• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне"

30192121-5 Кулькові ручки 30192100-2 Гумки 30192125-3 Маркери 30192133-2 Точила для олівців 30192160-0 Коректори 30197110-0 Скоби 30197200-8 Теки-реєстратори і канцелярські скріпки 30197630-1 Папір для друку

Завершена

51 105.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 256.00 UAH
Період оскарження: 06.08.2018 14:07 - 09.08.2018 14:40
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: 95e24da34ec44317a8d9bda692c297f2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-06-001239-b.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
ФОП Бердник Володимир Анатолійович, ознайомившись з Протоколом №35 від 16.08.2018р. в якому членами тендерного комітету було прийнято рішення відхилити пропозицію надану ФОП Бердником В.А. мотивуючи свої дії тим, що «ФОП Бердник В.А. не надав копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності)», Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту не завірені мокрою печаткою та підписом уповноваженої особи, а також Пропозиція подана та створена без накладання електронного цифрового підпису. Стосовно прийнятого рішення вважаю за необхідне звернути увагу Замовника на наступне: 1. Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд). Виписка містить відомості про юридичну особу чи ФОПа, яка утворились внаслідок реєстраційної дії. Документ, який може замінити виписку, тобто містить відомості, актуальні на даний час, і які відсутні у свідоцтві, і є витягом. Закон розуміє останній як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу або на момент, який зазначений у запиті, чи інформацію про відсутність даних відомостей у цьому реєстрі. Також хочу звернути Вашу увагу на те, що Інформація, яка міститься у Витягу є публічною, а отже отримати її може яка завгодно особа. Так, відповідно до ч. 1 ст. 10 та ч. 1 ст. 11 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними. Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону, Уповноважений орган (Мінекономрозвитку України) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Причому, у ч. 3 ст. 17 Закону зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник має самостійно перевіряти наявність чи відсутність зазначених обставин у таких реєстрах. 2. Копіі довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копії паспорту не завірені мокрою печаткою та підписом уповноваженої особи. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Відсутність печатки та підпису на копіях документів не впливають на зміст пропозиції і є саме формальною помилкою. 3. Про не накладений електронний підпис. В Тендерній документації Замовника не міститься окремих вимог щодо необхідності накладання на документи, надані у складі Пропозиції, електронного цифрового підпису учасника. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та\або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. На підставі вище викладеного, ФОП Бердник В.А. звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції з нижчою ціною у Закупівлі. З повагою, ФОП Бердник В.А.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Але Замовник у своєму оголошенні чітко зазначив що документи перед скануванням мають бути завірені «мокрою» печаткою (вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з законодавством України) та підписом уповноваженої особи. В Тендерній документації Замовника не міститься окремих вимог щодо необхідності накладання на документи, надані у складі Пропозиції, електронного цифрового підпису учасника згідно Закону Про електронні документи та електронний документообіг, але якраз накладання цифрового підпису завіряє усі незавірені «мокрою» печаткою (вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з законодавством України) та підписом уповноваженої особи документи. Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд). Виписка містить відомості про юридичну особу чи ФОПа, яка утворились внаслідок реєстраційної дії. Оодержати виписку на руки може виключно директор підприємства чи ФОП, якого вона стосується. А інформація, яка міститься у Витягу є публічною, а отже отримати її може яка завгодно особа. А також у поданих Вами документах змінено додаток № 1 (У форма цінової пропозиції учасника виключено частину про включення вартості доставки до адреси Замовника (доставка за рахунок Постачальника), а також врахування всіх витрат Постачальника (податки, збори, що сплачуються або мають бути сплачені, в том у числі на транспортування до місця поставки, страхування та таке інше); відсутні додаток 2 (Технічні вимоги) та додаток 3.
Статус вимоги: Відхилено