-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо ( Паливні брикети з твердих порід деревини)
Завершена
212 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 128.80 UAH
мін. крок: 1% або 2 128.80 UAH
Період оскарження:
29.10.2024 15:06 - 17.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства про публічні закупівл
Номер:
72a7510c36dd4a358132c46eb0efca01
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-29-010770-a.c1
Назва:
Скарга на порушення законодавства про публічні закупівл
Скарга:
Замовником при складанні тендерної документації порушено пункт 29 Особливостей, де встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ 8358-2015.pdf 31.10.2024 21:23
- Скарга №1-31 АМКУ ПП Вуглепостачання.docx 31.10.2024 21:23
- Скарга №1-31 АМКУ ПП Вуглепостачання.pdf 31.10.2024 21:23
- sign.p7s 31.10.2024 21:30
- Рішення від 04.11.2024 № 17782.pdf 04.11.2024 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2024 № 18151.pdf 12.11.2024 10:41
- Рішення від 11.11.2024 № 18151.pdf 13.11.2024 17:11
- Відповідь на скаргу Писарівський ліцей.pdf 06.11.2024 15:29
- відповідь на скаргу Писарівка .docx 06.11.2024 15:29
- 168. Відповідь АМКУ Писарівка.docx 15.11.2024 12:21
- Відповідь АМКУ Писарівка.pdf 15.11.2024 12:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2024 10:46
Дата розгляду скарги:
11.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.11.2024 15:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.11.2024 17:12
Дата виконання рішення Замовником:
15.11.2024 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 18151-р/пк-пз від 11.11.2024 Органу Оскарження уповноваженою особою КЗ «Писарівський ліцей Вінницького району Вінницької області» 15.11.2024 року були внесені зміни до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (Паливні брикети з твердих порід деревини)
Кінцевий строк подання пропозицій – 20.11.2024 рік, 00:00 год.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ce3ac3ddd89943da8854d926a7b9882f
Заголовок пункту скарги:
Щодо наявності дискримінаційних вимог у п. 3.2. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та п. 3.1.2. Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник зазначає наступне:
«Учасник повинен надати документ(-и) про якість, що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів усім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. До таких документів належать: протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром)… та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі»
Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається).
Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового пакування;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування;
— загальну масу партії (її частини) Нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає, що документом про якість є протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром).
Стандарт не містить вимоги, щоб такий документ було видано акредитованою відповідно до вимог стандарту ISO 17025 лабораторією.
Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
«Учасник повинен надати документ(-и) про якість, що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів усім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. До таких документів належать: протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром)… та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі»
Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається).
Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового пакування;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування;
— загальну масу партії (її частини) Нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає, що документом про якість є протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром).
Стандарт не містить вимоги, щоб такий документ було видано акредитованою відповідно до вимог стандарту ISO 17025 лабораторією.
Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «Учасник повинен надати документ(-и) про якість, що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів усім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. До таких документів належать: протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и) із зазначенням виробника, виданий(-і) не раніше 2023 року акредитованою відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією (випробувальним центром),… та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b2baa6e98868494aa4c4145514760642
Заголовок пункту скарги:
ІІ. Щодо наявності дискримінаційних вимог у п. 3.2. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та п. 3.1.2. Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник зазначає наступне щодо надання Учасником:
«…а також висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід деревини із зазначенням виробника брикетів та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі.»
Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається).
Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового пакування;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування;
— загальну масу партії (її частини) Нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання окремого документу як висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід.
Стандарт не містить вимоги щодо надання окремого висновку СЕС при відвантаженні брикетів споживачеві, а лише міститься посилання щодо документа про якість в якому зазначаються номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Додатково повідомляємо, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи для виробників нехарчової продукції був скасований з 1 жовтня 2023 року окремими положеннями Закону України «Про систему громадського здоров’я».
Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
«…а також висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід деревини із зазначенням виробника брикетів та письмову згоду від виробника брикетів на право їх використання Учасником торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі.»
Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається).
Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового пакування;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування;
— загальну масу партії (її частини) Нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання окремого документу як висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід.
Стандарт не містить вимоги щодо надання окремого висновку СЕС при відвантаженні брикетів споживачеві, а лише міститься посилання щодо документа про якість в якому зазначаються номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Додатково повідомляємо, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи для виробників нехарчової продукції був скасований з 1 жовтня 2023 року окремими положеннями Закону України «Про систему громадського здоров’я».
Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «…а також висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на паливні брикети з твердих та /або листяних порід деревини із зазначенням виробника брикетів....»
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
66cb69d4276b492698d78419ebf43cd3
Заголовок пункту скарги:
ІІІ. Щодо наявності дискримінаційних вимог у п. 3.3. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та п. 3.1.3. Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник зазначає наступне:
«3.1.3. Копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71).»
Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається).
Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового пакування;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування;
— загальну масу партії (її частини) Нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає таких документів, як сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
Тобто, такі документи не передбачені національним стандартом.
Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
«3.1.3. Копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71).»
Такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
На сьогодні національним стандартом для паливних брикетів з деревини твердих порід є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини (копія додається).
Відповідно до п. 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового пакування;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового пакування;
— загальну масу партії (її частини) Нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає таких документів, як сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
Тобто, такі документи не передбачені національним стандартом.
Замовник самостійно встановив їх у документації, що заборонено п. 29 Особливостей, а отже Замовником допущена дискримінація учасників закупівлі, а також встановив незаконні вимоги, що не узгоджуються з п.29 Особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: « Копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71).»