• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Бензин автомобільний А-95

Торги не відбулися

890 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 900.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2024 10:49 - 05.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: e90793a4dbff4f4fa9318552d02642ae
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-30-003138-a.b1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.11.2024 15:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.11.2024 14:49
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2024 14:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол про внесення змін до тендерної документації
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ead08314e81843ebb611fae86b7af24d
Заголовок пункту скарги: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС серед інших, на території: будь-який населений пункт в Покровському району (не менше однієї АЗС) та в м. Миколаївка Краматорського району.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:

1.1. В Додатку № 1 та Додатку № 2 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС серед інших, на території: будь-який населений пункт в Покровському району (не менше однієї АЗС) та в м. Миколаївка Краматорського району:
В Додатку № 2 до ТД: «Для безперебійної роботи, заправка автотранспорту, головної контори лісгоспу Донецької області, а також Маяцького, Краснопільського, Покровського, Олександрівського, Краматорського, Білозерського лісництва за договором АЗС повинні бути розташовані в межах Донецької області: будь-який населений пункт в Покровському району (не менше однієї АЗС) в Краматорському районі: у м. Краматорськ, м. Миколаївка, у м. Слов’янськ на відстані до 5 км від головної будівлі лісгоспу (84110, Україна, Донецька область, Краматорський р-н, м. Слов’янськ, вул. Солов’яненка Анатолія, буд. 1) (на підтвердження цього надати схему проїзду автомобільною дорогою з вказаною відстанню від головної будівлі лісгоспу до запропонованої АЗС. Учасник формує довідку шляхом використання веб-ресурсу www.google.com.ua/maps)
Дніпропетровська область: АЗС у м. Межова (не менше однієї АЗС), Павлоград (не менше однієї АЗС) та Дніпро (не менше трьох АЗС).
Харківській області: АЗС у м. Харків (не менше трьох АЗС)
Київська область: АЗС у м. Київ (не менше трьох АЗС)»
В Додатку № 1 до ТД: «3.1.7. Учасник у складі пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують право власності та/або оренди та/або партнерських АЗС учасника процедури закупівлі. Обов’язковим є розташування АЗС у Донецької області: будь-який населений пункт в Покровському району нет ни одной (не менше однієї АЗС) в Краматорському районі: у м. Краматорськ, м. Миколаївка нет, у м. Слов’янськ на відстані до 5 км (.Київ-Должанський, 14) від головної будівлі лісгоспу (84110, Україна, Донецька область, Краматорський р-н, м. Слов’янськ, вул. Солов’яненка Анатолія, буд. 1) (на підтвердження цього надати схему проїзду автомобільною дорогою з вказаною відстанню від головної будівлі лісгоспу до запропонованої АЗС. Учасник формує довідку шляхом використання веб-ресурсу www.google.com.ua/maps)
Дніпропетровська область: АЗС у м. Межова (АВИАС) (не менше однієї АЗС), Павлоград (не менше однієї АЗС) та Дніпро (не менше трьох АЗС).
Харківській області: АЗС у м. Харків (не менше трьох АЗС)
Київська область: АЗС у м. Київ (не менше трьох АЗС)»

Дискримінаційна вимога в частині місцезнаходження АЗС
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника, з урахуванням вимоги Додатку № 2 до ТД щодо зберігання палива на АЗС учасника («Учасник за власний рахунок повинен забезпечити передачу талонів/скретч-карток за місцезнаходженням Замовника. Паливо, що перейшло у власність Замовника, зберігається на АЗС учасника до моменту передачі Палива Замовнику.»), у виключних населених пунктах, що свідчить про встановлення вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази Учасника – АЗС за наступним переліком:
1) АЗС у Донецької області:
- будь-який населений пункт в Покровському району (не менше однієї АЗС) (у Скаржника відсутня АЗС у Покровському районі Донецької області).
- в Краматорському районі: у м. Краматорськ, м. Миколаївка, у м. Слов’янськ на відстані до 5 км (.Київ-Должанський, 14) від головної будівлі лісгоспу (84110, Україна, Донецька область, Краматорський р-н, м. Слов’янськ, вул. Солов’яненка Анатолія, буд. 1); (у Скаржника відсутня АЗС у м. Миколаївка Краматорського району Донецької області).

2) Дніпропетровська область: АЗС у м. Межова (не менше однієї АЗС), Павлоград (не менше однієї АЗС) та Дніпро (не менше трьох АЗС);
3) Харківській області: АЗС у м. Харків (не менше трьох АЗС)
4) Київська область: АЗС у м. Київ (не менше трьох АЗС).
На підтвердження місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС за наступними адресами:
АЗС мережі Prime:
м. Слов'янськ, тр.Київ-Должанський, 14
м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького)
м.Слов'янськ, вул. Сучасна, 1
м.Краматорськ, вул.Олекси Тихого,21-а (1021 - Л)
м. Краматорськ, вул.Надії, 1"в"
м. Краматорськ, вул. Ювілейна, буд. 11 а
Донецька обл., м.Краматорськ, бульвар Краматорський, 41-б
Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Олекси Тихого, буд. 101
Донецька обл.,м.Костянтинівка, вул. Островського, 456
Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Мірошниченка, буд. 93
Дніпропетровська обл. м.Павлоград, вул.Дніпровська, б.332 "Б"
Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Дніпровська, 412
м. Дніпро, вул. Генерала Захарченка, буд. 11А (1032 - Л)
Дніпропетровська область,Індустріальний район,м.Дніпро, вулиця Журналістів,будинок 16
Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Соборний р-н, вул.Космічна,28а

БРСМ-нафта:
Харків, вул. Льва Ландау, 155б
Харків, Магістральний в’їзд, 1-Б
Харківська область, м. Харків, вул. Велика Панасівська, 82а
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13

АВІАС:
смт.Межова, вул.Сонячна, 5

При цьому, Скаржник не має АЗС у Покровському районі та у м. Миколаївка (Краматорського району), що свідчить про наявність дискримінаційної обмежувальної вимоги для Скаржника.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині розташування АЗС виключно в межах визначених населених пунктів, які може запропонувати одна мережа АЗС, що призводить до відсутності конкуренції у визначеній процедурі закупівлі та наявність обмежень в частині встановлення вимог наявності МТБ учасника у певних визначених населених пунктах та районах, в яких відсутні АЗС Скаржника. Скаржник необґрунтовано встановлює надмірні вимоги в частині такого розташування МТБ (АЗС) Учасників.

При цьому, Скаржник також може запропонувати АЗС мережі Прайм у м. Слов’янськ на відстані до 5 км від головної будівлі лісгоспу (84110, Україна, Донецька область, Краматорський р-н, м. Слов’янськ, вул. Солов’яненка Анатолія, буд. 1), яка знаходиться за адресою: м. Слов'янськ, тр.Київ-Должанський, 14.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС, серед інших у м. Миколаївка (Краматорського району) та у Покровському районі, з урахуванням вимоги Додатку № 2 та Додатку № 1 до ТД, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, оскільки передбачає зберігання палива на кожній АЗС, які учасники повинні надати з урахуванням їх місцезнаходження, що суперечить п. 29 Особливостей.
На виконання вимоги в частині місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати мережу АЗС БРСМ-нафта, мережу АЗС Авіас та Прайм.

Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95 (за скретч-картами та/або талонами).»
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині виключення обмеження територіальних меж місцезнаходження АЗС у Покровському районі та у м. Миколаївка (Краматорського району).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 46e9ec790f2f422aa481a9a0c0264ba9
Заголовок пункту скарги: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності єдиного зразка талонів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.2. В Додатку 2 до ТД Замовник установив дискримінаційну вимогу, щодо наявності єдиного зразка талонів:
«3.1.6. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку з копіями талонів на відпуск пального на яких повинен бути захисний/секретний код з переліком АЗС на яких можна буде заправлятись по цих талонах/скретч-картках. Талони повинні бути єдиного зразка..»
Вимагаючи від учасників наявність «Талони повинні бути єдиного зразка» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів.
Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі.
Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного зразка по всій території України, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну мережу АЗС партнерів окремо.
Наявність принаймні трьох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Вимога щодо єдиного зразка талонів зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з неєдиними та неєдиного бренду талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику вибирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво. З урахуванням наявності форс-мажорних обставин, згідно Листа ТПП України, щодо введення воєнного стану в України, виключення вимоги щодо наявності талону єдиного зразка/бренду, забезпечить Замовника у випадку наявності ускладнень з заправкою автотранспорту за наявності технічних перешкод з забезпеченням паливом однією мережею АЗС.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність систему автозаправних станцій з виключними адміністративно-територіальними межами місцезнаходження – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас , АЗС БРСМ-нафта, АЗС Прайм за наступними адресами:
АЗС мережі Prime:
м. Слов'янськ, тр.Київ-Должанський, 14
м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького)
м.Слов'янськ, вул. Сучасна, 1
м.Краматорськ, вул.Олекси Тихого,21-а (1021 - Л)
м. Краматорськ, вул.Надії, 1"в"
м. Краматорськ, вул. Ювілейна, буд. 11 а
Донецька обл., м.Краматорськ, бульвар Краматорський, 41-б
Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Олекси Тихого, буд. 101
Донецька обл.,м.Костянтинівка, вул. Островського, 456
Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Мірошниченка, буд. 93
Дніпропетровська обл. м.Павлоград, вул.Дніпровська, б.332 "Б"
Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Дніпровська, 412
м. Дніпро, вул. Генерала Захарченка, буд. 11А (1032 - Л)
Дніпропетровська область,Індустріальний район,м.Дніпро, вулиця Журналістів,будинок 16
Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Соборний р-н, вул.Космічна,28а

БРСМ-нафта:
Харків, вул. Льва Ландау, 155б
Харків, Магістральний в’їзд, 1-Б
Харківська область, м. Харків, вул. Велика Панасівська, 82а
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13

АВІАС:
смт.Межова, вул.Сонячна, 5

Всі вищезазначені мережі АЗС містять різні зразки талонів, а отже вимога в частині наявності талонів єдиного зразка – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника у можливості взяти участь у відповідність процедурі закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 292a887142634973bb46fe02ef4f5935
Заголовок пункту скарги: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо терміну дії талонів на пальне, який повинен становити 12-ть місяців.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.3. В Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо терміну дії талонів на пальне, який повинен становити 12-ть місяців:
«2.4. Строк дії талонів/скретч-карток: не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної.»
«2.7. Талони/скретч-картки повинні бути номіналом 1л,5л,10л,15л,20 літрів (або таким (іншим) номіналом який можна буде використати для заправки паливом згідно потреб Замовника зазначеному у Додатку 2 до тендерної документації). Термін дії талонів/скретч-карток повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання Замовником з можливістю їх пролонгації. У разі зміни зовнішньої форми талонів/скретч-карток Учасник здійснює їх обмін без додаткової оплати Замовником.»
Документація Замовника містить суперечливі та дискримінаційні вимоги в частині строку дії талонів/скретч-карток, який повинен становити виключно не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної.
Звертаємо, що згідно плану закупівлі за ідентифікатором
UA-P-2024-10-30-003248-a, закупівля проводиться за кошти Державного бюджету України згідно сформованого річного плану на 2024 рік.

Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині строку дії талонів на пальне 12-ть місяців, та в частині річного плану закупівлі Бензину автомобільного А-95 (Товару) – на 2024 рік.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
Зазначена вимога в частині терміну дії талонів на паливо - є дискримінаційною по відношеню до Скаржника, оскільки термін дії талонів мережі БРСМ-нафта складає 6 місяців.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: f64542a185b347f69a7862fa6a9eaee6
Заголовок пункту скарги: 4. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо надання Талонів/скретч-картки повинні бути номіналом 1л,5л,10л,15л,20 літрів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.4. В п. 2.7. та п. 2.9. Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання Талонів/скретч-картки повинні бути номіналом 1л,5л,10л,15л,20 літрів:
«2.7. Талони/скретч-картки повинні бути номіналом 1л,5л,10л,15л,20 літрів (або таким (іншим) номіналом який можна буде використати для заправки паливом згідно потреб Замовника зазначеному у Додатку 2 до тендерної документації). Термін дії талонів/скретч-карток повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання Замовником з можливістю їх пролонгації. У разі зміни зовнішньої форми талонів/скретч-карток Учасник здійснює їх обмін без додаткової оплати Замовником.»
«2.9. Учасник у складі пропозиції повинен надати зразок талонів/скретч-карток по кожному номіналу на кожний вид палива.»


Замовник встановлює дискримінаційну вимогу щодо наявності талонів номіналом 1л,5л,10л,15л,20 літрів, що є дискримінаційною та такою що обмежує скаржника у можливості взяти участь у відповідній процедурі закупівлі, оскільки НЕ ВСІ мережі АЗС, які планує запропонувати Скаржник, мають талони номіналом 1л,5л,10л,15л,20 літрів.
При цьому, Замовник нібито зазначає про наявність можливості надати інші номінали талонів («або таким (іншим) номіналом який можна буде використати для заправки паливом згідно потреб Замовника зазначеному у Додатку 2 до тендерної документації»), але при цьому у інщій умови Додатку № 2 до ТД встановлює вимоги надання зразку талонів/скретч-карток по кожному номіналу на кожний вид палива.

Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність систему автозаправних станцій з виключними адміністративно-територіальними межами місцезнаходження – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас , АЗС БРСМ-нафта, АЗС Прайм за наступними адресами:
АЗС мережі Prime:
м. Слов'янськ, тр.Київ-Должанський, 14
м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького)
м.Слов'янськ, вул. Сучасна, 1
м.Краматорськ, вул.Олекси Тихого,21-а (1021 - Л)
м. Краматорськ, вул.Надії, 1"в"
м. Краматорськ, вул. Ювілейна, буд. 11 а
Донецька обл., м.Краматорськ, бульвар Краматорський, 41-б
Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Олекси Тихого, буд. 101
Донецька обл.,м.Костянтинівка, вул. Островського, 456
Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Мірошниченка, буд. 93
Дніпропетровська обл. м.Павлоград, вул.Дніпровська, б.332 "Б"
Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Дніпровська, 412
м. Дніпро, вул. Генерала Захарченка, буд. 11А (1032 - Л)
Дніпропетровська область,Індустріальний район,м.Дніпро, вулиця Журналістів,будинок 16
Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Соборний р-н, вул.Космічна,28а

БРСМ-нафта:
Харків, вул. Льва Ландау, 155б
Харків, Магістральний в’їзд, 1-Б
Харківська область, м. Харків, вул. Велика Панасівська, 82а
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13

АВІАС:
смт.Межова, вул.Сонячна, 5

Всі вищезазначені мережі АЗС містять різні зразки талонів та різний номінал, який впроваджено окремо на кожній мережі АЗС, а отже вимога в частині наявності талонів номіналом 1л,5л,10л,15л,20 літрів – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника у можливості взяти участь у відповідність процедурі закупівлі.
Мережа АЗС БРСМ-нафта не має впровадженого в обігу номіналу талонів 1л., 5л. та 15 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів.
Мережа АЗС Прайм не має впровадженого в обігу номіналу талонів 1л., 5л. та 15 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів.
Мережа АЗС Авіас не має впровадженого номіналу не має впровадженого в обігу номіналу талонів 1л., при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 5 л., 10 л., 15 л. та 20 літрів.
В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 1л,5л,10л,15л,20 літрів (та надати у складі тендерної пропозиції зразки талонів/скретч-карток по кожному номіналу на кожний вид палива), що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнерів, але при цьому кожна така мережа не має встановленого номіналу талонів 1л,5л,10л,15л,20 літрів.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95 (за скретч-картами та/або талонами).»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації