• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Чебурашка» №4 за адресою: Запорізька обл. м. Енергодар, пр-т. Будівельників 26, заміна віконних блоків (капітальний ремонт), ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт та реставрація)

1 робота, що включає в себе перелік робіт відповідно до Додатків: №4, №8 до тендерної документації.

Торги не відбулися

532 097.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 661.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2018 17:19 - 25.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення Замовника №246 від 06.08.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: 75f3a6180c3448a29a73e3861d15f870
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-12-001415-c.b2
Назва: Вимога на рішення Замовника №246 від 06.08.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
06.08.2018 року Управлінням освіти Енергодарської міської ради оголошено закупівлю: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Чебурашка» №4 за адресою : Запорізька обл. м. Енергодар, пр-т. Будівельників 26, заміна віконних блоків (капітальний ремонт). Індентифікатор закупівлі UA-2018-07-12-001415-c 30.07.2018 року відбувся аукціон по вищевказаному тендеру. В аукціоні взяли участь 3 учасника. За підсумками електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена пропозиція ТОВ «АДАМАСТО ЛТД» з ціною 374 804,64 грн. з ПДВ. Згідно протоколу Тендерного Комітету Замовника тендерну пропозицію ТОВ «АДАМАСТО ЛТД» було відхилено з підстав: 1. Ненадання документів, які підтверджують результати перевірки знань з питань охорони праці, щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою на працівника Ліщина А.О. 2. Ненадання кошторисної документації , а саме розрахунок до договореної ціни. ТОВ «АДАМАСТО ЛТД» не погоджується з рішенням Замовника та надає роз’яснення. Роз’яснення по першому пункту Відповідно до Єдиного тарифно-кваліфікаційного довідника робіт і професій ( згідно наказу №918 31.05.2017 р. Міністерства соціальної політики України), професія муляр (котру опанував Ліщина Андрій Олександрович), відповідає випуску Довідника кваліфікаційних характеристик працівників №64, в котрій зазначено: «Муляр виконує найпростіші роботи під час кладки та ремонту кам’яних конструкцій, будов, мостів, промислових і гідротехнічних споруд». Класифікація професії полягає в «знанні основних видів стінових матеріалів; способів приготування розчинів; способи пробивання гнізд та отворів у кладці; правила розбирання кладки фундаментів, стін і стовпів правила переміщання та складання вантажів малої маси.» Роботи котрі, буде надавати працівник Ліщина А.О. пов’язані безпосередньо з обробкою віконних рам, та підвіконь та їх доведення до естетичного вигляду, відповідно до Додатку№ 8 до тендерної документації. Даний вид роботи не відноситься до робіт з підвищеною небезпекою, згідно Державного комітету з охорони праці «Перелік робіт з підвищеною небезпекою» професія муляр не підпадає перелік небезпечних професій. Також згідно Постанови від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Додатку 6 «ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» в пункті 6 йдеться про те, що роботи підвищеної небезпеки вважаються такими, котрі виконані на висоті понад 1.3 метра. Розміри вікон та обробка підвіконь не перевищує допустимої висоти та виконується в середині приміщення, згідно з додаткової кваліфікацією професії муляр. Розміри вікон не перевищують даного метражу, згідно Додатку 2 тендерної документації, котрі були надані замовником. Слід зазначити, що в «Довідці про наявність у учасників торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт за предметом закупівлі» у пункті 2 «Працівники робітничих професій», зазначено, що Ліщина А.О. не має додаткової кваліфікації висотника, як інші працівники з цієї довідки, тому працівник Ліщина А.О. не підпадає під «ІНСТРУКЦІЮ з охорони праці під час виконання робіт на висоті з використанням спеціальних страхувальних засобів» Таким чином, відповідно Додатку 2 до тендерної документації ( пп.3 Примітки до довідки згідно п.2.1. до Довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід Замовник зазначив, щодо надання документів для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою, які підтверджують результати перевірки знань з питань охорони праці щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою. нами було надано до тендерної пропозиції. Відповідні документи , а саме посвідчення про перевірку знань з питання охорони праці, щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою на працівників: Тісленко Василь Володимирович Монтажник - висотник Попов Сергій Олександрович Монтажник - висотник Шевчук Володимир Анатолійович Монтажник - висотник Балагура Володимир Анатолійович Монтажник - висотник Шекалов Роман Юрійович Монтажник - висотник Працівник робітничої професії : Ліщина Андрій Олександрович Муляр який виконує роботи відповідно професії – муляр та обов’язки якого не відносяться до професій з підвищеною небезпекою при виконанні робіт, щодо обробки віконних рам, та підвіконь та їх доведення до естетичного вигляду , які зазначені до Додатку№ 8 до тендерної документації. Роз’яснення по другому пункту Згідно з п.1.8.Додатку №4 до тендерної документації Замовником було зазначено надати кошторисну документацію, розраховану на підставі Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 від 05.07.2013 № 293 –9 надалі Правила), у складі якої: 1) договірна ціна (тверда); 2) розрахунок до договірної ціни; 3) зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту будівництва; 4) пояснювальна записка; 5) локальний кошторис (складений відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); 6) підсумкова відомість ресурсів до локального (локальних) кошторисів; 7) Підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: - розрахунок заробітної плати; - розрахунок вартості матеріальних ресурсів; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації); - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки); - розрахунок коштів, необхідних для забезпечення здійснення будівництва в цілому (титульні тимчасові будівлі і споруди, кошти на виконання робіт у зимовий та літній період) Відповідно до норм Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 від 05.07.2013 № 293 , якими встановлено, що «договірна ціна», це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена в договорі підряду . В зазначених Правилах відсутнє поняття , я окремого документу з назвою «розрахунок до договірної ціни». Так у складі тендерної пропозиції та відповідно до п 1.8,1.9 Додатку № 4 до тендерної документації НАДАНО Кошторисна документація згідно п.1.8. цього Розділу в форматі Microsoft Word (.doc). Договірна ціна в якій зазначені розрахунки з яких вона складається згідно п.1.8. цього Розділу в сканованому вигляді із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника. Таким чином, на вимогу Замовника по пункту 1.8 Додатку №4 відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, нами було надані документи в повному обсязі. Просимо: 1. Скасувати рішення Замовника № 246 від 06.08.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ « АДАМАСТО ЛТД» 2. визнати ТОВ « АДАМАСТО ЛТД переможцем торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Встановлена замовником в тендерній документації вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку до договірної ціни, не порушує норми Закону. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації. При цьому кожна фізична/юридична особа має право звернення за роз’ясненням щодо положень тендерної документації, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, але ніяких звернень з приводу надання роз’яснень положень тендерної документації до замовника не надходило. Також, відсутні оскарження положень тендерної документації, виходячи зі змісту частини 2 статті 18 Закону. З приводу відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документів, які підтверджують результати перевірки знань з питань охорони праці працівника муляра-штукатура, повідомляємо, що відповідно до Єдиного тарифно-кваліфікаційного довідника робіт і професій ( згідно наказу №918 31.05.2017 р. Міністерства соціальної політики України), професія муляр відноситься до кваліфікованих працівників з інструментом, будівельниками будівель та споруд. Відповідно до Додатку № 8 до тендерної документації відсутні роботи пов’язані безпосередньо з обробкою віконних рам, та підвіконь та їх доведення до естетичного вигляду. Відповідно до дефектного акту необхідно виконати роботи: – Улаштування з листової сталi поясків, сандрикiв, пiдвiконних відливів; – Поліпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування; - Високоякісне штукатурення цементно-вапняним розчином по каменю укосів плоских при ширині до 200 мм.; – Демонтаж дверних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах; – Знімання дверних полотен; – Розбирання поясків, сандрикiв, жолобів, відливів, звисів тощо з листової сталi; – Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель; - Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель (Монтаж віконних блоків 1150х1670 - 27шт); - Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель; - Установлення пластикових пiдвiконних дощок; - Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах; - Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням шурупами з улаштуванням металевого каркасу з утепленням мінераловатними плитами; - Шпаклювання стін шпаклівкою; - Установлення перфорованих штукатурних кутиків; - Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах; - Демонтаж вітражних вікон; - Знімання засклених віконних рам; - Знімання бетонних та мозаїчних пiдвiконних дощок. Ці роботи пов'язані з різними ризиками, такими як виконання робіт на висоті, роботи з електроінструментом, з матеріалами, що вимагають забезпечення засобами індивідуального захисту тощо. Кабінети та коридори закладу освіти, в якому мають здійснюватися роботи, висотою 3,15 м. Насамперед, до робіт на висоті відносяться такі, які виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, а також на відстані 2 м від неогороджених перепадів по висоті 1,3 м і більше. Також для виконання зазначених робіт передбачається залучення різноманітних інструментів та пристроїв. Відповідно до наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 19.12.2013 № 966 «Про затвердження Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» зазначені роботи відносяться до робіт з підвищеною небезпекою, тому задіяні в цих роботах працівники повинні проходити щорічне спеціальне навчання відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. З урахуванням вищевикладеного, враховуючи, що перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним, зокрема, відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, дії замовника відповідають нормам Закону України «Про публічні закупівлі», рішення тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 06.08.2018 №246 (протокол розгляду тендерних пропозицій), прийняте відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

щодо невідповідності документації вимогам ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: 2c9077d3b7e343a69d4303c26eccbac4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-12-001415-c.c1
Назва: щодо невідповідності документації вимогам ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
згідно п. 2 р. VI Тендерної документації, "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику наступні документи:... 4). Оригінал або копія документу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, виданого уповноваженим на те органом про відсутність у зазначеному реєстрі відомостей відносно службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а для фізичних осіб-підприємців – про відсутність у зазначеному реєстрі відомостей про фізичну особу, щодо притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Переможець може надати документ виданий в паперовому вигляді або сформований в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства (п.3 ч.1 ст.17 Закону); ...7). Оригінал або копію документу який містить відомості з Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, що підтверджує відсутність рішення про визначення переможця в установленому законом порядку банкрутом та що відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура (повна або скорочена). Переможець може надати документ виданий в паперовому вигляді або сформований в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства (п.8 ч.1 ст.17 Закону);...". Відповідно до речення 3 ч.3 ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі "Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний." Вимагаємо видалити вимогу щодо надання переможцем торгів вищевказаних документів, оскільки данна інформація міститься у відкритих державних реєстрах України і Замовник може самостійно перевірити зазначену інформацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині.
Статус вимоги: Задоволено