-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Магнітне приладдя та магніти для навчальних кабінетів початкової школи за кодом ДК 021:2015 31630000-1 - Магніти
Завершена
1 692 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2018 20:05 - 30.06.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Не правомірне рішення Замовника на відхилення пропозиції
Номер:
758d8f41b7a74c6aadbb8664db89fea4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-15-002985-a.a2
Назва:
Не правомірне рішення Замовника на відхилення пропозиції
Скарга:
Скарга
на дії Замовника
15 червня 2018 року Департаментом освіти Маріупольської міської ради (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: № UA-2018-06-15-002985-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ЕНГЛЕР» (надалі – Учасник/Скаржник) успішно взяло участь у зазначеній закупівлі, адже вартість пропозиція Учасника/Скаржника була найнижчою серед двох учасників тендеру та дозволяла зекономити державі понад 18% від бюджету закупівлі, або 307680 грн.
Предметом закупівлі є «Магнітне приладдя та магніти для навчальних кабінетів початкової школи за кодом ДК 021:2015 31630000-1 – Магніти», що зазначено у оголошенні та тендерній документації (далі по тексту - ТД).
За результатами розгляду пропозиції Учасника/Скаржника Замовником була тендерна пропозиція відхилена, що було мотивовано тендерним комітетом як те, що Учасник не надав «Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання та науково-методичне оснащення для використання в загальноосвітніх закладах або на кожну (!) з його складових».
Підстава подання скарги:
Учасник/Скаржник не може погодитися з такими рішеннями/діями Замовника, адже ним було прийняте хибне рішення про відхилення пропозиції Учасника/Скаржника, яке прямо порушує права та охоронювані законом інтереси з приводу рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Учасника/Скаржника.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Предметом закупівлі було «Магнітне приладдя та магніти для навчальних кабінетів початкової школи», а пунктом 4.1. Розділу І ТД визначено тип магнітного приладдя та магнітів:
• Магніт смуговий – 2400 шт.
• Числова магнітна лінійка з картками (від 0 до 100) – 160 шт.
• Магнітний набір для вивчення поняття розряду числа на площині - 160 шт.
• Магнітний набір "Склад числа" (від 1 до 100) – 2400 шт.
• Магнітний прилад "Частки та дроби" – 160 шт.
Тобто закуповувались навчальні засоби на магнітній основі, різні набори. Замовник мотивує відхилення пропозиції Учасника/Скаржника тим, що ним не надано сертифікатів на науково-методичне оснащення. Але, уважно вивчивши ТД, нами не знайдено жодної позиції запланованої до закупівлі, яка б мала назву “науково-методичне оснащення”. Більш того, до подання цієї скарги нами була проведена робота щодо визначення поняття “науково-методичне оснащення” в сфері освіти і було знайдено чинний Наказ МІНІСТЕРСТВАО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ від 14.12.2012 № 1423 “Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”, яким “Відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про освіту», частини першої статті 37 Закону України «Про загальну середню освіту», підпункту 3 пункту 1 додатка 2 «Завдання і заходи з виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року» до Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720, та з метою дотримання загальних та спеціальних вимог до матеріально-технічного та науково-методичного оснащення кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів” встановлені загальні вимоги до оснащення засобами навчання природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів та затверджено Положення про такі кабінети в цілому. Звертаючи увагу на те, що науково-методичне оснащення кабінетів у розумінні Замовника вочевидь є оснащення його засобами навчання, чим і є сам предмет закупівлі, нами, як виробником таких засобів навчання було надано в складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання, а саме:
«Копії чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Кабінети навчальні. Засоби навчання та обладнання», які виготовляються на основі технічних умов ТУ У 32.9-36938941-001:2018, що повністю відповідає предмету закупівлі та засобам навчання які закуповуються. Також у складі пропозиції були надані сертифікати ISO9001 та 14001, які свідчать що Учасник/Скаржник є виробником навчальних засобів і виробництво є сертифікованим по міжнародним стандартам.
Додатково повідомляємо, що оснащення кабінетів початкової школи регламентує Наказ МОН України № 137 від 13.02.2018 року “Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи”, безпосередньо яким і повинен був керуватися Замовник під час складання ТД. Отже, Магнітне приладдя та магніти для навчальних кабінетів початкової школи за кодом ДК 021:2015 31630000-1 – Магніти» це і є засоби навчання, на які нами було надано копії чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання та засоби навчання (складові науково-методичного оснащення), видане для використання в загальноосвітніх закладах.
13.07.18 Учасник/Скаржник подав вимогу на скасування протоколу №115 від 12.07.18 про відхиленню його пропозиції, але Замовник її відхилив, при чому у додатках до своєї відповіді підкреслив, що висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи надані на Засоби навчання, які є предметом закупівлі!!!
З огляду на викладене наголошуємо, що Замовником при прийнятті рішення про незадоволення вимог, при відхиленні пропозиції Учасника/Скаржника порушено норми Закону та фундаментальні принципи останнього.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону вимагаємо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Розгляд скарги здійснити за участі представника (-ів) Скаржника;
3. Зобов'язати замовника відмінити рішення про відхилення пропозиції Учасника/Скаржника та провести повторну оцінку тендерної пропозиції з урахуванням її повної відповідності вимогам ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2985.pdf 22.07.2018 23:23
- МОН України № 137 від 13.02.2018.pdf 22.07.2018 23:23
- №2699 від 20.07.18.pdf 22.07.2018 23:25
- Рішення від 25.07.2018 № 7474.pdf 25.07.2018 19:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2018 № 8008.pdf 08.08.2018 21:04
- Рішення від 07.08.2018 № 8008.pdf 10.08.2018 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2018 23:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.08.2018 16:42
Вимога
Є відповідь
Не правомірне рішення Замовника на відхилення пропозиції
Номер:
fc3ac5f6e386423b935c7e0fe07c8756
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-15-002985-a.c1
Назва:
Не правомірне рішення Замовника на відхилення пропозиції
Вимога:
Просимо відминити рішення про відхилення пропозиції ТОВ "НВП "Енглер" по не зрозумілій формуліровці, Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи надані на "Засоби навчання та обладнання" - НАЙМЕНУВАННЯ ОБ'ЄКТА ЕКСПЕРТИЗИ, які виготовляються на основі технічних умов, як раз на обладнання та матеріали, що Ви закуповуєте. В противному випадку ми будемо змушені звернутись до антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Висновки.JPG 19.07.2018 15:29
- Висновки (1).jpg 19.07.2018 15:29
- Висновки (2).jpg 19.07.2018 15:29
Дата подачі:
13.07.2018 10:49
Вирішення:
На вимогу п. 2.2 Додатку №3 Тендерної документаціі - "Технічне завдання" Учасник надає "Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання та науково-методичне оснащення для використання в загальноосвітніх закладах або на кожну (!) з його складових." Тобто, об'єктом експертизи СЕС має бути безпосередньо виготовлене обладнання та науково-методичне оснащення, а не нормативна документація на виготовлення цього самого обладнання. ТОВ "Енглер" у складі пропозиції надав висновки СЕС на об'єкт експертизи - Технічні умови "назва технічних умов у лапках", тобто об'єктом експертизи є нормативна документація - технічні умови, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено