-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з коригування проектно-кошторисної документації розробленої проектної документації Стадія проєкт «П» по об'єкту: «Будівництво центру захисту тварин по вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва» Коригування (ДК 021:2015- 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»)
Торги не відбулися
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2024 15:49 - 15.11.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Номер:
5f61aee12c564fefaf59e20b44a73b64
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-29-012204-a.c1
Назва:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
при проведенні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Про топографо-геодезичну і к... _ від 23.12.1998 № 353-XIV (Текст для друку).pdf 08.11.2024 10:57
- Деякі питання професійної атеста... _ від 23.05.2011 № 554.pdf 08.11.2024 10:57
- Наказ_від_06_08_2014_№_217_Про_реєстрацію_Всеукраїнської_громадської.pdf 08.11.2024 10:57
- Про затвердження Порядку реєстра... _ від 13.05.2014 № 137.pdf 08.11.2024 10:57
- АМКУ Скарга_на_вимоги_тендерної_документації.pdf 08.11.2024 10:57
- Сетифікат Борисенко архітектор.pdf 08.11.2024 10:57
- АМКУ Скарга_на_вимоги_тендерної_документації.rar 08.11.2024 10:57
- Про архітектурну діяльність _ від 20.05.1999 № 687-XIV.pdf 08.11.2024 10:57
- Сертифіка Хоменко експерт.pdf 08.11.2024 10:57
- Про питання сертифікації інженер... _ від 27.10.2021 № 317.pdf 08.11.2024 10:57
- Про реєстрацію Національної спілк. №67 від 21.03.2016.pdf 08.11.2024 10:57
- sign.p7s 08.11.2024 10:58
- рішення від 11.11.2024 №18130.pdf 11.11.2024 16:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2024 №18498.pdf 19.11.2024 12:17
- рішення від 18.11.2024 №18498.pdf 19.11.2024 19:25
- Повідомлення АМКУ про усунення вимог.pdf 13.11.2024 10:08
- ТД ВТ з Особливостями_ПКД ПН 29102024 зі змінами від 13.11.2024.docx 13.11.2024 10:08
- Повідомлення АМКУ 13.11.2024.doc 13.11.2024 10:08
- Перелік змін 1 від 13.11.2024 року.docx 13.11.2024 10:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2024 11:01
Дата розгляду скарги:
18.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2024 16:38
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.11.2024 19:25
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.11.2024 19:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1278402b584b4e1196450673a6a4b1df
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації наявна вимога:
Мінімально необхідна кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з наданням копій кваліфікаційних сертифікатів щодо кожного працівника:
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, не нижче 1 категорії - не менше 2-х працівників;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища), не нижче 1 категорії – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), не нижче 1 категорії – не менше 2-х працівників;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань) – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії), не нижче 1 категорії – не менше 1-го працівника;
- експерт (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва),експерт будівельний не нижче 1 категорії – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки), не нижче 1 категорії – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості не нижче 1 категорії- не менше 1-го працівника;
- архітектор (розроблення містобудівної документації) – не менше 1-го працівника;
- архітектор (архітектурне об’ємне проектування) – не менше 2-х працівників;
- інженер – геодезист – не менше 1-го працівника.
«Щодо кожного працівника, Учасник повинен надати кваліфікаційний сертифікат, чинний щодо строків на дату подання, який виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» Атестаційна архітектурно-будівельна комісія, згідно встановленої форми та дійсний на території України», яка є дискримінаційною, оскільки порушує принцип рівності учасників та обмежує конкуренцію.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати умови, які обмежують конкуренцію або дискримінують учасників. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури. Повноваження щодо проведення професійної атестації можуть бути делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності. Саморегулівна організація набуває делегованих їй повноважень/припиняє виконувати делеговані їй повноваження з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей про рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, про делегування таких повноважень/припинення виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п. 3 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №137 від 13.05.2014р. «Про затвердження Порядку реєстрації саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності» визначено, що Мінрегіон здійснює реєстрацію однієї саморегулівної організації за відповідним напрямом підприємницької чи професійної діяльності.
Відповідно до вимоги підпункту 1.2.1 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати інформацію про наявність сертифікованих архітекторів, при цьому відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України №67 від 21.03.2016р. «Про реєстрацію Національної спілки архітекторів України як саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності і внесення відомостей про неї до відповідного державного реєстру» Національну спілку архітекторів України зареєстровано як саморегулівну організацію у сфері архітектурної діяльності за напрямом професійної діяльності архітекторів. Відповідно сертифікат архітектора не може бути виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» як того вимагає Замовник, щодо кожного працівника. На підтвердження зазначеного, до даної скарги надано кваліфікаційний сертифікат архітектора Борисенка Максима Миколайовича за напрямком
Архітектурне об'ємне проектування, виданий Національною спілкою архітекторів України. (посилання на даний сертифікат в реєстрі атестованих осіб ЄДССБ: https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2829166204805973119?prof=1).
Також, Замовник вимагає наявність сертифікованого експерта з технічного обстеження, при цьому відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України №217 від 06.08.2014р. «Про реєстрацію Всеукраїнської громадської організації "Асоціації експертів будівельної галузі" як саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності і внесення відомостей про неї до відповідного державного реєстру» Всеукраїнську громадську організацію "Асоціації експертів будівельної галузі" визначено як саморегулівну організацію у сфері архітектурної діяльності за напрямом професійної діяльності експертів, а наказом Мінрегіону від 16.06.2015 №138 Асоціації делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації експертів. Відповідно сертифікат експерта з технічного обстеження не може бути виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» як того вимагає Замовник, щодо кожного працівника. На підтвердження зазначеного, до даної скарги надано кваліфікаційний сертифікат експерта з технічного обстеження Хоменко Валерія Степановича виданого Всеукраїнською громадською організацією "Асоціація експертів будівельної галузі".
(посилання на даний сертифікат в реєстрі атестованих осіб ЄДССБ https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2282707648509904664?prof=2 )
Відповідно виконати вимогу встановлену Замовником просто неможливо, що підтверджує факт порушення прав за охоронюваних законом інтересів ПП «МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР».
Зазначимо, що сертифікація інженера-геодезиста, якого вимагає надати Замовник, здійснюється відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №317 від 27 жовтня 2021року «Порядок роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста» та Законом України « Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» і немає жодного відношення до атестаційної архітектурно-будівельної комісії.
Встановлення вимоги щодо подання від всіх працівників сертифікатів, виданих лише однією організацією – «Гільдією проектувальників у будівництві», позбавляє права на участь інших фахівців, сертифікованих в інших організаціях, та неможлива у виконанні, що є прямим обмеженням конкуренції. Це порушує принципи Закону України «Про захист економічної конкуренції», зокрема статті 15, яка забороняє створення перешкод для доступу на ринок інших суб’єктів господарювання, та частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що вимагає недискримінаційного підходу до учасників та свідчить про порушення прав за охоронюваних законом інтересів ПП «МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР».
Мінімально необхідна кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з наданням копій кваліфікаційних сертифікатів щодо кожного працівника:
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, не нижче 1 категорії - не менше 2-х працівників;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища), не нижче 1 категорії – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), не нижче 1 категорії – не менше 2-х працівників;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань) – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії), не нижче 1 категорії – не менше 1-го працівника;
- експерт (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва),експерт будівельний не нижче 1 категорії – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки), не нижче 1 категорії – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) – не менше 1-го працівника;
- інженер – проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості не нижче 1 категорії- не менше 1-го працівника;
- архітектор (розроблення містобудівної документації) – не менше 1-го працівника;
- архітектор (архітектурне об’ємне проектування) – не менше 2-х працівників;
- інженер – геодезист – не менше 1-го працівника.
«Щодо кожного працівника, Учасник повинен надати кваліфікаційний сертифікат, чинний щодо строків на дату подання, який виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» Атестаційна архітектурно-будівельна комісія, згідно встановленої форми та дійсний на території України», яка є дискримінаційною, оскільки порушує принцип рівності учасників та обмежує конкуренцію.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати умови, які обмежують конкуренцію або дискримінують учасників. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури. Повноваження щодо проведення професійної атестації можуть бути делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності. Саморегулівна організація набуває делегованих їй повноважень/припиняє виконувати делеговані їй повноваження з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей про рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, про делегування таких повноважень/припинення виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п. 3 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №137 від 13.05.2014р. «Про затвердження Порядку реєстрації саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності» визначено, що Мінрегіон здійснює реєстрацію однієї саморегулівної організації за відповідним напрямом підприємницької чи професійної діяльності.
Відповідно до вимоги підпункту 1.2.1 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати інформацію про наявність сертифікованих архітекторів, при цьому відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України №67 від 21.03.2016р. «Про реєстрацію Національної спілки архітекторів України як саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності і внесення відомостей про неї до відповідного державного реєстру» Національну спілку архітекторів України зареєстровано як саморегулівну організацію у сфері архітектурної діяльності за напрямом професійної діяльності архітекторів. Відповідно сертифікат архітектора не може бути виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» як того вимагає Замовник, щодо кожного працівника. На підтвердження зазначеного, до даної скарги надано кваліфікаційний сертифікат архітектора Борисенка Максима Миколайовича за напрямком
Архітектурне об'ємне проектування, виданий Національною спілкою архітекторів України. (посилання на даний сертифікат в реєстрі атестованих осіб ЄДССБ: https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2829166204805973119?prof=1).
Також, Замовник вимагає наявність сертифікованого експерта з технічного обстеження, при цьому відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України №217 від 06.08.2014р. «Про реєстрацію Всеукраїнської громадської організації "Асоціації експертів будівельної галузі" як саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності і внесення відомостей про неї до відповідного державного реєстру» Всеукраїнську громадську організацію "Асоціації експертів будівельної галузі" визначено як саморегулівну організацію у сфері архітектурної діяльності за напрямом професійної діяльності експертів, а наказом Мінрегіону від 16.06.2015 №138 Асоціації делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації експертів. Відповідно сертифікат експерта з технічного обстеження не може бути виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» як того вимагає Замовник, щодо кожного працівника. На підтвердження зазначеного, до даної скарги надано кваліфікаційний сертифікат експерта з технічного обстеження Хоменко Валерія Степановича виданого Всеукраїнською громадською організацією "Асоціація експертів будівельної галузі".
(посилання на даний сертифікат в реєстрі атестованих осіб ЄДССБ https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2282707648509904664?prof=2 )
Відповідно виконати вимогу встановлену Замовником просто неможливо, що підтверджує факт порушення прав за охоронюваних законом інтересів ПП «МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР».
Зазначимо, що сертифікація інженера-геодезиста, якого вимагає надати Замовник, здійснюється відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №317 від 27 жовтня 2021року «Порядок роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста» та Законом України « Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» і немає жодного відношення до атестаційної архітектурно-будівельної комісії.
Встановлення вимоги щодо подання від всіх працівників сертифікатів, виданих лише однією організацією – «Гільдією проектувальників у будівництві», позбавляє права на участь інших фахівців, сертифікованих в інших організаціях, та неможлива у виконанні, що є прямим обмеженням конкуренції. Це порушує принципи Закону України «Про захист економічної конкуренції», зокрема статті 15, яка забороняє створення перешкод для доступу на ринок інших суб’єктів господарювання, та частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що вимагає недискримінаційного підходу до учасників та свідчить про порушення прав за охоронюваних законом інтересів ПП «МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР».
×
-
Назва доказу:
Законом України « Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»
-
Повʼязаний документ:
Про топографо-геодезичну і к... _ від 23.12.1998 № 353-XIV (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України №317 від 27 жовтня 2021року.
-
Повʼязаний документ:
Про питання сертифікації інженер... _ від 27.10.2021 № 317.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України №67 від 21.03.2016р.
-
Повʼязаний документ:
Про реєстрацію Національної спілк. №67 від 21.03.2016.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України №217 від 06.08.2014р.
-
Повʼязаний документ:
Наказ_від_06_08_2014_№_217_Про_реєстрацію_Всеукраїнської_громадської.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №137 від 13.05.2014р
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Порядку реєстра... _ від 13.05.2014 № 137.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікаційний сертифікат Хоменко Валерія Степановича та цивільно-правовий договір
-
Повʼязаний документ:
Сертифіка Хоменко експерт.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікаційний сертифікат Борисенко Максим Миколайович та цивільно-правовий договір
-
Повʼязаний документ:
Сетифікат Борисенко архітектор.pdf
-
-
Назва доказу:
Закону України «Про архітектурну діяльність»
-
Повʼязаний документ:
Про архітектурну діяльність _ від 20.05.1999 № 687-XIV.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначених статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та позбавляють багатьох учасників, зокрема Скаржника можливості взяти участь в цій закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7d70533fcdda483aa25fe6ae44076f01
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що «На виконання статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» необхідно періодичне підвищення кваліфікації експертів, інженерів – проектувальників, архітекторів, які повинні підвищувати свою кваліфікацію не рідше, ніж один раз на п’ять років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації. В зв'язку з цим, Учасник повинен надати свідоцтво про підвищення кваліфікації щодо тих сертифікатів, термін дії яких закінчився. Інформація щодо чинності сертифікатів буде перевірена у відкритому реєстрі за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC», дана вимога порушує принципи прозорості та об’єктивності вимог до учасників. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Реєстр за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC не є офіційним та не актуальний на даний момент.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат. Даний реєстр можна знайти за посиланням https://e-construction.gov.ua/, функціонування якого регулюється Порядком ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681.
Зазначимо, що відповідно до статті 4 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (далі – Порядок) «Інформація про проведення професійної атестації оприлюднюється на офіційному веб-сайті Мінінфраструктури або на веб-сайті саморегулівної організації, а також на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва».
Відповідно до статті 10 Порядку «Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Реєстру будівельної діяльності – складова електронної системи. Одночасно з видачею виконавцю кваліфікаційного сертифіката вищої категорії за відповідною професійною спеціалізацією програмними засобами електронної системи автоматично Мінінфраструктури або саморегулівною організацією вноситься запис до Реєстру будівельної діяльності про припинення дії кваліфікаційних сертифікатів нижчих категорій такого виконавця за тією ж професійною спеціалізацією.
Відповідно до статті 15 Порядку строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання зазначених вимог вносяться до Реєстру будівельної діяльності.
Тобто, інформація стосовно атестації, а саме щодо отримання кваліфікаційних сертифікатів та підвищення кваліфікації відповідно до чинного законодавства вноситься до реєстру атестованих осіб, що розміщений на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ведення якого регулюється нормами та законами України, а отже замовник повинен переглянути вимогу та забезпечити використання офіційного й актуального реєстру.
Також відзначимо що реєстр, на який посилається замовник (http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC) не містить у своїй адресі домен .gov.ua, що означає що даний сайт не обслуговується органами виконавчої влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування та, відповідно, не є офіційним.
Окрім того, на сторінці http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC зазначається, що надана інформація «Станом на: архітектори: 06.04.2020; проектувальники: 10.12.2020; експерти: 06.04.2020; інженери технічного нагляду: 06.04.2020», а також якщо відфільтрувати по даті видачі сертифікатів, останній виданий значиться 13 листопада 2020 року, що свідчить про неактуальність даного реєстру атестованих осіб. Таким чином при наявності у нас як учасника працівників які отримали кваліфікаційні сертифікати або пройшли підвищення кваліфікації відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» але не будуть відображені в зазначеному неактуальному реєстрі, дані обставини спричинять необґрунтоване відхилення пропозиції у зв’язку із встановленням Замовником вимоги, що не відповідає нормам чинного законодавства. Окрім цього, прийняти участь в даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають працівників, що отримали кваліфікаційні сертифікати та пройшли підвищення кваліфікації до 2020 року, що створює обмеження для нас як потенційних учасників даної закупівлі.
Обмеження можливості участь та порушення наших прав та охоронюваних законом інтересів наступним:
Інформація про сертифікованого архітектора Борисенко Максим Миколайович відображається в
Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (посилання на реєстрі атестованих осіб ЄДССБ: https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2829166204805973119?prof=1), проте відповідно до реєстру зазначеного Замовником http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC, інформація про даного працівника взагалі відсутня, що вже може бути підставою для відхилення відповідно до вимог Замовника, оскільки сертифікат було отримано в 2022 році, а данні в застарілому реєстрі датовані 2020 роком.
Використання застарілого реєстру для перевірки чинності сертифікатів учасників може призвести до неправомірного відхилення пропозицій. У зв’язку з цим ми як учасник, що має працівників з дійсними сертифікатами, позбавлені права на участь у закупівлі через некоректні дані, що не відповідають дійсності, що порушує наші права та охоронювані законом інтереси.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Реєстр за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC не є офіційним та не актуальний на даний момент.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат. Даний реєстр можна знайти за посиланням https://e-construction.gov.ua/, функціонування якого регулюється Порядком ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681.
Зазначимо, що відповідно до статті 4 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (далі – Порядок) «Інформація про проведення професійної атестації оприлюднюється на офіційному веб-сайті Мінінфраструктури або на веб-сайті саморегулівної організації, а також на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва».
Відповідно до статті 10 Порядку «Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Реєстру будівельної діяльності – складова електронної системи. Одночасно з видачею виконавцю кваліфікаційного сертифіката вищої категорії за відповідною професійною спеціалізацією програмними засобами електронної системи автоматично Мінінфраструктури або саморегулівною організацією вноситься запис до Реєстру будівельної діяльності про припинення дії кваліфікаційних сертифікатів нижчих категорій такого виконавця за тією ж професійною спеціалізацією.
Відповідно до статті 15 Порядку строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання зазначених вимог вносяться до Реєстру будівельної діяльності.
Тобто, інформація стосовно атестації, а саме щодо отримання кваліфікаційних сертифікатів та підвищення кваліфікації відповідно до чинного законодавства вноситься до реєстру атестованих осіб, що розміщений на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ведення якого регулюється нормами та законами України, а отже замовник повинен переглянути вимогу та забезпечити використання офіційного й актуального реєстру.
Також відзначимо що реєстр, на який посилається замовник (http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC) не містить у своїй адресі домен .gov.ua, що означає що даний сайт не обслуговується органами виконавчої влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування та, відповідно, не є офіційним.
Окрім того, на сторінці http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC зазначається, що надана інформація «Станом на: архітектори: 06.04.2020; проектувальники: 10.12.2020; експерти: 06.04.2020; інженери технічного нагляду: 06.04.2020», а також якщо відфільтрувати по даті видачі сертифікатів, останній виданий значиться 13 листопада 2020 року, що свідчить про неактуальність даного реєстру атестованих осіб. Таким чином при наявності у нас як учасника працівників які отримали кваліфікаційні сертифікати або пройшли підвищення кваліфікації відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» але не будуть відображені в зазначеному неактуальному реєстрі, дані обставини спричинять необґрунтоване відхилення пропозиції у зв’язку із встановленням Замовником вимоги, що не відповідає нормам чинного законодавства. Окрім цього, прийняти участь в даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають працівників, що отримали кваліфікаційні сертифікати та пройшли підвищення кваліфікації до 2020 року, що створює обмеження для нас як потенційних учасників даної закупівлі.
Обмеження можливості участь та порушення наших прав та охоронюваних законом інтересів наступним:
Інформація про сертифікованого архітектора Борисенко Максим Миколайович відображається в
Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (посилання на реєстрі атестованих осіб ЄДССБ: https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2829166204805973119?prof=1), проте відповідно до реєстру зазначеного Замовником http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC, інформація про даного працівника взагалі відсутня, що вже може бути підставою для відхилення відповідно до вимог Замовника, оскільки сертифікат було отримано в 2022 році, а данні в застарілому реєстрі датовані 2020 роком.
Використання застарілого реєстру для перевірки чинності сертифікатів учасників може призвести до неправомірного відхилення пропозицій. У зв’язку з цим ми як учасник, що має працівників з дійсними сертифікатами, позбавлені права на участь у закупівлі через некоректні дані, що не відповідають дійсності, що порушує наші права та охоронювані законом інтереси.
×
-
Назва доказу:
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури»
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання професійної атеста... _ від 23.05.2011 № 554.pdf
-
-
Назва доказу:
Закону України «Про архітектурну діяльність»
-
Повʼязаний документ:
Про архітектурну діяльність _ від 20.05.1999 № 687-XIV.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та позбавляють багатьох учасників, зокрема Скаржника можливості взяти участь в цій закупівлі.