-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95
Завершена
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2024 09:48 - 10.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
766c661e580a4de0a13ab43aca65dcc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-30-001541-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf 03.11.2024 17:37
- Скарга від 03.11.24 року на умови документації КП КНП « Медичний центр Борщагівської сільської ради.pdf 03.11.2024 17:37
- Форма оголошення Замовника.pdf 03.11.2024 17:37
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf 03.11.2024 17:37
- Скарга від 03.11.24 року на умови документації UA-2024-10-30-001541-a.docx 03.11.2024 17:37
- sign.p7s 03.11.2024 17:38
- Повідомлення за скаргою 05.11.2024 15:07
- Тендерна документація нова редакція 05.11.2024 15:07
- Перелік змін додаток № 1 05.11.2024 15:07
- Протокол внесення змін 05.11.2024 15:07
- Тендерна документація 11.11.2024 10:18
- Перелік змін Додаток 1 до Протоколу внесення змін.docx 11.11.2024 10:18
- Повідомлення за Скаргою.docx 11.11.2024 10:18
- рішення від 05.11.2024 № 17830.pdf 05.11.2024 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2024 № 18249.pdf 13.11.2024 11:34
- рішення від 12.11.2024 № 18249.pdf 14.11.2024 13:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2024 19:47
Дата розгляду скарги:
12.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.11.2024 13:33
Дата виконання рішення Замовником:
15.11.2024 10:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення органом оскарження.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
43bdbfc1bf5c4fdbb749d42501afbb83
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником 30.10.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію Затверджену Рішенням Уповноваженої особи від 28.10.2024 № 51- АГ Тетяною ВЛАДІМІРОВОЮ.
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
«
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися під час надання послуг визначених у технічних вимогах.
2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників або третіх осіб, яких він планує залучати для виконання умов договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником встановлена дискримінаційна вимога до учасників в частині наявності у останніх обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що суперечить п. 29 Особливостей.
Згідно п. 29 Особливостей, У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Враховуючи вищезазначене, Замовник суперечить п. 29 Особливостей, в частині встановлення до учасників закупівлі кваліфікаційного критерію щодо надання Довідок довільної форми з інформацією:
1) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання/постачання предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання /постачання предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
«
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися під час надання послуг визначених у технічних вимогах.
2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників або третіх осіб, яких він планує залучати для виконання умов договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником встановлена дискримінаційна вимога до учасників в частині наявності у останніх обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що суперечить п. 29 Особливостей.
Згідно п. 29 Особливостей, У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Враховуючи вищезазначене, Замовник суперечить п. 29 Особливостей, в частині встановлення до учасників закупівлі кваліфікаційного критерію щодо надання Довідок довільної форми з інформацією:
1) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання/постачання предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання /постачання предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
п. 29 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 03.11.24 року на умови документації КП КНП « Медичний центр Борщагівської сільської ради.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - КП Комунальне некомерційне підприємство «Медичний центр Борщагівської сільської ради» Бучанського району Київської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95 (талони/скретч-картки) ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-30-001541-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4eebe8a58f8d469da3a2d02062c507c0
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть надати гарантійний лист від власника АЗС щодо наявності генераторів безперебійного живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть надати гарантійний лист від власника АЗС щодо наявності генераторів безперебійного живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж:
«Учасник повинен надати гарантійний лист від власника АЗС щодо наявності генераторів безперебійного живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж.»
Вважаємо, що Замовником необґрунтовано вимагається від учасників наявність можливості забезпечення автозаправних станцій безперебійним живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж, з огляду на наступне:
По-перше: гарантувати та забезпечувати на АЗС наявність генераторів безперебійного живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж - може лише власник АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, оскільки Скаржник не має у володінні АЗС, а отже не може впливати на гарантування від імені власника АЗС, наявності генераторів безперебійного живлення.
По-друге: забезпечення автозаправних станцій безперебійним електроживленням здійснюють обленерго, а отже замовник не довів необхідність висувати зазначену умову тендерної документації до учасників.
Звертаємо увагу, що предметом відповідної процедури закупівлі є: Товари - Бензин А-95 (талони/скретч-картки) ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Отже, документація містить необґрунтовані, суперечливі вимоги, які передбачають наявність матеріально-технічної бази (генераторів) для здійснення відпуску товару за талонами.
Враховуючи наведене, Замовник, встановивши вимоги щодо підтвердження наявності генераторів безперебійного живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж, застосував положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону, чим порушив вимоги пункту 29 Особливостей.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-НАФТА. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-НАФТА для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Адреси розташування АЗС відповідно до умов тендерної документації:
БРСМ-нафта: Київ, Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
БРСМ-нафта: село, вулиця Петропавлівська, 22, Петропавлівська Борщагівка, Київська область, 08130
«Учасник повинен надати гарантійний лист від власника АЗС щодо наявності генераторів безперебійного живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж.»
Вважаємо, що Замовником необґрунтовано вимагається від учасників наявність можливості забезпечення автозаправних станцій безперебійним живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж, з огляду на наступне:
По-перше: гарантувати та забезпечувати на АЗС наявність генераторів безперебійного живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж - може лише власник АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, оскільки Скаржник не має у володінні АЗС, а отже не може впливати на гарантування від імені власника АЗС, наявності генераторів безперебійного живлення.
По-друге: забезпечення автозаправних станцій безперебійним електроживленням здійснюють обленерго, а отже замовник не довів необхідність висувати зазначену умову тендерної документації до учасників.
Звертаємо увагу, що предметом відповідної процедури закупівлі є: Товари - Бензин А-95 (талони/скретч-картки) ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Отже, документація містить необґрунтовані, суперечливі вимоги, які передбачають наявність матеріально-технічної бази (генераторів) для здійснення відпуску товару за талонами.
Враховуючи наведене, Замовник, встановивши вимоги щодо підтвердження наявності генераторів безперебійного живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж, застосував положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону, чим порушив вимоги пункту 29 Особливостей.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-НАФТА. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-НАФТА для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Адреси розташування АЗС відповідно до умов тендерної документації:
БРСМ-нафта: Київ, Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
БРСМ-нафта: село, вулиця Петропавлівська, 22, Петропавлівська Борщагівка, Київська область, 08130
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - КП Комунальне некомерційне підприємство «Медичний центр Борщагівської сільської ради» Бучанського району Київської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95 (талони/скретч-картки) ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-30-001541-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть надати гарантійний лист від власника АЗС щодо наявності генераторів безперебійного живлення для безперебійного надання палива при аварійному відключенні електромереж.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
7df392e6edb045cbbccbc021143d6ede
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання з можливістю продовження їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2.1. В Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання з можливістю продовження їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року:
«Гарантійні вимоги: Термін дії документів (талонів, скретч-карток тощо) для отримання пального (Бензин А-95) – має становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року.»
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно форми оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованої Замовником на сайті уповноваженого органу, строк поставки товару – від 30 жовтня 2024 року до 31 грудня 2024 року.
Згідно п. 10.1. Проєкту договору (Додаток № 3 до ТД) Замовник визначає Строк дії Договору: Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань..
Також, Згідно п. 4.4. Розділу 1 тендерної документації, строк поставки товарів: «До 31 грудня 2024 року включно.»
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині Термін дії талонів для отримання палива, який повинен бути не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року, та в частині строку поставки Товарів згідно форми Оголошення про проведення відкритих торгів - до 31.12.2024 року, при цьому Проєктом Договору також передбачено строк дії договору про закупівлю – до 31. 12.2024 року.
Оскільки закупівля опублікована на сайті уповноваженого органу 30.10.2024 року, та прийом пропозицій визначено Замовником до 07.11.2024 року, термін дії талонів, який згідно вимогам ТД повинен складати не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року, що свідчить про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Додатку № 2 до ТД, Додатку № 3 до ТД (Проєкту договору) та Форми оголошення в частині строку поставки Товару, а саме щодо Термін дії талонів на паливо який повинен складати не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині терміну дії талонів не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року, з урахуванням, що строк поставки Товару - до 31 грудня 2024 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«Гарантійні вимоги: Термін дії документів (талонів, скретч-карток тощо) для отримання пального (Бензин А-95) – має становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року.»
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно форми оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованої Замовником на сайті уповноваженого органу, строк поставки товару – від 30 жовтня 2024 року до 31 грудня 2024 року.
Згідно п. 10.1. Проєкту договору (Додаток № 3 до ТД) Замовник визначає Строк дії Договору: Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань..
Також, Згідно п. 4.4. Розділу 1 тендерної документації, строк поставки товарів: «До 31 грудня 2024 року включно.»
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині Термін дії талонів для отримання палива, який повинен бути не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року, та в частині строку поставки Товарів згідно форми Оголошення про проведення відкритих торгів - до 31.12.2024 року, при цьому Проєктом Договору також передбачено строк дії договору про закупівлю – до 31. 12.2024 року.
Оскільки закупівля опублікована на сайті уповноваженого органу 30.10.2024 року, та прийом пропозицій визначено Замовником до 07.11.2024 року, термін дії талонів, який згідно вимогам ТД повинен складати не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року, що свідчить про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Додатку № 2 до ТД, Додатку № 3 до ТД (Проєкту договору) та Форми оголошення в частині строку поставки Товару, а саме щодо Термін дії талонів на паливо який повинен складати не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині терміну дії талонів не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх отримання з можливістю продовження терміну їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року, з урахуванням, що строк поставки Товару - до 31 грудня 2024 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Форма оголошення Замовника
-
Повʼязаний документ:
Форма оголошення Замовника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - КП Комунальне некомерційне підприємство «Медичний центр Борщагівської сільської ради» Бучанського району Київської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95 (талони/скретч-картки) ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-30-001541-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо терміну дії талонів, який повинен становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання з можливістю продовження їх дії не менш ніж до 01.11.2025 року.