару Технічним вимогам цієї документації учасник, до закінчення строку подання пропозицій електронних торгів, повинен забезпечити надання замовнику торгів зразка крісла, за власний рахунок, за адресою: 21050, вул. Грушевського, 13, м. Вінниця на умовах обов’язкового повернення протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про акцепт, відхилення пропозиції, відміни торгів або визнання торгів такими що не відбулися за рахунок учасника. Даною вимогою Замовник прямо порушує права Учасників у прийнятті їх участі у закупівлі, а саме явні порушення вимог пункту 6.2. Наказу – це ненадання можливості добросовісної конкуренції серед учасників та явна дискримінація учасників, так як відповідно до пункту 6.6. Наказу подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі. Тобто, Замовник не має права до закінчення строку подання пропозицій електронних приймати рішення про акцепт або відхилення пропозиції.
У Додатку 2 є незрозумілими дані вимоги Замовника: «Учасник повинен одночасно додати до своєї комерційної пропозиції (прикріпити на сайті електронного майданчика у сканованому вигляді в одному файлі у форматі * PDF) всі документи, які вимагаються Замовником в даній процедурі закупівлі. Тобто, на момент, коли аукціон завершено та автоматично визначено переможця, всі документи Учасника повинні бути в наявності, відскановані, мати чітке та розбірливе зображення.
Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні.».
Відповідно до вимог пункту 1.8. Наказу Замовник може вимагати копії документів у паперовому вигляді, що були надані в електронному вигляді, лише в Учасника, який перебуває у статусі “Кваліфікація” або “Переможець”.
Крім цього, у Додатку 2 замовником вказано «Якщо учасник не є виробником, до пропозиції додається сканована копія договору з виробником предмету закупівлі», що саме мається на увазі? Виходячи з тексту тендерної документації – це має бути Дилерський договір.
Враховуючи все вищевикладене, з метою дотримання законодавчих принципів щодо здійснення закупівель та на підставі вимог чинного законодавства України вимагаємо з метою уникнення будь-якої дискримінації учасників закупівлі та надання можливості добросовісної конкуренції серед них внести всі необхідні зміни до даної тендерної документації Змовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2018 11:46
Вирішення:
Замовником розглянуто вимогу Учасника закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-06-000617-b), подану 07.08.2018 р. о 10.12 (далі – Вимога), відповідно до якої Учасник вимагає внести зміни до Додатку №1 тендерної документації, а саме прибрати вимогу щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 та Протоколу випробування.
Вимога Учасника мотивована тим, що на його думку, визначені в Додатку 1до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів вимоги Замовника надати копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», а також вимоги надати на підтвердження того, що крісла можуть бути використані у кіно-театральних та концертних залах Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання, є дискримінаційними, та такими, що порушують принцип недискримінації Учасників. В обґрунтування своєї Вимоги Учасник вказує, що зазначений сертифікат ніякого відношення до якості товару не має, а надання Протоколу Випробування взагалі неможливе.
Проаналізувавши Вимогу Учасника, повідомляємо, що така Вимога є необґрунтованою, безпідставною, а викладені в ній доводи – надуманими, Тендерна документація відповідає приписам законодавства та інших керівних документів, а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини (для товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В свою чергу відповідно до п. 1.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (зараз – ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок) Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.2. Порядку дублює приписи ч. 1 ст. 3 Закону, зобов’язуючи замовників дотримуватися згаданих вище принципів.
Так, слід зазначити, що опубліковане Замовником Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів не містить жодної вимоги, яка б звужувала коло осіб, що мають право приймати участь у закупівлі, таким чином слід дійти висновку, що брати участь у зазначеній закупівлі на рівних умовах мають право усі вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, які зареєстровані в системі закупівель.
Щодо твердження учасника про те, що сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT не має відношення до якості товару зазначаємо наступне.
По-перше, Замовник жодним чином не стверджує, що зазначений сертифікат стосується саме якості товару.
По-друге, відповідно до п. 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
З огляду на викладену норму вбачається, що замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Учасником правильно констатовано факт, що стандарт ISO 14001:2015 є стандартом для системи управління навколишнім середовищем, а застосування підходів ISO 14001:2015 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань, зокрема, більш низькі експлуатаційні витрати; забезпечення доступу до нового ринку; збільшення довіри зацікавлених сторін; створення корпоративного іміджу і довіри; захист навколишнього середовища як частина їх соціальної відповідальності; виконання свої юридичних зобов'язань, тощо.
Проте Учасником не правильно було кваліфіковано вимогу у наданні такого сертифікату, як дискримінаційну. Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначеного сертифікату, Замовник резумує, що відповідність учасника стандарту ISO 14001:2015 є ознакою його компетентності, дисциплінованості, такого учасника, що опосередковано впливає на якість продукції, що ним виробляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
Щодо твердження учасника про те, що крісла для актового залу будуть зроблені з нуля, а тому надання Протоколу Випробування просто неможливе, слід зазначити наступне.
По-перше, ані Законом, ані жодним іншим нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язку обґрунтовувати Замовником, встановлені ним вимоги до предмета закупівлі, які ним встановлюються на власний розсуд, з урахуванням власне його інтересів.
Хоча, вимоги про наявність протоколу випробування є дійсно обґрунтованими, адже крісла, що є предметом закупівлі, будуть встановлюватися у приміщенні, для проведення заходів з використанням пристроїв звуковідтворення, для налаштування якого необхідно враховувати коефіцієнт звукопоглинання предметів, розташованих у приміщенні, в тому числі крісел.
Більше того, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Замовник вправі знати всі технічні характеристики товару, який купує, серед яких коефіцієнт звукопоглинання, а тому Замовник розраховуючи на те, що всі витрати, пов'язані з отриманням всіх можливих сертифікатів, вже закладені в ціну крісла, не бажає і не має можливості сплачувати за проведення досліджень на звукопоглинання крісел після їх отримання, та вважає за доцільне проведення відповідних досліджень у часі до проведення закупівлі, аби унеможливити закупівлю товару, який не відповідає інтересам Замовника.
При цьому вимоги про наявність протоколу випробування відповідно до змісту Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів є саме технічними вимогами, а не вимогами щодо документації на підтвердження здійснення учасником діяльності відповідно до законодавства, а тому жодним чином не можуть бути оцінені як дискримінаційні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо тендерної документації
Номер:
30d1159541f74ec89e8fd80b2d28b7ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-06-000617-b.a1
Назва:
Щодо тендерної документації
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до Додатку № 1, Замовник вимагає надати копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
ISO 14001: 2015 є стандартом для системи управління навколишнім середовищем. Застосування підходів ISO 14001:2015: у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань: більш низькі експлуатаційні витрати; Забезпечення доступу до нового ринку; Збільшення довіри зацікавлених сторін; Створення корпоративного іміджу і довіри; Захист навколишнього середовища як частина їх соціальної відповідальності; Виконання свої юридичних зобов'язань. На основі вищезазначеного можна зробити висновок, що ніякого відношення до якості товару даний сертифікат не має. Тобто встановлення Вами вимоги надання такого сертифіката призводить до дискримінації учасників закупівлі.
А також, відповідно до Додатку №1, Ви вимагаєте: "На підтвердження того, що крісла можуть бути використані у кіно-театральних та концертних залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання". Дані протоколи випробування надаються для кожного виробу окремо, і тільки після того, як товар буде зроблений. Зважаючи на індивідуальність Вашого замовлення, крісла для актового залу будуть зроблені з "0", а тому надання такого протоколу просто неможливе. Протокол випробовування може бути отриманий лише ПІСЛЯ виготовлення цих крісел. З огляду на вищезазначене, та з метою уникнення дискримінацій інших учасників, вимагаємо прибрати цю вимогу із технічної документації.
З огляду на вищевикладене, вимагаю:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Внести зміни до Додатку №1 тендерної документації, а саме прибрати вимогу щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 та Протоколу випробування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2018 10:12
Вирішення:
Замовником розглянуто вимогу Учасника закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-06-000617-b), подану 07.08.2018 р. об11:46 (далі – Вимога), відповідно до якої Учасник вимагає з метою уникнення будь-якої дискримінації учасників закупівлі та надання можливості добросовісної конкуренції серед них внести всі необхідні зміни до даної тендерної документації Змовником, при цьому Учасник у прохальній частині Вимоги не конкретизує, які конкретно зміни необхідно внести.
Вимога Учасника мотивована тим, що на його думку, визначені в Додатку 1до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів вимоги Замовника надати копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю ДСТУISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», вимоги надати на підтвердження того, що крісла можуть бути використані у кіно-театральних та концертних залах Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання, вимога забезпечити надання Замовнику зразка крісла до закінчення строку подання пропозицій,є дискримінаційними, та такими, що порушують принцип недискримінації Учасників. В обґрунтування своєї Вимоги Учасник вказує, що зазначений сертифікат ніякого відношення до якості товару не має, надання Протоколу Випробування взагалі неможливе, а надання зразка крісладо закінчення строку подання пропозицій потягне за собою визначення переможця раніше встановленого строку.
Проаналізувавши Вимогу Учасника, повідомляємо, що така Вимога є необґрунтованою, безпідставною, а викладені в ній доводи – надуманими, Тендерна документація відповідає приписам законодавства та інших керівних документів, а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини (для товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В свою чергу відповідно до п. 1.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (зараз – ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок) Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.2. Порядку дублює приписи ч. 1 ст. 3 Закону, зобов’язуючи замовників дотримуватися згаданих вище принципів.
Так, слід зазначити, що опубліковане Замовником Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів не містить жодної вимоги, яка б звужувала коло осіб, що мають право приймати участь у закупівлі, таким чином слід дійти висновку, що брати участь у зазначеній закупівлі на рівних умовах мають право усі вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, які зареєстровані в системі закупівель.
Щодо твердження учасника про те, що сертифікат на систему управління якістю ДСТУISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT не має відношення до якості товару зазначаємо наступне.
По-перше, Замовник жодним чином не стверджує, що зазначений сертифікат стосується саме якості товару.
По-друге, відповідно до п. 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
З огляду на викладену норму вбачається, що замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Учасником правильно констатовано факт, що стандарт ISO 14001:2015 є стандартом для системи управління навколишнім середовищем, а застосування підходів ISO 14001:2015 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань, зокрема, більш низькі експлуатаційні витрати; забезпечення доступу до нового ринку; збільшення довіри зацікавлених сторін; створення корпоративного іміджу і довіри; захист навколишнього середовища як частина їх соціальної відповідальності; виконання свої юридичних зобов'язань, тощо.
Проте Учасником не правильно було кваліфіковано вимогу у наданні такого сертифікату, як дискримінаційну. Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначеного сертифікату, Замовник презумує, що відповідність учасника стандарту ISO 14001:2015 є ознакою його компетентності, дисциплінованості, такого учасника, що опосередковано впливає на якість продукції, що ним виробляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
Щодо твердження учасника про те, що крісла для актового залу будуть зроблені з нуля, а тому надання Протоколу Випробування просто неможливе, слід зазначити наступне.
По-перше, ані Законом, ані жодним іншим нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язку обґрунтовувати Замовником, встановлені ним вимоги до предмета закупівлі, які ним встановлюються на власний розсуд, з урахуванням власне його інтересів.
Хоча, вимоги про наявність протоколу випробування є дійсно обґрунтованими, адже крісла, що є предметом закупівлі, будуть встановлюватися у приміщенні, для проведення заходів з використанням пристроїв звуковідтворення, для налаштування якого необхідно враховувати коефіцієнт звукопоглинання предметів, розташованих у приміщенні, в тому числі крісел.
Більше того, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Замовник вправі знати всі технічні характеристики товару, який купує, серед яких коефіцієнт звукопоглинання, а тому Замовник розраховуючи на те, що всі витрати, пов'язані з отриманням всіх можливих сертифікатів, вже закладені в ціну крісла, не бажає і не має можливості сплачувати за проведення досліджень на звукопоглинання крісел після їх отримання, та вважає за доцільне проведення відповідних досліджень у часі до проведення закупівлі, аби унеможливити закупівлю товару, який не відповідає інтересам Замовника.
Зазначене обґрунтування також слід застосувати для спростування доводу Учасника, що надання зразка крісла призведе до акцептування чи відхилення пропозиції учасника до встановленого строку. Більше того, у будь якому разі, рішення про акцепт або відхилення пропозиції приймається Замовником після етапу кваліфікації, а оцінка зразка крісла лише лише у сукупністю з оцінкою документації учасників може вплинути на прийняте рішення.
При цьому вимоги про наявність протоколу випробування відповідно до змісту Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів та надання зразка крісла є саме технічними вимогами, а не вимогами щодо документації на підтвердження здійснення учасником діяльності відповідно до законодавства, а тому жодним чином не можуть бути оцінені як дискримінаційні.
Також слід розтлумачити незрозумілі Учаснику вимоги, а саме «Учасник повинен одночасно додати до своєї комерційної пропозиції (прикріпити на сайті електронного майданчика у сканованому вигляді в одному файлі у форматі * PDF) всі документи, які вимагаються Замовником в даній процедурі закупівлі. Тобто, на момент, коли аукціон завершено та автоматично визначено переможця, всі документи Учасника повинні бути в наявності, відскановані, мати чітке та розбірливе зображення. Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть. У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні.».
Під зазначеною вимогою мається на увазі, що разом із заповненням електронних форм, учасником надаються відповідні документи, шляхом прикріплення на сайті електронного майданчика у сканованому вигляді в одному файлі у форматі * PDF.
А під «дилерським договором» мається на увазі правочин, відповідно до якого учасник на законних підставах пропонує, та може поставити Замовнику продукцію, виготовлену третьою особою.
Статус вимоги:
Відхилено